Und wie...quote:
Horizontaal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
De beste manier om iemand op een andere manier te leren kennen.
Zo grappig is m'n hoest anders nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je benen dan ook bij elkaar!
quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte versie is dat ik haar al kende, maar nog nooit op deze manier.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben er trouwens vermoedelijk achter wat er mis gaat bij de oppas van Peuter: een of ander KUTkind pest mijn zoon. Verdorie.
Und danach noch einmal...quote:
Ik loop er nu twee weken meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook wel iets van anderhalve week.
Dit is gewoon een Nederlands forum... Gewoon ter informatie en zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Und danach noch einmal...![]()
Und wieder noch eine Kleine zum Endes....![]()
und dann wieder in der Dusche....
Hoe vaker hoe beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Und danach noch einmal...![]()
Und wieder noch eine Kleine zum Endes....![]()
und dann wieder in der Dusche....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben er trouwens vermoedelijk achter wat er mis gaat bij de oppas van Peuter: een of ander KUTkind pest mijn zoon. Verdorie.
Ik ben vroeger ook wel eens gepest. Iedereen wel. Het is niet leuk, dat snap ik.quote:
Wat heeft dat kutkind dan met die oppas te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
Het gebeurt daar, die oppas = de gastouder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wat heeft dat kutkind dan met die oppas te maken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Nederlands forum... Gewoon ter informatie en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |