Daar is het weggevaagde dorpje het niet mee eensquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Japan is really advanced. They don't go to the beach. The beach comes to them.
What does every Japanese person have in their apartment? Flood lights.
I was talking to my Japanese real estate agent. I said "is there a school in this area." She said "not now, but just wait."
My Japanese doctor advised me to stay healthy I need 50 million gallons of water a day.
De uitzondering. Hop, schudden jij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Daar is het weggevaagde dorpje het niet mee eens
Misschien... Zou fijn zijn.quote:
Saai!quote:
Jij hebt de aandacht spanne van en theelepeltje, ik zie de moeite nietquote:
Dan heb jij een geheugen als een zeef, dat je daar genoegen mee neemt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt de aandacht spanne van en theelepeltje, ik zie de moeite niet
In het verleden behaalde resultaten bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb jij een geheugen als een zeef, dat je daar genoegen mee neemt.
Dan is het goed dat ik er geen moeite meer in steek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Je moet er ook hele andere dingen in stekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het goed dat ik er geen moeite meer in steek.
Ach, je weet toch wat je mistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het goed dat ik er geen moeite meer in steek.
Ja? Vertel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je moet er ook hele andere dingen in steken
Tjah, als je bij de les was gebleven dan had je het gewetenquote:
Ik ben niet bij de les gebleven, maar ben het gewoon gaan doen. Daardoor weet jij nu alles van de theorie, en ik alles van de praktijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjah, als je bij de les was gebleven dan had je het geweten
Ga eens iets nuttigs doen met je leven, zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
Experiment: effect 1 maand Justin Bieber op 37-jarige
Dappere man
Ook ik heb praktijk lessen gehad hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet bij de les gebleven, maar ben het gewoon gaan doen. Daardoor weet jij nu alles van de theorie, en ik alles van de praktijk.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
Experiment: effect 1 maand Justin Bieber op 37-jarige
Dappere man
Wie zegt dat hij niet gewoon werkt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga eens iets nuttigs doen met je leven, zeg
Ga mintlikeur drinken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bed in, neus dicht, weinig lucht, hoofdpijn.. Dit gaat een geweldig korte nacht worden..
HopsaaaaaaAAAAAAAAAAAquote:
Beadem mij!quote:
Niet iedereen houdt van Jagermeisterquote:
Met het weer van vandaag heb ik liever een rosé in de zonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van Jagermeister
quote:
Is het al zo lekker in NL?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met het weer van vandaag heb ik liever een rosé in de zon
Damn...quote:
Die draag ik zelfs midden in een sneeuwstormquote:
Jouw warme plaatsjes.quote:
Damnit, das net zoals hier nu, met die ***noordenwind....waar blijven mijn zomer- en BBQ argumenten nu?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was vandaag plaatselijk 18 graden.
Always the ladies' man you!quote:
Ik loop al weken met de jas los. Niet verstandig, maar het is zo lekker weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damnit, das net zoals hier nu, met die ***noordenwind....waar blijven mijn zomer- en BBQ argumenten nu?
Ik ook. Maar niet zoals vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die draag ik zelfs midden in een sneeuwstorm
Vrouwen houden van duidelijkheid.quote:
Witte blouse, spijkerrokje, huidskleurige panty, hoge pumpsquote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Witte blouse, spijkerrokje, huidskleurige panty, hoge pumps
"jas los" ....tukker die ge zijt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop al weken met de jas los. Niet verstandig, maar het is zo lekker weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |