Och ja, die lieve Japanners, die vielen alleen militairen aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef PH-KCD het volgende:
terwijl Japanners de Amerikaanse militairen aanviel.
Kut Amerikanen.
muh opa is in een jappenkamp geborenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Och ja, die lieve Japanners, die vielen alleen militairen aan.
Ga je eens vlug inlezen in de geschiedenis.
tip: Manchuria, Nanking, Troostmeisjes, Jappenkampen.
okquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Yup, en al die oorlogsmisdaden waren nog niet eens het ergste, maar het feit dat de Jappen nog steeds ontkennen dat ze fout waren geweest in de oorlog.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
En wat hebben hedendaagse japanners daar mee te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Die ontkennen dat ze fout waren. Dat ze oorlogsmisdaden begaan hebben. Die laven zich in onwetendheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
En wat hebben hedendaagse japanners daar mee te maken?
Heb je een bron? Niet dat ik je niet geloof, maar om mijn kennis te verbreden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Die ontkennen dat ze fout waren. Dat ze oorlogsmisdaden begaan hebben. Die laven zich in onwetendheid.
Boeiend, er zijn nog veel meer landen die hun oorlogsmisdaden ontkennen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Die ontkennen dat ze fout waren. Dat ze oorlogsmisdaden begaan hebben. Die laven zich in onwetendheid.
Ik had ze nog nieteens gezien, lolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef stroopdoosch het volgende:
Doe stripjes zijn geniaal, die gezichtsuitdrukkingen.
Nu pasquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef misteriks het volgende:
Ik ga niet veralgemenen; en deze tweets zijn belachelijk.
Maar vooral van 50cent moet ik kotsen. Die klootzak heeft het volledig verpest bij me
Bovendien hebben gewone japanse burgers hier ook geen schuld aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Boeiend, er zijn nog veel meer landen die hun oorlogsmisdaden ontkennen.
Inderdaad. Dezelfde mensen gaan ondertussen wel miepen wanneer mensen in de Arabische wereld blij zijn vanwege 9/11 vanwege administratie Bush.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bovendien hebben gewone japanse burgers hier ook geen schuld aan.
Zo, wat een smerig stukje geschiedvervalsingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef PH-KCD het volgende:
Vergeet de Doolittle Raid niet. En vele vuurbombardementen. En daar vielen duizenden doden, bijna alleen maar burgers terwijl Japanners de Amerikaanse militairen aanviel.
Kut Amerikanen.
Wat ik net al zei: er zijn ergere misdaden geweest na WO II.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:02 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zo, wat een smerig stukje geschiedvervalsing![]()
Van alle deelnemers aan WWII was Japan veruit het smerigst bezig. Remember massa-executies, tewerkstelling krijgsgevangenen, bc-wapens, kampen etc?
Wat zei 50 Cent dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef misteriks het volgende:
Ik ga niet veralgemenen; en deze tweets zijn belachelijk.
Maar vooral van 50cent moet ik kotsen. Die klootzak heeft het volledig verpest bij me
quote:
Bron.quote:* "Its all good Till b*tches see there christian louboutins floating down da street shit gone get crazy."
* "Look this is very serious people I had to evacuate all my hoe's from LA,Hawaii and Japan. I had to do it. Lol"
* "Wave will hit 8am them crazy white boys gonna try to go surfing."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |