Misschien de update zelf eens uitvoeren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
Computer opgestart, naar "My Active Topics" op FOK!, de laatste treinenspots bekeken, ingelogd op MSN en dan verschijnt iedere ochtend weer onderstaande mededeling van Windows 7 ft. Java:
[ afbeelding ]
De ene keer klik ik maar op "Ja", de andere keer denk ik fuck off en klik ik op "Nee". Vrij random. Vind "Java" het nu echt nodig om iedere dag een update uit te voeren?
gewoon de notificaties aanpassen op "geen icoon en geen mededelingen" van de Java update.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef ReplaR het volgende:
Msconfig opstarten, naar tabblad 'Opstarten' gaan, en vinkje voor 'Java Platform auto update blabla" uitvinken.
Dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:52 schreef mschol het volgende:
en daarom gaat UAC uit en gezond verstand v1.0 aan
Niels is vriendloos.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef 9611Niels het volgende:
MSN__! Uberhaupt 'sociale' programma's en websites
IRL contact is veel beter
Wij zijn gewoon geen nerds.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:04 schreef Robophatt het volgende:
En TS maak je maar niet druk, ik zou ook hebben gedacht dat dat de update was
Mensen die mensen die liever in het echt afspreken met hun maten dan op msn een beetje kansloos zitten doen lopen af te zeiken.quote:
quote:
Ja.. want windows is de schuldige..quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]!
Maar ik gebruik ook geen windows. Als er bij mij staat dat je een update krijgt en je drukt op ja, dan krijg je ook daadwerkelijk een update
IRC/ICQ/MSN/FOK! is heel iets anders dan Hyves, Facebook en Twitter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef 9611Niels het volgende:
Hey maar wrm haten op Hyves en Facebook maar niet op MSN, Socios?
hey ik ook, maar gebruik wel windowsquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]!
Maar ik gebruik ook geen windows. Als er bij mij staat dat je een update krijgt en je drukt op ja, dan krijg je ook daadwerkelijk een update
Voor Java update geldt hetzelfde. Als ik daar een melding van krijg en ik druk op ja krijg ik gewoon een updatequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:16 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ja.. want windows is de schuldige..
..
kwiwi en ik denken ieder meer na dan jij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nooit last van. Maar ik denk dan ook na.
Blijkbaar toch niet. Anders zouden jullie iets simpels als een update die telkens terugkomt aan kunnen passen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:21 schreef Socios het volgende:
[..]
kwiwi en ik denken ieder meer na dan jij.
kwiwi en ik zijn gewoon geen nerds.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Blijkbaar toch niet. Anders zouden jullie iets simpels als een update die telkens terugkomt aan kunnen passen.
Wel, iedere poging tot weerlegging hiervan is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit heeft bestaan.quote:
Belachelijk, verworpen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel, iedere poging tot weerlegging hiervan is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit heeft bestaan.
Pure onzin. Het is gewoon een screenshot van de mededeling die ik telkens krijg. Deze is geplakt in MS Paint en geüpload via Imgur. Zo `veilig´ als het maar kan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Plaatje is een virus, niet kijken mensen
Maar de kans bestaat dus wel dat het een virus kan zijn. Veiligheid boven alles.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Het is gewoon een screenshot van de mededeling die ik telkens krijg. Deze is geplakt in MS Paint en geüpload via Imgur. Zo `veilig´ als het maar kan.
Imgur voegt malafide code toe aan plaatjes, algemeen bekend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Het is gewoon een screenshot van de mededeling die ik telkens krijg. Deze is geplakt in MS Paint en geüpload via Imgur. Zo `veilig´ als het maar kan.
Algemeen bekend en geaccepteerd. Elke poging tot discussie over dit feit is bij voorbaat al verworpen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Imgur voegt malafide code toe aan plaatjes, algemeen bekend.
Inderdaad, elke toekomstige weerlegging is hierbij nietig verklaard.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:20 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Algemeen bekend en geaccepteerd. Elke poging tot discussie over dit feit is bij voorbaat al verworpen.
Nooit geweten. Ik gebruikte eerst altijd Tinypic, totdat ze met rare in te voeren codes dan wel met een `verplichte log-in´ kwamen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Imgur voegt malafide code toe aan plaatjes, algemeen bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |