ow, haha, ja euh.. dat wist ik toch niet dat het nog maar 3 maanden was, haha, ja dan mag je idd nog wat rustig aan doen ja, haha, lekker genieten en zulksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samenwonen? Na nog geen 3 maanden?Vind je het goed als het wat rustiger aan gaat?
LOLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Japan is really advanced. They don't go to the beach. The beach comes to them.
What does every Japanese person have in their apartment? Flood lights.
I was talking to my Japanese real estate agent. I said "is there a school in this area." She said "not now, but just wait."
My Japanese doctor advised me to stay healthy I need 50 million gallons of water a day.
Ah. Okquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar das de meeeeest ruime tijd die ik het kan geven. En om eerlijk te zijn, ik doe het maar met haar informatie.
Ik heb m;n A en B diploma.quote:
Gast....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn er ergens duidelijkere foto's te vinden van S? Of moeten we het er maar mee doen?
Een groot deel van de Japanners vast ook.quote:
Oh, interesse tonen wordt niet gewaardeerd?quote:
Als ie dat maar niet bij iedere docente en klasgenote gaat doen, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man hing wéér mijn borsten recht daarstraks, oj dat wordt nog wat met dat joch..
Ik weet verder wel heel wat van poker maar verlies nog steedsquote:
Vooralsnog alleen bij mij. Damn you, Will & Gracequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ie dat maar niet bij iedere docente en klasgenote gaat doen, toch?
Bluffen is niet je sterkste kant?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet verder wel heel wat van poker maar verlies nog steeds
Daarom leven de meesten ook nog.quote:
Je mag vast naar bed, ik kom zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou, dan is het stiekem wel even mooi geweest voor vandaag, vind ik
Jawel, maar dat kan ook anders, vind je niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, interesse tonen wordt niet gewaardeerd?
Gaat 'em ook nooit worden vrees ikquote:
Ah, kom op zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ook anders, vind je niet?
Wat doe ik nu weer fout?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je weet altijd net precies het verkeerde te zeggen
Soms verras je jezelf...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat 'em ook nooit worden vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |