Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom wil je indruk maken dan? En hoezo leiden andere mensen jou leven, dat doe je toch echt zelf.
Ik krijg mijn DMs niet altijd goed binnen. Wil je praten? Voeg me toe op MSN of stuur mij een PM.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wil wel eens goed met jou babbelen. Je bent trouwens best een relnicht, meteen reageren op negatieve dingen en mij proberen te kleineren door te zeggen dat ik eenzaam ben en alles (terwijl je niet eens weet WIE/WAT voor persoon er nou écht achter het beeldscherm zit) maar als ik je iets positiefs stuur dan ben je stil.
Daar word je nou depressief van. Wat voor studie doe je? Is het een bijbaantje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.
Ik doe een studie die me op het moment niet meer echt kan boeien, ik word voortdurend gebeld door mensen en mijn werk om werk te doen waar ik eigenlijk geen zin in heb en geen tijd voor heb, loop met vanalles en nogwat achter en ben alleen maar dingen aan het doen die in het teken staan van anderen. Dat is best wel vermoeiend![]()
Maar ik denk niet dat dat samenhangt met de problemen met vrouwe trouwens. Dus eigenlijk is dit wat off-topic denk ik.
NEE DAT IS HET JUIST! DIT IS DE KERN VAN JE PROBLEMEN MET VROUWEN.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.
Ik doe een studie die me op het moment niet meer echt kan boeien, ik word voortdurend gebeld door mensen en mijn werk om werk te doen waar ik eigenlijk geen zin in heb en geen tijd voor heb, loop met vanalles en nogwat achter en ben alleen maar dingen aan het doen die in het teken staan van anderen. Dat is best wel vermoeiend![]()
Maar ik denk niet dat dat samenhangt met de problemen met vrouwe trouwens. Dus eigenlijk is dit wat off-topic denk ik.
Ik kleiner niemand, althans dat is niet de bedoeling. Jij vindt kleineren blijkbaar iemand ergens op wijzen. Ik vind dat juist niet kleineren, kleineren is iemand anders naar beneden halen. Dat deed ik niet, aangezien Richard zichzelf al naar beneden haalt hoef ik sowieso niks te doen. Ik heb Richard gewoon een paar keer aangesproken want hij blijft maar doorgaan met posten over hoe lelijk hij is, dat hij zelfmoord wil plegen en dat is nu (gelukkig) iets minder geworden. Je kan wel alles afschuiven op BDD, maar soms is het gewoon zwaar aandachttrekken - wat het dus ook was. Daar zijn genoeg mensen het wel mee eens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik krijg mijn DMs niet altijd goed binnen. Wil je praten? Voeg me toe op MSN of stuur mij een PM.
Tja, ik kleineer je omdat je ander mensen ook kleineert. Maar ik ben ook gewoon eerlijk op de forum, ik zeg wat ik denk.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik hoef helemaal niet te praten op MSN of wat dan ook, heb ik geen zin in en geen tijd voor.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wil wel eens goed met jou babbelen.
Iemand denkt dat hij het goed weet. Kijk eens waar mijn reactie ''goed babbelen'' een reactie OP was. Juist, de MEETING, met andere woorden REAL LIFE.quote:
Nee, verduidelijk het nog eens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Iemand denkt dat hij het goed weet. Kijk eens waar mijn reactie ''goed babbelen'' een reactie OP was. Juist, de MEETING, met andere woorden REAL LIFE.
Snap je?
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meetingquote:
Dat doe ik met smaak.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meeting
Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meeting
Denk van wel. Mag ik ook mensen meenemen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?
Je knokploeg? Om te bewijzen dat je niet sneu en alleen bent en ook vrienden hebt? Ik snap het niet goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk van wel. Mag ik ook mensen meenemen?
Ik neem Casey uit Australië wel meequote:
Eigenlijk voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je knokploeg? Om te bewijzen dat je niet sneu en alleen bent en ook vrienden hebt? Ik snap het niet goed.
Neuken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat willen jullie precies doen op die meet?
Met elkaar?quote:
Van elkaar?quote:
Jij bent toch huisarts ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Godshand het volgende:
Nee serieus, de andere users beter leren kennen, en eventueel mondeling tips geven.
En verder zal ik wel gaan dansen ofzo. Zoals ik al zei, oppportunist als ik ben, kom ik ook voor het uitgaansleven daar...
Komt dat te dichtbij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Als je dingen over dat Turkse meisje gaat vragen moet je toch echt bij haar zijn. Verder ga ik het niet over mezelf hebben, daar hou ik niet echt van.
Gewoon arts ja, hoezo?quote:
Een technische studiequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef deelnemer het volgende:
Daar word je nou depressief van. Wat voor studie doe je? Is het een bijbaantje?
Ik weet het niet. Ja, ik ben heel ongelukkig met mezelf en zeker met mijn verleden. Alles heeft me tegengezeten. Maar alles ging vooral kapot doordat ik zo stom was om verliefd te worden en dat aan dat meisje wilde laten merken. Als ik toen niet zo stom was geweest dan was de rest van mijn tijd op de middelbare school heel anders gegaan en dan was ik nu misschien wel normaal geweest. Ik vraag me vaak af hoe mijn leven had kunnen zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:
NEE DAT IS HET JUIST! DIT IS DE KERN VAN JE PROBLEMEN MET VROUWEN.
..
Het kern van jullie problemen is dat jullie heel ongelukkig zijn met jullie zelf en jullie leven en jullie verleden, jullie hebben het nog niet verwerkt en nog geen manier gevonden om ermee om te gaan. Daardoor lukt het ook niet op sociale vlak, inclusief vrouwen. Vooral vrouwen (of mannen, voor lanterfanteraar).
Doen we dan ook niet bij jou, staan we ook weer kietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon geen zin in. Doe ik alleen met mijn ouders en mijn zusje.
neequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
NEE DAT IS HET JUIST! DIT IS DE KERN VAN JE PROBLEMEN MET VROUWEN.
Net als Richard_prf met zijn BDD of schenkstroop die waarschijnlijk ook BDD en andere problemen heeft. Of lanterfanteraar of andere mensen hier die niet weten hoe ze iemand kunnen krijgen.
Het kern van jullie problemen is dat jullie heel ongelukkig zijn met jullie zelf en jullie leven en jullie verleden, jullie hebben het nog niet verwerkt en nog geen manier gevonden om ermee om te gaan. Daardoor lukt het ook niet op sociale vlak, inclusief vrouwen. Vooral vrouwen (of mannen, voor lanterfanteraar).
Zo reageren psychologen ook niet. Ze laten je het meestal zelf over praten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee
ik ga naar een psycholoog, maar ik hoop juist dat die niet zo gaat reageren:
"je mist één ouder, moeilijk voor je hè??"
"je bent vroeger gepest, denk je daar nog veel aan??"
en ik ben ook niet ongelukkig met mijzelf, ik ben ook gewoon een simpel mensch
maar heel veel dingen zijn gewoon zo vaag en onduidelijk?? en dan vooral in het hoe/ wat/ waar/ wanneer
Op basis van "gunnen" een relatie krijgen. Dat is lekker gelijkwaardig en eerlijk. En natuurlijk doe jij je uiterste best om haar aan je te binden, en bij je te houden. En ze voelt zich er prima bij. Ideaal een vent die alles voor haar doet en laat. Tot ze de volgende (betere) tegenkomt. En jij bent ongelukkig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef benzin het volgende:
Maar eigenlijk is dat niet relevant. Vrouwen geven mensen zoals ik gewoon geen eerlijke kans. Wat maakt het nou uit dat ik me niet lekker voel? Ik zou me beter gaan voelen door een meisje, en het is niet zo dat ik slecht voor haar zou zorgen. Als ik soms zie hoe jongens hun vriendin behandelen dan zouden die meisjes beter af zijn bij iemand zoals ik. Ze geven ons geen eerlijke kans.
Zeker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Shodan het volgende:
[..]
Op basis van "gunnen" een relatie krijgen. Dat is lekker gelijkwaardig en eerlijk. En natuurlijk doe jij je uiterste best om haar aan je te binden, en bij je te houden. En ze voelt zich er prima bij. Ideaal een vent die alles voor haar doet en laat. Tot ze de volgende (betere) tegenkomt. En jij bent ongelukkig.
Want jij neemt geen verantwoordelijkheid voor jouw leven. Jij zit achterin de bus die "jouw leven" heet en laat iedereen ermee aan de haal gaan. Ideaal: iemand gebruiken voor jouw eigen leven. Sterker nog: ik ervaar mensen die zich zo laten leiden als uitermate achterbaks. Want de werkelijkheid is dat iedereen zoekt naar dingen waarvan hij/zij zelf er iets aan heeft. Als je alleen geeft, zonder te nemen wordt het hoog tijd om die "openstaande rekeningen" te gaan incasseren.
Ramptoeristen moeten niet welkom zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?
Dat is idd het vervelende aan (niet wederzijdse) verliefdheid...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Verliefd zijn kan soms zo vervelend zijn. Ik probeer verder te kijken dan haar maar in mijn hoofd vergelijk ieder meisje met haar. En dan voelt het alsof ieder meisje minder leuk is dan haar.
Dan zal je zien dat ik een leuk meisje tegenkom en haar laat lopen omdat ik te verliefd ben op die andere. Zucht....
Kom jij ook?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ramptoeristen moeten niet welkom zijn.
Dat vraag ik me bij haar ook heel erg af. Ze wil zo graag, ziet er niet verkeerd uit, maar toch onderneemt ze niets en zit hele dagen thuis of ligt in bed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zo reageren psychologen ook niet. Ze laten je het meestal zelf over praten.
Kijk, ik ken jullie niet en ik weet ook niet wat door jullie heen spelen. Maar van wat ik begrijp ben jij wel een leuk uitziende vrouw. Dus eigenlijk is er geen reden dat je geen leuke man kan krijgen of vinden. Dus het enige wat je stopt is jezelf. Waarom dat?
Nee, ik dacht dat het ook een initiatief voor Rich was om hem te helpen irl en niet een echte meet.quote:
Maakt niet uit. Ik ben toch nooit helemaal gelukkig. Dan kan ik beter af en toe een vriendin hebben en dan iets gelukkiger zijn dan nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Shodan het volgende:
Op basis van "gunnen" een relatie krijgen. Dat is lekker gelijkwaardig en eerlijk. En natuurlijk doe jij je uiterste best om haar aan je te binden, en bij je te houden. En ze voelt zich er prima bij. Ideaal een vent die alles voor haar doet en laat. Tot ze de volgende (betere) tegenkomt. En jij bent ongelukkig.
Klopt. Klopt heel erg. En veel mensen maken daar dan ook misbruik van. Aan de andere kant weet ik gewoon niet wat ik anders moet. Ik zie op dit moment geen betere opties dan wat ik doequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Shodan het volgende:
Want jij neemt geen verantwoordelijkheid voor jouw leven. Jij zit achterin de bus die "jouw leven" heet en laat iedereen ermee aan de haal gaan. Ideaal: iemand gebruiken voor jouw eigen leven. Sterker nog: ik ervaar mensen die zich zo laten leiden als uitermate achterbaks. Want de werkelijkheid is dat iedereen zoekt naar dingen waarvan hij/zij zelf er iets aan heeft. Als je alleen geeft, zonder te nemen wordt het hoog tijd om die "openstaande rekeningen" te gaan incasseren.
Zal wel oneerlijk zijn, er zijn meerdere mensen in dit topic met issues. Als hij graag wilt dat het alleen om hem draait moet hij naar een 1 op 1 training gaan of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het ook een initiatief voor Rich was om hem te helpen irl en niet een echte meet.
Er is niets oneerlijks aan. Niemand wordt ergens toe gedwongen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zal wel oneerlijk zijn, er zijn meerdere mensen in dit topic met issues. Als hij graag wilt dat het alleen om hem draait moet hij naar een 1 op 1 training gaan of zo.
Wat praat je toch weer eens onzin. Ik vroeg gewoon of iemand mij wilde observeren tijdens het uitgaan en van het een kwam het ander en wilde andere mensen ook mee wat ik prima vind. Het is mijn eigen initiatief.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zal wel oneerlijk zijn, er zijn meerdere mensen in dit topic met issues. Als hij graag wilt dat het alleen om hem draait moet hij naar een 1 op 1 training gaan of zo.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is niets oneerlijks aan. Niemand wordt ergens toe gedwongen.
Oh oke.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat praat je toch weer eens onzin. Ik vroeg gewoon of iemand mij wilde observeren tijdens het uitgaan en van het een kwam het ander en wilde andere mensen ook mee wat ik prima vind. Het is mijn eigen initiatief.
Het zien van een vriendin als een soort trofee/beloning voor jouw bijdrage aan het geluk in de samenleving lijkt mij geen juiste instelling. Ik proef hier een hoge mate van zelfmedelijden, en ik denk dat je dat ook uitstraalt. Wil je daadwerkelijk verandering brengen in jouw levenssituatie zou een andere kijk op jouw leven wel verfrissend werken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ben toch nooit helemaal gelukkig. Dan kan ik beter af en toe een vriendin hebben en dan iets gelukkiger zijn dan niet![]()
Maar eerlijk is eerlijk. Zou goed zijn. Ben ooit eens voor een meisje de hele nacht opgebleven om te bellen toen het uit was met haar vriendje. Ik ben degene die altijd alle problemen oplost. Ik ben degene die ervoor zorgt dat dingen blijven werken. Ik ben degene die altijd klaar staat voor mensen als dat nodig is. Ik zorg ervoor dat alles goedkomt als dingen een zooitje zijn geworden. Mensen zoals ik zouden eigenlijk een lintje moeten krijgen.
Ik ben niet gelukkig. Ik ben de controle over mijn leven een beetje kwijt, maar dat is ontstaan door één meisje. En het enige dat ik wil is een klein beetje respect, een snufje geluk en een redelijk leuk vriendinnetjeDat lijkt me niet teveel gevraagd. Ik zou zelfs meer dan dat verdienen, maar ik hoef dat helemaal niet. Ik vind het leuk om mensen te helpen
zelfmedelijden uitstralen? wat ebdoel je daar eigenlijk meequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zien van een vriendin als een soort trofee/beloning voor jouw bijdrage aan het geluk in de samenleving lijkt mij geen juiste instelling. Ik proef hier een hoge mate van zelfmedelijden, en ik denk dat je dat ook uitstraalt. Wil je daadwerkelijk verandering brengen in jouw levenssituatie zou een andere kijk op jouw leven wel verfrissend werken.
Dat wil ik ook wel een keer doen. Maar voordat ik zoiets doe wil ik wel weten met wie ik allemaal te maken heb. Maar ik ben best relaxt wat dat betreft, als je maar geen psychopaat bent heb ik geen problemen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat praat je toch weer eens onzin. Ik vroeg gewoon of iemand mij wilde observeren tijdens het uitgaan en van het een kwam het ander en wilde andere mensen ook mee wat ik prima vind. Het is mijn eigen initiatief.
Maar wat nou als ik wel een psychopaat ben!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel een keer doen. Maar voordat ik zoiets doe wil ik wel weten met wie ik allemaal te maken heb. Maar ik ben best relaxt wat dat betreft, als je maar geen psychopaat bent heb ik geen problemen.
Je bent niet zo breed, toch? Dan maak ik me geen zorgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik wel een psychopaat ben!!!
Benzin lijkt erg in een slachtofferrol te kruipen, en als jezelf op een gegeven moment ook gaat geloven dat je slachtoffer bent van de gebeurtenissen in jouw leven, dan straal jij die overtuiging ook uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
zelfmedelijden uitstralen? wat ebdoel je daar eigenlijk mee
Nee nee valt mee. Dun enzo ben ik iig niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent niet zo breed, toch? Dan maak ik me geen zorgen.
Ja ik begrijp het punt slachtofferrol enzo, maar HOE kan je nou uitstralen dat je zelfmedelijden hebt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Benzin lijkt erg in een slachtofferrol te kruipen, en als jezelf op een gegeven moment ook gaat geloven dat je slachtoffer bent van de gebeurtenissen in jouw leven, dan straal jij die overtuiging ook uit.
Je moet het issue niet groter maken dan het is; een relatie ontstaat wanneer twee mensen elkaar leuk vinden. Deze kan snel ontstaan, en ook snel weer verdwijnen: een natuurlijk proces. Als ik die posts van benzin leest, is in zijn visie een relatie een soort brenger van stabiliteit in zijn leven, een kroon op zijn ontwikkeling...nu is hij voor altijd en eeuwig gelukkig want er is een meisje dat hem leuk vindt. Onbewust tilt hij dus veel te zwaar aan het fenomeen relatie, en die gedachtegang ruiken meisjes al van kilometers ver.
Eerlijk is eerlijk, ik heb ook niet echt mazzel gehad. En op dit moment heb ik niet echt controle meer en dan ben je al snel een slachtoffer van alles wat er gebeurt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Urquhart het volgende:
Benzin lijkt erg in een slachtofferrol te kruipen, en als jezelf op een gegeven moment ook gaat geloven dat je slachtoffer bent van de gebeurtenissen in jouw leven, dan straal jij die overtuiging ook uit.
Is miss wel zo. Maar ik zou goed voor dat meisje zijn, haar gelukkig maken en ik zou gelukkiger zijn. Wat is dan het probleem? Waarom is dat nou zo afstotelijk voor een meisje? Het klinkt als een goede deal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Urquhart het volgende:
Je moet het issue niet groter maken dan het is; een relatie ontstaat wanneer twee mensen elkaar leuk vinden. Deze kan snel ontstaan, en ook snel weer verdwijnen: een natuurlijk proces. Als ik die posts van benzin leest, is in zijn visie een relatie een soort brenger van stabiliteit in zijn leven, een kroon op zijn ontwikkeling...nu is hij voor altijd en eeuwig gelukkig want er is een meisje dat hem leuk vindt. Onbewust tilt hij dus veel te zwaar aan het fenomeen relatie, en die gedachtegang ruiken meisjes al van kilometers ver.
Omdat, en eigenlijk is dat heel logisch, het evenwicht dan scheef is in de relatie. Het is niet gelijkwaardig. Jouw gevoelens voor haar zijn sterker dan die voor jou en jij verwacht al veel meer van de relatie dan zij. Het legt te veel druk op haar. Jij bent dan als een soort hondje die erachteraan loopt. Maar vrouwen willen vaak niet de dominante rol aannemen in een relatie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
Is miss wel zo. Maar ik zou goed voor dat meisje zijn, haar gelukkig maken en ik zou gelukkiger zijn. Wat is dan het probleem? Waarom is dat nou zo afstotelijk voor een meisje? Het klinkt als een goede deal.
En wat als een man nou gewoon niet dominant kan zijn omdat het niet in zijn persoonlijkheid zit? Ik zal waarschijnlijk veel te lief te zijn en alles voor haar over hebben maar ja dit schrikt dus duidelijk af.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat, en eigenlijk is dat heel logisch, het evenwicht dan scheef is in de relatie. Het is niet gelijkwaardig. Jouw gevoelens voor haar zijn sterker dan die voor jou en jij verwacht al veel meer van de relatie dan zij. Het legt te veel druk op haar. Jij bent dan als een soort hondje die erachteraan loopt. Maar vrouwen willen vaak niet de dominante rol aannemen in een relatie.
Je wil te graag, dat schrikt af.
Maar ik ben ook niet dominant en veel te lief.. Volgens mij vinden meisjes dat juist wel leuk toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En wat als een man nou gewoon niet dominant kan zijn omdat het niet in zijn persoonlijkheid zit? Ik zal waarschijnlijk veel te lief te zijn en alles voor haar over hebben maar ja dit schrikt dus duidelijk af.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik iemand wil als dat meisje uit Enschede die is heel lief en niet dominant en valt zelf ook op lieve jongens maar zij is dan ook echt een uitzondering.
Stel ik stuur je een SMS, waar ik een afspraak afzeg om wat voor reden dan ook. Ziekte. Dan versturen we wat berichtjes heen en weer, ik vraag hoe het met je gaat. Je geeft een heel lang antwoord, je haalt de opkomende lente erbij, dat soort dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef Adreamer het volgende:
Als je niet te lief bent, ben je spannender en dus interessanter voor vrouwen.
Je hoeft niet dominant te zijn, maar als de relatie nog pril is moet je niet te snel laten merken hoeveel het voor je betekent en dat je dus eigenlijk al heel veel om haar geeft. Want hoogstwaarschijnlijk is dat gevoel dan nog niet wederzijds. Het is niet voor niets dat de woorden 'ik hou van je' pas later gezegd worden in een relatie. Iemand die dat de eerste dag al zegt loopt te hard van stapel. Dan is het meteen al zo serieus en niet meer 'fun'.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En wat als een man nou gewoon niet dominant kan zijn omdat het niet in zijn persoonlijkheid zit? Ik zal waarschijnlijk veel te lief te zijn en alles voor haar over hebben maar ja dit schrikt dus duidelijk af.
Ik probeer altijd zo onafhankelijk mogelijk te doen en doe dat met succes maar eigenlijk is het niet mijn persoonlijkleid, daarom kon ik voor het eerst in mijn leven 100% me zelf zijn bij dat meisje uit Enschede.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik iemand wil als dat meisje uit Enschede die is heel lief en niet dominant en valt zelf ook op lieve jongens maar zij is dan ook echt een uitzondering. Ik zal voor de rest van mijn leven bepaalde gevoelens voor haar blijven behouden.
Nee, dan ben je een eikel. Zoek een middenweg, zonder je al te anders voor te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel ik stuur je een SMS, waar ik een afspraak afzeg om wat voor reden dan ook. Ziekte. Dan versturen we wat berichtjes heen en weer, ik vraag hoe het met je gaat. Je geeft een heel lang antwoord, je haalt de opkomende lente erbij, dat soort dingen.
En dan geef ik geen antwoord meer. Ben ik dan spannend en interessant?
Ligt eraan wat voor indruk je op haar achter liet in de periode voordat je ziek werd. Als ze dan al verliefd op je was dan zal ze steeds meer naar je verlangen omdat je onbereikbaar bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel ik stuur je een SMS, waar ik een afspraak afzeg om wat voor reden dan ook. Ziekte. Dan versturen we wat berichtjes heen en weer, ik vraag hoe het met je gaat. Je geeft een heel lang antwoord, je haalt de opkomende lente erbij, dat soort dingen.
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor indruk je op haar achter liet in de periode voordat je ziek werd. Als ze dan al verliefd op je was dan zal ze steeds meer naar je verlangen omdat je onbereikbaar bent.
Vervolgens kan je nieuwe afspraken maken en die opnieuw afzeggen en dat manipuleren met mooie woorden. Ze zal je steeds meer als een God zien en je aanbidden.
Jij reageerde een keer niet op m'n DM's. Eikel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een eikel. Zoek een middenweg, zonder je al te anders voor te doen.
verschilt per vrouw. Ik ga me dan afvragen waarom hij niet meer antwoordt --> meer nadenken = aanwakkering gevoelens, mensen willen wat ze niet kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar als dat te vaak gebeurd zou ik er geen zin meer in hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:00 schreef Adreamer het volgende:
[..]
verschilt per vrouw. Ik ga me dan afvragen waarom hij niet meer antwoordt --> meer nadenken = aanwakkering gevoelens, mensen willen wat ze niet kunnen hebben.
(tenzij ik totaal geen gevoelens voor hem had in eerste instantie. Hij moet wel uberhaupt interessant zijn. Maar sommige mannen weten hoe ze dit spelletje met (onzekere) vrouwen moeten spelen.)
In principe niet nee, dan stop je ook wel, maar de gevoelens (als hij wel weer contact op neemt, zijn er dan misschien nog wel sterk. Tenzij je gevoel van eigenwaarde heel hoog is; dat was in mijn geval niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als dat te vaak gebeurd zou ik er geen zin meer in hebben.
Klinkt een beetje als mijn vriend.. die speelt op dit soort gevoelens maar al te graag in. Hij belooft ze dingen maar komt zijn beloftes nooit na en dan manipuleert hij dit weer met mooie woorden en die meiden trappen er maar al te graag in. 1 grote player is het.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Adreamer het volgende:
[..]
In principe niet nee, dan stop je ook wel, maar de gevoelens (als hij wel weer contact op neemt, zijn er dan misschien nog wel sterk. Tenzij je gevoel van eigenwaarde heel hoog is; dat was in mijn geval niet.
Beter dat je dat hebt. Ik walg van die gasten. Manipulatie is niks om trots op te zijn. En zomaar met iemand naar bed gaan ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef richard_prf het volgende:
Dat soort gasten bestaan er genoeg van. Ze kunnen bijzonder goed inspelen op gevoelens van een ander.
Ikzelf ben hiertoe niet in staat. Ik heb een te lief karakter dat weet ik zeker.
waarom is dat voor mannen anders dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:25 schreef Supersoep het volgende:
Zomaar met iemand naar bed gaan is als man zijnde nu niet echt een doodzonde. Het moet natuurlijk wel zo zijn dat de vrouw daar ook vrede mee heeft.
Als een man het voor elkaar krijgt zomaar met iemand naar bed te gaan dan krijgt zijn ego een boost en ontwikkeld hij meer zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:20 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Beter dat je dat hebt. Ik walg van die gasten. Manipulatie is niks om trots op te zijn. En zomaar met iemand naar bed gaan ook niet.
Wat vervelend voor jequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als een man het voor elkaar krijgt zomaar met iemand naar bed te gaan dan krijgt zijn ego een boost en ontwikkeld hij meer zelfvertrouwen.
Vrouwen spelen een grote rol in het zelfvertrouwen van een man. Mensen zoals MLiG, Benzin, en ik (schenkstroop ook waarschijnlijk) hebben nauwelijks nog eigenwaarde omdat we nooit successen boeken bij vrouwen.
Dit zal best wel eens kunnen ja, meestal blijven ze proberen totdat je echt op een directe manier duidelijk maakt dat je niet wilt en kan er best een deuk in het ego ontstaan.Maar ikzelf zou het ervaren dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben maar dat is een vrij unieke uiting vanwege mijn stoornis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:28 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Wat vervelend voor jeNegatief denken schiet echter ook niet veel op, dat ervaar ik bij mezelf ook.
Is het dan omgekeerd ook zo dat als een vrouw toch niet met je naar bed gaat (ook al had ze wel eerst avanches naar je toe) dat dan dan een gekrenkt ego oplevert?
Vage logica, en heel vaag dat mannen en vrouwen dingen zoals one night stands en gevoelens van affectie zo anders ervaren.
Maar ze staan zelfs niet open voor een gewoon gesprek. Dat is nog voor een relatie. Waarom?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat, en eigenlijk is dat heel logisch, het evenwicht dan scheef is in de relatie. Het is niet gelijkwaardig. Jouw gevoelens voor haar zijn sterker dan die voor jou en jij verwacht al veel meer van de relatie dan zij. Het legt te veel druk op haar. Jij bent dan als een soort hondje die erachteraan loopt. Maar vrouwen willen vaak niet de dominante rol aannemen in een relatie.
Je wil te graag, dat schrikt af.
Er is niets mis met een technische studie (Zit je in de ICT? ). Je kunt toewerken naar een baan die je leuker vind in een bedrijf met een aangename bedrijfscultuur.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Een technische studieToen ik een jaar of 15 was vond ik het leuk, maar ben door omstandigheden toen mijn plezier erin kwijtgeraakt. Het meisje waar ik toen op verliefd werd heeft mijn leven verwoest. Ben na mijn eindexamen toch maar iets in die richting gaan doen omdat ik het goed kon
Ben gelukkig bijna klaar met mijn studie. Alleen ik weet eigenlijk ook niet wat ik daarna moet doen.
Mijn werk is in dezelfde richting, alleen dan is ook nog iedereen ondankbaar en denkt iedereen dat ik kan toveren. Ik doe het alleen voor het geld en omdat ik niet zou weten wat ik anders zou moeten. Datzelfde telt voor mijn studie, ik weet niet wat ik anders met mijn leven zou moeten dan dat. Wat ik doe is het minst erge scenario en ligt daarom toch het meest voor de hand.
De situatie met dat Turkse meisje heeft alleen zo'n impact kunnen hebben, omdat je een smalle basis hebt. Als je beter geworteld bent in een sociale omgeving, dan worden tegenslagen gemakkelijker gerelativeerd en verwerkt.quote:Ik weet het niet. Ja, ik ben heel ongelukkig met mezelf en zeker met mijn verleden. Alles heeft me tegengezeten. Maar alles ging vooral kapot doordat ik zo stom was om verliefd te worden en dat aan dat meisje wilde laten merken. Als ik toen niet zo stom was geweest dan was de rest van mijn tijd op de middelbare school heel anders gegaan en dan was ik nu misschien wel normaal geweest. Ik vraag me vaak af hoe mijn leven had kunnen zijnAls ik daar aan denk dan maakt dat me diep verdrietig.
En hoe zou ik er dan mee om moeten gaan?
Maar eigenlijk is dat niet relevant. Vrouwen geven mensen zoals ik gewoon geen eerlijke kans. Wat maakt het nou uit dat ik me niet lekker voel? Ik zou me beter gaan voelen door een meisje, en het is niet zo dat ik slecht voor haar zou zorgen. Als ik soms zie hoe jongens hun vriendin behandelen dan zouden die meisjes beter af zijn bij iemand zoals ik. Ze geven ons geen eerlijke kans.
Je hulpvaardigheid is wel heel goed. Maar je krijgt er onvoldoende waardering voor. Beter voor jezelf opkomen. Leer "nee" te zeggen tegen mensen die je niet waarderen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ben toch nooit helemaal gelukkig. Dan kan ik beter af en toe een vriendin hebben en dan iets gelukkiger zijn dan niet![]()
Maar eerlijk is eerlijk. Zou goed zijn. Ben ooit eens voor een meisje de hele nacht opgebleven om te bellen toen het uit was met haar vriendje. Ik ben degene die altijd alle problemen oplost. Ik ben degene die ervoor zorgt dat dingen blijven werken. Ik ben degene die altijd klaar staat voor mensen als dat nodig is. Ik zorg ervoor dat alles goedkomt als dingen een zooitje zijn geworden. Mensen zoals ik zouden eigenlijk een lintje moeten krijgen.
Ik ben niet gelukkig. Ik ben de controle over mijn leven een beetje kwijt, maar dat is ontstaan door één meisje. En het enige dat ik wil is een klein beetje respect, een snufje geluk en een redelijk leuk vriendinnetjeDat lijkt me niet teveel gevraagd. Ik zou zelfs meer dan dat verdienen, maar ik hoef dat helemaal niet. Ik vind het leuk om mensen te helpen
[..]
Klopt. Klopt heel erg. En veel mensen maken daar dan ook misbruik van. Aan de andere kant weet ik gewoon niet wat ik anders moet. Ik zie op dit moment geen betere opties dan wat ik doe![]()
Wat zou ik dan moeten nemen en van wie?
Hangt van de situatie af. Als je aanstuurt op een relatie, dan kappen ze het in een vroegstadium af, als je geen aantrekkelijke indruk maakt. Je toenadering moet passen bij de de belangstelling van de ander voor jou. Dat is een kwestie van aftasten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ze staan zelfs niet open voor een gewoon gesprek. Dat is nog voor een relatie. Waarom?
Als je altijd wordt afgewezen en niemand laat merken je leuk te vinden dan wordt het heel frustrerend. Dan doe je geen ervaring op, worden verlangens nooit vervuld, verlies je alle vertrouwen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:28 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Is het dan omgekeerd ook zo dat als een vrouw toch niet met je naar bed gaat (ook al had ze wel eerst avanches naar je toe) dat dan dan een gekrenkt ego oplevert?
Vage logica, en heel vaag dat mannen en vrouwen dingen zoals one night stands en gevoelens van affectie zo anders ervaren.
aaaah, vergeet mij nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als een man het voor elkaar krijgt zomaar met iemand naar bed te gaan dan krijgt zijn ego een boost en ontwikkeld hij meer zelfvertrouwen.
Vrouwen spelen een grote rol in het zelfvertrouwen van een man. Mensen zoals MLiG, Benzin, en ik (schenkstroop ook waarschijnlijk) hebben nauwelijks nog eigenwaarde omdat we nooit successen boeken bij vrouwen en hebben dus ook meer moeite om voor ons zelf op te komen alhoewel Schenk het nog goed doet. Wij hebben toch een beetje de rol van de loser en dit beeld bestaat al zo lang dat we ook meer pikken van anderen.
die ga quoten in mn signature.. so key die shit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:16 schreef Adreamer het volgende:
ik haat players. Zeker als ze me soms wel een goed gevoel geven.
Dat ik erin getrapt ben zegNooit gedacht dat ik daar het type meisje voor zou zijn.... Normaal kijk ik wel de kat uit de boom, maar toen die gevoelens er eenmaal waren...
Waar was ik in beland...
Klootzakken do get laidquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn vriend.. die speelt op dit soort gevoelens maar al te graag in. Hij belooft ze dingen maar komt zijn beloftes nooit na en dan manipuleert hij dit weer met mooie woorden en die meiden trappen er maar al te graag in. 1 grote player is het.
HIj vertelde me dat ik dit zo nooit moet aanpakken als hij dat doet want ik ben veel te lief volgens hem en krijg dan schuldgevoelens. Hem boeit het niet om anderen een kut gevoel te bezorgen. daar zit hij totaal niet mee zei hij.
Maar hij heeft dan wel vele meiden die hij zo zou kunnen opbellen om alleen sex mee te hebben en ik blijf dan toch met helemaal niks achter. Soms denk ik dat ik gewoon een klootzak moet worden om successen te boeken.
Dat kan ook alleen als je een normaal tot goed uiterlijk hebt. Als je te lelijk bent zoals ik dan geldt dit allemaal nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Klootzakken do get laid. Soms moet je dat gewoon zijn, al weet je dat het nooit een relatie zal worden. Overigens is daar niks mee, vrouwen doen het ook vaak zat hoor.
Ja, maar wel een heel erg specialistische tak binnen de ICT. Ik vertel hier nooit wat ik moet doen omdat er vrij weinig mensen zijn die mijn opleiding doen, dus dan zou ik niet meer anoniem zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef deelnemer het volgende:
Er is niets mis met een technische studie (Zit je in de ICT? ). Je kunt toewerken naar een baan die je leuker vind in een bedrijf met een aangename bedrijfscultuur.
Dat Turkse meisje was ik niet, dat was iemand anders uit dit topic. Hoewel mijn verhaal een beetje dezelfde richting op gaat volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef deelnemer het volgende:
De situatie met dat Turkse meisje heeft alleen zo'n impact kunnen hebben, omdat je een smalle basis hebt. Als je beter geworteld bent in een sociale omgeving, dan worden tegenslagen gemakkelijker gerelativeerd en verwerkt.
Om het weer te nuanceren voor je. Die "player" technieken zijn gewoon de normale technieken die iedereen hoort te gebruiken om het meisje te versieren. Dus gewoon gezellig zijn, haar complimenten geven maar niet op een slijmerige manier, zelfverzekerd de leiding nemen, enz.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
die ga quoten in mn signature.. so key die shit!
Het vertelt mij dat de "PUA-tactics"(niet dat ik me daramee bezig houd, nog..) waar player-tactieken in verwerkt zitten (niet persé met het doel tot playen en hartenbreken). dat die wél degelijk werken ook bij meisjes die zelf denken daar het type niet voor te zijn![]()
deze informatie is zo key...
Sodeju, wanneer ga je nu meeposten in dat BDD topic dat ik linkte?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen als je een normaal tot goed uiterlijk hebt. Als je te lelijk bent zoals ik dan geldt dit allemaal niet
Is dat zo? Laat jij meteen in het gesprek duidelijk merken dat je wanhopig bent dan? En te graag wil?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ze staan zelfs niet open voor een gewoon gesprek. Dat is nog voor een relatie. Waarom?
Hele goede tip. Hoe lang ben je al bezig met jezelf verbeteren op dit gebied?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef alp88 het volgende:
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als sommige andere mensen hier. 29, nooit een vriendin gehad en een zelfvertrouwen ver beneden peil.
Toch hoop ik hier wat tips te kunnen delen.
Alhoewel mijn zelfvertrouwen laag is heb ik mezelf toch weten te verbeteren en kan nu tenminste een normaal gesprek voeren met leuke meisjes, iets wat een aantal jaren geleden gewoon niet mogelijk was zonder te stotteren en weg te kijken.
Wat voor mij het beste was is sporten. Je voelt je lekkerder in je vel en dat kweekt weer zelfvertrouwen.
Oogcontact was ook een probleem. De manier om daar grotendeels vanaf te komen was het doen van een vrij simpele oefening. Stond geloof ik ook een boekje van DeAngelo. Loop door een drukke winkelstraat en kijk mensen (voorn. Meisjes) recht in de ogen en als ze ook naar jou kijken hou dan oogcontact net zolang totdat zij wegkijken. Hoe langer, hoe moeilijker het is om te blijven kijken :p . Kijken ze niet of kijken ze weg zoek dan een ander.
Na verloop van tijd gaat dit automatisch. Soms ontvang ik ook een lieve glimlach en dat voelt altijd goed
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:
straw kan je blok eraf halee kheb een vraag
Dit zou ik zelf niet durven. Omdat ik door ziekte en huidproblemen er gewoon niet uitzie (mijn gezicht dan). Mijn onzekerheid ligt dus niet alleen tussen mijn oren. Het is fysiek en degelijk tastbaar en iederen kan het zien. Dus ik zou geen oogcontact durven zoeken. Ach ik durf het wel met mensen maar als in flirten met leuke meisjes? Dat niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef alp88 het volgende:
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als sommige andere mensen hier. 29, nooit een vriendin gehad en een zelfvertrouwen ver beneden peil.
Toch hoop ik hier wat tips te kunnen delen.
Alhoewel mijn zelfvertrouwen laag is heb ik mezelf toch weten te verbeteren en kan nu tenminste een normaal gesprek voeren met leuke meisjes, iets wat een aantal jaren geleden gewoon niet mogelijk was zonder te stotteren en weg te kijken.
Wat voor mij het beste was is sporten. Je voelt je lekkerder in je vel en dat kweekt weer zelfvertrouwen.
Oogcontact was ook een probleem. De manier om daar grotendeels vanaf te komen was het doen van een vrij simpele oefening. Stond geloof ik ook een boekje van DeAngelo. Loop door een drukke winkelstraat en kijk mensen (voorn. Meisjes) recht in de ogen en als ze ook naar jou kijken hou dan oogcontact net zolang totdat zij wegkijken. Hoe langer, hoe moeilijker het is om te blijven kijken :p . Kijken ze niet of kijken ze weg zoek dan een ander.
Na verloop van tijd gaat dit automatisch. Soms ontvang ik ook een lieve glimlach en dat voelt altijd goed
Of overdrijf je, net zoals Richard_prf?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit zou ik zelf niet durven. Omdat ik door ziekte en huidproblemen er gewoon niet uitzie (mijn gezicht dan). Mijn onzekerheid ligt dus niet alleen tussen mijn oren. Het is fysiek en degelijk tastbaar en iederen kan het zien. Dus ik zou geen oogcontact durven zoeken. Ach ik durf het wel met mensen maar als in flirten met leuke meisjes? Dat niet.
Ik ben iets meer dan 2 jaar geleden begonnen met sporten. Ik was mezelf toen best wel zat en ik moest toen echt iets doen. Ik ben toen heel veel gaan fietsen en ik ben 25kg afgevallen. Er mag nog wel 10kg af maar de drang is wat minder.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hele goede tip. Hoe lang ben je al bezig met jezelf verbeteren op dit gebied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |