abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94219035
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef iwannabehigh het volgende:

Waarom wil je indruk maken dan? En hoezo leiden andere mensen jou leven, dat doe je toch echt zelf.
Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.

Ik doe een studie die me op het moment niet meer echt kan boeien, ik word voortdurend gebeld door mensen en mijn werk om werk te doen waar ik eigenlijk geen zin in heb en geen tijd voor heb, loop met vanalles en nogwat achter en ben alleen maar dingen aan het doen die in het teken staan van anderen. Dat is best wel vermoeiend :)

Maar ik denk niet dat dat samenhangt met de problemen met vrouwe trouwens. Dus eigenlijk is dit wat off-topic denk ik.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:03:10 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94219051
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik wil wel eens goed met jou babbelen. Je bent trouwens best een relnicht, meteen reageren op negatieve dingen en mij proberen te kleineren door te zeggen dat ik eenzaam ben en alles (terwijl je niet eens weet WIE/WAT voor persoon er nou écht achter het beeldscherm zit :') ) maar als ik je iets positiefs stuur dan ben je stil.
Ik krijg mijn DMs niet altijd goed binnen. Wil je praten? Voeg me toe op MSN of stuur mij een PM.

Tja, ik kleineer je omdat je ander mensen ook kleineert. Maar ik ben ook gewoon eerlijk op de forum, ik zeg wat ik denk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:05:13 #103
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94219174
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.

Ik doe een studie die me op het moment niet meer echt kan boeien, ik word voortdurend gebeld door mensen en mijn werk om werk te doen waar ik eigenlijk geen zin in heb en geen tijd voor heb, loop met vanalles en nogwat achter en ben alleen maar dingen aan het doen die in het teken staan van anderen. Dat is best wel vermoeiend :)

Maar ik denk niet dat dat samenhangt met de problemen met vrouwe trouwens. Dus eigenlijk is dit wat off-topic denk ik.
Daar word je nou depressief van. Wat voor studie doe je? Is het een bijbaantje?
The view from nowhere.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:05:27 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94219185
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef benzin het volgende:

[..]

NEE DAT IS HET JUIST! DIT IS DE KERN VAN JE PROBLEMEN MET VROUWEN.

Net als Richard_prf met zijn BDD of schenkstroop die waarschijnlijk ook BDD en andere problemen heeft. Of lanterfanteraar of andere mensen hier die niet weten hoe ze iemand kunnen krijgen.

Het kern van jullie problemen is dat jullie heel ongelukkig zijn met jullie zelf en jullie leven en jullie verleden, jullie hebben het nog niet verwerkt en nog geen manier gevonden om ermee om te gaan. Daardoor lukt het ook niet op sociale vlak, inclusief vrouwen. Vooral vrouwen (of mannen, voor lanterfanteraar).
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94219277
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik krijg mijn DMs niet altijd goed binnen. Wil je praten? Voeg me toe op MSN of stuur mij een PM.

Tja, ik kleineer je omdat je ander mensen ook kleineert. Maar ik ben ook gewoon eerlijk op de forum, ik zeg wat ik denk.
Ik kleiner niemand, althans dat is niet de bedoeling. Jij vindt kleineren blijkbaar iemand ergens op wijzen. Ik vind dat juist niet kleineren, kleineren is iemand anders naar beneden halen. Dat deed ik niet, aangezien Richard zichzelf al naar beneden haalt hoef ik sowieso niks te doen. Ik heb Richard gewoon een paar keer aangesproken want hij blijft maar doorgaan met posten over hoe lelijk hij is, dat hij zelfmoord wil plegen en dat is nu (gelukkig) iets minder geworden. Je kan wel alles afschuiven op BDD, maar soms is het gewoon zwaar aandachttrekken - wat het dus ook was. Daar zijn genoeg mensen het wel mee eens.

Ik vind het dus geen kleineren.

Ik hoef helemaal niet te praten op MSN of wat dan ook, heb ik geen zin in en geen tijd voor.
pi_94219356
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik hoef helemaal niet te praten op MSN of wat dan ook, heb ik geen zin in en geen tijd voor.
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wil wel eens goed met jou babbelen.
:?
Ron Paul 2012
pi_94219416
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

[..]

:?
Iemand denkt dat hij het goed weet. Kijk eens waar mijn reactie ''goed babbelen'' een reactie OP was. Juist, de MEETING, met andere woorden REAL LIFE.

Snap je?
pi_94219475
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Iemand denkt dat hij het goed weet. Kijk eens waar mijn reactie ''goed babbelen'' een reactie OP was. Juist, de MEETING, met andere woorden REAL LIFE.

Snap je?
Nee, verduidelijk het nog eens.
Ron Paul 2012
pi_94219515
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, verduidelijk het nog eens.
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meeting
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:14:54 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94219651
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meeting
Dat doe ik met smaak.

Eigenlijk als ik op meet ga, wil ik niet met jullie uitgaan. Dat is toch nutteloos. Ik wil wel goede gesprekken met jullie hebben, jullie kennen en vandaar kunnen we kijken of we af en toe op stap kunnen gaan om meisjes te versieren of gewoon avonturen te beleven.

Maar ik denk echt niet dat iemand zoals richard_prf uberhaupt klaar is voor een vriendin of een meisje en het lijkt me heel saai om uit te gaan met mensen die niet gaan dansen en sjansen met andere mensen, dus ik ga liever een rustige kroeg binnen en samen ergens poolen of zoiets.
pi_94219729
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94219788
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Denk van wel. Mag ik ook mensen meenemen?
pi_94219818
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Denk van wel. Mag ik ook mensen meenemen?
Je knokploeg? Om te bewijzen dat je niet sneu en alleen bent en ook vrienden hebt? Ik snap het niet goed.
Ron Paul 2012
pi_94219868
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je knokploeg?
Ik neem Casey uit Australië wel mee ;)
pi_94219881
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je knokploeg? Om te bewijzen dat je niet sneu en alleen bent en ook vrienden hebt? Ik snap het niet goed.
Eigenlijk voor de gezelligheid.
pi_94219895
On topic.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:21:46 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94219983
Als we een meet hebben, liever geen andere mensen. Want kijk, jullie gaan toch over persoonlijke problemen en ervaringen praten? Je vrienden weten niet eens hoe je voelt of denkt. Ik ga je gewoon dingen vragen over dat Turkse meisje, dus als je niet wilt dat je vrienden daarachterkomen moet je ze vooral niet brengen. Tenzij je ze vertrouwt.
pi_94220021
Lijkt me inderdaad een slecht idee om eigen kennissen mee te brengen. Dat heeft een grote kans om de sfeer te verzieken.
Ron Paul 2012
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:23:23 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94220060
Maar wat willen jullie precies doen op die meet?
pi_94220087
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat willen jullie precies doen op die meet?
Neuken.
pi_94220100
Tieten knijpen en wegrennen.
Ron Paul 2012
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:24:18 #122
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94220112
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Neuken.
Met elkaar?
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:24:35 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94220129
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef Supersoep het volgende:
Tieten knijpen en wegrennen.
Van elkaar?
pi_94220170
Als je dingen over dat Turkse meisje gaat vragen moet je toch echt bij haar zijn. Verder ga ik het niet over mezelf hebben, daar hou ik niet echt van.
pi_94220180
Nee serieus, de andere users beter leren kennen, en eventueel mondeling tips geven.

En verder zal ik wel gaan dansen ofzo. Zoals ik al zei, oppportunist als ik ben, kom ik ook voor het uitgaansleven daar...
pi_94220196
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Godshand het volgende:
Nee serieus, de andere users beter leren kennen, en eventueel mondeling tips geven.

En verder zal ik wel gaan dansen ofzo. Zoals ik al zei, oppportunist als ik ben, kom ik ook voor het uitgaansleven daar...
Jij bent toch huisarts ofzo?
pi_94220205
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Als je dingen over dat Turkse meisje gaat vragen moet je toch echt bij haar zijn. Verder ga ik het niet over mezelf hebben, daar hou ik niet echt van.
Komt dat te dichtbij?
pi_94220219
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij bent toch huisarts ofzo?
Gewoon arts ja, hoezo?
pi_94220224
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef deelnemer het volgende:

Daar word je nou depressief van. Wat voor studie doe je? Is het een bijbaantje?
Een technische studie :) Toen ik een jaar of 15 was vond ik het leuk, maar ben door omstandigheden toen mijn plezier erin kwijtgeraakt. Het meisje waar ik toen op verliefd werd heeft mijn leven verwoest. Ben na mijn eindexamen toch maar iets in die richting gaan doen omdat ik het goed kon :) Ben gelukkig bijna klaar met mijn studie. Alleen ik weet eigenlijk ook niet wat ik daarna moet doen.

Mijn werk is in dezelfde richting, alleen dan is ook nog iedereen ondankbaar en denkt iedereen dat ik kan toveren. Ik doe het alleen voor het geld en omdat ik niet zou weten wat ik anders zou moeten. Datzelfde telt voor mijn studie, ik weet niet wat ik anders met mijn leven zou moeten dan dat. Wat ik doe is het minst erge scenario en ligt daarom toch het meest voor de hand.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:

..
Het kern van jullie problemen is dat jullie heel ongelukkig zijn met jullie zelf en jullie leven en jullie verleden, jullie hebben het nog niet verwerkt en nog geen manier gevonden om ermee om te gaan. Daardoor lukt het ook niet op sociale vlak, inclusief vrouwen. Vooral vrouwen (of mannen, voor lanterfanteraar).
Ik weet het niet. Ja, ik ben heel ongelukkig met mezelf en zeker met mijn verleden. Alles heeft me tegengezeten. Maar alles ging vooral kapot doordat ik zo stom was om verliefd te worden en dat aan dat meisje wilde laten merken. Als ik toen niet zo stom was geweest dan was de rest van mijn tijd op de middelbare school heel anders gegaan en dan was ik nu misschien wel normaal geweest. Ik vraag me vaak af hoe mijn leven had kunnen zijn :) Als ik daar aan denk dan maakt dat me diep verdrietig.

En hoe zou ik er dan mee om moeten gaan?

Maar eigenlijk is dat niet relevant. Vrouwen geven mensen zoals ik gewoon geen eerlijke kans. Wat maakt het nou uit dat ik me niet lekker voel? Ik zou me beter gaan voelen door een meisje, en het is niet zo dat ik slecht voor haar zou zorgen. Als ik soms zie hoe jongens hun vriendin behandelen dan zouden die meisjes beter af zijn bij iemand zoals ik. Ze geven ons geen eerlijke kans.
pi_94220240
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Komt dat te dichtbij?
Ik heb daar gewoon geen zin in. Doe ik alleen met mijn ouders en mijn zusje.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:28:58 #131
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94220322
Verliefd zijn kan soms zo vervelend zijn. Ik probeer verder te kijken dan haar maar in mijn hoofd vergelijk ieder meisje met haar. En dan voelt het alsof ieder meisje minder leuk is dan haar.

Dan zal je zien dat ik een leuk meisje tegenkom en haar laat lopen omdat ik te verliefd ben op die andere. Zucht....
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94220609
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb daar gewoon geen zin in. Doe ik alleen met mijn ouders en mijn zusje.
Doen we dan ook niet bij jou, staan we ook weer kiet :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:35:54 #133
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94220621
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Net als Richard_prf met zijn BDD of schenkstroop die waarschijnlijk ook BDD en andere problemen heeft. Of lanterfanteraar of andere mensen hier die niet weten hoe ze iemand kunnen krijgen.

nee
ik ga naar een psycholoog, maar ik hoop juist dat die niet zo gaat reageren:
"je mist één ouder, moeilijk voor je hè??"
"je bent vroeger gepest, denk je daar nog veel aan??"

en ik ben ook niet ongelukkig met mijzelf, ik ben ook gewoon een simpel mensch

maar heel veel dingen zijn gewoon zo vaag en onduidelijk?? en dan vooral in het hoe/ wat/ waar/ wanneer
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:38:42 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94220734
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

nee
ik ga naar een psycholoog, maar ik hoop juist dat die niet zo gaat reageren:
"je mist één ouder, moeilijk voor je hè??"
"je bent vroeger gepest, denk je daar nog veel aan??"

en ik ben ook niet ongelukkig met mijzelf, ik ben ook gewoon een simpel mensch

maar heel veel dingen zijn gewoon zo vaag en onduidelijk?? en dan vooral in het hoe/ wat/ waar/ wanneer
Zo reageren psychologen ook niet. Ze laten je het meestal zelf over praten.

Kijk, ik ken jullie niet en ik weet ook niet wat door jullie heen spelen. Maar van wat ik begrijp ben jij wel een leuk uitziende vrouw. Dus eigenlijk is er geen reden dat je geen leuke man kan krijgen of vinden. Dus het enige wat je stopt is jezelf. Waarom dat?
pi_94220824
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef benzin het volgende:
Maar eigenlijk is dat niet relevant. Vrouwen geven mensen zoals ik gewoon geen eerlijke kans. Wat maakt het nou uit dat ik me niet lekker voel? Ik zou me beter gaan voelen door een meisje, en het is niet zo dat ik slecht voor haar zou zorgen. Als ik soms zie hoe jongens hun vriendin behandelen dan zouden die meisjes beter af zijn bij iemand zoals ik. Ze geven ons geen eerlijke kans.
Op basis van "gunnen" een relatie krijgen. Dat is lekker gelijkwaardig en eerlijk. En natuurlijk doe jij je uiterste best om haar aan je te binden, en bij je te houden. En ze voelt zich er prima bij. Ideaal een vent die alles voor haar doet en laat. Tot ze de volgende (betere) tegenkomt. En jij bent ongelukkig.

Want jij neemt geen verantwoordelijkheid voor jouw leven. Jij zit achterin de bus die "jouw leven" heet en laat iedereen ermee aan de haal gaan. Ideaal: iemand gebruiken voor jouw eigen leven. Sterker nog: ik ervaar mensen die zich zo laten leiden als uitermate achterbaks. Want de werkelijkheid is dat iedereen zoekt naar dingen waarvan hij/zij zelf er iets aan heeft. Als je alleen geeft, zonder te nemen wordt het hoog tijd om die "openstaande rekeningen" te gaan incasseren.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:41:28 #136
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94220850
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Shodan het volgende:

[..]

Op basis van "gunnen" een relatie krijgen. Dat is lekker gelijkwaardig en eerlijk. En natuurlijk doe jij je uiterste best om haar aan je te binden, en bij je te houden. En ze voelt zich er prima bij. Ideaal een vent die alles voor haar doet en laat. Tot ze de volgende (betere) tegenkomt. En jij bent ongelukkig.

Want jij neemt geen verantwoordelijkheid voor jouw leven. Jij zit achterin de bus die "jouw leven" heet en laat iedereen ermee aan de haal gaan. Ideaal: iemand gebruiken voor jouw eigen leven. Sterker nog: ik ervaar mensen die zich zo laten leiden als uitermate achterbaks. Want de werkelijkheid is dat iedereen zoekt naar dingen waarvan hij/zij zelf er iets aan heeft. Als je alleen geeft, zonder te nemen wordt het hoog tijd om die "openstaande rekeningen" te gaan incasseren.
Zeker.
pi_94221414
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ramptoeristen moeten niet welkom zijn.
pi_94221458
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Verliefd zijn kan soms zo vervelend zijn. Ik probeer verder te kijken dan haar maar in mijn hoofd vergelijk ieder meisje met haar. En dan voelt het alsof ieder meisje minder leuk is dan haar.

Dan zal je zien dat ik een leuk meisje tegenkom en haar laat lopen omdat ik te verliefd ben op die andere. Zucht....
Dat is idd het vervelende aan (niet wederzijdse) verliefdheid...
pi_94221478
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ramptoeristen moeten niet welkom zijn.
Kom jij ook?
pi_94221532
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zo reageren psychologen ook niet. Ze laten je het meestal zelf over praten.

Kijk, ik ken jullie niet en ik weet ook niet wat door jullie heen spelen. Maar van wat ik begrijp ben jij wel een leuk uitziende vrouw. Dus eigenlijk is er geen reden dat je geen leuke man kan krijgen of vinden. Dus het enige wat je stopt is jezelf. Waarom dat?
Dat vraag ik me bij haar ook heel erg af. Ze wil zo graag, ziet er niet verkeerd uit, maar toch onderneemt ze niets en zit hele dagen thuis of ligt in bed.
pi_94221559
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kom jij ook?
Nee, ik dacht dat het ook een initiatief voor Rich was om hem te helpen irl en niet een echte meet.
pi_94221627
quote:

Maakt niet uit. Ik ben toch nooit helemaal gelukkig. Dan kan ik beter af en toe een vriendin hebben en dan iets gelukkiger zijn dan niet :)

Maar eerlijk is eerlijk. Zou goed zijn. Ben ooit eens voor een meisje de hele nacht opgebleven om te bellen toen het uit was met haar vriendje. Ik ben degene die altijd alle problemen oplost. Ik ben degene die ervoor zorgt dat dingen blijven werken. Ik ben degene die altijd klaar staat voor mensen als dat nodig is. Ik zorg ervoor dat alles goedkomt als dingen een zooitje zijn geworden. Mensen zoals ik zouden eigenlijk een lintje moeten krijgen.

Ik ben niet gelukkig. Ik ben de controle over mijn leven een beetje kwijt, maar dat is ontstaan door één meisje. En het enige dat ik wil is een klein beetje respect, een snufje geluk en een redelijk leuk vriendinnetje :) Dat lijkt me niet teveel gevraagd. Ik zou zelfs meer dan dat verdienen, maar ik hoef dat helemaal niet. Ik vind het leuk om mensen te helpen :)

quote:

Klopt. Klopt heel erg. En veel mensen maken daar dan ook misbruik van. Aan de andere kant weet ik gewoon niet wat ik anders moet. Ik zie op dit moment geen betere opties dan wat ik doe :)

Wat zou ik dan moeten nemen en van wie?
pi_94221663
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik dacht dat het ook een initiatief voor Rich was om hem te helpen irl en niet een echte meet.
Zal wel oneerlijk zijn, er zijn meerdere mensen in dit topic met issues. Als hij graag wilt dat het alleen om hem draait moet hij naar een 1 op 1 training gaan of zo.
pi_94221741
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zal wel oneerlijk zijn, er zijn meerdere mensen in dit topic met issues. Als hij graag wilt dat het alleen om hem draait moet hij naar een 1 op 1 training gaan of zo.
Er is niets oneerlijks aan. Niemand wordt ergens toe gedwongen.
pi_94221853
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat praat je toch weer eens onzin. Ik vroeg gewoon of iemand mij wilde observeren tijdens het uitgaan en van het een kwam het ander en wilde andere mensen ook mee wat ik prima vind. Het is mijn eigen initiatief.
pi_94221921
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is niets oneerlijks aan. Niemand wordt ergens toe gedwongen.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat praat je toch weer eens onzin. Ik vroeg gewoon of iemand mij wilde observeren tijdens het uitgaan en van het een kwam het ander en wilde andere mensen ook mee wat ik prima vind. Het is mijn eigen initiatief.
Oh oke.
pi_94221947
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Ik ben toch nooit helemaal gelukkig. Dan kan ik beter af en toe een vriendin hebben en dan iets gelukkiger zijn dan niet :)

Maar eerlijk is eerlijk. Zou goed zijn. Ben ooit eens voor een meisje de hele nacht opgebleven om te bellen toen het uit was met haar vriendje. Ik ben degene die altijd alle problemen oplost. Ik ben degene die ervoor zorgt dat dingen blijven werken. Ik ben degene die altijd klaar staat voor mensen als dat nodig is. Ik zorg ervoor dat alles goedkomt als dingen een zooitje zijn geworden. Mensen zoals ik zouden eigenlijk een lintje moeten krijgen.

Ik ben niet gelukkig. Ik ben de controle over mijn leven een beetje kwijt, maar dat is ontstaan door één meisje. En het enige dat ik wil is een klein beetje respect, een snufje geluk en een redelijk leuk vriendinnetje :) Dat lijkt me niet teveel gevraagd. Ik zou zelfs meer dan dat verdienen, maar ik hoef dat helemaal niet. Ik vind het leuk om mensen te helpen :)

Het zien van een vriendin als een soort trofee/beloning voor jouw bijdrage aan het geluk in de samenleving lijkt mij geen juiste instelling. Ik proef hier een hoge mate van zelfmedelijden, en ik denk dat je dat ook uitstraalt. Wil je daadwerkelijk verandering brengen in jouw levenssituatie zou een andere kijk op jouw leven wel verfrissend werken.
pi_94221984
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het zien van een vriendin als een soort trofee/beloning voor jouw bijdrage aan het geluk in de samenleving lijkt mij geen juiste instelling. Ik proef hier een hoge mate van zelfmedelijden, en ik denk dat je dat ook uitstraalt. Wil je daadwerkelijk verandering brengen in jouw levenssituatie zou een andere kijk op jouw leven wel verfrissend werken.
zelfmedelijden uitstralen? wat ebdoel je daar eigenlijk mee :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 00:06:51 #149
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94222030
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel een keer doen. Maar voordat ik zoiets doe wil ik wel weten met wie ik allemaal te maken heb. Maar ik ben best relaxt wat dat betreft, als je maar geen psychopaat bent heb ik geen problemen.
pi_94222059
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel een keer doen. Maar voordat ik zoiets doe wil ik wel weten met wie ik allemaal te maken heb. Maar ik ben best relaxt wat dat betreft, als je maar geen psychopaat bent heb ik geen problemen.
Maar wat nou als ik wel een psychopaat ben!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')