Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom wil je indruk maken dan? En hoezo leiden andere mensen jou leven, dat doe je toch echt zelf.
Ik krijg mijn DMs niet altijd goed binnen. Wil je praten? Voeg me toe op MSN of stuur mij een PM.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wil wel eens goed met jou babbelen. Je bent trouwens best een relnicht, meteen reageren op negatieve dingen en mij proberen te kleineren door te zeggen dat ik eenzaam ben en alles (terwijl je niet eens weet WIE/WAT voor persoon er nou écht achter het beeldscherm zit) maar als ik je iets positiefs stuur dan ben je stil.
Daar word je nou depressief van. Wat voor studie doe je? Is het een bijbaantje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.
Ik doe een studie die me op het moment niet meer echt kan boeien, ik word voortdurend gebeld door mensen en mijn werk om werk te doen waar ik eigenlijk geen zin in heb en geen tijd voor heb, loop met vanalles en nogwat achter en ben alleen maar dingen aan het doen die in het teken staan van anderen. Dat is best wel vermoeiend![]()
Maar ik denk niet dat dat samenhangt met de problemen met vrouwe trouwens. Dus eigenlijk is dit wat off-topic denk ik.
NEE DAT IS HET JUIST! DIT IS DE KERN VAN JE PROBLEMEN MET VROUWEN.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.
Ik doe een studie die me op het moment niet meer echt kan boeien, ik word voortdurend gebeld door mensen en mijn werk om werk te doen waar ik eigenlijk geen zin in heb en geen tijd voor heb, loop met vanalles en nogwat achter en ben alleen maar dingen aan het doen die in het teken staan van anderen. Dat is best wel vermoeiend![]()
Maar ik denk niet dat dat samenhangt met de problemen met vrouwe trouwens. Dus eigenlijk is dit wat off-topic denk ik.
Ik kleiner niemand, althans dat is niet de bedoeling. Jij vindt kleineren blijkbaar iemand ergens op wijzen. Ik vind dat juist niet kleineren, kleineren is iemand anders naar beneden halen. Dat deed ik niet, aangezien Richard zichzelf al naar beneden haalt hoef ik sowieso niks te doen. Ik heb Richard gewoon een paar keer aangesproken want hij blijft maar doorgaan met posten over hoe lelijk hij is, dat hij zelfmoord wil plegen en dat is nu (gelukkig) iets minder geworden. Je kan wel alles afschuiven op BDD, maar soms is het gewoon zwaar aandachttrekken - wat het dus ook was. Daar zijn genoeg mensen het wel mee eens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik krijg mijn DMs niet altijd goed binnen. Wil je praten? Voeg me toe op MSN of stuur mij een PM.
Tja, ik kleineer je omdat je ander mensen ook kleineert. Maar ik ben ook gewoon eerlijk op de forum, ik zeg wat ik denk.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik hoef helemaal niet te praten op MSN of wat dan ook, heb ik geen zin in en geen tijd voor.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wil wel eens goed met jou babbelen.
Iemand denkt dat hij het goed weet. Kijk eens waar mijn reactie ''goed babbelen'' een reactie OP was. Juist, de MEETING, met andere woorden REAL LIFE.quote:
Nee, verduidelijk het nog eens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Iemand denkt dat hij het goed weet. Kijk eens waar mijn reactie ''goed babbelen'' een reactie OP was. Juist, de MEETING, met andere woorden REAL LIFE.
Snap je?
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meetingquote:
Dat doe ik met smaak.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meeting
Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meeting
Denk van wel. Mag ik ook mensen meenemen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?
Je knokploeg? Om te bewijzen dat je niet sneu en alleen bent en ook vrienden hebt? Ik snap het niet goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk van wel. Mag ik ook mensen meenemen?
Ik neem Casey uit Australië wel meequote:
Eigenlijk voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je knokploeg? Om te bewijzen dat je niet sneu en alleen bent en ook vrienden hebt? Ik snap het niet goed.
Neuken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat willen jullie precies doen op die meet?
Met elkaar?quote:
Van elkaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |