hijheeft ze goed naar de hand gezetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef Krambo het volgende:
Onbewust zijn ze Allemaal Gerard aan het helpen
Ja echt he, zelfs Servio hielp mee en je zag Gerard echt denken " bedankt makker! "quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
hijheeft ze goed naar de hand gezet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:02 schreef delfse het volgende:
Dat kan maar hij woont zowat bij die telefoon buiten. Toen Gerard hem net oppakte moest die Philip bedanken dat hij de telefoon op mocht nemen? Wie is er nou gek? En het is mijn mening dat ik die Philip steeds meer de zelfde chagerijnige kop als zijn baasje Jo.
Yep, en je ziet ook dat ze ook heel erg op de foute kloe's focussen ( stamboom en q-music muziekje bv ) Helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat als je je te vast zet aan een gedachte in zo'n huis dat je dan heel snel last hebt van tunnelvisie.
Ik hoop dat hij het wel met iemand gaat delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef djockey het volgende:
ik ben benieuwd wat gerard's ideeën zijn over de Aafke clue. Jammer dat hij dat niet kan uitspreken tegen iemand anders.
ze zal ze iig niet nodig hebben vanwege smetvreesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:08 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wat zou Gerard bedenken bij deze clou??? Misschien denkt hij wel dat Aafke in de medische sector zit??
hoort het ook indirect.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef Tamaartje het volgende:
ze denken dat het bij Marijke hoort.. das jammer
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef djockey het volgende:
[..]
ze zaten vanmorgen nog uitgebreid te kletsen over het in haar slaap praten en slaapwandelen van joanna. het probleem is dat ze de clue's nu koppelen aan insomnia, slapeloosheid. en dat heeft joanna dus niet.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
De bewoners ergeren zich trouwens enorm aan Joanne constante gang naar de KvdW, ze opperden net, dat ze wel zou gaan klagen. Het is ook erg opvallend dat ze zo vaak daar naar toe gaat.
Gisteravond zei ze tegen Phillip en Aafke dat ze wilde dat haar moeder kleding op zou sturen, want ze had nu al haar topjes al 1 keer gedragen en ze was niet van plan iets 3 keer te dragen. Je zag Aafke denken.
Mo stond erbij toen Aafke de perforator en nietmachine op de koelkast achter die emmer verstopte. Of ze nou weten dat die clues bij Aafke horen weet ik niet, maar ze zei wel iets in die strekking.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef Urb het volgende:
Weet iemand dat de nietmachine en perforator bij Aaf horen? Ik las ergens dat ze ze probeerde te verstoppen en dat Mo? dat gezien had ofzo. Dus die zou het kunnen linken dan.
ik denk dat ze daar in dr blote kut zit om zo contact te mogen hebben met moettie en die vette hond van drquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef djockey het volgende:
[..]
gerard dacht als geintje al dat ze de minnares van de stem is
Slimmer dan hij zelf af en toe in de gaten heeft.quote:
Was het wel zo goed... die jongen hierboven had in de gaten dat het de bedoeling was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt omdat er niet een definitie was van 'groep'. Was dat iedereen incl. Gerard of excl. Gerard. Maar omdat De Stem hier niets over zei kon Gerard zijn eentweetje met Karim doen.
Maar uiteindelijk gaat het toch om dat er iets gebeurt dat verwarring veroorzaakt en iemand die het spel snapt en dat doet Gerard (ook Karim) zeker.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar in dr blote kut zit om zo contact te mogen hebben met moettie en die vette hond van dr
Het is ook opvallend. Ze wordt 4 a 5 keer per dag naar de KvdW geroepen en belt zelf voor ieder wissewasje. Aaf mocht niet eens naar binnen ivm haar oogontsteking....ja, na 2 dagen aandringen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
De bewoners ergeren zich trouwens enorm aan Joanne constante gang naar de KvdW, ze opperden net, dat ze wel zou gaan klagen. Het is ook erg opvallend dat ze zo vaak daar naar toe gaat.
Gisteravond zei ze tegen Phillip en Aafke dat ze wilde dat haar moeder kleding op zou sturen, want ze had nu al haar topjes al 1 keer gedragen en ze was niet van plan iets 3 keer te dragen. Je zag Aafke denken.
Dat linken ze nooit aan Monique.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:14 schreef Ransjih het volgende:
dat hoog begaafd raden ze dus never nooit
De meeste alcoholisten zijn grote chagrijnen als ze geen drank krijgen. Ze kan er niks aan doen, is alleen maar heel zieligquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef delfse het volgende:
Aafke vindt ik steeds iritanter worden als er drank is helemaal door het lint gaan altijd haar blote reet in beeld. Of net als zaterdag haar tieten laten zien. Met haar mond open eten en smekken. Nu met die cleu ook laat ze ook weer haar karakter zien in de groep net ook.
Ze weet het idd, gisteren besprak ze het met Karim. Ze benoemde het en is "slapeloosheid/slaapprobleem" ze noemde er een liedje bij waarvan ze het kende.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef djockey het volgende:
[..]
en misschien weet mo dat ook wel, maar spreekt ze dat niet uit. omdat het toch wel héél vreemd is dat iemand weet wat somninogwat betekent.
mensen denken dat monique helemaal zichzelf is in dat huis en dus haast niet hoogbegaafd kán zijn
dat vindt iedereen bij het zien van zijn eigen clou'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Tamaartje het volgende:
Servio zegt dat zijn geheim letterlijk is afgespeeld in het huis tegen Philip en Jo
insomnia van faithless?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze weet het idd, gisteren besprak ze het met Karim. Ze benoemde het en is "slapeloosheid/slaapprobleem" ze noemde er een liedje bij waarvan ze het kende.
Ze is ook zo slim!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef djockey het volgende:
aafke weet dat philips geheim iets met olympische spelen te maken heeft.
Dat wisten ze vanmiddag allemaal alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef djockey het volgende:
aafke weet dat philips geheim iets met olympische spelen te maken heeft.
Maar of je het dan ook zegt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat vindt iedereen bij het zien van zijn eigen clou's
Yep.quote:
Dat was met de telefoon. Ik heb gisteren dat gesprek met Karim en Mo gehoord ovver de schaapjes en clou..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef djockey het volgende:
[..]
overigens wisten ze het woord niet eens goed, maar het werd verkeerd gespeld en niemand lette echt op wat hij aan het spellen was. philip kon het woord daarna niet eens meer herhalen.
Ja maar er zaten er 2 in het verbanddoosje en 1 hebben ze gebruikt om te verven. Ze hebben het net gecheckt met zn allen. Deze zijn ook een stuk stevigerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
Ze denken dat hij die handschoenen al mee had genomen?
eensch !!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef djockey het volgende:
[..]
laat aafke maar exit gaan. ik stoor me enorm aan dat kind. die manier van praten alleen al.
Het is een looser wat een jaloezie. Hij moet weer zonder zijn baasje Jo gaan spelen is die veel leuker en beter.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef Tamaartje het volgende:
Philip: ik had hem het liefste net over de schutting heen gegooid![]()
(over Geer)
Kunnen ze niet maken, is een ontsmettend middel, en indirect een clue naar Aafquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef delfse het volgende:
Laten ze Aafke maar een fles alcohol geven dat is ze weer blij.
Klopt, alhoewel ze nu natuurlijk best boos is over die clou en alles probeert af te leiden. Ze maakt nu Gerard goed zwart, om aandacht af te leiden. Wacht maar als Mo ineens denkt aan dat nietapparaat en andere ding.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef delfse het volgende:
Laten ze Aafke maar een fles alcohol geven dat is ze weer blij.
Heerlijk...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef mangalie het volgende:
Ja lekker verwarrende clu met de handschoenen van Aafke...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken, is een ontsmettend middel, en indirect een clue naar Aaf
Wordt het toch nog een leuk spel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Servio tegen Guido: Je denkt toch niet echt dat die handschoenen clou's zijn
Servio heeft zich sinds Sofia's vertrek flink ingelikt bij beide, dus ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef marky het volgende:
Is het nu officieel een groepje Servio, Philip, Joanna
preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten trouwens ff instellen dat je 2x per week mag drukken
Waarom dan niet?? Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef djockey het volgende:
[..]
mo weet aafke's geheim misschien al wel maar die zal daar nooit voor drukken.
jup, datmaakt het spel wel wat spannenderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Pas op, dat doet Mo wel hoor, ze heeft ook clous gedeeld met anderen, terwijl ze Aaf beloofd had dat niet te doen, Aafke was toen ook boos op haar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef djockey het volgende:
[..]
Dat zou heel dom zijn andersom drukt Aafke wel ze zei van de week nog dat ze moon niet echt meer vertrouwde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef djockey het volgende:
[..]
Ongelovige aap is het ook echt eh.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Servio tegen Guido: Je denkt toch niet echt dat die handschoenen clou's zijn
Misschien zelfs kosten van het drukken naar 1000 euro, zodat er actiever gedrukt gaat worden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Nou dream on, want dat doen ze echt wel, de vriendschap is niet meer zo hechtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:28 schreef djockey het volgende:
[..]
dat wil ze aafke niet aandoen. ze zijn vriendinnen en gaan denk ik daarom niet op elkaars geheim drukken.
Dan kunnen ze beter naar huis gaan want dan spelen ze het spel niet waar ze voor betaald worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:28 schreef djockey het volgende:
[..]
dat wil ze aafke niet aandoen. ze zijn vriendinnen en gaan denk ik daarom niet op elkaars geheim drukken.
Zo had ik ook gedacht ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter naar huis gaan want dan spelen ze het spel niet waar ze voor betaald worden.
Preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Misschien zelfs kosten van het drukken naar 1000 euro, zodat er actiever gedrukt gaat worden?
Met de 2 keer drukken max kan dat weer wat leuks gaan opleveren...
Met de clues en de manier dat die worden opgepakt, denk ik niet dat er sneller geraden gaat worden, maar wel sneller gedrukt word...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef djockey het volgende:
[..]
dat doen ze denk ik niet omdat de geheimen dan misschien te snel geraden worden.
Toch zijn er een aantal mensen daar die (voorlopig in ieder geval) niet op elkaars geheim zullen drukken. En dat heeft alles met de groepjes te maken. Je 'verraadt' geen lid van je groep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter naar huis gaan want dan spelen ze het spel niet waar ze voor betaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |