quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zou ik maar meer afstand nemen van Jo als ik hem was, anders krijgt hij nog een heel moeilijke tijd als hij straks dat huis uit is. En of Servio nou een goeie aanvulling is voor je vriendenkring, betwijfel ik.
Meer vriendschappen heeft Philip niet in dat huis. Want wat die meiden zeggen klopt, hij trekt alleen op met Jo en nu ook (gedwongen of niet) met Servio.
Precies en diegene die dit nog niet door hebben, snappen het spel niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk, hij gokt ook expres verkeerd om geld te parkeren.
![]()
Hoeft niet hoor, ze zei gister dat ze nog maar genoeg heeft voor 2 live-shows. Psies genoeg dus!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze smeekt om de laatste 40 kilo kleding, zodat ze geen enkel kledingstuk 3 keer aan hoeft te trekken....
ik ookquote:
Zou je denken maar helaas is het niet zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk, hij gokt ook expres verkeerd om geld te parkeren.
![]()
dat was mijn gedachte ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ze zei gister dat ze nog maar genoeg heeft voor 2 live-shows. Psies genoeg dus!![]()
Zeker wel. Dit heeft hij ook zelf aangegeven. Het is te zien geweest op de streams.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zou je denken maar helaas is het niet zo
volgens mij ook...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk zijn er nu 2 of 3 groepen toch?
Jazeker twee tegenstanders en 1 sneaky groepje die van beide kanten horen en meelullenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
3 musketiersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Ja dat snap ik wel, want ze is bang voor dat slaapwandelen. Mijn buurvrouw loopt ook s-nachts in dr nachtponnetje over straat. Lijkt me niet leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef djockey het volgende:
joanna woont drie jaar alleen (niet meer bij haar ouders), maar ze durft dus niet alleen te slapen. als het met haar vriendje uit raakt, heeft ze een probleem.
Als ik haar vriend was ik allang weg hoe ze ook over hem gepraat heeft en nog wel eens doet ik hoefde die gestoorde miep nooit meer te zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef djockey het volgende:
joanna woont drie jaar alleen, maar ze durft dus niet alleen te slapen. als het met haar vriendje uit raakt, heeft ze een probleem.
groep servio, flip en joquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
voorlopig gaat ze niet weg, vriendje van der is zwanger!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef djockey het volgende:
joanna woont drie jaar alleen (niet meer bij haar ouders), maar ze durft dus niet alleen te slapen. als het met haar vriendje uit raakt, heeft ze een probleem.
Wat wel vreemd is als ze overdag slaapt wat heel veel voorkomt slaapwandeld ze nooit of praten in der slaap en in de nacht wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, want ze is bang voor dat slaapwandelen. Mijn buurvrouw loopt ook s-nachts in dr nachtponnetje over straat. Lijkt me niet leuk
Daarom moet Laura er ook uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef Day het volgende:
[..]
groep servio, flip en jo
groep gerard en alex
groep mo en aafke en maik (omdat hij niet anders durft)
Karim en Sharon hangen er tussen, hoewel ze wel sterk naar groep Gerard trekken
Guido hangt er ook tussen, maar trekt weer sterker naar groep Servio
Laura doet gewoon niet mee
Dat zeg je nu, maar als je ook tussen haar benen botox tegenkomt, piep je wel anders.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef dandi het volgende:
ook hoe ze over haar bedrijf praat.... heel irri
maar ik zou haar toch wel doen!!!
ik ben voor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna schreef wat in een waxinelichtje en liet dat zien aan Philip![]()
Sanctie!
sanctie is: karim pijpenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
Sanctie!
Ja dat vind ik ook vreemd, maar misschien hoort dat erbij. Ze kan het ook acteren, dat dat het geheim was, maar niet echt. Jo is ook niet echt interessant, en miss moest ze iets bedenkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef delfse het volgende:
[..]
Wat wel vreemd is als ze overdag slaapt wat heel veel voorkomt slaapwandeld ze nooit of praten in der slaap en in de nacht wel?
Zag het niet, maar helemaal mee eensch!quote:
Volgens mij nu Servio, Philip, Joannaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Dat zal niet gebeuren het zijn kindjes van god. Ze verdienen iedere dag wel een sanctie maar de stem vidt Jo wel heel erg leuk. En die neemt Philip ook maar voor lief.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
Sanctie!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren het zijn kindjes van god. Ze verdienen iedere dag wel een sanctie maar de stem vidt Jo wel heel erg leuk. En die neemt Philip ook maar voor lief.
Misschien zijn er geen echte groepjes meer, maar is alles inmiddels heel verdeeld geraaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij nu Servio, Philip, Joanna
Gerard, Alex
Losse flodders Monique, Karim, Guido
Rest zwerft wat rond.
Mo doet ook veel met Karim waar zo af en toe Guido weer meedoet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef Day het volgende:
[..]
groep servio, flip en jo
groep gerard en alex
groep mo en aafke en maik (omdat hij niet anders durft)
Karim en Sharon hangen er tussen, hoewel ze wel sterk naar groep Gerard trekken
Guido hangt er ook tussen, maar trekt weer sterker naar groep Servio
Laura doet gewoon niet mee
Ze fluister,en communiceren via een boek nu weer in een waxine lichtje dingen schrijfen . Als een ander dat zou doen had die allang een sanctie gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |