quote:1958 Lancia Aurelia Nardi Blue Ray 2
Blue Ray 2 was created in 1958 by Enrico Nardi. The car debuted at the Turin Motor Show that same year. It is built on a heavily modified Lancia Aurelia B24 4th Series chassis. The coachwork was designed by Michelotti and constructed of steel by Vignale. The car is fitted with a blue Perspex roof, which slides in tracks to provide ventilation to the cabin. Power is provided by a Lancia Aurelia B20 engine with Nardi tuning updates. The wheels for this car were specially commissioned from Borrani and are of 68 spoke construction with knockoff hubs. These special wire wheels were subsequently offered as an option for the Aurelia Spiders. The car was restored and shown at the Pebble Beach Concours d'Elegance in 1990. It returned in 2008.
In 1950 the Lancia Aurelia was introduced to the public at the Turin Motorshow and had been created as a replacement for the Lancia Aprilia. Under the hood was a new six-cylinder engine in 'Vee' configuration. To reduce weight various body panels had been constructed of aluminum including the hood and doors. The clutch and four-speed gearbox was mounted in the rear using a single unit with the differential. The suspension in the rear was independent while the front was a sliding pillar type.
The first in the series was the B10 berlina. Power came from a 1574 cc engine producing nearly 60 horsepower. The four-door pillarless saloon was criticized for its performance issues so Lancia answered the complaints with the introduction of the B21 produced a year later. There was little to distinguish the B10 from the B21, the only difference lying under the hood. The 1574 cc engine had been replaced with a 1991 cc engine producing 70 horsepower. To add sporty-appeal, a B20 GT Coupe was introduced in the same year. The two-door coupe was designed by Boano from Ghia. Gianpaolo Boano was the son of Ghia owner Mario Felice Boano. Production was handled by Pininfarina. It sat atop a shortened wheelbase and used a tuned-version of the 1991 cc engine now producing 75 horsepower. Production was low with only 500 examples produced. A second coupe series was created using a tuned-version of the 1991 cc engine now producing 80 horsepower. Mechanical improvements included better brakes and a lowered suspension, both resulting in better performance. Styling changes were mostly confined to the interior, the most noticeable being done to the instrument panel.
In 1950 an extended wheelbase version of the B10 was introduced featuring different tires and gear ratios. These were dubbed the B50 and the B51. When the 2-liter engine was introduced, the name was changed to B52 and B53. Production was low with the B50 having the most examples created, 583. There were 184 B52 models, 6 B55 and only 5 B56 models. A single B60 was created. The B55 and B56 were examples with the 2-liter engine and a de Dion rear suspension. The purpose of these specialty models was to allow custom coachbuilders such as PininFarina, Bertone, Viotti, Vignale, Ghia, among others to design and build unique creations. One of the more famous designs was created by PininFarina. It was a concept car dubbed the PF2000. A few examples were created for display at motor shows, such as the Lancia Aurelia B52 B JR built by Ghia for the 1953 Turin Motor Show.
Lancia lengthened the B21 and dubbed it the B15. It received a de-tuned engine, now producing 65 horsepower. Bodied by Bertone, the B15 was produced in low quantities; just over 80 examples were created.
In 1953 Lancia introduced the B20 Coupe, the third in the series, powered by a 2451 cc engine producing nearly 120 horsepower. This marked the first time a left-hand-drive version of the Aurelia could be purchased. The independent rear suspension could not handle the extra power from the new engine so it was changed in favor of a de Dion system. 720 examples were created.
By 1952 Lancia had created a replacement for the B21 berlina, the B22. It was basically the same as its replacement except for improvements under the hood. The engine had been given double-barrel Weber carburetors among other improvements which resulted in the production of 90 horsepower. There were styling changes included, most done to the interior such as the instruments and the indicators. In 1954 Lancia ceased production of the B22 and introduced the B12. During its production lifespan, nearly 1100 examples were produced.
The B12 was one of the first drastic changes to the Aurelia, both mechanically and aesthetically, since its inception. The engine was a 2266 cc powerplant producing 87 horsepower. The rear suspension was changed in favor of a de Dion system. Wind deflectors were placed on the windows and the headlights were changed. During its production lifespan, around 2400 examples were produced.
In 1955 the audience at the Brussels Motor Show was introduced to the B24 Spider. Lancia had tasked Pininfarina to design and produce a limited number of vehicles using a shortened wheelbase from the B12. Power was supplied from a 2451 cc engine. A convertible was later introduced and quickly became the favorite, with 521 Convertibles and 240 Spiders produced.
The production of the berlina ceased in 1955. The Coupe and Convertible series continued until 1958. There were a total of six series for the coupe. The fifth series began to shy away from performance gains and focused more on luxury.
By Daniel Vaughan | Jul 2007
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan zaterdagochtend op radio 2 komen met een radioprogrammaover bizarre hobbies
Is dat iets met krabpalen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan zaterdagochtend op radio 2 komen met een radioprogrammaover bizarre hobbies
haar ouders wonen hier vlak bij, ik denk dat ze gewoon uit wil slapen, enbij haar oiders logeren voor t interview?quote:
quote:
die was leuker geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had deze : http://en.wikipedia.org/wiki/Eagle_Cars_Limited
Kan nu ook toch ?? klik op het kruisje rechtsboven en je leven begint meteen weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
Mag ook van mij, kan ik weer wat met mijn leven gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef Paladijn het volgende:
ontopic!
[ afbeelding ]
En Lexxx, ben je wat vergeten?weg tussen tzummarum en sexbierumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, jij flikkert ze een week lang in badquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef Anne het volgende:
Ik verhit mijn schoenen ook nooit. Waar is dat goed voor?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, jij flikkert ze een week lang in bad
Ik heb net nog aan een chassis als de bovenste foto staan sleutelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ik doe tig dingen tegelijk
Als er maar Android op staat is het goed.., als ik nu moest kopen werd het of weer wat ik nu heb (S-E X10) of een Galaxy S denk ik..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Paladijn het volgende:
Ik moet trouwens binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken... zit te twijfelen tussen:
Nokia N8-00
Samsung Galaxy S
HTC Desire HD
(iphone4/5 heb ik al laten vallen als optie, is gewoon te duur voor wat je ervoor krijgt)
Belangrijkste is navigatie, goede belkwaliteit (mijn huidige HTC is crap) en eventueel goede snapshot camera.
Er is ook niks mis met Symbian.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als er maar Android op staat is het goed.., als ik nu moest kopen werd het of weer wat ik nu heb (S-E X10) of een Galaxy S denk ik..
Dat ken ik niet, ik zal het anders stellen: als Bill Gates er niks mee te maken heeft is het goedquote:
Ik moet zeggen dat ik de oude symbians iets fijner vond werken dan nu. Dat gedoe met die nieuwe indeling van je homescreen is een beetje nutteloos en verwarrend.quote:
jheb ik ook iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
Ik krijg de schurft van dat DM hier op FOK!. Hij doet het niet, dus klik ik nog een paar keer. Heeft ie die kutberichtjes 6x verstuurd. En als ik klik op "sluiten en verwijderen" krijg ik hem daarna nog 100 keer terug
.
Gruweldegruwel.
Beck Om Topikquote:
Maar daar werkt het ook niet fatsoenlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jheb ik ook iddzit nu gewoonmaar via het dm subsite ding
klopt, maar stuk beter dan via forum kleine dingetjes. ach, t is goedkoper dan sms, en aan msn doe ik niet meer, dus whaddevahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar daar werkt het ook niet fatsoenlijk!
Whatsapppppp.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, maar stuk beter dan via forum kleine dingetjes. ach, t is goedkoper dan sms, en aan msn doe ik niet meer, dus whaddevah
mIRCquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:17 schreef Anne het volgende:
Dat kon je vroeger al joh.
/ping Alexxxxx
Oldskool.
Dan moet je toch internet op je telefoon hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
Whatsapp is goed spul, ook al doet die ook wel eens raar, maar het scheelt bakken aan SMSjes en je kunt fatsoenlijk foto's verzenden zonder ze te verneucken tot postzegeltje
Jepquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan moet je toch internet op je telefoon hebben?
Yeah. Ik ben echt blij dat ik niet meer in Duitsland vertoef.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan moet je toch internet op je telefoon hebben?
Ach, ik bel toch liever dan berichtjes sturen. En ik heb er geen internet op dus dat wordt niks.quote:
Ik heb net mijn abo overgezet naar KPN omdat mijn vorige provider geen buitenlandbundels heeft. In België liep het ook nogal uit de hand met mijn belkostenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Ik ben echt blij dat ik niet meer in Duitsland vertoef.
Gawd, ik wil niet weten hoe mijn rekeningen er dan uit zouden zien![]()
.
Ik denk dat ik nu idd net als Anne gewoon cleane telefoonrekeningen heb, zonder extra shit, ik verstuur bijna geen SMS meer sinds ik deze foon heb; heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach, ik bel toch liever dan berichtjes sturen. En ik heb er geen internet op dus dat wordt niks.
Toch is het wel handig met foto's versturen. Al worden het bij mij wel postzegelformaatjes, tenzij ik hem op de computer pleur (maar dan is heel het handige van whatsapp in één klap verdwenen).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach, ik bel toch liever dan berichtjes sturen. En ik heb er geen internet op dus dat wordt niks.
Foto's kun je ook e-mailen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch is het wel handig met foto's versturen. Al worden het bij mij wel postzegelformaatjes, tenzij ik hem op de computer pleur (maar dan is heel het handige van whatsapp in één klap verdwenen).
Kun jij dat als je in de stad rondloopt zonder internet op je telefoonquote:
Dan zijn we er uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun jij dat als je in de stad rondloopt zonder internet op je telefoon?
Maar oke, ik moet toegeven, overbodige luxe. Maar toch is het handig.
haha is goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Anne het volgende:
Ik ben er ook over uit. Sorry Alex, maar ik verpats mijn camera toch niet. Als ik zie wat ik er voor kan vragen en wat dan een nieuwe kost, moet ik bijna huilen. Mocht ik er ooit spijt van krijgen, mag ik het driedubbele weer gaan neerleggen voor iets nieuws en dat vind ik zonde.
Ik heb vanmiddag nog de navigatie van mijn X10 gebruikt, en dat werkt als een raket; als mijn TT nog aan het berekenen is, ben ik met de Andriod navi al bijna op de snelwegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb nu een koelkastmodel HTC Anne, alleen de batterij begint het nogal op te geven dus ik mis regelmatig telefoontjesBovendien is de bouwkwaliteit niet je-van-het.
Groot scherm is wel een redelijke must ivm navigatie, net als lokale kaarten... ik begrijp dat dat bij androids nogal irritant te doen is. Ik neig daarom een beetje naar de Nokia, maar mijn vriendin waarschuwt me dat die nogal fragiel lijken te zijn (of dat zijn alleen de modellen voor de chinese markt)
Telefoon moet wel minstens 2 jaar mee... ben niet zo'n gadgetfreak wat dat betreft
Mja, toen ik de mijne kocht.. niet zo lang uit.. 2 weken later komt *gvd* de 450 uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef Paladijn het volgende:
Bodies dalen erg hard in prijs ja... is ook logisch gezien de snelle ontwikkelingen. Goed glaswerk blijft altijd wel geld waard
Ah, dan was de mijne sowieso geen optiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet wel een xD card dingeds hebben, heb nog tig GB aan kaartjes voor die zut liggen, 20 geloof ik
oh wacht, nee, CF heb ik iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, dan was de mijne sowieso geen optie.
Mijn vader heeft de 450D, maar die doet hem denk ik ook niet weg.
Die leveren ze niet bij t-mobilequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:32 schreef Barcaconia het volgende:
Je kan ook een Nokia 3310, sony compactcamera en een tomtom go kopen. Ben je nog goedkoper uit dan met een van je genoemde telefoons ook
FTP voor Android, ja.quote:
Daar heb ik natuurlijk niet op gezocht.quote:
Foto's/bestanden uploaden naar een website?quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:18 schreef Anne het volgende:
Ik vraag me alleen af, wat je met ftp op je telefoon moet![]()
.
Polenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef Anne het volgende:
[..]
En daar heb je er tig van liggen? Waar haal je die?
harige kutquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:39 schreef Anne het volgende:
Mijn vader vroeg trouwens waarom mijn icoontje steeds een andere kleur had.
Ik heb jou de schuld gegeven, Alex. "Mja, Alex heeft de roze gejat."
Weet ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
harige kutik heb deze pas gejat toen jij al blauw was. Heb m van SD gejat btw
waarom verander je telkens van kleur btw?quote:
Mja, Alex heeft de roze gejat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
waarom verander je telkens van kleur btw?
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, dus daar lever je wel nuttige bijdragen?
Kan dit niet in een spoiler ofzo? Of in de kliko anders?quote:
Tandartsquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kan dit niet in een spoiler ofzo? Of in de kliko anders?
nou ja de carterpan was anders wel peperkoekquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Barcaconia het volgende:
Dan heb je in ieder geval een echte auto en niet van die peperkoek kwaliteit.
mooi mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Net een mooie set sierlijsten splinternieuw voor de Volvo op de kop getikt. Erg zeldzaam spul, het zijn namelijk niet de originele affabriek lijsten maar de duurdere accessoirelijsten waar "Volvo" in gedrukt staat, klein en subtiel. Erg mooi detail voor op de auto dadelijk.
2 volgende veilingen lopen binnen 15 min af. Kofferdeksel chroomstripGewonnen! en originele boordcomputer uit '78
die veiling is niet te zien omdat die op dit moment beëindigd wordt en de bc is zeker die vdoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa(...)DME:B:EOIBSA:DE:1123
Vooral deze vind ik prachtigDaar was het eigenlijk om te doen.
Voor de computer heb ik een laag bod staan, als ik het daarvoor krijg is het goede handel maar ik ga dat ding zelf niet inbouwen.
Jawel, even naar onder scrollen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef densmee het volgende:
[..]
die veiling is niet te zien omdat die op dit moment beëindigd wordt en de bc is zeker die vdo
inderdaad zien er wel zeer netjes uitquote:
Komt omdat ze nieuw zijn, tuttiequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad zien er wel zeer netjes uit
Die VDO ja. Ik heb al een mooiere origineel Volvo, maar mijn max. bod is laag dus die kan eventueel binnen een jaar ofzo weer op MP voor meer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef densmee het volgende:
[..]
die veiling is niet te zien omdat die op dit moment beëindigd wordt en de bc is zeker die vdo
Nee, dat doet eBay automatisch vervormen zodat je niet kun raden wie gewonnen heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef Anne het volgende:
Hoe heet je daar? Barac?![]()
.
"b***c( 15) EUR 23,49 10.03.11 00:28:50 MEZ"
quote:
En die 5 biedingen achter elkaar is omdat ebay automatisch een maximaal ingevoerd bedrag biedt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef Anne het volgende:
Hoe heet je daar? Barac?![]()
.
"b***c( 15) EUR 23,49 10.03.11 00:28:50 MEZ"
Edit: Zo te zien, zat ie zelf mee te bieden, stiekem, via een ander account?.
Ah okay. Duidelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En die 5 biedingen achter elkaar is omdat ebay automatisch een maximaal ingevoerd bedrag biedt.
Ik had max 30 euro ingevuld en die andere gast probeerde dus uit hoeveel hij moest bieden. Elke keer dat hij iets invulde werd hij automatisch overboden door mij
en nu danquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Barcaconia het volgende:
Boordcomputer niet gewonnen. Ik ben al overboden.
nee, vergadering van de Lada Club. ook geen verslaggevers voor BuzzyBee ter plekke, de autosportverslaggever heeft noggeen lift gevonden, en is pas net 18 geworden;(quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef daNpy het volgende:
He Lexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ga jij nog naar de Tank S Rally van het weekend?
neequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Anne het volgende:
Gaan we weer 'meedoen'? Deze keer echt?
De FOK! F1-manager 2011 is er!
't Is vrijdag en zaterdag tot middernacht. Lijkt me sterk dat de vergadering zó lang duurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, vergadering van de Lada Club. ook geen verslaggevers voor BuzzyBee ter plekke, de autosportverslaggever heeft noggeen lift gevonden, en is pas net 18 geworden;(
op de heenweg kanhet niet want ik moet een poesje halen, en na de vergadering brengik DW bij haar ouders, en misschien naar een meeting van het Arnhem topic op fokquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
't Is vrijdag en zaterdag tot middernacht. Lijkt me sterk dat de vergadering zó lang duurt
@Paladijn; was dat tegen mij? Zo ja, waar dan?
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Anne het volgende:
Gaan we weer 'meedoen'? Deze keer echt?
De FOK! F1-manager 2011 is er!
lang verhaal,maar is voor een bestuurslid van de Lada club die in het doirp van de vergaderzaal woont, en de poes komt uit heerneveen, kleine moeite die ff mee te nemen dusquote:
Ik zit op mijn telefoon te internetten, dus ik ga dat nu niet uit tikkenquote:
*klik*quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit op mijn telefoon te internetten, dus ik ga dat nu niet uit tikken.
Maar als je op het linkje klikt wordt het een en ander al uitgelegd.
dat wordt een zwarte kater die op de heide vrij rondlooptquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lang verhaal,maar is voor een bestuurslid van de Lada club die in het doirp van de vergaderzaal woont, en de poes komt uit heerneveen, kleine moeite die ff mee te nemen dus
Sommige mensen moet je gewoon opsluiten..quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:26 schreef Alfisti het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)et-slopen#post-41837
Pfff, kom op, lelijke kutkar, als ik 't me kon veroorloven, zou ik dat ook doen met een wagen die niet aan mijn verwachtingen voldeed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je gewoon opsluiten..
Hee! Er is ook nog leven buiten de SCquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je gewoon opsluiten..
Blijft toch een hoop geld wat je wegpleurt, maar idd, als je miljardair bent kijk je niet op een paar tonquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Pfff, kom op, lelijke kutkar, als ik 't me kon veroorloven, zou ik dat ook doen met een wagen die niet aan mijn verwachtingen voldeed.
quote:
2 Watt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef densmee het volgende:
goeienavond
wie heeft er ervaring met de volgende wifi antenne?
http://www.dealextreme.co(...)r-2-4ghz-15dbi-51789
dit lijkt mij wel een aardig zendertje voor het hele dorp
en misschien is hij nog wel te gebruiken als magnetron
Misschien genoeg om alle pacemakerdragers te laten verhuizen ?quote:
op 2400 MHz.. is best stevig.. zeker binnen in huisquote:
Kun je daar wifi uit de hele buurt mee opvangen? Dan moet ik die maar eens aanschaffen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef densmee het volgende:
goeienavond
wie heeft er ervaring met de volgende wifi antenne?
http://www.dealextreme.co(...)r-2-4ghz-15dbi-51789
dit lijkt mij wel een aardig zendertje voor het hele dorp
en misschien is hij nog wel te gebruiken als magnetron
Nee, is een beam, kun je alleen mee ergens op richten; aan de achter- en zijkant zendt en ontvangt dat voor geen meter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kun je daar wifi uit de hele buurt mee opvangen? Dan moet ik die maar eens aanschaffen.
Is dat de reden dat je moet vertrekkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien genoeg om alle pacemakerdragers te laten verhuizen ?
Als je hem op een muur richt, ontvangt hij dan ook veel sterker in de juiste richting of helpt het dan nog niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, is een beam, kun je alleen mee ergens op richten; aan de achter- en zijkant zendt en ontvangt dat voor geen meter.
Neuh, dat denk ik niet.. als je door een muur heen wilt kun je beter een antenne aan de andere kant van de muur plaatsenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je hem op een muur richt, ontvangt hij dan ook veel sterker in de juiste richting of helpt het dan nog niet?
Ik heb totaal geen verstand van wifi...
is de rest zon baggerkwaliteit dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat er geen levende ziel is die een ssangyong Korandos wil kopen. Vooral vanwege service en onderhoud en kwaliteit. Motoren zijn inderdaad Mercedes.
Het goedkope plastic spat er vanafquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef densmee het volgende:
deze zag er wel netjes uit voor een aardige prijs
http://www.autotrack.nl/tweedehands/ssangyong/korando/7414627
Best baggerzooi inderdaad, en dealersupport ligt ook niet zo dik gezaaid dus als je eens specifieke onderdelen moet hebben betaal je die goedkope auto zo terug.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef densmee het volgende:
[..]
is de rest zon baggerkwaliteit dan?
jammer, het uiterlijk kan mij weinig schelen. maar het moet wel een beetje betrouwbaar zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Best baggerzooi inderdaad, en dealersupport ligt ook niet zo dik gezaaid dus als je eens specifieke onderdelen moet hebben betaal je die goedkope auto zo terug.
Echt goedkope auto's bestaan niet, je betaalt het hoe dan ook wel terug.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef densmee het volgende:
[..]
jammer, het uiterlijk kan mij weinig schelen. maar het moet wel een beetje betrouwbaar zijn
landrover is ook een en al ellende, ze zuipen allemaal olie bij het leven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Echt goedkope auto's bestaan niet, je betaalt het hoe dan ook wel terug.
Kun je beter een ouwe G-klasse kopen. Duur in aanschaf, goedkoper in onderhoud. Of een laro defender ofzo, maar dan moet je wel eentje kopen zonder elektronica anders blijf je sleutelen.
Ik ook, kwalitatievere offroaders bestaan er naar mijn idee nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Patrol heb ik altijd al dikke bakken gevonden, Landcruiser ook
ik ook wel maar dan loop je helemaal leeg op een autoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Wij zijn vorig jaar met een Landcruiser drie dagen op pad geweest in het zuiden van Bolivia. Met chauffeur, dat wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
En de belastingvrije vragen ze belachelijke prijzen voor.quote:
Ik weet nog een 340 voor je te koopquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En de belastingvrije vragen ze belachelijke prijzen voor.
Beetje de drugstoerist uitgehangen ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar met een Landcruiser drie dagen op pad geweest in het zuiden van Bolivia. Met chauffeur, dat wel.
Kan je hem niet grijs rijden dan ??quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ook wel maar dan loop je helemaal leeg op een auto
Wel cocabladeren mee ja...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje de drugstoerist uitgehangen ?
Je wilt zo'n tank natuurlijk liever niet in de wegenbelasting hebben he, en al helemaal niet geel en op diesel ofzoquote:
kauwen kreng!quote:
Daar ging het me niet eens omquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wilt zo'n tank natuurlijk liever niet in de wegenbelasting hebben he, en al helemaal niet geel en op diesel ofzo
En die kleur!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar ging het me niet eens om. Ik ben een meisje; Ik vind die van ná 1998 niet zo mooi.
Werkt wel tegen hoogteziekte, en je kunt er lekkere thee van zetten.quote:
Niet dat ik de AX weg doe.. Maar meer info?quote:
Een Patrol is niet mooi en niet bedoeld om mooi te zijn. Beest van een wagen, lelijk, maar je kan er een flinke bult mee trekken en gewoon op staan en op springen als je dat wil.quote:
Die van voor 98 zijn wel het stoerst naar mijn idee jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar ging het me niet eens om. Ik ben een meisje; Ik vind die van ná 1998 niet zo mooi.
Schijthokkenquote:
Koppeling is voor mij nog beetje hoog gegrepen zonder brug denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef daNpy het volgende:
Defecte koppeling, dus voor een nette prijs mee te nemen
I knowquote:
Moet op bokjes ook wel lukken imo. Desnoods haal je het hele blok eruitquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Koppeling is voor mij nog beetje hoog gegrepen zonder brug denk ik.. Anders was het misschien mooie handel
Dan kun je de nieuwe versie nog steeds lelijker vinden dan de oudere versies.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een Patrol is niet mooi en niet bedoeld om mooi te zijn. Beest van een wagen, lelijk, maar je kan er een flinke bult mee trekken en gewoon op staan en op springen als je dat wil.
Moet je met een Mitsubishi L200 oid eens proberen
je kunt hem particulier grijs rijden maar dan betaal je je nog aardig scheelquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan je hem niet grijs rijden dan ??
Over bokjes gesproken.. Morgen in de aanbieding bij de Lidlquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet op bokjes ook wel lukken imo. Desnoods haal je het hele blok eruit
Het werkt tegen nog wel meer dingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Werkt wel tegen hoogteziekte, en je kunt er lekkere thee van zetten.
Ben nog aan het kijken waar ik ze in Nederland kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zo klote dat het niet meer zo goedkoop is als eerst.. Anders had ik wel in een bus of terreinwagen geredenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef densmee het volgende:
[..]
je kunt hem particulier grijs rijden maar dan betaal je je nog aardig scheel
477 euro per kwartaal voor een 3 liter patrol
Ik ga ze denk ik maar halen.. Weet nooit of ze ooit eens van pas komenquote:
Ja, maar weet nog niet waar ik ga staan... als je leuke plekken weet hoor ik het graag. Wil in ieder geval wat actiepics schieten, maar hoef er niet per se met mijn neus bovenop te zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
't Is vrijdag en zaterdag tot middernacht. Lijkt me sterk dat de vergadering zó lang duurt
@Paladijn; was dat tegen mij? Zo ja, waar dan?
Wut. Doe dan eens serieus mee manquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, maar weet nog niet waar ik ga staan... als je leuke plekken weet hoor ik het graag. Wil in ieder geval wat actiepics schieten, maar hoef er niet per se met mijn neus bovenop te zitten.
En F1... mwa... vorig jaar was ik nog top 30 in de laatste rondenHoogste was 11e ofzo zonder echt serieus te spelen
Dat weet ik jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Anne het volgende:
En je weet dat je op je telefoon ook gewoon met hoofdletters kunt tikken?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het werkt tegen nog wel meer dingenIk denk dat het lastig wordt om ze te krijgen, volgens mij is het gewoon A-lijst; no go, unless illegal
Er zijn twee rassen. Van de ene kun je goede thee zetten, van de andere heb je iets van honderd kilo nodig voor een gram coke. Ik ben geïnteresseerd in de eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Peru en Bolivia staat er in het hotel gewoon een schaal met cocabladeren klaar... Van het kauwen van het spul word je trouwens totaal niet high of zo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ik bedoelde ook meer; bedrijfsmatigquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef densmee het volgende:
[..]
je kunt hem particulier grijs rijden maar dan betaal je je nog aardig scheel
477 euro per kwartaal voor een 3 liter patrol
Van die andere soort wel als ik een kennisje van mij mag geloven, en die gaat er met enige regelmaat heenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn twee rassen. Van de ene kun je goede thee zetten, van de andere heb je iets van honderd kilo nodig voor een gram coke. Ik ben geïnteresseerd in de eerste.In Peru en Bolivia staat er in het hotel gewoon een schaal met cocabladeren klaar... Van het kauwen van het spul word je trouwens totaal niet high of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hij zit in het lush-harem-topic:quote:
DM/PM is fucked op, gebruik ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij zit in het lush-harem-topic:
Lush #199 Waar we een eventuele Lush meet bespreken
Maar hij reageert ook op DM of PM heur.
Weet je hoe groot dat ding isquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
Heej Bara, jij hebt toch die onbehouwen zelfbouwsub in je kamer staan? hebbie daar spec's van? zelf gebouwd?
jij leest ook alles meehe, harige kutquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij zit in het lush-harem-topic:
Lush #199 Waar we een eventuele Lush meet bespreken
Maar hij reageert ook op DM of PM heur.
Ze hebben er een combinatie van coca, muña (munt) en nog een kruid (wellicht kamille). In elk geval goed te doen. Volgens mij is er op de Wallen in zo'n natuurshop wel iets te vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van die andere soort wel als ik een kennisje van mij mag geloven, en die gaat er met enige regelmaat heen![]()
Maargoed, de theeversie vind ik ook wel interessant; inheemse theesoorten zijn soms stiekum best lekker
Dus ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je hoe groot dat ding is.
[ afbeelding ]
Mooi, ik heb preview kaarten voor Techno-Classica, daar ga ik dus ook heen, (dankzij mn pa) nog bijzonderen dingen die je op de foto wilt? Waarvan je weet dat ze daar zijn?quote:
Ik scan alles. Irritant is dat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij leest ook alles meehe, harige kut
Daar waag ik me niet heen, dat komt niet goed, onheil over mij enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze hebben er een combinatie van coca, muña (munt) en nog een kruid (wellicht kamille). In elk geval goed te doen. Volgens mij is er op de Wallen in zo'n natuurshop wel iets te vinden.
ja, alles wat bijzonder is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, ik heb preview kaarten voor Techno-Classica, daar ga ik dus ook heen, (dankzij mn pa) nog bijzonderen dingen die je op de foto wilt? Waarvan je weet dat ze daar zijn?
ja, verdomd irritant. koop een leven of zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik scan alles. Irritant is dat eigenlijk.
Dat is dus 40% van de beursquote:
oostbloktroepquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dus 40% van de beursik ben er maar 1 middag/avond
checkquote:
Omdat Amsterdam of omdat verleidingen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet heen, dat komt niet goed, onheil over mij enzo![]()
![]()
![]()
Munt kopen bij de supermarkt of op de markt, in pot kokend water mikken, klaar.quote:Muntthee is ook heel lekker, heb ik ook al een tijd niet op trouwens
Omdat 020..quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam of omdat verleidingen?
[..]
Munt kopen bij de supermarkt of op de markt, in pot kokend water mikken, klaar.
Elke toko heeft verse munt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat 020..
Munt hebben ze hier niet, heb al eens gecheckt, moet ik voor naar de stad, maar ik heb geen idee waar
Zelf gemaakt ja, Ik zou er ergens tekeningen van moeten hebben en dergelijke...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
Heej Bara, jij hebt toch die onbehouwen zelfbouwsub in je kamer staan? hebbie daar spec's van? zelf gebouwd?
Daar stond ie redelijk in het midden van de ruimte jaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
Of je doet het zo![]()
http://www.wiretotheear.com/2009/12/26/largest-subwoofer-ever/
Uhm ja nu wel?quote:
Wijvenbakquote:
Weet uit mn hoofd niet echt leuke plekker, behalve de avondproeven op de Munt bij het bultje, daar komen zowat alle auto's losquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, maar weet nog niet waar ik ga staan... als je leuke plekken weet hoor ik het graag. Wil in ieder geval wat actiepics schieten, maar hoef er niet per se met mijn neus bovenop te zitten.
Mooi ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe monitor van HP gekregen. :p
Thanks, daar kan ik wel wat meequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Kan m'n eigen foto's niet meer vinden helaas.
http://www.showyourprojects.com/projects/project72/Bouwen.htm zo'n soort binnenwerk zit erin.
Verschil is wel dat die van mij een poort heeft en er netter uit ziet van buiten![]()
Deze sub: (niet meer te krijgen geloof ik, al heb ik er nog wel 1 liggen)
http://www.audioreview.co(...)_125109_2741crx.aspx
De actieve versterker:
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=301044
Afmetingen: L x B x H 58,5 x 56x5 x 56,5 Helemaal vierkant, behalve in de diepte. De voorplaat waar de sub in zit is namelijk dubbel 18mm MDF. in 1e plaat gat gefreest om speaker te laten verzinken.
Verder alles goed verlijmen en schroeven zodat het superstevig is.
Die is al oud, en heel erg vetquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
Of je doet het zo![]()
http://www.wiretotheear.com/2009/12/26/largest-subwoofer-ever/
De kamer is te kleinquote:
Zuig zelf maar. Wel over de longen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef Anne het volgende:
Godver, ik was vergeten dat ik de stofzuiger had gemold.
Maar even snel een andere roggelen.
Krijg ik haarballen van, mij niet gezienquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zuig zelf maar. Wel over de longen.
gras eten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Krijg ik haarballen van, mij niet gezien.
nee, ik ruim alleen de kost van mijn eigen poesjes op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Je biedt jezelf aan als vrijwilliger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |