Damn, lang geleden dude!!quote:
i know...zucht, ik zag de zon schijnen en net als alle andere mooi weer rijders kom ik nu uit de winterslaapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er niet, hij hoeft niet weg, maar tegen het juiste bod is alles te koop natuurlijkquote:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niks staan op MP voor die prijsquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij staat voor 800 op marktplaats
Hij is uit 1989, optisch niet zo briljant meer, maar motorisch in orde.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb geen motor meerBen gevallen, en toen brak hij zo in 2en
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gaat dat nou aan de muur als versiering? leds erachter ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wel eerder gezien, op andere foto's maar niet zo specifiek geconcentreerd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
tnx, ben er ook erg blij meeStevig is ie ook want ik heb al eens een pan van tafel laten donderen op de grond, niks te zien
tof ideequote:
Doe is pmquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb ook nog wel een adresje voor je, waar ik em gehaald hebIs helaas wel meer in de buurt van WB dan van jou
Groothandel in restpartijen, mooie prijzen regel je daar
Over smaak valt te twistenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:46 schreef rene90 het volgende:
Ik heb een aantal mooie f650's gezien. Ga ik zeker even kijken als ik mijn motorrijbewijs heb.
* dribbel79 PM'men als de eerste sneeuw van 2011 valtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
wat zou jouw keuze zijn van een motor rond de 2000 euro?
Aprilia Tuonoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
wat zou jouw keuze zijn van een motor rond de 2000 euro?
Voor 2000 haha, flink afdingen dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aprilia Tuonowel een beetje afdingen
Welk bouwjaar hebben we het hier over?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef rene90 het volgende:
Voor 2000 haha, flink afdingen dan.
Wat zijn eigenlijk normale km-standen voor een bmw f650, wat is haalbaar en bij welke km standen kan je er beter van af blijven. Hij heeft bijvoorbeeld fietsen staan van 30k, 60k en 100k.Is er een bepaald onderhoud zoals koppelingsplaten of iets dergelijks die nogal duur zijn.
Bijvoorbeeld die 66k uit 1997 (funduro).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Welk bouwjaar hebben we het hier over?
Als jij hem overspuit in een andere kleurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
2000 euro? Een Diversion900 natuurlijk![]()
Ok, je zei MP van de week, en daar zag ik hem nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)l?q=Kawasaki+GTR1000
En een f650 heeft zeker wel de "juiste verhoudingen"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef rene90 het volgende:
Die eerste ziet er wel mooi uit, die tweede vind ik veel te kort en hoog waardoor het niet mooi overkomt, vooral die verhouding.
dattum, bah...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef rene90 het volgende:
Die eerste ziet er wel mooi uit, die tweede vind ik veel te kort en hoog waardoor het niet mooi overkomt, vooral die verhouding.
quote:"Wallet vullen"
Alleen even registeren, met 0,00 in de wallet kan je de training van 0,00 kopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |