SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
"Ze verdienen die tsunami omdat Pearl Harbor"
Faal Amerikanen altijd...
Ik ga dan ook niet naar /b/quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die niet weten dat dit een hoax van /b/ is. Die profielen bestaan wel maar die comments niet
Zolang geen Amerikanen sterven is het goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef superdrufus het volgende:
Het argument was dat een invasie van Japan miljoenen levens zou kosten, in plaats daarvan werden burgers opgeofferd. Een vrij macabere gang van zaken door de Amerikanen dus.
Mensen die zo'n leeg leven hebben dat ze het hele internet uit hun hoofd kennen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die niet weten dat dit een hoax van /b/ is. Die profielen bestaan wel maar die comments niet
'God bless america'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zolang geen Amerikanen sterven is het goed.
Zeg dat ze het verdienen voor Jersey Shorequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik kan niet wachten wanneer er een tsunami naar Amerika toe komt.
Dan zal ik ook twitteren over hiroshima.
En het is ook de schuld van Japan dat de wtc viel. Had de architect maar meer aandacht besteed aan een veilig ontwerp.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik kan niet wachten wanneer er een tsunami naar Amerika toe komt.
Dan zal ik ook twitteren over hiroshima.
Die Oostenrijkert toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef Ezio het volgende:
Tevensch zat er in dat andere topic ook zo'n aap met amerika's penis in zijn bek alles goed te praten voor amerika.
Zoiets heet onderzoek doen. Dat jij nou een schaapjesmentaliteit hebt en alles gelooftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Mensen die zo'n leeg leven hebben dat ze het hele internet uit hun hoofd kennen.
Ja, en maar blijven volhouden dat hij gelijk heeft, zelfs nadat verschillende Fok!kers al zijn argumenten onderuit hebben gehaaldquote:
Kan je die onderzoek met ons delen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zoiets heet onderzoek doen. Dat jij nou een schaapjesmentaliteit hebt en alles gelooft
Oh, ben jij er zo eentjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Stuurver het volgende:
Zoiets heet onderzoek doen. Dat jij nou een schaapjesmentaliteit hebt en alles gelooft
/b/ als onderzoek aankaarten is toch wel een nieuw dieptepunt hoorquote:
TITS OR GTFO CP THREAD, PROBLEM?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
/b/ als onderzoek aankaarten is toch wel een nieuw dieptepunt hoor
Sowieso, mensen die op 4chan zitten
Wat is 4chan???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
/b/ als onderzoek aankaarten is toch wel een nieuw dieptepunt hoor
Sowieso, mensen die op 4chan zitten
Een site waar 24/7 dezelfde grappen worden herhaald, in caps wordt getypt en mensen 'memes' verzinnen, die dan weer worden overgenomen door 'grappige' internethelden.quote:
Toegegeven, ik moet soms wel lachen om die memesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een site waar 24/7 dezelfde grappen worden herhaald, in caps wordt getypt en mensen 'memes' verzinnen, die dan weer worden overgenomen door 'grappige' internethelden.
Klopt ja. Hoe hypocriet kunnen ze zijn. Ik walg dat ze in een slachtofferrol gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef BenBassie het volgende:
Dus volgens de Amerikaanse "gerechtigheid", zijn zijzelf allang toe aan een flinke anale vernedering voor o.a. 2 nukes op Japan, napalm in Vietnam, inval Irak en talloze andere oorlogsmisdaden/misdaden tegen de mensheid.
Zijn er geen amerikanen waar jij een stijve vleesmans van krijgt dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef RickoKun het volgende:
amerikanen zijn het toppunt van cancer en hypocrisme van de mensheid, met hun religieuze paupertokkies daar.
Chinaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:40 schreef Gary_Oak het volgende:
De enige reden die ik nog kan verzinnen om Amerika te "steunen", is om ervoor te zorgen dat we (Europa) niet het sletje worden van China.![]()
Voor de rest hoef ik niks met Amerika te maken te hebben.
Het leger van China, onderschattenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
China
Als het zover komt staan we gewoon allemaal op en maaien we met onze Russische broeders heel dat kneuzenlegertje van china neer.
Brothers in arms!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
China
Als het zover komt staan we gewoon allemaal op en maaien we met onze Russische broeders heel dat kneuzenlegertje van china neer.
Meer is het niet. Kwaliteit gaat boven kwantiteit. Je weet hoe Chinese producten zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:46 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Het leger van China, onderschatten![]()
Tijdens parades showen ze kernbommen alles!
Ik onderschat hun uitrusting niet, alleen de mensen die deze moeten bedienen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:46 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Het leger van China, onderschatten![]()
Tijdens parades showen ze kernbommen alles!
Russen zijn zeker goed met kerntechnologie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik onderschat hun uitrusting niet, alleen de mensen die deze moeten bedienen.
Door fouten te maken leert men.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Russen zijn zeker goed met kerntechnologie?
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tsar_Bombaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Russen zijn zeker goed met kerntechnologie?
[ afbeelding ]
Mijn kloontjes doen het altijd slecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:58 schreef FlameH2O het volgende:
Whehehe gary, heb je net gepwnt met mijn charmander op pokemon blauw
Jouw squirtle is zo slecht, wtf geef je hem paddos ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Mijn kloontjes doen het altijd slecht.
Moet je niet aan mij vragen, maar aan mijn kloontje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:02 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Jouw squirtle is zo slecht, wtf geef je hem paddos ofzo.
Och ja, die lieve Japanners, die vielen alleen militairen aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef PH-KCD het volgende:
terwijl Japanners de Amerikaanse militairen aanviel.
Kut Amerikanen.
muh opa is in een jappenkamp geborenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Och ja, die lieve Japanners, die vielen alleen militairen aan.
Ga je eens vlug inlezen in de geschiedenis.
tip: Manchuria, Nanking, Troostmeisjes, Jappenkampen.
okquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Yup, en al die oorlogsmisdaden waren nog niet eens het ergste, maar het feit dat de Jappen nog steeds ontkennen dat ze fout waren geweest in de oorlog.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
En wat hebben hedendaagse japanners daar mee te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Die ontkennen dat ze fout waren. Dat ze oorlogsmisdaden begaan hebben. Die laven zich in onwetendheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
En wat hebben hedendaagse japanners daar mee te maken?
Heb je een bron? Niet dat ik je niet geloof, maar om mijn kennis te verbreden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Die ontkennen dat ze fout waren. Dat ze oorlogsmisdaden begaan hebben. Die laven zich in onwetendheid.
Boeiend, er zijn nog veel meer landen die hun oorlogsmisdaden ontkennen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Die ontkennen dat ze fout waren. Dat ze oorlogsmisdaden begaan hebben. Die laven zich in onwetendheid.
Ik had ze nog nieteens gezien, lolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef stroopdoosch het volgende:
Doe stripjes zijn geniaal, die gezichtsuitdrukkingen.
Nu pasquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef misteriks het volgende:
Ik ga niet veralgemenen; en deze tweets zijn belachelijk.
Maar vooral van 50cent moet ik kotsen. Die klootzak heeft het volledig verpest bij me
Bovendien hebben gewone japanse burgers hier ook geen schuld aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Boeiend, er zijn nog veel meer landen die hun oorlogsmisdaden ontkennen.
Inderdaad. Dezelfde mensen gaan ondertussen wel miepen wanneer mensen in de Arabische wereld blij zijn vanwege 9/11 vanwege administratie Bush.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bovendien hebben gewone japanse burgers hier ook geen schuld aan.
Zo, wat een smerig stukje geschiedvervalsingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef PH-KCD het volgende:
Vergeet de Doolittle Raid niet. En vele vuurbombardementen. En daar vielen duizenden doden, bijna alleen maar burgers terwijl Japanners de Amerikaanse militairen aanviel.
Kut Amerikanen.
Wat ik net al zei: er zijn ergere misdaden geweest na WO II.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:02 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zo, wat een smerig stukje geschiedvervalsing![]()
Van alle deelnemers aan WWII was Japan veruit het smerigst bezig. Remember massa-executies, tewerkstelling krijgsgevangenen, bc-wapens, kampen etc?
Wat zei 50 Cent dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef misteriks het volgende:
Ik ga niet veralgemenen; en deze tweets zijn belachelijk.
Maar vooral van 50cent moet ik kotsen. Die klootzak heeft het volledig verpest bij me
quote:
Bron.quote:* "Its all good Till b*tches see there christian louboutins floating down da street shit gone get crazy."
* "Look this is very serious people I had to evacuate all my hoe's from LA,Hawaii and Japan. I had to do it. Lol"
* "Wave will hit 8am them crazy white boys gonna try to go surfing."
deze?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef o.us het volgende:
Er was toch een filmpje van zo'n dom wicht hierover op YT?
Volgens mij wel inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef o.us het volgende:
Er was toch een filmpje van zo'n dom wicht hierover op YT?
Oh... Zijquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:34 schreef o.us het volgende:
Nein, dat wijf die roept dat God bestaat en haar gebeden zijn gehoord(Dat Japan iets ergs overkomt) en gezegend.
Iedere land doet dat weleens. Vooral bij de WK bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:42 schreef Godshand het volgende:
Ach, Nederlanders zeiken nu ook nog steeds over Duitsers
Die gast heet Gary!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:48 schreef Lithia het volgende:
http://www.viceland.com/b(...)harbor-an-interview/
Een interview met een van de gasten zoals in de OP.
Hij zegt dat hij houdt van discussiëren (mensen vertellen dat hij in de politiek in moet gaan), maar kan niet met een normaal argument komen waarom Japan het verdient om een tsunami te krijgen. Hij geeft aan dat hij geen racist is, alleen hij heeft wel een hekel aan ze.
Whehehquote:
Agh, voor Amerika hebben ze daar wel gelijk inquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Holy shit, daar staat gewoon 'but remember those idiots started WWII'!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zeg dat ze het verdienen voor Jersey Shore
De tering, wat een trieste lui.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog een plaatje gevonden.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:for all i care japan can suck it for what they did to pearl harbor. but the reason why i donated is because i want more video games :-D
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:A writer for the US animated comedy program Family Guy has apologised after making a joke linking Japan's massive earthquake-tsunami disaster to the 1941 attack on Pearl Harbour.
In a message on Twitter about Friday's earthquake, scriptwriter Alec Sulkin wrote: "If you wanna feel better about this earthquake in Japan, google 'Pearl Harbor death toll."'
The reference to imperial Japan's sneak attack on US forces in Hawaii, which killed about 2500 people, set off a storm of criticism over the internet.
Advertisement: Story continues below
Sulkin apologised and deleted the message, explaining that he wrote it when he believed the death toll was lower.
"Yesterday death toll - 200. Today - 10,000. I am sorry for my insensitive tweet. It's gone," he wrote.
"If you bought a Ford instead of a Toyota your gas pedal would'nt a stuck!"quote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, die heb ik inderdaad gelezen. Maar ach, hij heeft het uiteindelijk weggehaald.quote:
Grappig. Een plaatje over americanen die japanners over een kam scheren die ondertussen zelf alle americanen over een kam scheert. Hypocriet much?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik zeg ook uiteraard dat alle Amerikanen zo zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Catbert het volgende:
Boeiend? In elk land heb je idioten. Genoeg mensen hier die de huidige generatie Duitsers ook nog steeds WOII onder de neus wrijven.
[..]
Grappig. Een plaatje over americanen die japanners over een kam scheren die ondertussen zelf alle americanen over een kam scheert. Hypocriet much?
je klacht is begrijpelijk maar om de yanks te begrijpen moet je ook een beetje hun aard kennen en die strookt in tegen dat van de gemiddelde nederlandse mentaliteit en gedachtengang.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:08 schreef Lithia het volgende:
knip= heel verhaal over yanks die over hun verleden treuren dat voor een gemiddelde nederlander ondenkbaar is![]()
![]()
]
Maak dan gewoon een generiek topic: Mensen uit land X die naar Y jaar nog zeuren om Z. Ben je meteen klaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:37 schreef Lithia het volgende:
Ja, ik zeg ook uiteraard dat alle Amerikanen zo zijn.
Interessante visie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef rubje het volgende:
[..]
je klacht is begrijpelijk maar om de yanks te begrijpen moet je ook een beetje hun aard kennen en die strookt in tegen dat van de gemiddelde nederlandse mentaliteit en gedachtengang.![]()
![]()
Een aanvullende voorbeeld is bv ook deze vlag die men nog steeds her en der voert terwijl alle vermisten ed allang zijn geborgen en dus dit overbodig is,maar noch blijft men doen alsof ze nog niet zijn gevonden en de oorlog nog actueel is.![]()
Een gemiddelde amerikaan met wat meer realiteitszin zou zeggen: get a grip on your life!= move on!!maar ja,dan wordt je weer voor een leftwing commi en anti-patriotic uitgemaakt
![]()
Bedankt voor je tip, maar nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een generiek topic: Mensen uit land X die naar Y jaar nog zeuren om Z. Ben je meteen klaar
Nederland heeft ook echt twee atoombommen op Duitsland gegooidquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Catbert het volgende:
Boeiend? In elk land heb je idioten. Genoeg mensen hier die de huidige generatie Duitsers ook nog steeds WOII onder de neus wrijven.
Ik hoor het wel als er 10.000 Duitsers sterven in een of andere ramp. Dan krijg je dit commentaar ook hoor, naiefje..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Iedere land doet dat weleens. Vooral bij de WK bijvoorbeeld.
Dit gaat een klein stapje verder.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:42 schreef Godshand het volgende:
Ach, Nederlanders zeiken nu ook nog steeds over Duitsers
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als er 10.000 Duitsers sterven in een of andere ramp. Dan krijg je dit commentaar ook hoor, naiefje..
Ja maar ook dat commentaar komt dan alleen uit amerikaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als er 10.000 Duitsers sterven in een of andere ramp. Dan krijg je dit commentaar ook hoor, naiefje..
Ja, blijf jij maar afwachten op een ramp wat niet bestaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hebben die mensen niets hierover geleerd van hun educatie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef MarkRutte het volgende:
Ik heb geen zin om alles te gaan lezen, maar de reden dat die Amerikanen nog janken om Pearl Harbor is omdat ze de film met dezelfde naam hadden gezien.
http://www.imdb.com/title/tt0213149/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |