Ik troll je de grond in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb zin om de hele avond met seven te trollen maar het is de vrijdagavond
Dank u. Maar dan zul je in het echt wel teleurgesteld raken hoor, want echt fel reageer ik maar zelden. Als ik mijn mening verkondig, dan doe ik dat op zeer kalme manier doorgaans.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar ik vind je leuk overkomen. Op basis van je felle reacties enzo, en mijn posthistory zegt echt niks a:P
Hahahahahaha jij weer!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat is online met borderline en kort haar
Pics or it didn't happen! Volgens mij durft skippy zich niet eens op straat te begeven dus kom maar op met die foto's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Skip is best aardigik heb hem wel eens gemeet
Ik ben nog nuchter Heb je wel eens aan therapie gedacht ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
De troll meester hmm? Heb je weer gezopen?
Dag schatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Skip is best aardigik heb hem wel eens gemeet
Helaas kan ik dit bevestigen, maar in real life zegt skip niks, zit ie stil in een hoekjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen! Volgens mij durft skippy zich niet eens op straat te begeven dus kom maar op met die foto's.
Geen idee of er foto's van skip op de 10- en/of 11jaarsmeet zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen! Volgens mij durft skippy zich niet eens op straat te begeven dus kom maar op met die foto's.
Dat was tijdens de eerste meet snol Toen was ik gewoon bezopen kan gebeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Helaas kan ik dit bevestigen, maar in real life zegt skip niks, zit ie stil in een hoekje
Je bedoelt kort haar ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Seven. het volgende:
Oeh, dé tactiek om skippy de ownen is natuurlijk een inhoudelijke discussie.
Dus knul, wat vind jij nu van emancipatie en feminisme?
Het jaar daarvoor was het nog ergerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Helaas kan ik dit bevestigen, maar in real life zegt skip niks, zit ie stil in een hoekje
Ik wou je net aan seven koppelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor was het nog erger
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Arme sevenquote:
Kijk, hier own ik je al want blijkbaar weet je niet eens wat beide begrippen betekenen? Oh boy, geen wonder dat je niks durft te zeggen in het openbaar.quote:
Jij bent toch altijd bezopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat was tijdens de eerste meet snol Toen was ik gewoon bezopen kan gebeuren
Nee als ik iemand als Seven kan versieren dan ben ik een geluksvogel en win de hoofdprijsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |