abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2011 @ 00:08:42 #151
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94222109
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar wat nou als ik wel een psychopaat ben!!!
Je bent niet zo breed, toch? Dan maak ik me geen zorgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94222124
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

zelfmedelijden uitstralen? wat ebdoel je daar eigenlijk mee :P
Benzin lijkt erg in een slachtofferrol te kruipen, en als jezelf op een gegeven moment ook gaat geloven dat je slachtoffer bent van de gebeurtenissen in jouw leven, dan straal jij die overtuiging ook uit.
Je moet het issue niet groter maken dan het is; een relatie ontstaat wanneer twee mensen elkaar leuk vinden. Deze kan snel ontstaan, en ook snel weer verdwijnen: een natuurlijk proces. Als ik die posts van benzin leest, is in zijn visie een relatie een soort brenger van stabiliteit in zijn leven, een kroon op zijn ontwikkeling...nu is hij voor altijd en eeuwig gelukkig want er is een meisje dat hem leuk vindt. Onbewust tilt hij dus veel te zwaar aan het fenomeen relatie, en die gedachtegang ruiken meisjes al van kilometers ver.
pi_94222198
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je bent niet zo breed, toch? Dan maak ik me geen zorgen.
Nee nee valt mee. Dun enzo ben ik iig niet. :P Kijk maar uit want je weet het nooit.......

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Benzin lijkt erg in een slachtofferrol te kruipen, en als jezelf op een gegeven moment ook gaat geloven dat je slachtoffer bent van de gebeurtenissen in jouw leven, dan straal jij die overtuiging ook uit.
Je moet het issue niet groter maken dan het is; een relatie ontstaat wanneer twee mensen elkaar leuk vinden. Deze kan snel ontstaan, en ook snel weer verdwijnen: een natuurlijk proces. Als ik die posts van benzin leest, is in zijn visie een relatie een soort brenger van stabiliteit in zijn leven, een kroon op zijn ontwikkeling...nu is hij voor altijd en eeuwig gelukkig want er is een meisje dat hem leuk vindt. Onbewust tilt hij dus veel te zwaar aan het fenomeen relatie, en die gedachtegang ruiken meisjes al van kilometers ver.
Ja ik begrijp het punt slachtofferrol enzo, maar HOE kan je nou uitstralen dat je zelfmedelijden hebt? :P Dat heb ik zo ver ik weet, nog nooit gezien. Ik heb wel mensen gezien die erg van aandacht houden en zichzelf erg zielig vinden en inderdaad in de slachtofferrol kruipen. Daar heb je er veel van, ook in dit topic.
pi_94222987
quote:

Eerlijk is eerlijk, ik heb ook niet echt mazzel gehad. En op dit moment heb ik niet echt controle meer en dan ben je al snel een slachtoffer van alles wat er gebeurt.

quote:

Is miss wel zo. Maar ik zou goed voor dat meisje zijn, haar gelukkig maken en ik zou gelukkiger zijn. Wat is dan het probleem? Waarom is dat nou zo afstotelijk voor een meisje? Het klinkt als een goede deal.
pi_94223150
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:31 schreef benzin het volgende:

Is miss wel zo. Maar ik zou goed voor dat meisje zijn, haar gelukkig maken en ik zou gelukkiger zijn. Wat is dan het probleem? Waarom is dat nou zo afstotelijk voor een meisje? Het klinkt als een goede deal.
Omdat, en eigenlijk is dat heel logisch, het evenwicht dan scheef is in de relatie. Het is niet gelijkwaardig. Jouw gevoelens voor haar zijn sterker dan die voor jou en jij verwacht al veel meer van de relatie dan zij. Het legt te veel druk op haar. Jij bent dan als een soort hondje die erachteraan loopt. Maar vrouwen willen vaak niet de dominante rol aannemen in een relatie.

Je wil te graag, dat schrikt af.
pi_94223454
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat, en eigenlijk is dat heel logisch, het evenwicht dan scheef is in de relatie. Het is niet gelijkwaardig. Jouw gevoelens voor haar zijn sterker dan die voor jou en jij verwacht al veel meer van de relatie dan zij. Het legt te veel druk op haar. Jij bent dan als een soort hondje die erachteraan loopt. Maar vrouwen willen vaak niet de dominante rol aannemen in een relatie.

Je wil te graag, dat schrikt af.
En wat als een man nou gewoon niet dominant kan zijn omdat het niet in zijn persoonlijkheid zit? Ik zal waarschijnlijk veel te lief te zijn en alles voor haar over hebben maar ja dit schrikt dus duidelijk af.
Ik probeer altijd zo onafhankelijk mogelijk te doen en doe dat met succes maar eigenlijk is het niet mijn persoonlijkleid, daarom kon ik voor het eerst in mijn leven 100% me zelf zijn bij dat meisje uit Enschede.

Maar ik ben er van overtuigd dat ik iemand wil als dat meisje uit Enschede die is heel lief en niet dominant en valt zelf ook op lieve jongens maar zij is dan ook echt een uitzondering. Ik zal voor de rest van mijn leven bepaalde gevoelens voor haar blijven behouden.

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 17-03-2011 00:51:03 ]
pi_94223525
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En wat als een man nou gewoon niet dominant kan zijn omdat het niet in zijn persoonlijkheid zit? Ik zal waarschijnlijk veel te lief te zijn en alles voor haar over hebben maar ja dit schrikt dus duidelijk af.

Maar ik ben er van overtuigd dat ik iemand wil als dat meisje uit Enschede die is heel lief en niet dominant en valt zelf ook op lieve jongens maar zij is dan ook echt een uitzondering.
Maar ik ben ook niet dominant en veel te lief.. Volgens mij vinden meisjes dat juist wel leuk toch?
pi_94223551
Als je niet te lief bent, ben je spannender en dus interessanter voor vrouwen.
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_94223556
Maar uiteindelijk willen we een vent die om ons geeft.
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_94223620
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef Adreamer het volgende:
Als je niet te lief bent, ben je spannender en dus interessanter voor vrouwen.
Stel ik stuur je een SMS, waar ik een afspraak afzeg om wat voor reden dan ook. Ziekte. Dan versturen we wat berichtjes heen en weer, ik vraag hoe het met je gaat. Je geeft een heel lang antwoord, je haalt de opkomende lente erbij, dat soort dingen.

En dan geef ik geen antwoord meer. Ben ik dan spannend en interessant?
Ron Paul 2012
pi_94223669
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik probeer altijd zo onafhankelijk mogelijk te doen en doe dat met succes maar eigenlijk is het niet mijn persoonlijkleid, daarom kon ik voor het eerst in mijn leven 100% me zelf zijn bij dat meisje uit Enschede.

Maar ik ben er van overtuigd dat ik iemand wil als dat meisje uit Enschede die is heel lief en niet dominant en valt zelf ook op lieve jongens maar zij is dan ook echt een uitzondering. Ik zal voor de rest van mijn leven bepaalde gevoelens voor haar blijven behouden.
Je hoeft niet dominant te zijn, maar als de relatie nog pril is moet je niet te snel laten merken hoeveel het voor je betekent en dat je dus eigenlijk al heel veel om haar geeft. Want hoogstwaarschijnlijk is dat gevoel dan nog niet wederzijds. Het is niet voor niets dat de woorden 'ik hou van je' pas later gezegd worden in een relatie. Iemand die dat de eerste dag al zegt loopt te hard van stapel. Dan is het meteen al zo serieus en niet meer 'fun'.
pi_94223683
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Stel ik stuur je een SMS, waar ik een afspraak afzeg om wat voor reden dan ook. Ziekte. Dan versturen we wat berichtjes heen en weer, ik vraag hoe het met je gaat. Je geeft een heel lang antwoord, je haalt de opkomende lente erbij, dat soort dingen.

Nee, dan ben je een eikel. Zoek een middenweg, zonder je al te anders voor te doen. :P
pi_94223694
quote:

[..]

Ligt eraan wat voor indruk je op haar achter liet in de periode voordat je ziek werd. Als ze dan al verliefd op je was dan zal ze steeds meer naar je verlangen omdat je onbereikbaar bent.
Vervolgens kan je nieuwe afspraken maken en die opnieuw afzeggen en dat manipuleren met mooie woorden. Ze zal je steeds meer als een God zien en je aanbidden.

Zo als ik het omschreef is het precies gebeurd met mijn vriend die een grote player is en telkens afsfpraken afzegt. Dat meisje was helemaal gek op hem. Zelfs op de muren van haar kamer had ze iets van S O+ M staan en dat enorm groot. Hij maakte haar helemaal gek. Ik lul niet.
pi_94223717
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor indruk je op haar achter liet in de periode voordat je ziek werd. Als ze dan al verliefd op je was dan zal ze steeds meer naar je verlangen omdat je onbereikbaar bent.
Vervolgens kan je nieuwe afspraken maken en die opnieuw afzeggen en dat manipuleren met mooie woorden. Ze zal je steeds meer als een God zien en je aanbidden.
Dat laatste betwijfel ik. :D
pi_94223754
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dan ben je een eikel. Zoek een middenweg, zonder je al te anders voor te doen. :P
Jij reageerde een keer niet op m'n DM's. Eikel!
Ron Paul 2012
pi_94223875
quote:

[..]

verschilt per vrouw. Ik ga me dan afvragen waarom hij niet meer antwoordt --> meer nadenken = aanwakkering gevoelens, mensen willen wat ze niet kunnen hebben.

(tenzij ik totaal geen gevoelens voor hem had in eerste instantie. Hij moet wel uberhaupt interessant zijn. Maar sommige mannen weten hoe ze dit spelletje met (onzekere) vrouwen moeten spelen.)
pi_94223921
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:00 schreef Adreamer het volgende:

[..]

verschilt per vrouw. Ik ga me dan afvragen waarom hij niet meer antwoordt --> meer nadenken = aanwakkering gevoelens, mensen willen wat ze niet kunnen hebben.

(tenzij ik totaal geen gevoelens voor hem had in eerste instantie. Hij moet wel uberhaupt interessant zijn. Maar sommige mannen weten hoe ze dit spelletje met (onzekere) vrouwen moeten spelen.)
Maar als dat te vaak gebeurd zou ik er geen zin meer in hebben.
pi_94223974
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als dat te vaak gebeurd zou ik er geen zin meer in hebben.
In principe niet nee, dan stop je ook wel, maar de gevoelens (als hij wel weer contact op neemt, zijn er dan misschien nog wel sterk. Tenzij je gevoel van eigenwaarde heel hoog is; dat was in mijn geval niet.
pi_94224256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Adreamer het volgende:

[..]

In principe niet nee, dan stop je ook wel, maar de gevoelens (als hij wel weer contact op neemt, zijn er dan misschien nog wel sterk. Tenzij je gevoel van eigenwaarde heel hoog is; dat was in mijn geval niet.
Klinkt een beetje als mijn vriend.. die speelt op dit soort gevoelens maar al te graag in. Hij belooft ze dingen maar komt zijn beloftes nooit na en dan manipuleert hij dit weer met mooie woorden en die meiden trappen er maar al te graag in. 1 grote player is het.

HIj vertelde me dat ik dit zo nooit moet aanpakken als hij dat doet want ik ben veel te lief volgens hem en krijg dan schuldgevoelens. Hem boeit het niet om anderen een kut gevoel te bezorgen. daar zit hij totaal niet mee zei hij.

Maar hij heeft dan wel vele meiden die hij zo zou kunnen opbellen om alleen sex mee te hebben en ik blijf dan toch met helemaal niks achter. Soms denk ik dat ik gewoon een klootzak moet worden om successen te boeken.
pi_94224291
ik haat players. Zeker als ze me soms wel een goed gevoel geven.

Dat ik erin getrapt ben zeg :r Nooit gedacht dat ik daar het type meisje voor zou zijn.... Normaal kijk ik wel de kat uit de boom, maar toen die gevoelens er eenmaal waren...
Waar was ik in beland :N...
pi_94224322
Ja, nou, de player waar ik het over heb die heeft geen seks gekregen ondanks dat het hem bijna wel gelukt was. Hij dacht mij ff snel als booty call te behandelen met een smsje, en ik trapte erin door de deur voor hem open te doen, maar jammer genoeg was ik niet sletterig genoeg om met hem te slapen.

Kots kots :r :r.
Wat haat ik die gevoelens zeg.
pi_94224353
Dat soort gasten bestaan er genoeg van. Ze kunnen bijzonder goed inspelen op gevoelens van een ander.

Ikzelf ben hiertoe niet in staat. Ik heb een te lief karakter dat weet ik zeker.
pi_94224389
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef richard_prf het volgende:
Dat soort gasten bestaan er genoeg van. Ze kunnen bijzonder goed inspelen op gevoelens van een ander.

Ikzelf ben hiertoe niet in staat. Ik heb een te lief karakter dat weet ik zeker.
Beter dat je dat hebt. Ik walg van die gasten. Manipulatie is niks om trots op te zijn. En zomaar met iemand naar bed gaan ook niet.
pi_94224503
Zomaar met iemand naar bed gaan is als man zijnde nu niet echt een doodzonde. Het moet natuurlijk wel zo zijn dat de vrouw daar ook vrede mee heeft.
Ron Paul 2012
pi_94224512
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:25 schreef Supersoep het volgende:
Zomaar met iemand naar bed gaan is als man zijnde nu niet echt een doodzonde. Het moet natuurlijk wel zo zijn dat de vrouw daar ook vrede mee heeft.
waarom is dat voor mannen anders dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')