Ik dacht al dat Skippy weer zo lekker genuanceerd uit de hoek zou komen. Daarom vroeg ik er ook naar, vanwege de entertainmentvalue. Ik ken jullie verder niet, dus ik heb ook geen mening over jullie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef Seven. het volgende:
Knul, ga inderdaad maar af op de mensenkennis van skippy, de fok-huisalcoholist. Oh wacht, je wist niet dat hij aan de drank zit?![]()
Cafésnol hoor je mij niet ontkennen hoor. Maar dan nog blijft het voor 80% van de kerels een mooie droom, om 'm er bij ons in te mogen hangen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik dacht al dat Skippy weer zo lekker genuanceerd uit de hoek zou komen. Daarom vroeg ik er ook naar, vanwege de entertainmentvalue. Ik ken jullie verder niet, dus ik heb ook geen mening over jullie.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wil fucking een keer daten met Seven.
Nee maar waarom dan eigenlijk? Je kent me niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
.
Voel me vereerd, maar je weet dat dat nooit zal gebeuren, eh?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Seven. het volgende:
Hey yo, ik wil me wel eens voordoen als vent en dan haar mailen en zeggen dat ik vernomen heb dat ze een psycho is. En daarom afkappen.
Dat las ik er ook in...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik dacht al dat Skippy weer zo lekker genuanceerd uit de hoek zou komen. Daarom vroeg ik er ook naar, vanwege de entertainmentvalue. Ik ken jullie verder niet, dus ik heb ook geen mening over jullie.
Is ook wel een idee...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:19 schreef Dizorn het volgende:
Stuur die truus naar Kasta door dan, die regelt sowieso wel een date. Camera mee, hoplakee. Fok to the rescue
quote:En Seven is áltijd opstandig.
Op basis van je posthistory.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee maar waarom dan eigenlijk? Je kent me niet.
1. Ik hou wel van een relletje op zijn tijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:18 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat las ik er ook in...
Waarom jij dan niet Seven?
Waarom zo opstandig?
Met plezierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef Seven. het volgende:
Skippy, lowlifeje van me, blijf uit mijn inbox.
Vandaag was het weer bellen en smsen geblazen trouwens. Knots is lief, denk dat ik de weekendplanning een beetje ga veranderen om hem te kunnen zien.quote:
Je bent geblockt hoorquote:
Ik pmde alleen hap hapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vandaag was het weer bellen en smsen geblazen trouwens. Knots is lief, denk dat ik de weekendplanning een beetje ga veranderen om hem te kunnen zien.
[..]
Je bent geblockt hoor.
Op zijn tijd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
1. Ik hou wel van een relletje op zijn tijd.
Nee, was ook niet om uit de tent te lokken, hij vroeg zich wat af.quote:2. Weet niet precies? Ik had in ieder geval niet direct de indruk dat het was om skippy uit zijn tent te lokken, misschien juist omdat iedereen toch weet wat skippy-posts inhouden (walking bulls eye).
Maar ik vind je leuk overkomen. Op basis van je felle reacties enzo, en mijn posthistory zegt echt niks a:Pquote:
Dat is online met borderline en kort haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar ik vind je leuk overkomen. Op basis van je felle reacties enzo, en mijn posthistory zegt echt niks a:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |