Niet zo awesome als ik zou willen, but getting there...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. But never mind. Still life's awesome
Elke dag 5 dagen in de week, 10 jaar lang.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet er wel systematisch gepest worden.
Cheltenham Festival in Engeland. Veel plezier.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die dat dragen moeten ze de benen van amputeren. Als straf voor hun wansmaak.
Primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef dawg het volgende:
samz, ik heb bij jou steeds vaker het idee dat je nooit buiten komt en helemaal in je eigen wereldje leeft. ik vind dat t je er niet leuker op maakt.
en nu voetbal, inter al 1-0 voor
Wanna have a cocktail?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo awesome als ik zou willen, but getting there...
[..]
quote:Elke dag 5 dagen in de week, 10 jaar lang.
Ik heb betere dingen te doen in mijn leven gelukkig. Ik verkondigde slechts mijn mening.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
Cheltenham Festival in Engeland. Veel plezier.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef dawg het volgende:
samz, ik heb bij jou steeds vaker het idee dat je nooit buiten komt en helemaal in je eigen wereldje leeft. ik vind dat t je er niet leuker op maakt.
en nu voetbal, inter al 1-0 voor
Dat is klote idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Elke dag 5 dagen in de week, 10 jaar lang.
Hey Delanquote:
Ik was ook niet van plan die afzichtelijke dingen, die overigens van echte hoeven en haren gemaakt zijn, te dragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb betere dingen te doen in mijn leven gelukkig. Ik verkondigde slechts mijn mening.
Oeh, goed plan!quote:
Jah heuj, wat wil je nou?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh, goed plan!
Maar uh.. niet nu meer, zo bed in duiken![]()
Wekker gaat om half 4..
Vandaar dat ik dus ook zeer lage zelfspot heb wat betreft m'n lengte etc..quote:
Valt er überhaupt wel op te lopen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan die afzichtelijke dingen, die overigens van echte hoeven en haren gemaakt zijn, te dragen.
Slapen en morgen gewoon weer kunnen ademen lijkt me een prio momenteelquote:
Je hebt idd al eerder aangegeven dat dit een oorzaak was van het pesten. Volgens mij heb ik je ook nooit om je lengte geplaagd hier.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus ook zeer lage zelfspot heb wat betreft m'n lengte etc..
Voor de echte paardenliefhebber.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Ik was ook niet van plan die afzichtelijke dingen, die overigens van echte hoeven en haren gemaakt zijn, te dragen.
Ik ook genoeg gepest. Fuck themquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Elke dag 5 dagen in de week, 10 jaar lang.
Nouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de echte paardenliefhebber.
Wel leuk om daar rond te gaan lopen en tegen sommige dames te zeggen 'Goh, wat leuk. U heeft ook het bijpassende gebit'.
Als 1 van de weinigen niet, nee.. Maar van de meesten weet ik wel dat het niet gemeen(d) bedoeld is, al zegt het niet dat het me dan ook niet raakt..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt idd al eerder aangegeven dat dit een oorzaak was van het pesten. Volgens mij heb ik je ook nooit om je lengte geplaagd hier.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel leuk om daar rond te gaan lopen en tegen sommige dames te zeggen 'Goh, wat leuk. U heeft ook het bijpassende gebit'.
Succes daarmee, daar kan ik je niet mee helpen, moet je zelf doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slapen en morgen gewoon weer kunnen ademen lijkt me een prio momenteel
Of dat ze een dito kont hebbenquote:
Het is ook niet gemeen bedoeld. Maar het is wel iets waar rekening mee kan worden gehouden als het bekend is, vind ik dan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 1 van de weinigen niet, nee.. Maar van de meesten weet ik wel dat het niet gemeen(d) bedoeld is, al zegt het niet dat het me dan ook niet raakt..
Bijzonder goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Delan het volgende:
[..]
heeeeeeeeey!, leef jij ook nog? hoe ist?
Van jou vind ik het dan weer humor, aangezien je zelf ook niet zo groot bent.. Hetzelfde geldt voor Kluts en MeMo o.a.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet gemeen bedoeld. Maar het is wel iets waar rekening mee kan worden gehouden als het bekend is, vind ik dan...
Maar goed, ik heb net te horen gekregen dat ik geen leuk mens ben, dus misschien moet ik je ook maar gaan 'plagen' met je lengte om aan dat vooroordeel te voldoen
oe bijzonder goed? speciale reden?quote:
Maak je me nu meteen voor homo uit? Tis ook nooit goedquote:
Dude...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahaaa!quote:
Nee, ik ga daar niet aan meedoen. Zo ben ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van jou vind ik het dan weer humor, aangezien je zelf ook niet zo groot bent.. Hetzelfde geldt voor Kluts en MeMo o.a.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van jou vind ik het dan weer humor, aangezien je zelf ook niet zo groot bent.. Hetzelfde geldt voor Kluts en MeMo o.a.
Kniphomo heeft dat gedaan, piepertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maak je me nu meteen voor homo uit? Tis ook nooit goed
Het leven is nou eenmaal niet eerlijkquote:
Oh nee? Wedje leggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kniphomo heeft dat gedaan, piepert
Jij kan er toch niet bij
ja alsof ik dįt nog niet wistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal niet eerlijk
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
oe bijzonder goed? speciale reden?
ja hier ook alles lekker, mn mannetje missend die op het moment weer een kleine 3 weekjes weg is maar verder gaat alles super zn gangetje![]()
Kapster die mijn haar kleurde wilde al dat ik wat onderuit ging zitten. Anders kon ze er niet goed bijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal niet eerlijk
[..]
Oh nee? Wedje leggen?
Zeur dan niet zo tegen mij dat ik niet eerlijk ben joh raar mens!quote:
je ziet er toch wel toonbaar uit he volgende week?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaVerliefd en zulks...
![]()
Je kerel komt terug, dus das alleen maar meer vuurwerk bij thuiskomst!
Dat niet, maar er is meer shit in het levenquote:
Klein kapstertje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kapster die mijn haar kleurde wilde al dat ik wat onderuit ging zitten. Anders kon ze er niet goed bij
En anders is een hoofddoekje een optiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je ziet er toch wel toonbaar uit he volgende week?
Ah jijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeur dan niet zo tegen mij dat ik niet eerlijk ben joh raar mens!![]()
Ze ziet er altijd toonbaar uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ach, genoeg. Iedereen heeft dat wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat niet, maar er is meer shit in het leven
Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Jouwquote:
quote:
Samenwonen? Na nog geen 3 maanden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Delan het volgende:
[..]
wat super joh!! helemaal vast en zulks? samenwonend toevallig al?
ben aan het aftellen!! 24 maart ga ik hem weer heerlijk ophalen van schiphol![]()
je bent je ruggegraat ook alweer kwijt, zie ikquote:
Dan heb ik dat gemistquote:
Zo lang al?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samenwonen? Na nog geen 3 maanden?Vind je het goed als het wat rustiger aan gaat?
Zijn er ergens duidelijkere foto's te vinden van S? Of moeten we het er maar mee doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samenwonen? Na nog geen 3 maanden?Vind je het goed als het wat rustiger aan gaat?
Ik werd afgeleid en toen vond ik het niet belangrijk meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Zeg Air, nu schreeuwde je net wel dat ik je snel toe moest voegen, maar je hebt me dus helemaal geen uitnodiging gestuurd he!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent je ruggegraat ook alweer kwijt, zie ik
quote:
you could have fooled mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
*checkt*
Nee, die zit weer precies waar hij hoort te zijn
Nee, duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid en toen vond ik het niet belangrijk meer.
Nee. Maar das de meeeeest ruime tijd die ik het kan geven. En om eerlijk te zijn, ik doe het maar met haar informatie.quote:
Schud jij mee?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Schud je borsten voor Japan
[..]
Nee, duidelijk
ow, haha, ja euh.. dat wist ik toch niet dat het nog maar 3 maanden was, haha, ja dan mag je idd nog wat rustig aan doen ja, haha, lekker genieten en zulksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LOLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Japan is really advanced. They don't go to the beach. The beach comes to them.
What does every Japanese person have in their apartment? Flood lights.
I was talking to my Japanese real estate agent. I said "is there a school in this area." She said "not now, but just wait."
My Japanese doctor advised me to stay healthy I need 50 million gallons of water a day.
Ah. Okquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar das de meeeeest ruime tijd die ik het kan geven. En om eerlijk te zijn, ik doe het maar met haar informatie.
Ik heb m;n A en B diploma.quote:
Gast....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn er ergens duidelijkere foto's te vinden van S? Of moeten we het er maar mee doen?
Een groot deel van de Japanners vast ook.quote:
Oh, interesse tonen wordt niet gewaardeerd?quote:
Als ie dat maar niet bij iedere docente en klasgenote gaat doen, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man hing wéér mijn borsten recht daarstraks, oj dat wordt nog wat met dat joch..
Ik weet verder wel heel wat van poker maar verlies nog steedsquote:
Vooralsnog alleen bij mij. Damn you, Will & Gracequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ie dat maar niet bij iedere docente en klasgenote gaat doen, toch?
Bluffen is niet je sterkste kant?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet verder wel heel wat van poker maar verlies nog steeds
Daarom leven de meesten ook nog.quote:
Je mag vast naar bed, ik kom zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou, dan is het stiekem wel even mooi geweest voor vandaag, vind ik
Jawel, maar dat kan ook anders, vind je niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, interesse tonen wordt niet gewaardeerd?
Gaat 'em ook nooit worden vrees ikquote:
Ah, kom op zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ook anders, vind je niet?
Wat doe ik nu weer fout?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je weet altijd net precies het verkeerde te zeggen
Soms verras je jezelf...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat 'em ook nooit worden vrees ik
Daar is het weggevaagde dorpje het niet mee eensquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Japan is really advanced. They don't go to the beach. The beach comes to them.
What does every Japanese person have in their apartment? Flood lights.
I was talking to my Japanese real estate agent. I said "is there a school in this area." She said "not now, but just wait."
My Japanese doctor advised me to stay healthy I need 50 million gallons of water a day.
De uitzondering. Hop, schudden jij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Daar is het weggevaagde dorpje het niet mee eens
Misschien... Zou fijn zijn.quote:
Saai!quote:
Jij hebt de aandacht spanne van en theelepeltje, ik zie de moeite nietquote:
Dan heb jij een geheugen als een zeef, dat je daar genoegen mee neemt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt de aandacht spanne van en theelepeltje, ik zie de moeite niet
In het verleden behaalde resultaten bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb jij een geheugen als een zeef, dat je daar genoegen mee neemt.
Dan is het goed dat ik er geen moeite meer in steek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Je moet er ook hele andere dingen in stekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het goed dat ik er geen moeite meer in steek.
Ach, je weet toch wat je mistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het goed dat ik er geen moeite meer in steek.
Ja? Vertel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je moet er ook hele andere dingen in steken
Tjah, als je bij de les was gebleven dan had je het gewetenquote:
Ik ben niet bij de les gebleven, maar ben het gewoon gaan doen. Daardoor weet jij nu alles van de theorie, en ik alles van de praktijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjah, als je bij de les was gebleven dan had je het geweten
Ga eens iets nuttigs doen met je leven, zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
Experiment: effect 1 maand Justin Bieber op 37-jarige
Dappere man
Ook ik heb praktijk lessen gehad hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet bij de les gebleven, maar ben het gewoon gaan doen. Daardoor weet jij nu alles van de theorie, en ik alles van de praktijk.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
Experiment: effect 1 maand Justin Bieber op 37-jarige
Dappere man
Wie zegt dat hij niet gewoon werkt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga eens iets nuttigs doen met je leven, zeg
Ga mintlikeur drinken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bed in, neus dicht, weinig lucht, hoofdpijn.. Dit gaat een geweldig korte nacht worden..
HopsaaaaaaAAAAAAAAAAAquote:
Beadem mij!quote:
Niet iedereen houdt van Jagermeisterquote:
Met het weer van vandaag heb ik liever een rosé in de zonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van Jagermeister
quote:
Is het al zo lekker in NL?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met het weer van vandaag heb ik liever een rosé in de zon
Damn...quote:
Die draag ik zelfs midden in een sneeuwstormquote:
Jouw warme plaatsjes.quote:
Damnit, das net zoals hier nu, met die ***noordenwind....waar blijven mijn zomer- en BBQ argumenten nu?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was vandaag plaatselijk 18 graden.
Always the ladies' man you!quote:
Ik loop al weken met de jas los. Niet verstandig, maar het is zo lekker weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damnit, das net zoals hier nu, met die ***noordenwind....waar blijven mijn zomer- en BBQ argumenten nu?
Ik ook. Maar niet zoals vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die draag ik zelfs midden in een sneeuwstorm
Vrouwen houden van duidelijkheid.quote:
Witte blouse, spijkerrokje, huidskleurige panty, hoge pumpsquote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Witte blouse, spijkerrokje, huidskleurige panty, hoge pumps
"jas los" ....tukker die ge zijt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop al weken met de jas los. Niet verstandig, maar het is zo lekker weer
quote:
Mijn excuses. Ik was verwikkeld in een onderhoudend telefoongesprek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch jammer dat je dan zo laat binnen komt
Dat nare leven van jou dat er altijd maar tussendoor komtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik was verwikkeld in een onderhoudend telefoongesprek.
En daarna moest ik een stel mutsen een PM sturen, kost ook tijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat nare leven van jou dat er altijd maar tussendoor komt
Ik heb heul geen banners.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie ook de banner met "Yuki Boekhouding"..?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En daarna moest ik een stel mutsen een PM sturen, kost ook tijd.
Vandaag volop. Wat een heerlijke geur!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
We ademen nog.
Heb je buiten al geroken dat het lente wordt?
We hebben weer gefietst, dat doe ik zelden als het koud is. Echt zo lekker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag volop. Wat een heerlijke geur!!
Leven
Oh nee, niet weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie ook de banner met "Yuki Boekhouding"..?
Lastige wijven ook altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En daarna moest ik een stel mutsen een PM sturen, kost ook tijd.
Rokjesdag. Zomerjas. Fietsen. Kapperquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben weer gefietst, dat doe ik zelden als het koud is. Echt zo lekker.
Ik zag zoiets voorbij flitsen! Wat ontzettend goed zeg!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Yuki, had je het al gehoord? Kleine man gaat havo/vwo doen, wat ie zo graag wil!
Stelletje fakers die denken dat ze mijn naam kunnen misbruikenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb m nog noooooooit gezien Yuki, die banner.!
Bij jou ook al?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
Nadeel van dit weer: de werklui stonden ook weer klaar om te hissen, te fluiten, en te joelen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
Nadeel van dit weer: de werklui stonden ook weer klaar om te hissen, te fluiten, en te joelen.
Kom hierheen, succes verzekerd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er is niks naar me gehist, gefloten of gejoeld.
Als dat geen reden is, dan weet ik het niet meerquote:
Je had toch al een reden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als dat geen reden is, dan weet ik het niet meer
Waarom zo warm aangekleed?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Maar ze meenden het niet, want ik had een winterjas aan en een sjaal om.
Ahhhhh *troost*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er is niks naar me gehist, gefloten of gejoeld.
Ik kijk nooit het weerbericht. Dus ik deed wat ik de laatste maanden steeds doe: me warm inpakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom zo warm aangekleed?
Ik had een rokje aan, met hoge pumps eronder. En m'n zomerjas.
Had ik dat al gezegd?
quote:
Rokjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
Ik had een rokje aan, met hoge pumps eronder. En m'n zomerjas.
Had ik dat al gezegd?
quote:
Zijn jullie bouwvakkers? Nou, nou?quote:
Als hun broek afzakt hebben ze vast het geschikte decolletéquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie bouwvakker? Nou, nou?
*bouwt een vak*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie bouwvakker? Nou, nou?
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee sorry
Maar ik floot ook niet
MIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als hun broek afzakt hebben ze vast het geschikte decolleté
oh, ik niet dusquote:
Ja, echt?quote:
ok...quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt?
Die is 9 van de 10 keer toch echt niet fijn om naar te kijken hoor
Ja sorry. Ik ben mezelf niet vanavondquote:
tsssk, niks mis met mijn strakke wielrennerskontjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt?
Die is 9 van de 10 keer toch echt niet fijn om naar te kijken hoor
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben mezelf niet vanavond
Sinds ik thuiskwam allemaal nare dingen
Uitzonderingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tsssk, niks mis met mijn strakke wielrennerskontje
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tsssk, niks mis met mijn strakke wielrennerskontje
Morgen een kaartje sturen naar oma. En enorm duimen en bidden dat we donderdag goed nieuws krijgenquote:
Bij vrouwen daarentegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet zo'n kontenmens, bij mannen dan.
Ik hou van buikjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Oh, ik juist wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Ja. En dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou van buikjes
Behalve die van mezelf dan
Och wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen een kaartje sturen naar oma. En enorm duimen en bidden dat we donderdag goed nieuws krijgen
k weet niet wat er is, maar sterkte in ieder geval dan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen een kaartje sturen naar oma. En enorm duimen en bidden dat we donderdag goed nieuws krijgen
jawelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n eng broekje he?
Ik hou van de bovenkant van de onderarm bij een man, echt geweldig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou van buikjes
Behalve die van mezelf dan
ik zie te weinig multimediale voorbeeldenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Billen, buikjes, rokjes, we zitten weer op het juiste spoor
Oma heeft al heel lang problemen met haar ogen. Talloze onderzoeken al gehad, steeds niet gevonden wat de oorzaak is en hoe het opgelost moet worden. Maar het lijkt steeds erger te worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van de bovenkant van de onderarm bij een man, echt geweldig.
quote:
Oh gatsie..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oma heeft al heel lang problemen met haar ogen. Talloze onderzoeken al gehad, steeds niet gevonden wat de oorzaak is en hoe het opgelost moet worden. Maar het lijkt steeds erger te worden.
Nu hebben ze vandaag gehoord dat er onrustige cellen zijn gevonden bij de laatste ingreep aan haar oog. En onrustige cellen kunnen aanwijzing zijn voor kanker
Hmmz, veel sterkte daarmee iig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
Nu hebben ze vandaag gehoord dat er onrustige cellen zijn gevonden bij de laatste ingreep aan haar oog. En onrustige cellen kunnen aanwijzing zijn voor kanker
He gets, wat naar. Sterkte lieverd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oma heeft al heel lang problemen met haar ogen. Talloze onderzoeken al gehad, steeds niet gevonden wat de oorzaak is en hoe het opgelost moet worden. Maar het lijkt steeds erger te worden.
En dat hij dan tijdens het autorijden met ontblote onderarmen heel nonchalant op de weg let en jij kwijlend en wel goed uitzicht hebt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet wat je bedoelt! Jummie!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
En dat hij dan tijdens het autorijden met ontblote onderarmen heel nonchalant op de weg let en jij kwijlend en wel goed uitzicht hebt...
Dan doe je hem toch uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Er zit gewoon een broek iets te strak, verdomme
tjaquote:
quote:
Echt, zó niet sexyquote:
he bah, ik haat kanker. Heb mijn opa er niet door leren kennen, een oom is als peuter gestorven eraan en overgrootoma ook...en mijn beste vriend heeft kanker gehad..maar die heeft de stomme kanker verslagen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
en hij daarna zijn bekleding weer schoon staat te schrobbenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
En dat hij dan tijdens het autorijden met ontblote onderarmen heel nonchalant op de weg let en jij kwijlend en wel goed uitzicht hebt...
Nooit klachten gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en hij daarna zijn bekleding weer schoon staat te schrobben
Gewoon de vormquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef xFriendx het volgende:
Wat is er trouwens precies sexy aan? Of is het meer een gevoel?
Ik weet het niet goed. Maar ik word er net zo wild van als een hetero man van een stel goede tieten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef xFriendx het volgende:
Wat is er trouwens precies sexy aan? Of is het meer een gevoel?
Wat voor soort onderarmen vind je dan sexy?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het niet goed. Maar ik word er net zo wild van als een hetero man van een stel goede tieten.
You're welcomequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Weer helemaal into Life of Agony, zo fijn om dingen weer te herontdekken
We zijn nog niet klaar met m'n moeder, of het dreigt al bij oma...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
he bah, ik haat kanker. Heb mijn opa er niet door leren kennen, een oom is als peuter gestorven eraan en overgrootoma ook...en mijn beste vriend heeft kanker gehad..maar die heeft de stomme kanker verslagen.
Heel veel sterkte toegewenst iig!
Heb Keith Caputo een paar jaar geleden in Delft gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Weer helemaal into Life of Agony, zo fijn om dingen weer te herontdekken
quote:
boeiendquote:
Is ie nog zo lekker?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Heb Keith Caputo een paar jaar geleden in Delft gezien.
Klein mannetje maar een dijk van een stem
Zo'n lekker zeemleren stuk in je kruisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boeiend![]()
die mietjes die met een wijde broek op een racefiets zitten![]()
ik heb een wijde korte broek voor als ik met de mtb het bos in ga....niet als ik 40km/u fiets
Ja maar.. mannen op racefietsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boeiend![]()
die mietjes die met een wijde broek op een racefiets zitten![]()
ik heb een wijde korte broek voor als ik met de mtb het bos in ga....niet als ik 40km/u fiets
Ondeugdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb veel foto's, maar van de bovenkant van m'n onderarmen dan weer net niet. I fail at L-E
Ik hou niet van erg behaard, maar er mag wel haar op zitten. En een voorkeur voor slank, dan zie je die spier die daar loopt zo goed..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat voor soort onderarmen vind je dan sexy?
Behaarde / niet behaarde.. gespierde?
Je kunt vast wel specifieker zijn
uhuh...je wil niet impotent worden hequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Vóór 11 uur in bed liggen om genoeg te kunnen slapen.
Truste allen!
ik krijg regelmatig complimentjes nageroepen...ook vrouwen kunnen bouwvakkers zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar.. mannen op racefietsen
Ik kwam voor de muziek haha.. geen idee wat mijn vriendin er destijds van vond, als ze hem al kon zien. Om de 1 of andere reden komen de langste mensen van deze wereld altijd af op concerten.quote:
Nou niet door mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg regelmatig complimentjes nageroepen...ook vrouwen kunnen bouwvakkers zijn
In de wereld waarin mensen een stuk vrolijker zijn als ze uitgerust zijn. Het is hier echt raarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Genoeg slapen? In welke vreemde wereld leeft Yuki nu weer?
Kusje en een aai over je bolletje Yuki!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Vóór 11 uur in bed liggen om genoeg te kunnen slapen.
Truste allen!
Zelfs mijn leven is niet perfectquote:
Oeh, die is bij mij wel goed zichtbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet van erg behaard, maar er mag wel haar op zitten. En een voorkeur voor slank, dan zie je die spier die daar loopt zo goed..
Een wereld waar ik al heel lang niet meer geweest benquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Genoeg slapen? In welke vreemde wereld leeft Yuki nu weer?
Ah joh, mijn hart is toch al vergeven aan een stel andere armen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb veel foto's, maar van de bovenkant van m'n onderarmen dan weer net niet. I fail at L-E
Blijkbaarquote:
Mag ik een keertje mee?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de wereld waarin mensen een stuk vrolijker zijn als ze uitgerust zijn. Het is hier echt raar
2 armen voor jou:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah joh, mijn hart is toch al vergeven aan een stel andere armen.
picsquote:
geen pics dusquote:
quote:
alles mooi, prachtige fotoquote:
de andere arm mag ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb stapels foto's liggen van dat stukje
ik zit nu al in bed, en heb geen camera..dus gaat niet. Maar mijn armpjes hebben momenteel een mooier kleurtjequote:
zie je wel dat ik niet lief benquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zit nu al in bed, en heb geen camera..dus gaat niet. Maar mijn armpjes hebben momenteel een mooier kleurtje
had je me dan?quote:
mooiquote:
houden zo..als je me wel begrijpt ben ik veel minder leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat ik even niet kan volgen wat je bedoeld
nu vindt ik je ook niet leuk hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
houden zo..als je me wel begrijpt ben ik veel minder leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |