hijheeft ze goed naar de hand gezetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef Krambo het volgende:
Onbewust zijn ze Allemaal Gerard aan het helpen
Ja echt he, zelfs Servio hielp mee en je zag Gerard echt denken " bedankt makker! "quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
hijheeft ze goed naar de hand gezet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:02 schreef delfse het volgende:
Dat kan maar hij woont zowat bij die telefoon buiten. Toen Gerard hem net oppakte moest die Philip bedanken dat hij de telefoon op mocht nemen? Wie is er nou gek? En het is mijn mening dat ik die Philip steeds meer de zelfde chagerijnige kop als zijn baasje Jo.
Yep, en je ziet ook dat ze ook heel erg op de foute kloe's focussen ( stamboom en q-music muziekje bv ) Helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat als je je te vast zet aan een gedachte in zo'n huis dat je dan heel snel last hebt van tunnelvisie.
Ik hoop dat hij het wel met iemand gaat delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef djockey het volgende:
ik ben benieuwd wat gerard's ideeën zijn over de Aafke clue. Jammer dat hij dat niet kan uitspreken tegen iemand anders.
ze zal ze iig niet nodig hebben vanwege smetvreesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:08 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wat zou Gerard bedenken bij deze clou??? Misschien denkt hij wel dat Aafke in de medische sector zit??
hoort het ook indirect.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef Tamaartje het volgende:
ze denken dat het bij Marijke hoort.. das jammer
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef djockey het volgende:
[..]
ze zaten vanmorgen nog uitgebreid te kletsen over het in haar slaap praten en slaapwandelen van joanna. het probleem is dat ze de clue's nu koppelen aan insomnia, slapeloosheid. en dat heeft joanna dus niet.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
De bewoners ergeren zich trouwens enorm aan Joanne constante gang naar de KvdW, ze opperden net, dat ze wel zou gaan klagen. Het is ook erg opvallend dat ze zo vaak daar naar toe gaat.
Gisteravond zei ze tegen Phillip en Aafke dat ze wilde dat haar moeder kleding op zou sturen, want ze had nu al haar topjes al 1 keer gedragen en ze was niet van plan iets 3 keer te dragen. Je zag Aafke denken.
Mo stond erbij toen Aafke de perforator en nietmachine op de koelkast achter die emmer verstopte. Of ze nou weten dat die clues bij Aafke horen weet ik niet, maar ze zei wel iets in die strekking.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef Urb het volgende:
Weet iemand dat de nietmachine en perforator bij Aaf horen? Ik las ergens dat ze ze probeerde te verstoppen en dat Mo? dat gezien had ofzo. Dus die zou het kunnen linken dan.
ik denk dat ze daar in dr blote kut zit om zo contact te mogen hebben met moettie en die vette hond van drquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef djockey het volgende:
[..]
gerard dacht als geintje al dat ze de minnares van de stem is
Slimmer dan hij zelf af en toe in de gaten heeft.quote:
Was het wel zo goed... die jongen hierboven had in de gaten dat het de bedoeling was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt omdat er niet een definitie was van 'groep'. Was dat iedereen incl. Gerard of excl. Gerard. Maar omdat De Stem hier niets over zei kon Gerard zijn eentweetje met Karim doen.
Maar uiteindelijk gaat het toch om dat er iets gebeurt dat verwarring veroorzaakt en iemand die het spel snapt en dat doet Gerard (ook Karim) zeker.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar in dr blote kut zit om zo contact te mogen hebben met moettie en die vette hond van dr
Het is ook opvallend. Ze wordt 4 a 5 keer per dag naar de KvdW geroepen en belt zelf voor ieder wissewasje. Aaf mocht niet eens naar binnen ivm haar oogontsteking....ja, na 2 dagen aandringen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
De bewoners ergeren zich trouwens enorm aan Joanne constante gang naar de KvdW, ze opperden net, dat ze wel zou gaan klagen. Het is ook erg opvallend dat ze zo vaak daar naar toe gaat.
Gisteravond zei ze tegen Phillip en Aafke dat ze wilde dat haar moeder kleding op zou sturen, want ze had nu al haar topjes al 1 keer gedragen en ze was niet van plan iets 3 keer te dragen. Je zag Aafke denken.
Dat linken ze nooit aan Monique.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:14 schreef Ransjih het volgende:
dat hoog begaafd raden ze dus never nooit
De meeste alcoholisten zijn grote chagrijnen als ze geen drank krijgen. Ze kan er niks aan doen, is alleen maar heel zieligquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef delfse het volgende:
Aafke vindt ik steeds iritanter worden als er drank is helemaal door het lint gaan altijd haar blote reet in beeld. Of net als zaterdag haar tieten laten zien. Met haar mond open eten en smekken. Nu met die cleu ook laat ze ook weer haar karakter zien in de groep net ook.
Ze weet het idd, gisteren besprak ze het met Karim. Ze benoemde het en is "slapeloosheid/slaapprobleem" ze noemde er een liedje bij waarvan ze het kende.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef djockey het volgende:
[..]
en misschien weet mo dat ook wel, maar spreekt ze dat niet uit. omdat het toch wel héél vreemd is dat iemand weet wat somninogwat betekent.
mensen denken dat monique helemaal zichzelf is in dat huis en dus haast niet hoogbegaafd kán zijn
dat vindt iedereen bij het zien van zijn eigen clou'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Tamaartje het volgende:
Servio zegt dat zijn geheim letterlijk is afgespeeld in het huis tegen Philip en Jo
insomnia van faithless?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze weet het idd, gisteren besprak ze het met Karim. Ze benoemde het en is "slapeloosheid/slaapprobleem" ze noemde er een liedje bij waarvan ze het kende.
Ze is ook zo slim!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef djockey het volgende:
aafke weet dat philips geheim iets met olympische spelen te maken heeft.
Dat wisten ze vanmiddag allemaal alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef djockey het volgende:
aafke weet dat philips geheim iets met olympische spelen te maken heeft.
Maar of je het dan ook zegt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat vindt iedereen bij het zien van zijn eigen clou's
Yep.quote:
Dat was met de telefoon. Ik heb gisteren dat gesprek met Karim en Mo gehoord ovver de schaapjes en clou..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef djockey het volgende:
[..]
overigens wisten ze het woord niet eens goed, maar het werd verkeerd gespeld en niemand lette echt op wat hij aan het spellen was. philip kon het woord daarna niet eens meer herhalen.
Ja maar er zaten er 2 in het verbanddoosje en 1 hebben ze gebruikt om te verven. Ze hebben het net gecheckt met zn allen. Deze zijn ook een stuk stevigerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
Ze denken dat hij die handschoenen al mee had genomen?
eensch !!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef djockey het volgende:
[..]
laat aafke maar exit gaan. ik stoor me enorm aan dat kind. die manier van praten alleen al.
Het is een looser wat een jaloezie. Hij moet weer zonder zijn baasje Jo gaan spelen is die veel leuker en beter.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef Tamaartje het volgende:
Philip: ik had hem het liefste net over de schutting heen gegooid![]()
(over Geer)
Kunnen ze niet maken, is een ontsmettend middel, en indirect een clue naar Aafquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef delfse het volgende:
Laten ze Aafke maar een fles alcohol geven dat is ze weer blij.
Klopt, alhoewel ze nu natuurlijk best boos is over die clou en alles probeert af te leiden. Ze maakt nu Gerard goed zwart, om aandacht af te leiden. Wacht maar als Mo ineens denkt aan dat nietapparaat en andere ding.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef delfse het volgende:
Laten ze Aafke maar een fles alcohol geven dat is ze weer blij.
Heerlijk...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef mangalie het volgende:
Ja lekker verwarrende clu met de handschoenen van Aafke...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken, is een ontsmettend middel, en indirect een clue naar Aaf
Wordt het toch nog een leuk spel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Servio tegen Guido: Je denkt toch niet echt dat die handschoenen clou's zijn
Servio heeft zich sinds Sofia's vertrek flink ingelikt bij beide, dus ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef marky het volgende:
Is het nu officieel een groepje Servio, Philip, Joanna
preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten trouwens ff instellen dat je 2x per week mag drukken
Waarom dan niet?? Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef djockey het volgende:
[..]
mo weet aafke's geheim misschien al wel maar die zal daar nooit voor drukken.
jup, datmaakt het spel wel wat spannenderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Pas op, dat doet Mo wel hoor, ze heeft ook clous gedeeld met anderen, terwijl ze Aaf beloofd had dat niet te doen, Aafke was toen ook boos op haar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef djockey het volgende:
[..]
Dat zou heel dom zijn andersom drukt Aafke wel ze zei van de week nog dat ze moon niet echt meer vertrouwde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef djockey het volgende:
[..]
Ongelovige aap is het ook echt eh.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Servio tegen Guido: Je denkt toch niet echt dat die handschoenen clou's zijn
Misschien zelfs kosten van het drukken naar 1000 euro, zodat er actiever gedrukt gaat worden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Nou dream on, want dat doen ze echt wel, de vriendschap is niet meer zo hechtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:28 schreef djockey het volgende:
[..]
dat wil ze aafke niet aandoen. ze zijn vriendinnen en gaan denk ik daarom niet op elkaars geheim drukken.
Dan kunnen ze beter naar huis gaan want dan spelen ze het spel niet waar ze voor betaald worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:28 schreef djockey het volgende:
[..]
dat wil ze aafke niet aandoen. ze zijn vriendinnen en gaan denk ik daarom niet op elkaars geheim drukken.
Zo had ik ook gedacht ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter naar huis gaan want dan spelen ze het spel niet waar ze voor betaald worden.
Preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Misschien zelfs kosten van het drukken naar 1000 euro, zodat er actiever gedrukt gaat worden?
Met de 2 keer drukken max kan dat weer wat leuks gaan opleveren...
Met de clues en de manier dat die worden opgepakt, denk ik niet dat er sneller geraden gaat worden, maar wel sneller gedrukt word...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef djockey het volgende:
[..]
dat doen ze denk ik niet omdat de geheimen dan misschien te snel geraden worden.
Toch zijn er een aantal mensen daar die (voorlopig in ieder geval) niet op elkaars geheim zullen drukken. En dat heeft alles met de groepjes te maken. Je 'verraadt' geen lid van je groep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter naar huis gaan want dan spelen ze het spel niet waar ze voor betaald worden.
ik zet hem net aan, ik begrijp dat ze handschoenen koppelen aan de plastisch chirurg?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef marky het volgende:
Nou Guido vrijdag drukken voor Gerard dan kan dit worden afgestreept en dan weer terug naar de miljonair.
Is wel iets wat ie steeds voor elkaar heeft gekregen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ben ik de enige met het idee, dat Gerard de mol is en het spel steeds nieuwe impulsen moet geven??
Ik denk dat iedereen zo zn opdracht heeft meegekregen de eerste 2 dagen toen ze in het huis waren en wij niks konden volgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ben ik de enige met het idee, dat Gerard de mol is en het spel steeds nieuwe impulsen moet geven??
raar he, onlangs zei hij nog over gerard dat het vooral geen emo-mens is..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Urb het volgende:
Servio zegt dat Grard leid aan het "ruud-syndroom" iets over het gezellige mannetje dat z'n gevoelens laat zien? kon het niet helemaal volgen maar wat een slang is die vent.
Waarom doe je dan mee met een spel om 100.000 euro te winnen vrienden maak je thuis. Ze worden toch betaald om het spel te spelen niet om vrienden te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef Day het volgende:
[..]
Toch zijn er een aantal mensen daar die (voorlopig in ieder geval) niet op elkaars geheim zullen drukken. En dat heeft alles met de groepjes te maken. Je 'verraadt' geen lid van je groep.
Nee, ik denk dat hij daar gewoon puur voor het spelletje zit, ook niet voor het geld dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Waarin? (geen streams)quote:
Het gaat er ook om hoe je het speelt. de spelwijze van Servio en Jo staan me niet zo aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef delfse het volgende:
[..]
Waarom doe je dan mee met een spel om 100.000 euro te winnen vrienden maak je thuis. Ze worden toch betaald om het spel te spelen niet om vrienden te maken.
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat zei die? Ik zat op de andere stream
Dat Karim zich te veel laat meeslepen door Gerardquote:
ook net weer van de partij: handschoenen koppelen aan plastisch chirurg gerard. mmmmmmmquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zet hem ook net aan, ik begrijp dat ze handschoenen koppelen aan de plastisch chirurg?
Guido is aan het plukken bij de andere om te achterhalen wat het kan zijn. Vind het niet zo erg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef mangalie het volgende:
Guido deelt weer met Servio, Jo en Flip. Vooral Servio heeft een nare gedachtenkronkel. Lekker Gerard zwart maken op een onsportieve manier
Aan het einde van de Love party in een gesprek met Servio maakte Gerard een vreemde opmerking. Hij zei, na afloop zul je denken: ah wat stom, dat ik daar niet aan gedacht heb en toen sloeg hij op zijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij daar gewoon puur voor het spelletje zit, ook niet voor het geld dus.
Hij is gewoon zo.
Ik snap flip niet. Zag in hem toch iemand die echt ging voor het spel. Dan zou hij Gerard (ook al speelt hij het op een andere manier) toch moeten snappen. Hij laat zich teveel meeslepen door Jo en de laatste dagen door Servio.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat Karim zich te veel laat meeslepen door Gerard
Dat gevoel heb ik nu ook een beetje ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef delfse het volgende:
Wat een goed telefoontje net wat laten een paar mensen zich goed kennen zeg. De jaloezie komt goed naar boven. Ze kunnen echt niet tegen hun verlies kan nog wat worden als ze zonder hoofdprijs naar huis gaan wat ik hoop. Gun het alleen Gerard en Karim en Alex de rest niet .
Hij zei vanmiddag dat de vrienschappen hem toch ook heel veel waard zijn, misschien meer dan het spelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap flip niet. Zag in hem toch iemand die echt ging voor het spel. Dan zou hij Gerard (ook al speelt hij het op een andere manier) toch moeten snappen. Hij laat zich teveel meeslepen door Jo en de laatste dagen door Servio.
Dat eerste bedoelde ik ook, het leek alsof het erg bekoeld was tussen hem en Servio.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef marky het volgende:
[..]
Guido is aan het plukken bij de andere om te achterhalen wat het kan zijn. Vind het niet zo erg.
Flipje druk voor Sharon je hebt het goed.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard: Die snappen het spel niet, vandaar ook dat ze zo vaak bij de KvdW naar binnen gaan om de spelregels nog eens uitgelegd te krijgen.
weet ik niet zeker hoor, of ze het daaraan koppelen, dat begrijp ik er in ieder geval uit. Ik denk dat ze miljonair te makkelijk vinden, evenals slaapwandelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook net weer van de partij: handschoenen koppelen aan plastisch chirurg gerard. mmmmmmm
vraag me eigenlijk af waarom er nog nooit iemand voor de miljonair gedrukt heeft, ze hebben het al zo vaak gezegd
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Ransjih het volgende:
gerard: misschien gaat ze vaak naar achteren om de spelregels uitgelegd te krijgen![]()
Vrienden maak je ook in het huis zodat je niet genomineerd word en juist meer kans heb op die ton.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef delfse het volgende:
[..]
Waarom doe je dan mee met een spel om 100.000 euro te winnen vrienden maak je thuis. Ze worden toch betaald om het spel te spelen niet om vrienden te maken.
dat vind ik wel erg jammer, had wel gehoopt dat hij bijv Sharon zou linken aan die Tsunamiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef mYsca het volgende:
gerard is zelf zeer slecht in het spel. Enige wat die kan is mensen fucken maar voor de rest. Kan ie niet logisch nadenken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard: Die snappen het spel niet, vandaar ook dat ze zo vaak bij de KvdW naar binnen gaan om de spelregels nog eens uitgelegd te krijgen.
Gerard hoeft niks te raden en doet maar wat, hij zit alleen in SS om te fucken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef mYsca het volgende:
gerard is zelf zeer slecht in het spel. Enige wat die kan is mensen fucken maar voor de rest. Kan ie niet logisch nadenken
Ik snap niet hoe je die opmerking daaraan linkt, ik vat het op een heel andere manier op, maar goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Aan het einde van de Love party in een gesprek met Servio maakte Gerard een vreemde opmerking. Hij zei, na afloop zul je denken: ah wat stom, dat ik daar niet aan gedacht heb en toen sloeg hij op zijn voorhoofd.
Niet te ontkennen valt, dat Gerard het spel een start heeft gegeven op de eerste avond al.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Ransjih het volgende:
gerard: misschien gaat ze vaak naar achteren om de spelregels uitgelegd te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Ransjih het volgende:
ik denk dat gerard niet het achterste van zn tong laat zien zodat ze hem niet meer serieus nemen, maakt hen loslippiger?
Dan zou ik maar meer afstand nemen van Jo als ik hem was, anders krijgt hij nog een heel moeilijke tijd als hij straks dat huis uit is. En of Servio nou een goeie aanvulling is voor je vriendenkring, betwijfel ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei vanmiddag dat de vrienschappen hem toch ook heel veel waard zijn, misschien meer dan het spel
Ik denk eerder dat ze smeekt om de laatste 40 kilo kleding, zodat ze geen enkel kledingstuk 3 keer aan hoeft te trekken....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Ransjih het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zou ik maar meer afstand nemen van Jo als ik hem was, anders krijgt hij nog een heel moeilijke tijd als hij straks dat huis uit is. En of Servio nou een goeie aanvulling is voor je vriendenkring, betwijfel ik.
Meer vriendschappen heeft Philip niet in dat huis. Want wat die meiden zeggen klopt, hij trekt alleen op met Jo en nu ook (gedwongen of niet) met Servio.
Precies en diegene die dit nog niet door hebben, snappen het spel niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk, hij gokt ook expres verkeerd om geld te parkeren.
![]()
Hoeft niet hoor, ze zei gister dat ze nog maar genoeg heeft voor 2 live-shows. Psies genoeg dus!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze smeekt om de laatste 40 kilo kleding, zodat ze geen enkel kledingstuk 3 keer aan hoeft te trekken....
ik ookquote:
Zou je denken maar helaas is het niet zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk, hij gokt ook expres verkeerd om geld te parkeren.
![]()
dat was mijn gedachte ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ze zei gister dat ze nog maar genoeg heeft voor 2 live-shows. Psies genoeg dus!![]()
Zeker wel. Dit heeft hij ook zelf aangegeven. Het is te zien geweest op de streams.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zou je denken maar helaas is het niet zo
volgens mij ook...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk zijn er nu 2 of 3 groepen toch?
Jazeker twee tegenstanders en 1 sneaky groepje die van beide kanten horen en meelullenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
3 musketiersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Ja dat snap ik wel, want ze is bang voor dat slaapwandelen. Mijn buurvrouw loopt ook s-nachts in dr nachtponnetje over straat. Lijkt me niet leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef djockey het volgende:
joanna woont drie jaar alleen (niet meer bij haar ouders), maar ze durft dus niet alleen te slapen. als het met haar vriendje uit raakt, heeft ze een probleem.
Als ik haar vriend was ik allang weg hoe ze ook over hem gepraat heeft en nog wel eens doet ik hoefde die gestoorde miep nooit meer te zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef djockey het volgende:
joanna woont drie jaar alleen, maar ze durft dus niet alleen te slapen. als het met haar vriendje uit raakt, heeft ze een probleem.
groep servio, flip en joquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
voorlopig gaat ze niet weg, vriendje van der is zwanger!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef djockey het volgende:
joanna woont drie jaar alleen (niet meer bij haar ouders), maar ze durft dus niet alleen te slapen. als het met haar vriendje uit raakt, heeft ze een probleem.
Wat wel vreemd is als ze overdag slaapt wat heel veel voorkomt slaapwandeld ze nooit of praten in der slaap en in de nacht wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, want ze is bang voor dat slaapwandelen. Mijn buurvrouw loopt ook s-nachts in dr nachtponnetje over straat. Lijkt me niet leuk
Daarom moet Laura er ook uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef Day het volgende:
[..]
groep servio, flip en jo
groep gerard en alex
groep mo en aafke en maik (omdat hij niet anders durft)
Karim en Sharon hangen er tussen, hoewel ze wel sterk naar groep Gerard trekken
Guido hangt er ook tussen, maar trekt weer sterker naar groep Servio
Laura doet gewoon niet mee
Dat zeg je nu, maar als je ook tussen haar benen botox tegenkomt, piep je wel anders.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef dandi het volgende:
ook hoe ze over haar bedrijf praat.... heel irri
maar ik zou haar toch wel doen!!!
ik ben voor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna schreef wat in een waxinelichtje en liet dat zien aan Philip![]()
Sanctie!
sanctie is: karim pijpenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
Sanctie!
Ja dat vind ik ook vreemd, maar misschien hoort dat erbij. Ze kan het ook acteren, dat dat het geheim was, maar niet echt. Jo is ook niet echt interessant, en miss moest ze iets bedenkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef delfse het volgende:
[..]
Wat wel vreemd is als ze overdag slaapt wat heel veel voorkomt slaapwandeld ze nooit of praten in der slaap en in de nacht wel?
Zag het niet, maar helemaal mee eensch!quote:
Volgens mij nu Servio, Philip, Joannaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Dat zal niet gebeuren het zijn kindjes van god. Ze verdienen iedere dag wel een sanctie maar de stem vidt Jo wel heel erg leuk. En die neemt Philip ook maar voor lief.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
Sanctie!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren het zijn kindjes van god. Ze verdienen iedere dag wel een sanctie maar de stem vidt Jo wel heel erg leuk. En die neemt Philip ook maar voor lief.
Misschien zijn er geen echte groepjes meer, maar is alles inmiddels heel verdeeld geraaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij nu Servio, Philip, Joanna
Gerard, Alex
Losse flodders Monique, Karim, Guido
Rest zwerft wat rond.
Mo doet ook veel met Karim waar zo af en toe Guido weer meedoet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef Day het volgende:
[..]
groep servio, flip en jo
groep gerard en alex
groep mo en aafke en maik (omdat hij niet anders durft)
Karim en Sharon hangen er tussen, hoewel ze wel sterk naar groep Gerard trekken
Guido hangt er ook tussen, maar trekt weer sterker naar groep Servio
Laura doet gewoon niet mee
Ze fluister,en communiceren via een boek nu weer in een waxine lichtje dingen schrijfen . Als een ander dat zou doen had die allang een sanctie gehad.quote:
yep !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard is oke ole ole, gerard is oke ole oleeeeeeeeeeeee. Oja en Alex en Karim ook
Net als dat Alex Laura leuk vindtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef djockey het volgende:
[..]
hij vindt haar leuk, dus heel logisch lijkt mij.
enlikken!!quote:
nee zijn weer hersenkronkels van Gerardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef iBenny het volgende:
Fakkels? En een oranje ring hebben ze gevonden als clue...
FONS!!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef Capt1caveman het volgende:
Regie: Tijd voor een nieuwe mindfuck!
De vraag is waarom ze dit zouden doen. er zijn genoeg momenten dat ze met zijn 2en kunnen zijn en dan zelfs doen ze dit nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze fluister,en communiceren via een boek nu weer in een waxine lichtje dingen schrijfen . Als een ander dat zou doen had die allang een sanctie gehad.
Was het maar waar. Dan zou ik die kop van Servio wel willen zien hij kan Huub van de gdk toen hij daar een keer is geweest. En dan moet Huub ook Erik meenemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef dandi het volgende:
vanavond in rtl boulevard: huub van de dgk richting portugal????
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
De stem: "Bewoners er ligt iets voor jullie in het labyrint."
En dan ligt er 1 bueno.
Nou ja, op zich zou het wel kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef mYsca het volgende:
[..]
nee zijn weer hersenkronkels van Gerard
Ja, fantasie heeft hij wel. Maar ik vind hem wel lache...!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef mYsca het volgende:
[..]
nee zijn weer hersenkronkels van Gerard
ben benieuwd, straks ff boulevard kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef djockey het volgende:
[..]
die hoop ik nooit weer te zien in een programma.
gangbang!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef delfse het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan zou ik die kop van Servio wel willen zien hij kan Huub van de gdk toen hij daar een keer is geweest. En dan moet Huub ook Erik meenemen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Of zo'n hele snoep machine met 1 laatste Bueno erin. Snappen ze toch niet.![]()
jaaaaaaa ik wil het ik wil het ik wil het (op zijn joanne's)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef delfse het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan zou ik die kop van Servio wel willen zien hij kan Huub van de gdk toen hij daar een keer is geweest. En dan moet Huub ook Erik meenemen.
mmm gelukkig kan mijn verninding maar 1 stream aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef djockey het volgende:
aafke: ik had toch een een zere reet van het schijten.
maik: schijten?
aafke: ja, vegen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmm gelukkig kan mijn verninding maar 1 stream aan
Aafke is bijna in alles wat ze zegt asociaal .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef djockey het volgende:
aafke: ik had toch een een zere reet van het schijten.
maik: schijten?
aafke: ja, vegen.
schijnt zo het lichtverder????quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
schijnt zo het lichtverder????
o he,ik vindlaura lievvvv![]()
Duurde wat lang maar snap hem nu.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Of zo'n hele snoep machine met 1 laatste Bueno erin. Snappen ze toch niet.![]()
speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom hebben we smileysquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef djockey het volgende:
[..]
ja, aafke is echt te smerig voor woorden
Alphons je leest mee doe ons een plezier dit zou een goede troef zijn die je beloofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
eric haat sterfio dus dat wil ik graag zien zo'nconfrontatie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef mYsca het volgende:
[..]
Tja spel is dus toch moeilijker dan je denkt
Volgens mij is het tijd voor je pilletje....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
komt u maar!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd voor je pilletje....
kunnen we weer iemand achter het behang plakkenquote:
Ik durf niet te dicht bij te komen dus schiet ik het maar.....quote:
bedankt he KUTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik durf niet te dicht bij te komen dus schiet ik het maar.....
BAM!!! Jonguh!
Denk dat ze dan meer kijkcijfers krijgen hoor...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef djockey het volgende:
[..]
inderdaad. zo diep zakken de makers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |