Zijn die routes ook op een telefoon te zetten denk je?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.gpstracks.nl/ of Promotor/ANWB of Motorplus. FZR750 isz ook leuk.![]()
quote:
Ik gisteren wel ff 210 op de N11, net naast de A4 en soms met 100 door een dorpskern. Verdomde tweede versnelling.quote:
Tsja. Met die snelheid ga ik niet meer stoppen maar schakel ik terug en gaat het gas erop hoorquote:
Geerd komt zonder genade van links eh, dat weet jequote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tsja. Met die snelheid ga ik niet meer stoppen maar schakel ik terug en gaat het gas erop hoorIs overigens de bocht ervoor waar ik toen met 160 die duif kopte
Dan eten we weer tomatensoepquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geerd komt zonder genade van links eh, dat weet je
had ook wel doorgereden met dat tempo. Bomen gaan 6 - 8 seconden na de bel pas omlaag volgens mij?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jonge 2 seconden later had ook nog prima gekunnendingen gingen net branden
Heb een 25 minuten durend filmpje.. wat niet goed te bewerken is doordat hij 3 gig groot is. Steun trilde ook...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Mooie beelden CP! Volgende keer meer bochtjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |