Je bent niet zo breed, toch? Dan maak ik me geen zorgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik wel een psychopaat ben!!!
Benzin lijkt erg in een slachtofferrol te kruipen, en als jezelf op een gegeven moment ook gaat geloven dat je slachtoffer bent van de gebeurtenissen in jouw leven, dan straal jij die overtuiging ook uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
zelfmedelijden uitstralen? wat ebdoel je daar eigenlijk mee
Nee nee valt mee. Dun enzo ben ik iig niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent niet zo breed, toch? Dan maak ik me geen zorgen.
Ja ik begrijp het punt slachtofferrol enzo, maar HOE kan je nou uitstralen dat je zelfmedelijden hebt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Benzin lijkt erg in een slachtofferrol te kruipen, en als jezelf op een gegeven moment ook gaat geloven dat je slachtoffer bent van de gebeurtenissen in jouw leven, dan straal jij die overtuiging ook uit.
Je moet het issue niet groter maken dan het is; een relatie ontstaat wanneer twee mensen elkaar leuk vinden. Deze kan snel ontstaan, en ook snel weer verdwijnen: een natuurlijk proces. Als ik die posts van benzin leest, is in zijn visie een relatie een soort brenger van stabiliteit in zijn leven, een kroon op zijn ontwikkeling...nu is hij voor altijd en eeuwig gelukkig want er is een meisje dat hem leuk vindt. Onbewust tilt hij dus veel te zwaar aan het fenomeen relatie, en die gedachtegang ruiken meisjes al van kilometers ver.
Eerlijk is eerlijk, ik heb ook niet echt mazzel gehad. En op dit moment heb ik niet echt controle meer en dan ben je al snel een slachtoffer van alles wat er gebeurt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Urquhart het volgende:
Benzin lijkt erg in een slachtofferrol te kruipen, en als jezelf op een gegeven moment ook gaat geloven dat je slachtoffer bent van de gebeurtenissen in jouw leven, dan straal jij die overtuiging ook uit.
Is miss wel zo. Maar ik zou goed voor dat meisje zijn, haar gelukkig maken en ik zou gelukkiger zijn. Wat is dan het probleem? Waarom is dat nou zo afstotelijk voor een meisje? Het klinkt als een goede deal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Urquhart het volgende:
Je moet het issue niet groter maken dan het is; een relatie ontstaat wanneer twee mensen elkaar leuk vinden. Deze kan snel ontstaan, en ook snel weer verdwijnen: een natuurlijk proces. Als ik die posts van benzin leest, is in zijn visie een relatie een soort brenger van stabiliteit in zijn leven, een kroon op zijn ontwikkeling...nu is hij voor altijd en eeuwig gelukkig want er is een meisje dat hem leuk vindt. Onbewust tilt hij dus veel te zwaar aan het fenomeen relatie, en die gedachtegang ruiken meisjes al van kilometers ver.
Omdat, en eigenlijk is dat heel logisch, het evenwicht dan scheef is in de relatie. Het is niet gelijkwaardig. Jouw gevoelens voor haar zijn sterker dan die voor jou en jij verwacht al veel meer van de relatie dan zij. Het legt te veel druk op haar. Jij bent dan als een soort hondje die erachteraan loopt. Maar vrouwen willen vaak niet de dominante rol aannemen in een relatie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
Is miss wel zo. Maar ik zou goed voor dat meisje zijn, haar gelukkig maken en ik zou gelukkiger zijn. Wat is dan het probleem? Waarom is dat nou zo afstotelijk voor een meisje? Het klinkt als een goede deal.
En wat als een man nou gewoon niet dominant kan zijn omdat het niet in zijn persoonlijkheid zit? Ik zal waarschijnlijk veel te lief te zijn en alles voor haar over hebben maar ja dit schrikt dus duidelijk af.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat, en eigenlijk is dat heel logisch, het evenwicht dan scheef is in de relatie. Het is niet gelijkwaardig. Jouw gevoelens voor haar zijn sterker dan die voor jou en jij verwacht al veel meer van de relatie dan zij. Het legt te veel druk op haar. Jij bent dan als een soort hondje die erachteraan loopt. Maar vrouwen willen vaak niet de dominante rol aannemen in een relatie.
Je wil te graag, dat schrikt af.
Maar ik ben ook niet dominant en veel te lief.. Volgens mij vinden meisjes dat juist wel leuk toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En wat als een man nou gewoon niet dominant kan zijn omdat het niet in zijn persoonlijkheid zit? Ik zal waarschijnlijk veel te lief te zijn en alles voor haar over hebben maar ja dit schrikt dus duidelijk af.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik iemand wil als dat meisje uit Enschede die is heel lief en niet dominant en valt zelf ook op lieve jongens maar zij is dan ook echt een uitzondering.
Stel ik stuur je een SMS, waar ik een afspraak afzeg om wat voor reden dan ook. Ziekte. Dan versturen we wat berichtjes heen en weer, ik vraag hoe het met je gaat. Je geeft een heel lang antwoord, je haalt de opkomende lente erbij, dat soort dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef Adreamer het volgende:
Als je niet te lief bent, ben je spannender en dus interessanter voor vrouwen.
Je hoeft niet dominant te zijn, maar als de relatie nog pril is moet je niet te snel laten merken hoeveel het voor je betekent en dat je dus eigenlijk al heel veel om haar geeft. Want hoogstwaarschijnlijk is dat gevoel dan nog niet wederzijds. Het is niet voor niets dat de woorden 'ik hou van je' pas later gezegd worden in een relatie. Iemand die dat de eerste dag al zegt loopt te hard van stapel. Dan is het meteen al zo serieus en niet meer 'fun'.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En wat als een man nou gewoon niet dominant kan zijn omdat het niet in zijn persoonlijkheid zit? Ik zal waarschijnlijk veel te lief te zijn en alles voor haar over hebben maar ja dit schrikt dus duidelijk af.
Ik probeer altijd zo onafhankelijk mogelijk te doen en doe dat met succes maar eigenlijk is het niet mijn persoonlijkleid, daarom kon ik voor het eerst in mijn leven 100% me zelf zijn bij dat meisje uit Enschede.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik iemand wil als dat meisje uit Enschede die is heel lief en niet dominant en valt zelf ook op lieve jongens maar zij is dan ook echt een uitzondering. Ik zal voor de rest van mijn leven bepaalde gevoelens voor haar blijven behouden.
Nee, dan ben je een eikel. Zoek een middenweg, zonder je al te anders voor te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel ik stuur je een SMS, waar ik een afspraak afzeg om wat voor reden dan ook. Ziekte. Dan versturen we wat berichtjes heen en weer, ik vraag hoe het met je gaat. Je geeft een heel lang antwoord, je haalt de opkomende lente erbij, dat soort dingen.
En dan geef ik geen antwoord meer. Ben ik dan spannend en interessant?
Ligt eraan wat voor indruk je op haar achter liet in de periode voordat je ziek werd. Als ze dan al verliefd op je was dan zal ze steeds meer naar je verlangen omdat je onbereikbaar bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel ik stuur je een SMS, waar ik een afspraak afzeg om wat voor reden dan ook. Ziekte. Dan versturen we wat berichtjes heen en weer, ik vraag hoe het met je gaat. Je geeft een heel lang antwoord, je haalt de opkomende lente erbij, dat soort dingen.
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor indruk je op haar achter liet in de periode voordat je ziek werd. Als ze dan al verliefd op je was dan zal ze steeds meer naar je verlangen omdat je onbereikbaar bent.
Vervolgens kan je nieuwe afspraken maken en die opnieuw afzeggen en dat manipuleren met mooie woorden. Ze zal je steeds meer als een God zien en je aanbidden.
Jij reageerde een keer niet op m'n DM's. Eikel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een eikel. Zoek een middenweg, zonder je al te anders voor te doen.
verschilt per vrouw. Ik ga me dan afvragen waarom hij niet meer antwoordt --> meer nadenken = aanwakkering gevoelens, mensen willen wat ze niet kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar als dat te vaak gebeurd zou ik er geen zin meer in hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:00 schreef Adreamer het volgende:
[..]
verschilt per vrouw. Ik ga me dan afvragen waarom hij niet meer antwoordt --> meer nadenken = aanwakkering gevoelens, mensen willen wat ze niet kunnen hebben.
(tenzij ik totaal geen gevoelens voor hem had in eerste instantie. Hij moet wel uberhaupt interessant zijn. Maar sommige mannen weten hoe ze dit spelletje met (onzekere) vrouwen moeten spelen.)
In principe niet nee, dan stop je ook wel, maar de gevoelens (als hij wel weer contact op neemt, zijn er dan misschien nog wel sterk. Tenzij je gevoel van eigenwaarde heel hoog is; dat was in mijn geval niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als dat te vaak gebeurd zou ik er geen zin meer in hebben.
Klinkt een beetje als mijn vriend.. die speelt op dit soort gevoelens maar al te graag in. Hij belooft ze dingen maar komt zijn beloftes nooit na en dan manipuleert hij dit weer met mooie woorden en die meiden trappen er maar al te graag in. 1 grote player is het.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Adreamer het volgende:
[..]
In principe niet nee, dan stop je ook wel, maar de gevoelens (als hij wel weer contact op neemt, zijn er dan misschien nog wel sterk. Tenzij je gevoel van eigenwaarde heel hoog is; dat was in mijn geval niet.
Beter dat je dat hebt. Ik walg van die gasten. Manipulatie is niks om trots op te zijn. En zomaar met iemand naar bed gaan ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef richard_prf het volgende:
Dat soort gasten bestaan er genoeg van. Ze kunnen bijzonder goed inspelen op gevoelens van een ander.
Ikzelf ben hiertoe niet in staat. Ik heb een te lief karakter dat weet ik zeker.
waarom is dat voor mannen anders dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:25 schreef Supersoep het volgende:
Zomaar met iemand naar bed gaan is als man zijnde nu niet echt een doodzonde. Het moet natuurlijk wel zo zijn dat de vrouw daar ook vrede mee heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |