Succes daarmee, daar kan ik je niet mee helpen, moet je zelf doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slapen en morgen gewoon weer kunnen ademen lijkt me een prio momenteel
Of dat ze een dito kont hebbenquote:
Het is ook niet gemeen bedoeld. Maar het is wel iets waar rekening mee kan worden gehouden als het bekend is, vind ik dan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 1 van de weinigen niet, nee.. Maar van de meesten weet ik wel dat het niet gemeen(d) bedoeld is, al zegt het niet dat het me dan ook niet raakt..
Bijzonder goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Delan het volgende:
[..]
heeeeeeeeey!, leef jij ook nog? hoe ist?
Van jou vind ik het dan weer humor, aangezien je zelf ook niet zo groot bent.. Hetzelfde geldt voor Kluts en MeMo o.a.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet gemeen bedoeld. Maar het is wel iets waar rekening mee kan worden gehouden als het bekend is, vind ik dan...
Maar goed, ik heb net te horen gekregen dat ik geen leuk mens ben, dus misschien moet ik je ook maar gaan 'plagen' met je lengte om aan dat vooroordeel te voldoen
oe bijzonder goed? speciale reden?quote:
Maak je me nu meteen voor homo uit? Tis ook nooit goedquote:
Dude...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de echte paardenliefhebber.
Wel leuk om daar rond te gaan lopen en tegen sommige dames te zeggen 'Goh, wat leuk. U heeft ook het bijpassende gebit'.
Ahaaa!quote:
Nee, ik ga daar niet aan meedoen. Zo ben ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van jou vind ik het dan weer humor, aangezien je zelf ook niet zo groot bent.. Hetzelfde geldt voor Kluts en MeMo o.a.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van jou vind ik het dan weer humor, aangezien je zelf ook niet zo groot bent.. Hetzelfde geldt voor Kluts en MeMo o.a.
Kniphomo heeft dat gedaan, piepertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maak je me nu meteen voor homo uit? Tis ook nooit goed
Het leven is nou eenmaal niet eerlijkquote:
Oh nee? Wedje leggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kniphomo heeft dat gedaan, piepert
Jij kan er toch niet bij
ja alsof ik dát nog niet wistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal niet eerlijk
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
oe bijzonder goed? speciale reden?
ja hier ook alles lekker, mn mannetje missend die op het moment weer een kleine 3 weekjes weg is maar verder gaat alles super zn gangetje![]()
Kapster die mijn haar kleurde wilde al dat ik wat onderuit ging zitten. Anders kon ze er niet goed bijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal niet eerlijk
[..]
Oh nee? Wedje leggen?
Zeur dan niet zo tegen mij dat ik niet eerlijk ben joh raar mens!quote:
je ziet er toch wel toonbaar uit he volgende week?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |