je klacht is begrijpelijk maar om de yanks te begrijpen moet je ook een beetje hun aard kennen en die strookt in tegen dat van de gemiddelde nederlandse mentaliteit en gedachtengang.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:08 schreef Lithia het volgende:
knip= heel verhaal over yanks die over hun verleden treuren dat voor een gemiddelde nederlander ondenkbaar is![]()
![]()
]
Maak dan gewoon een generiek topic: Mensen uit land X die naar Y jaar nog zeuren om Z. Ben je meteen klaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:37 schreef Lithia het volgende:
Ja, ik zeg ook uiteraard dat alle Amerikanen zo zijn.
Interessante visie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef rubje het volgende:
[..]
je klacht is begrijpelijk maar om de yanks te begrijpen moet je ook een beetje hun aard kennen en die strookt in tegen dat van de gemiddelde nederlandse mentaliteit en gedachtengang.![]()
![]()
Een aanvullende voorbeeld is bv ook deze vlag die men nog steeds her en der voert terwijl alle vermisten ed allang zijn geborgen en dus dit overbodig is,maar noch blijft men doen alsof ze nog niet zijn gevonden en de oorlog nog actueel is.![]()
Een gemiddelde amerikaan met wat meer realiteitszin zou zeggen: get a grip on your life!= move on!!maar ja,dan wordt je weer voor een leftwing commi en anti-patriotic uitgemaakt
![]()
Bedankt voor je tip, maar nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een generiek topic: Mensen uit land X die naar Y jaar nog zeuren om Z. Ben je meteen klaar
Nederland heeft ook echt twee atoombommen op Duitsland gegooidquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Catbert het volgende:
Boeiend? In elk land heb je idioten. Genoeg mensen hier die de huidige generatie Duitsers ook nog steeds WOII onder de neus wrijven.
Ik hoor het wel als er 10.000 Duitsers sterven in een of andere ramp. Dan krijg je dit commentaar ook hoor, naiefje..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Iedere land doet dat weleens. Vooral bij de WK bijvoorbeeld.
Dit gaat een klein stapje verder.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:42 schreef Godshand het volgende:
Ach, Nederlanders zeiken nu ook nog steeds over Duitsers
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als er 10.000 Duitsers sterven in een of andere ramp. Dan krijg je dit commentaar ook hoor, naiefje..
Ja maar ook dat commentaar komt dan alleen uit amerikaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als er 10.000 Duitsers sterven in een of andere ramp. Dan krijg je dit commentaar ook hoor, naiefje..
Ja, blijf jij maar afwachten op een ramp wat niet bestaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hebben die mensen niets hierover geleerd van hun educatie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef MarkRutte het volgende:
Ik heb geen zin om alles te gaan lezen, maar de reden dat die Amerikanen nog janken om Pearl Harbor is omdat ze de film met dezelfde naam hadden gezien.
http://www.imdb.com/title/tt0213149/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |