quote:
Mijn excuses. Ik was verwikkeld in een onderhoudend telefoongesprek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch jammer dat je dan zo laat binnen komt
Dat nare leven van jou dat er altijd maar tussendoor komtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik was verwikkeld in een onderhoudend telefoongesprek.
En daarna moest ik een stel mutsen een PM sturen, kost ook tijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat nare leven van jou dat er altijd maar tussendoor komt
Ik heb heul geen banners.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie ook de banner met "Yuki Boekhouding"..?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En daarna moest ik een stel mutsen een PM sturen, kost ook tijd.
Vandaag volop. Wat een heerlijke geur!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
We ademen nog.
Heb je buiten al geroken dat het lente wordt?
We hebben weer gefietst, dat doe ik zelden als het koud is. Echt zo lekker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag volop. Wat een heerlijke geur!!
Leven
Oh nee, niet weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie ook de banner met "Yuki Boekhouding"..?
Lastige wijven ook altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En daarna moest ik een stel mutsen een PM sturen, kost ook tijd.
Rokjesdag. Zomerjas. Fietsen. Kapperquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben weer gefietst, dat doe ik zelden als het koud is. Echt zo lekker.
Ik zag zoiets voorbij flitsen! Wat ontzettend goed zeg!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Yuki, had je het al gehoord? Kleine man gaat havo/vwo doen, wat ie zo graag wil!
Stelletje fakers die denken dat ze mijn naam kunnen misbruikenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb m nog noooooooit gezien Yuki, die banner.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |