Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom wil je indruk maken dan? En hoezo leiden andere mensen jou leven, dat doe je toch echt zelf.
Ik krijg mijn DMs niet altijd goed binnen. Wil je praten? Voeg me toe op MSN of stuur mij een PM.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wil wel eens goed met jou babbelen. Je bent trouwens best een relnicht, meteen reageren op negatieve dingen en mij proberen te kleineren door te zeggen dat ik eenzaam ben en alles (terwijl je niet eens weet WIE/WAT voor persoon er nou écht achter het beeldscherm zit) maar als ik je iets positiefs stuur dan ben je stil.
Daar word je nou depressief van. Wat voor studie doe je? Is het een bijbaantje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.
Ik doe een studie die me op het moment niet meer echt kan boeien, ik word voortdurend gebeld door mensen en mijn werk om werk te doen waar ik eigenlijk geen zin in heb en geen tijd voor heb, loop met vanalles en nogwat achter en ben alleen maar dingen aan het doen die in het teken staan van anderen. Dat is best wel vermoeiend![]()
Maar ik denk niet dat dat samenhangt met de problemen met vrouwe trouwens. Dus eigenlijk is dit wat off-topic denk ik.
NEE DAT IS HET JUIST! DIT IS DE KERN VAN JE PROBLEMEN MET VROUWEN.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik sommige dagen nergens zo hopeloos van word dan dat het niet uitmaakt wat ik doe. Ik doe alleen werk wat anderen ook zouden kunnen doen.
Ik doe een studie die me op het moment niet meer echt kan boeien, ik word voortdurend gebeld door mensen en mijn werk om werk te doen waar ik eigenlijk geen zin in heb en geen tijd voor heb, loop met vanalles en nogwat achter en ben alleen maar dingen aan het doen die in het teken staan van anderen. Dat is best wel vermoeiend![]()
Maar ik denk niet dat dat samenhangt met de problemen met vrouwe trouwens. Dus eigenlijk is dit wat off-topic denk ik.
Ik kleiner niemand, althans dat is niet de bedoeling. Jij vindt kleineren blijkbaar iemand ergens op wijzen. Ik vind dat juist niet kleineren, kleineren is iemand anders naar beneden halen. Dat deed ik niet, aangezien Richard zichzelf al naar beneden haalt hoef ik sowieso niks te doen. Ik heb Richard gewoon een paar keer aangesproken want hij blijft maar doorgaan met posten over hoe lelijk hij is, dat hij zelfmoord wil plegen en dat is nu (gelukkig) iets minder geworden. Je kan wel alles afschuiven op BDD, maar soms is het gewoon zwaar aandachttrekken - wat het dus ook was. Daar zijn genoeg mensen het wel mee eens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik krijg mijn DMs niet altijd goed binnen. Wil je praten? Voeg me toe op MSN of stuur mij een PM.
Tja, ik kleineer je omdat je ander mensen ook kleineert. Maar ik ben ook gewoon eerlijk op de forum, ik zeg wat ik denk.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik hoef helemaal niet te praten op MSN of wat dan ook, heb ik geen zin in en geen tijd voor.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wil wel eens goed met jou babbelen.
Iemand denkt dat hij het goed weet. Kijk eens waar mijn reactie ''goed babbelen'' een reactie OP was. Juist, de MEETING, met andere woorden REAL LIFE.quote:
Nee, verduidelijk het nog eens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Iemand denkt dat hij het goed weet. Kijk eens waar mijn reactie ''goed babbelen'' een reactie OP was. Juist, de MEETING, met andere woorden REAL LIFE.
Snap je?
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meetingquote:
Dat doe ik met smaak.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meeting
Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik hoef niet op msn te praten, of via DM of wat dan ook, is toch niet persoonlijk. Ik wil wel in real life praten, op die meeting
Denk van wel. Mag ik ook mensen meenemen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?
Je knokploeg? Om te bewijzen dat je niet sneu en alleen bent en ook vrienden hebt? Ik snap het niet goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk van wel. Mag ik ook mensen meenemen?
Ik neem Casey uit Australië wel meequote:
Eigenlijk voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je knokploeg? Om te bewijzen dat je niet sneu en alleen bent en ook vrienden hebt? Ik snap het niet goed.
Neuken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat willen jullie precies doen op die meet?
Met elkaar?quote:
Van elkaar?quote:
Jij bent toch huisarts ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Godshand het volgende:
Nee serieus, de andere users beter leren kennen, en eventueel mondeling tips geven.
En verder zal ik wel gaan dansen ofzo. Zoals ik al zei, oppportunist als ik ben, kom ik ook voor het uitgaansleven daar...
Komt dat te dichtbij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Als je dingen over dat Turkse meisje gaat vragen moet je toch echt bij haar zijn. Verder ga ik het niet over mezelf hebben, daar hou ik niet echt van.
Gewoon arts ja, hoezo?quote:
Een technische studiequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef deelnemer het volgende:
Daar word je nou depressief van. Wat voor studie doe je? Is het een bijbaantje?
Ik weet het niet. Ja, ik ben heel ongelukkig met mezelf en zeker met mijn verleden. Alles heeft me tegengezeten. Maar alles ging vooral kapot doordat ik zo stom was om verliefd te worden en dat aan dat meisje wilde laten merken. Als ik toen niet zo stom was geweest dan was de rest van mijn tijd op de middelbare school heel anders gegaan en dan was ik nu misschien wel normaal geweest. Ik vraag me vaak af hoe mijn leven had kunnen zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:
NEE DAT IS HET JUIST! DIT IS DE KERN VAN JE PROBLEMEN MET VROUWEN.
..
Het kern van jullie problemen is dat jullie heel ongelukkig zijn met jullie zelf en jullie leven en jullie verleden, jullie hebben het nog niet verwerkt en nog geen manier gevonden om ermee om te gaan. Daardoor lukt het ook niet op sociale vlak, inclusief vrouwen. Vooral vrouwen (of mannen, voor lanterfanteraar).
Doen we dan ook niet bij jou, staan we ook weer kietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon geen zin in. Doe ik alleen met mijn ouders en mijn zusje.
neequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
NEE DAT IS HET JUIST! DIT IS DE KERN VAN JE PROBLEMEN MET VROUWEN.
Net als Richard_prf met zijn BDD of schenkstroop die waarschijnlijk ook BDD en andere problemen heeft. Of lanterfanteraar of andere mensen hier die niet weten hoe ze iemand kunnen krijgen.
Het kern van jullie problemen is dat jullie heel ongelukkig zijn met jullie zelf en jullie leven en jullie verleden, jullie hebben het nog niet verwerkt en nog geen manier gevonden om ermee om te gaan. Daardoor lukt het ook niet op sociale vlak, inclusief vrouwen. Vooral vrouwen (of mannen, voor lanterfanteraar).
Zo reageren psychologen ook niet. Ze laten je het meestal zelf over praten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee
ik ga naar een psycholoog, maar ik hoop juist dat die niet zo gaat reageren:
"je mist één ouder, moeilijk voor je hè??"
"je bent vroeger gepest, denk je daar nog veel aan??"
en ik ben ook niet ongelukkig met mijzelf, ik ben ook gewoon een simpel mensch
maar heel veel dingen zijn gewoon zo vaag en onduidelijk?? en dan vooral in het hoe/ wat/ waar/ wanneer
Op basis van "gunnen" een relatie krijgen. Dat is lekker gelijkwaardig en eerlijk. En natuurlijk doe jij je uiterste best om haar aan je te binden, en bij je te houden. En ze voelt zich er prima bij. Ideaal een vent die alles voor haar doet en laat. Tot ze de volgende (betere) tegenkomt. En jij bent ongelukkig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef benzin het volgende:
Maar eigenlijk is dat niet relevant. Vrouwen geven mensen zoals ik gewoon geen eerlijke kans. Wat maakt het nou uit dat ik me niet lekker voel? Ik zou me beter gaan voelen door een meisje, en het is niet zo dat ik slecht voor haar zou zorgen. Als ik soms zie hoe jongens hun vriendin behandelen dan zouden die meisjes beter af zijn bij iemand zoals ik. Ze geven ons geen eerlijke kans.
Zeker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Shodan het volgende:
[..]
Op basis van "gunnen" een relatie krijgen. Dat is lekker gelijkwaardig en eerlijk. En natuurlijk doe jij je uiterste best om haar aan je te binden, en bij je te houden. En ze voelt zich er prima bij. Ideaal een vent die alles voor haar doet en laat. Tot ze de volgende (betere) tegenkomt. En jij bent ongelukkig.
Want jij neemt geen verantwoordelijkheid voor jouw leven. Jij zit achterin de bus die "jouw leven" heet en laat iedereen ermee aan de haal gaan. Ideaal: iemand gebruiken voor jouw eigen leven. Sterker nog: ik ervaar mensen die zich zo laten leiden als uitermate achterbaks. Want de werkelijkheid is dat iedereen zoekt naar dingen waarvan hij/zij zelf er iets aan heeft. Als je alleen geeft, zonder te nemen wordt het hoog tijd om die "openstaande rekeningen" te gaan incasseren.
Ramptoeristen moeten niet welkom zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk je dan waardevolle bijdrage te kunnen zijn daar?
Dat is idd het vervelende aan (niet wederzijdse) verliefdheid...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Verliefd zijn kan soms zo vervelend zijn. Ik probeer verder te kijken dan haar maar in mijn hoofd vergelijk ieder meisje met haar. En dan voelt het alsof ieder meisje minder leuk is dan haar.
Dan zal je zien dat ik een leuk meisje tegenkom en haar laat lopen omdat ik te verliefd ben op die andere. Zucht....
Kom jij ook?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ramptoeristen moeten niet welkom zijn.
Dat vraag ik me bij haar ook heel erg af. Ze wil zo graag, ziet er niet verkeerd uit, maar toch onderneemt ze niets en zit hele dagen thuis of ligt in bed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zo reageren psychologen ook niet. Ze laten je het meestal zelf over praten.
Kijk, ik ken jullie niet en ik weet ook niet wat door jullie heen spelen. Maar van wat ik begrijp ben jij wel een leuk uitziende vrouw. Dus eigenlijk is er geen reden dat je geen leuke man kan krijgen of vinden. Dus het enige wat je stopt is jezelf. Waarom dat?
Nee, ik dacht dat het ook een initiatief voor Rich was om hem te helpen irl en niet een echte meet.quote:
Maakt niet uit. Ik ben toch nooit helemaal gelukkig. Dan kan ik beter af en toe een vriendin hebben en dan iets gelukkiger zijn dan nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Shodan het volgende:
Op basis van "gunnen" een relatie krijgen. Dat is lekker gelijkwaardig en eerlijk. En natuurlijk doe jij je uiterste best om haar aan je te binden, en bij je te houden. En ze voelt zich er prima bij. Ideaal een vent die alles voor haar doet en laat. Tot ze de volgende (betere) tegenkomt. En jij bent ongelukkig.
Klopt. Klopt heel erg. En veel mensen maken daar dan ook misbruik van. Aan de andere kant weet ik gewoon niet wat ik anders moet. Ik zie op dit moment geen betere opties dan wat ik doequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Shodan het volgende:
Want jij neemt geen verantwoordelijkheid voor jouw leven. Jij zit achterin de bus die "jouw leven" heet en laat iedereen ermee aan de haal gaan. Ideaal: iemand gebruiken voor jouw eigen leven. Sterker nog: ik ervaar mensen die zich zo laten leiden als uitermate achterbaks. Want de werkelijkheid is dat iedereen zoekt naar dingen waarvan hij/zij zelf er iets aan heeft. Als je alleen geeft, zonder te nemen wordt het hoog tijd om die "openstaande rekeningen" te gaan incasseren.
Zal wel oneerlijk zijn, er zijn meerdere mensen in dit topic met issues. Als hij graag wilt dat het alleen om hem draait moet hij naar een 1 op 1 training gaan of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het ook een initiatief voor Rich was om hem te helpen irl en niet een echte meet.
Er is niets oneerlijks aan. Niemand wordt ergens toe gedwongen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zal wel oneerlijk zijn, er zijn meerdere mensen in dit topic met issues. Als hij graag wilt dat het alleen om hem draait moet hij naar een 1 op 1 training gaan of zo.
Wat praat je toch weer eens onzin. Ik vroeg gewoon of iemand mij wilde observeren tijdens het uitgaan en van het een kwam het ander en wilde andere mensen ook mee wat ik prima vind. Het is mijn eigen initiatief.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zal wel oneerlijk zijn, er zijn meerdere mensen in dit topic met issues. Als hij graag wilt dat het alleen om hem draait moet hij naar een 1 op 1 training gaan of zo.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is niets oneerlijks aan. Niemand wordt ergens toe gedwongen.
Oh oke.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat praat je toch weer eens onzin. Ik vroeg gewoon of iemand mij wilde observeren tijdens het uitgaan en van het een kwam het ander en wilde andere mensen ook mee wat ik prima vind. Het is mijn eigen initiatief.
Het zien van een vriendin als een soort trofee/beloning voor jouw bijdrage aan het geluk in de samenleving lijkt mij geen juiste instelling. Ik proef hier een hoge mate van zelfmedelijden, en ik denk dat je dat ook uitstraalt. Wil je daadwerkelijk verandering brengen in jouw levenssituatie zou een andere kijk op jouw leven wel verfrissend werken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ben toch nooit helemaal gelukkig. Dan kan ik beter af en toe een vriendin hebben en dan iets gelukkiger zijn dan niet![]()
Maar eerlijk is eerlijk. Zou goed zijn. Ben ooit eens voor een meisje de hele nacht opgebleven om te bellen toen het uit was met haar vriendje. Ik ben degene die altijd alle problemen oplost. Ik ben degene die ervoor zorgt dat dingen blijven werken. Ik ben degene die altijd klaar staat voor mensen als dat nodig is. Ik zorg ervoor dat alles goedkomt als dingen een zooitje zijn geworden. Mensen zoals ik zouden eigenlijk een lintje moeten krijgen.
Ik ben niet gelukkig. Ik ben de controle over mijn leven een beetje kwijt, maar dat is ontstaan door één meisje. En het enige dat ik wil is een klein beetje respect, een snufje geluk en een redelijk leuk vriendinnetjeDat lijkt me niet teveel gevraagd. Ik zou zelfs meer dan dat verdienen, maar ik hoef dat helemaal niet. Ik vind het leuk om mensen te helpen
zelfmedelijden uitstralen? wat ebdoel je daar eigenlijk meequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zien van een vriendin als een soort trofee/beloning voor jouw bijdrage aan het geluk in de samenleving lijkt mij geen juiste instelling. Ik proef hier een hoge mate van zelfmedelijden, en ik denk dat je dat ook uitstraalt. Wil je daadwerkelijk verandering brengen in jouw levenssituatie zou een andere kijk op jouw leven wel verfrissend werken.
Dat wil ik ook wel een keer doen. Maar voordat ik zoiets doe wil ik wel weten met wie ik allemaal te maken heb. Maar ik ben best relaxt wat dat betreft, als je maar geen psychopaat bent heb ik geen problemen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat praat je toch weer eens onzin. Ik vroeg gewoon of iemand mij wilde observeren tijdens het uitgaan en van het een kwam het ander en wilde andere mensen ook mee wat ik prima vind. Het is mijn eigen initiatief.
Maar wat nou als ik wel een psychopaat ben!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel een keer doen. Maar voordat ik zoiets doe wil ik wel weten met wie ik allemaal te maken heb. Maar ik ben best relaxt wat dat betreft, als je maar geen psychopaat bent heb ik geen problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |