Voor deze keer vind ik het goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef daantje1044 het volgende:
Ok, heb maar een nieuw topic aangemaakt, hoop dat het goed is zo.
en voor de volgende keerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor deze keer vind ik het goed.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef daantje1044 het volgende:
Ok, heb maar een nieuw topic aangemaakt, hoop dat het goed is zo.
t merendeel is MOD (en heeft dus geen leven), ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we dat gaan afleggen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:42 schreef ikookhier het volgende:
Over 3 topics zijn ze allemaal weer weg
ik denk wel dat het daar gezelliger is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
Ja, in het rijles topic is het de bedoeling dat het wat meer over het rijlessen gaat, en voor andere zaken dan hier.
Hoop volquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik denk wel dat het daar gezelliger is.
Dat komt alleen door het feit dat jij hier zitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik denk wel dat het daar gezelliger is.
En dan denk je dat je je hier zomaar kunt opdringen?quote:
Ik ben geen vrouw dus tietenpic gaat hem niet worden, maak ik nu nog kansquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef TataK het volgende:
[..]
En dan denk je dat je je hier zomaar kunt opdringen?Het is hier een MC, waarbij de C staat voor CLUB . En bij een club hoor je je eerst aan te melden bij de penningmeester en secretaris en die zukllen dan wel beoordelen of ze je tot de club willen toelaten
Ongetwijfeld, maar ik ga voorlopig niet weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat komt alleen door het feit dat jij hier zit.
Dat hoeft ook niet, je mag van ons wel blijven hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik ga voorlopig niet weg.
foto van je schoonmoeder? kan ze een beetje koken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef TataK het volgende:
Ik heb geen zin om op dat rijlestopic te kijken, maar ik durf er m'n schoonmoeder om te verwedden dat ze daar een oproep hebben geplaatst zodat iedereen massaal naar de topics van onze MC overstapt![]()
Nee joh, gewoon zo lang mogelijk ons gebrek aan niveau aanhouden. Alles komt goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef cageon2 het volgende:
[..]
t merendeel is MOD (en heeft dus geen leven), ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we dat gaan afleggen...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
foto van je schoonmoeder? kan ze een beetje koken?
Waarom? is deze stuk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
binnenkort maar weer 's een oud account van hier laten unbannen
Degene die ik per abuis geband heb gekregen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
binnenkort maar weer 's een oud account van hier laten unbannen
Moet dat op gaan brengen trouwens? meer specs/info?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
zo, morgen komt iemand de XL600R ophalen (die is van Mr.Mo) voor wčnagmet het risico dat hij niet meer loopt (staat jaar stil nu
), nu alleen de GTR1000 van Mr.Mo nog slijten aan iemand...
en ik zat vandaag op 't werk als 'n zieke hond naar buiten te staren.. wŕt een weertje![]()
Ga je dat ding van jou dan verkopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet dat op gaan brengen trouwens? meer specs/info?
Mag ook via DM/PM![]()
ik denk het niet, hoezo, bied je geld dan ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ga je dat ding van jou dan verkopen?
Sterker nog. 1 ervan heeft dit topic geopend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef bvvt het volgende:
Oh, boy.... Die rijles peeps houden het vol zo te zien.
Ze hebben het nieuwe topic ook weer gevonden.
Ligt eraan wat je vraagprijs isquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik denk het niet, hoezo, bied je geld dan ?
Hij is gevlucht voor de noobsquote:Op woensdag 16 maart 2011 06:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sterker nog. 1 ervan heeft dit topic geopend.WB is sinds het slotje spoorloos
hij staat voor 800 op marktplaatsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet dat op gaan brengen trouwens? meer specs/info?
Mag ook via DM/PM![]()
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 16 maart 2011 06:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sterker nog. 1 ervan heeft dit topic geopend.WB is sinds het slotje spoorloos
Damn, lang geleden dude!!quote:
i know...zucht, ik zag de zon schijnen en net als alle andere mooi weer rijders kom ik nu uit de winterslaapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er niet, hij hoeft niet weg, maar tegen het juiste bod is alles te koop natuurlijkquote:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niks staan op MP voor die prijsquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij staat voor 800 op marktplaats
Hij is uit 1989, optisch niet zo briljant meer, maar motorisch in orde.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb geen motor meerBen gevallen, en toen brak hij zo in 2en
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gaat dat nou aan de muur als versiering? leds erachter ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wel eerder gezien, op andere foto's maar niet zo specifiek geconcentreerd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
tnx, ben er ook erg blij meeStevig is ie ook want ik heb al eens een pan van tafel laten donderen op de grond, niks te zien
tof ideequote:
Doe is pmquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb ook nog wel een adresje voor je, waar ik em gehaald hebIs helaas wel meer in de buurt van WB dan van jou
Groothandel in restpartijen, mooie prijzen regel je daar
Over smaak valt te twistenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:46 schreef rene90 het volgende:
Ik heb een aantal mooie f650's gezien. Ga ik zeker even kijken als ik mijn motorrijbewijs heb.
* dribbel79 PM'men als de eerste sneeuw van 2011 valtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
wat zou jouw keuze zijn van een motor rond de 2000 euro?
Aprilia Tuonoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
wat zou jouw keuze zijn van een motor rond de 2000 euro?
Voor 2000 haha, flink afdingen dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aprilia Tuonowel een beetje afdingen
Welk bouwjaar hebben we het hier over?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef rene90 het volgende:
Voor 2000 haha, flink afdingen dan.
Wat zijn eigenlijk normale km-standen voor een bmw f650, wat is haalbaar en bij welke km standen kan je er beter van af blijven. Hij heeft bijvoorbeeld fietsen staan van 30k, 60k en 100k.Is er een bepaald onderhoud zoals koppelingsplaten of iets dergelijks die nogal duur zijn.
Bijvoorbeeld die 66k uit 1997 (funduro).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Welk bouwjaar hebben we het hier over?
Als jij hem overspuit in een andere kleurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
2000 euro? Een Diversion900 natuurlijk![]()
Ok, je zei MP van de week, en daar zag ik hem nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)l?q=Kawasaki+GTR1000
En een f650 heeft zeker wel de "juiste verhoudingen"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef rene90 het volgende:
Die eerste ziet er wel mooi uit, die tweede vind ik veel te kort en hoog waardoor het niet mooi overkomt, vooral die verhouding.
dattum, bah...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef rene90 het volgende:
Die eerste ziet er wel mooi uit, die tweede vind ik veel te kort en hoog waardoor het niet mooi overkomt, vooral die verhouding.
quote:"Wallet vullen"
Alleen even registeren, met 0,00 in de wallet kan je de training van 0,00 kopen.quote:
Beste tijd is idd na het seizoen, van oktober tot februari.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
wat WB zegt
Had toen goed dealtje gemaakt in oktober.
De voorkant moet nog even nagekeken worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen is het veringspakket een beetje dramatisch
Overschrijvingsbewijs al binnen WB?
Net terug,quote:
http://www.gpstracks.nl/ of Promotor/ANWB of Motorplus. FZR750 isz ook leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef rene90 het volgende:
Ziet er uit als een mooi tochtje worldbeater, hebben jullie een bepaalde site voor mooie motorroutes?
Ik zit nu ook te kijken naar een fzr600 trouwens, vind ik ook wel mooie motoren.
Van mij mag er nog wel 10C bij hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef daantje1044 het volgende:
Ik heb vanmiddag ook nog lekker een stukje gereden,
Van mij mag dit weer blijven!!
Zijn die routes ook op een telefoon te zetten denk je?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.gpstracks.nl/ of Promotor/ANWB of Motorplus. FZR750 isz ook leuk.![]()
quote:
Ik gisteren wel ff 210 op de N11, net naast de A4 en soms met 100 door een dorpskern. Verdomde tweede versnelling.quote:
Tsja. Met die snelheid ga ik niet meer stoppen maar schakel ik terug en gaat het gas erop hoorquote:
Geerd komt zonder genade van links eh, dat weet jequote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tsja. Met die snelheid ga ik niet meer stoppen maar schakel ik terug en gaat het gas erop hoorIs overigens de bocht ervoor waar ik toen met 160 die duif kopte
Dan eten we weer tomatensoepquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geerd komt zonder genade van links eh, dat weet je
had ook wel doorgereden met dat tempo. Bomen gaan 6 - 8 seconden na de bel pas omlaag volgens mij?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jonge 2 seconden later had ook nog prima gekunnendingen gingen net branden
Heb een 25 minuten durend filmpje.. wat niet goed te bewerken is doordat hij 3 gig groot is. Steun trilde ook...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Mooie beelden CP! Volgende keer meer bochtjes.![]()
Aah dat is kut, ik weet hoe het voeltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
beide GS-sen zijn vannacht gejat
Die van mij is teruggevonden, die van Mr.Mo is nog weg.. maar die van mij heeft wel schade (slot geforceed en hij is gepleurd..)
bagger zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
Die van mij is teruggevonden, die van Mr.Mo is nog weg.. maar die van mij heeft wel schade (slot geforceed en hij is gepleurd..)
En niemand die de deur op slot heeft gehouden tijdens mijn winterslaapquote:
uhm die zijn toch wel al verkocht begreep ik?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Sounddragon het volgende:
Komt vast nog wel terug; er wordt best veel gestolen spul teruggevonden.. blijft kut net zo aan het begin van het seizoen![]()
Soort van mazzel nog dat jullie de oude motoren nog niet hadden verkocht, anders zit je mooi zonder
geerd zette de deur open omdat er tieten op zatenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
En niemand die de deur op slot heeft gehouden tijdens mijn winterslaap
Hey Stinkie. Long time.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, de Div is er ook nog, en die gaat uit de verkoopquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
uhm die zijn toch wel al verkocht begreep ik?alleen de GTR nog niet toch
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:beide GS-sen zijn vannacht gejat
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Beter, heb je iig nog iets om op te rijdne.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, de Div is er ook nog, en die gaat uit de verkoop
yup!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter, heb je iig nog iets om op te rijdne.
Anders pak je lekker de fiets.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Yup!
Tot ik de GS weer terug heb neemt Mr.Mo mijn Div voor naar z'n werk, en ik de auto (precies met dit mooie weer) want ik werk dichtbij en Mr.Mo moet een probleemstuk A50 doorploegen...
Begint te kriebelen hey met dat mooie weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Accu kapot
Druppelladers zijn een hoax
ja, dat is dus nčt geen optie als ik niet al om 7 uur weg wil fietsenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders pak je lekker de fiets.![]()
Motor gestolen.Been there.
![]()
Ik was wel de sleutel van de garage kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Roderick2085 het volgende:
we waren bang dat je de sleutel was vergeten
De Growa had er nog 1quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Begint te kriebelen hey met dat mooie weer
pssst heb nog accu over kopen??
Wat is er mis met die GTR dan ?? ik zou niet op een Div gaan rijden als ik een dikke brommer had staanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup!
Tot ik de GS weer terug heb neemt Mr.Mo mijn Div voor naar z'n werk, en ik de auto (precies met dit mooie weer) want ik werk dichtbij en Mr.Mo moet een probleemstuk A50 doorploegen...
eenschquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Accu kapot
Goedkope druppelladers zijn een hoax
De accu van de GTR is nogal brakjes, mijn Div start gewoon altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er mis met die GTR dan ?? ik zou niet op een Div gaan rijden als ik een dikke brommer had staan
Niks mis met een dikke brommer in de file, die tank van mij doet het ook prima, daarbij; als een GS ertussendoor past, lukt het met een GTR zékerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De accu van de GTR is nogal brakjes, mijn Div start gewoon altijddaarbij is mijn Div stiekem veel fijner in de file dan zo'n 'dikke brommer' van een GTR.
Mijn spiegel zitten bóven de spiegels van busjes.. de spiegels zitten op het niveau van mijn Barkbusters, dat verliezen ze roemloosquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
met de GS heb je overigens weer te letten op de spiegels van busjes waar je voorheen altijd onderlangs kon met je stuur
daarnet weer half nijmegen afgezocht naar een spoor, gewoon voor de gemoedsrust van Mr.Mo, maar kansloos natuurlijk!
durf echt niet blij te zijn dat de mijne terecht is, want vind 't zó sneu voor hem
Boem Tsjakkawakka lala hejoquote:
De dagwaarde van een Div... Weet je het zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yup, dus laat ze 'm maar komen halen, de eikels
Van d'r GS denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De dagwaarde van een Div... Weet je het zeker![]()
Zo'n gehandikapte blijf je aan betalen.......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
echt, als ik ze had betrapt... zwáár gehandicapt op z'n minst, maar niet dood, dat zou te makkelijk zijn
en nu ga ik slapen![]()
![]()
Dat wou ik dan weer net niet zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo'n gehandikapte blijf je aan betalen.......
hooguit - het spoor bijsterquote:
Ze heeft hem in ieder geval terugquote:
Voor Bloempje? Crossed my mind.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
WB, heb jij niet nog een VX800 voor weinig?
Jong, snel en wild?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef koffiekoekje het volgende:
De Growa had er nog 1wel ff zelf het zuur erin gooien.
Ik voel me net WB
Vet als in? Lust wel olie maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor Bloempje? Crossed my mind.![]()
Misschien neem ik een crossertje erbij.
Aan de andere kant is de VX gewoon včt. (letterlijk)
Maar na zondag weer eensz op de ZX10R gereden te hebben.
Mčn was is dat een motor zeg.![]()
![]()
Alleen rijdt iedereen zelfs op de VX al in de weg.
Autoloze zondagen pleaszzzze return.![]()
[..]
Jong, snel en wild?
Oja das waar ook. Drukte om niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze heeft hem in ieder geval terug
Is dat in Friesland? Zo ja, dan neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ook mensen die mee gaan doen met de Friese Motor Elfstedentocht ??????
Prutserquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat in Friesland? Zo ja, dan nee
het antwoord is sowieso nee, spamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Prutser
http://www.frieschemotorclub.nl/elfstedentocht.html
Geen echte motorrijder dus.
Te ver weg wonen kan geen smoes zijn
Het is 13 juni manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Geerd het volgende:
En toen het -8 was zelf met het blik gaan zeker![]()
240 km, stempels, prijzen voor grootste clubje, lid die het verste weg woont en dat allemaal in Friesland ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Prutser
http://www.frieschemotorclub.nl/elfstedentocht.html
Geen echte motorrijder dus.
Te ver weg wonen kan geen smoes zijn
Gewicht en manoevreren uit het losse polsje. Dan werkt de cardan wel erg tegen denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef Geerd het volgende:
Vet als in? Lust wel olie maar dat kan ook aan mij liggen
Helemaal naar boven scrollen en dan rechtsboven op die :quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb volgens mij gewoon geen knopje om het profiel te wijzigen.
Of kijk k er nu overheen.
de dagwaarde van een Div ligt hoger dan wat ik er voor zou kunnen krijgen wanneer ik hem particulier verkoopquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De dagwaarde van een Div... Weet je het zeker![]()
Fazers zijn heerlijke fietsen, kunnen veel hebben en zijn erg vergevingsgezind en puik voor een beginner. Als ik nu zou beginnen zou ik denk ik ook zoiets kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef rene90 het volgende:
wat zeggen jullie van een yamaha fazer 600 uit 1999 met 63k op de teller, uiterlijk nog goed. Technisch beurt gehad waarbij nieuwe remblokken, remmen gereviseerd, nieuwe accu. Banden nog iets van 6k en ketting nog 4 ongeveer. Voor 2250? Kunnen die blokken flink wat hebben?
Yup, ketting om achterwiel en aan de muur v.d. schuur + schijfremslotquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef rene90 het volgende:
Met een goede ketting eromheen is wel aan te raden...
Blokhutjequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef dribbel79 het volgende:
Hoe het nu gaat: CBR gestald bij pa en ma, dus als ik wil gaan rijden:
- pak, helm etc. in de auto, naar mn ouders toe rijden, omkleden en weg, bij terugkomst CBR stallen en omkleden en met de auto naar huis (3 km.)
Hoe ik het wil gaan doen: CBR in de tuin met een goeie hoes eroverheen (voor de zomer), zodat ik de CBR makkelijker pak...
Goed idee?
die staat nokvol...klotezooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:18 schreef ArnosL het volgende:
Nog idealer is een schuur waar je hem in kunt zetten
Flikker alles eruit wat niet belangrijk is.quote:
Ga je daar wonen dan ?? was alleen een vakantie toch ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
straks in de UK hebben we eengarage
Yup, minimaal een jaar, wellicht (veel) langerquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je daar wonen dan ?? was alleen een vakantie toch ?
Ah ok, en waarom moet dat per se daar ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, minimaal een jaar, wellicht (veel) langerga daar een jaar studeren; bachelor afmaken. En hopelijk ook een master daar doen
aandelen? da's de 2e keer dat je het roeptquote:
Dat lijkt me welquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het ook zeker een must, maar ben blij dat andere mensen daar anders over denken, want zo kan ik me daarin onderscheiden van 'de rest'
Daarbij is de beurs die ik heb gekregen zéér prestigeus: al mijn docenten hebben hem ook ooit gehad![]()
en aangezien ik graag het wetenschappelijk onderwijs/onderzoek in wil, komt dit zéér goed uit
Ik mag niet handelen met voorkennisquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
aandelen? da's de 2e keer dat je het roept
Je mag ook niet te hard rijden, maar ik durf te wedden dat je dat (ook) wel eens doetquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik mag niet handelen met voorkennis
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
De GS van Wolve is ook teruggevonden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Sounddragon het volgende:
Komt vast nog wel terug; er wordt best veel gestolen spul teruggevonden..
quote:SAITO accu 6N4-2A-4TESTWINNAAR MOTORRAD NEWS uitgave 1/2007Eindbeoordeling: cijfer 10 van 10!SAITO-accu's zijn merkaccu's die in Nederland en Duitsland al vele jaren onder een bekende merknaam verkocht worden. *Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Fabriekskwaliteit
A-grade loodplaten
Inclusief accupoolvet
1 jaar garantie
HONDA CB 50 (CB50JE)
HONDA CY 50 K (CY50)
HONDA MB 50 S (AC01)
HONDA MT 50 S (AD01)
HONDA Z 50 J (AB02)
HONDA XL 50 (XL50)
HONDA MB 80 S (HC01)
HONDA MT 80 S (HD02)
HONDA XL 185 S (L185S)
HONDA XL 250 S (L250S)
HONDA XL 500 S (PD01)
SUZUKI RV 125 (RV-125) ['73-'77]
YAMAHA LB 50 2M CHAPPY (551)
YAMAHA RD 80 LC1 (10X)
YAMAHA RX 80 SE (12N)
YAMAHA T 80 TOWNMATE (35T)
YAMAHA RS 100 DX (1Y8)
Mooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Honda zeker?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef o-o het volgende:
Vandaag tweede ritje van het jaar gemaakt (mooiweerrijderkweethet) en het was weer lekker.
Afgelopen weekend gestart en weer na 6 maanden ongebruikt voor de deur staan in 1 keer starten! Wat een wereld bike is het toch ook
Ik zit er ook over te denken om een tanktasje te nemen voor mijn navi; hij zit nu met de zuignap domweg op mijn km teller geplakt, maar da's knudde als het regent, en ik gebruik ook wel eens mijn foon als navigatie, en die kan ik helemaal nergens kwijt; dan is zon tanktas, of kaartenvakje op je tank wel fijn denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef rene90 het volgende:
ik zit wat te kijken naar een tanktas. Is het nou echt veel fijner i.p.v. een gewone rugtas? En kan je het bijvoorbeeld ook gebruiken om de tomtom achter het plastic te leggen?
Dat ligt aan jezelf en wat je ermee wilt gaan doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef mark_dabomb het volgende:
Nieuw hier en gelijk een vraagje, is een FZR 600 een beetje een goede beginnersmotor ?
Koffers kunnen eraf als je ze niet nodig hebt, en die PM funktie zit onder je icoontje helemaal rechtsboven in de nieuwe mobiele layoutquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef rene90 het volgende:
ja dat is ook wel weer iets om bij na te denken ja. koffertje is nog niks, vind het vaak ook niet mooi staan. En dribbel, kan je mij pmen? Heb even geen pm functie hier op de tel.
Ja dat is wel waar, alleen ze kosten best wat. als ze er al zelf op zitten heb ik er geen problemen mee, maar om ze er al bij te kopen zie ik nog niet direct zitten eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koffers kunnen eraf als je ze niet nodig hebt, en die PM funktie zit onder je icoontje helemaal rechtsboven in de nieuwe mobiele layout
Ehm, je tekent eerst en laat je dan verrassen door kosten en afleverdata??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij mag ik me hier ook melden na 2 weken geleden mijn rijbewijs gehaald te hebben vanavond toch maar eens mijn handtekening gezet onder een koop contract voor een ER6 N
Maar toen kwam de verkoper met het slecht nieuws iets met aflever beurt en extra kosten. Tja daar valt mee te leven, dus ik vraag hem je komt hem voor de deur afleveren volgende week? Hij lacht een beetje en wijst naar het planbord... Gevalletje zucht nu mag ik wachten tot 4 april
Je tekent een contract en vervolgens stem je toe om meer te betalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij mag ik me hier ook melden na 2 weken geleden mijn rijbewijs gehaald te hebben vanavond toch maar eens mijn handtekening gezet onder een koop contract voor een ER6 N
Maar toen kwam de verkoper met het slecht nieuws iets met aflever beurt en extra kosten. Tja daar valt mee te leven, dus ik vraag hem je komt hem voor de deur afleveren volgende week? Hij lacht een beetje en wijst naar het planbord... Gevalletje zucht nu mag ik wachten tot 4 april
"Hij was een beetje dom"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je tekent een contract en vervolgens stem je toe om meer te betalen
Yup, enige is dat je snelwegen kan vermijden oid...is er geen app voor een BB Bold ofzo, dat je gps routes kan uploaden naar je telefoon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef ArnosL het volgende:
Volgens mij kun je bij een gewone tomtom niet zelf routes maken. Dat ding kiest zelf altijd de snelste of kortste weg geloof ik.
Maar waarom spreek je dan van EXTRA kosten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Ah sorrie voor de verwarring, ik was blijkbaar nog net iets te in de wolken.
De aflever kosten zaten natuurlijk bij de totaal prijs in alleen het was even een teleurstelling dat het nog 2 weken moest gaan duren voordat die fiets klaar zou zijn.
Maar goed, ik heb al jaren zonder motor rijbewijs kunnen overleven. Dus 2 weekjes zonder zo'n fiets moet ook wel kunnen
Waterdichtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef rene90 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de zumo navigatie. Ik lees dat het speciaal voor motorrijders is, maar je kan toch net zo goed een gewone tom tom pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |