yep !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard is oke ole ole, gerard is oke ole oleeeeeeeeeeeee. Oja en Alex en Karim ook
Net als dat Alex Laura leuk vindtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef djockey het volgende:
[..]
hij vindt haar leuk, dus heel logisch lijkt mij.
enlikken!!quote:
nee zijn weer hersenkronkels van Gerardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef iBenny het volgende:
Fakkels? En een oranje ring hebben ze gevonden als clue...
FONS!!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef Capt1caveman het volgende:
Regie: Tijd voor een nieuwe mindfuck!
De vraag is waarom ze dit zouden doen. er zijn genoeg momenten dat ze met zijn 2en kunnen zijn en dan zelfs doen ze dit nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze fluister,en communiceren via een boek nu weer in een waxine lichtje dingen schrijfen . Als een ander dat zou doen had die allang een sanctie gehad.
Was het maar waar. Dan zou ik die kop van Servio wel willen zien hij kan Huub van de gdk toen hij daar een keer is geweest. En dan moet Huub ook Erik meenemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef dandi het volgende:
vanavond in rtl boulevard: huub van de dgk richting portugal????
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
De stem: "Bewoners er ligt iets voor jullie in het labyrint."
En dan ligt er 1 bueno.
Nou ja, op zich zou het wel kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef mYsca het volgende:
[..]
nee zijn weer hersenkronkels van Gerard
Ja, fantasie heeft hij wel. Maar ik vind hem wel lache...!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef mYsca het volgende:
[..]
nee zijn weer hersenkronkels van Gerard
ben benieuwd, straks ff boulevard kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef djockey het volgende:
[..]
die hoop ik nooit weer te zien in een programma.
gangbang!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef delfse het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan zou ik die kop van Servio wel willen zien hij kan Huub van de gdk toen hij daar een keer is geweest. En dan moet Huub ook Erik meenemen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Of zo'n hele snoep machine met 1 laatste Bueno erin. Snappen ze toch niet.![]()
jaaaaaaa ik wil het ik wil het ik wil het (op zijn joanne's)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef delfse het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan zou ik die kop van Servio wel willen zien hij kan Huub van de gdk toen hij daar een keer is geweest. En dan moet Huub ook Erik meenemen.
mmm gelukkig kan mijn verninding maar 1 stream aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef djockey het volgende:
aafke: ik had toch een een zere reet van het schijten.
maik: schijten?
aafke: ja, vegen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmm gelukkig kan mijn verninding maar 1 stream aan
Aafke is bijna in alles wat ze zegt asociaal .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef djockey het volgende:
aafke: ik had toch een een zere reet van het schijten.
maik: schijten?
aafke: ja, vegen.
schijnt zo het lichtverder????quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
schijnt zo het lichtverder????
o he,ik vindlaura lievvvv![]()
Duurde wat lang maar snap hem nu.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Of zo'n hele snoep machine met 1 laatste Bueno erin. Snappen ze toch niet.![]()
speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom hebben we smileysquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef djockey het volgende:
[..]
ja, aafke is echt te smerig voor woorden
Alphons je leest mee doe ons een plezier dit zou een goede troef zijn die je beloofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
eric haat sterfio dus dat wil ik graag zien zo'nconfrontatie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef mYsca het volgende:
[..]
Tja spel is dus toch moeilijker dan je denkt
Volgens mij is het tijd voor je pilletje....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
komt u maar!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd voor je pilletje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |