Als de scanner een update nodig heeft, wordt het huisje oranje. Dan update ik de scanner.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Ketchupknul het volgende:
Hij herkent de nieuwe dan ook niet. Updaten dus.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Als de scanner een update nodig heeft, wordt het huisje oranje. Dan update ik de scanner.
ik zou op een stoel gaan zittenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Lakitu het volgende:
Ik zit nu op de laptop van m'n ma. Dit kan echt niet hoor. Hoop dat de mods dit aanpakken.
Ja, is van Microsoft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Weet je zeker dat het geen kindervirusscanner is?
Er zijn helemaal niet veel klachten. Louter wat samenspanning tussen jou en wat andere users.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Schande wel dat je je topic niet aanpast na zo veel klachten, Socios.
Ik heb zelfs bewijs geleverd. Jammer dat je zo'n complotdenker bent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Er zijn helemaal niet veel klachten. Louter wat samenspanning tussen jou en wat andere users.
Bewijs van niets.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb zelfs bewijs geleverd. Jammer dat je zo'n complotdenker bent.
wij van wc-eend raden merk Y af want "HET IS SLECHT!!!!EINZ!!!!1!!!!1!EINZ"quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.digiprofs.nl/n(...)r_is_waardeloos.html
Termen googlen maar ze niet snappenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Contradictio in terminis, mijn behaarde apenvriend.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Plaatje is een virus, niet kijken mensen
Nu snap ik waarom ik er geen last van heb.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef pipojansen het volgende:
je moet gouden tanden hebben anders accepteert windows java niet
[ afbeelding ]
Whehehe taalfout en Kaiser Sozejos maakt nooit taalfouten zegtie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
Vind "Java" het nu echt nodig om iedere dag een update uit te voeren?
TS, hierna te vermelden als Socios.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
Whehehe taalfout en Kaiser Sozejos maakt nooit taalfouten zegtie..
Ik heb nooit "nooit" gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
Whehehe taalfout en Kaiser Sozejos maakt nooit taalfouten zegtie..
Pure onzin, ik geloof het niet meer dat iemand een virus gehad heeft van het plaatje in de OP.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Weissman het volgende:
TS, hierna te vermelden als Socios.
Aan de hand van de ingezonden beelden hebben wij geconstateerd dat er onherstelbare schade is ontstaan op U persoonlijke stukje technologie. Onderzoek heeft aangetoond dat de afbeeldingen die Mhr. Socios heeft ''geupload'' de oorzaak zijn geweest voor dit voorval.
Wij zullen de komende tijd contact opnemen met Mhr. Socios door middel van een ''persoonlijk bericht'' welke dienst wordt aangeboden door Fok! B.V. en haar nevenactiviteiten.
De kosten die zullen ontstaan uit het repareren van Uw defecte computer dienen te worden gedeclareerd mede bij Mhr. Socios.
Wij van ''Weissman en Zonen'' vinden het jammer dat het medium ''interwebz'' onveilig wordt gemaakt door zwakbegaafden en figuren met treintoestellen als persoonlijk lustobject. Waarvan het laatst genoemde ook het grootste gevaar veroorzaakt voor andere forumgebruikers en forummendewerkers.
Mocht er in de toekomst onherstelbare schade ontstaan door deze gebruiker, dan staan wij alsmede voor U klaar om de situatie binnen juridische grenzen op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Namens Weissman Inc.
user: Weissman
Dit is een automatisch aangemaakt bericht en daarom niet ondertekend
Niet waar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, dit kreeg ik ook. Jammer dat Socios het zo slecht voor heeft met ons FOK!kers.
De feiten vertellen ons wat anders. Het is niet wat je gelooft, het is wat je kan bewijzen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin, ik geloof het niet meer dat iemand een virus gehad heeft van het plaatje in de OP.
Wat knutselwerk in MS Paint is geen bewijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef Weissman het volgende:
De feiten vertellen ons wat anders. Het is niet wat je gelooft, het is wat je kan bewijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |