Ik snap flip niet. Zag in hem toch iemand die echt ging voor het spel. Dan zou hij Gerard (ook al speelt hij het op een andere manier) toch moeten snappen. Hij laat zich teveel meeslepen door Jo en de laatste dagen door Servio.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat Karim zich te veel laat meeslepen door Gerard
Dat gevoel heb ik nu ook een beetje ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef delfse het volgende:
Wat een goed telefoontje net wat laten een paar mensen zich goed kennen zeg. De jaloezie komt goed naar boven. Ze kunnen echt niet tegen hun verlies kan nog wat worden als ze zonder hoofdprijs naar huis gaan wat ik hoop. Gun het alleen Gerard en Karim en Alex de rest niet .
Hij zei vanmiddag dat de vrienschappen hem toch ook heel veel waard zijn, misschien meer dan het spelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap flip niet. Zag in hem toch iemand die echt ging voor het spel. Dan zou hij Gerard (ook al speelt hij het op een andere manier) toch moeten snappen. Hij laat zich teveel meeslepen door Jo en de laatste dagen door Servio.
Dat eerste bedoelde ik ook, het leek alsof het erg bekoeld was tussen hem en Servio.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef marky het volgende:
[..]
Guido is aan het plukken bij de andere om te achterhalen wat het kan zijn. Vind het niet zo erg.
Flipje druk voor Sharon je hebt het goed.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard: Die snappen het spel niet, vandaar ook dat ze zo vaak bij de KvdW naar binnen gaan om de spelregels nog eens uitgelegd te krijgen.
weet ik niet zeker hoor, of ze het daaraan koppelen, dat begrijp ik er in ieder geval uit. Ik denk dat ze miljonair te makkelijk vinden, evenals slaapwandelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook net weer van de partij: handschoenen koppelen aan plastisch chirurg gerard. mmmmmmm
vraag me eigenlijk af waarom er nog nooit iemand voor de miljonair gedrukt heeft, ze hebben het al zo vaak gezegd
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Ransjih het volgende:
gerard: misschien gaat ze vaak naar achteren om de spelregels uitgelegd te krijgen![]()
Vrienden maak je ook in het huis zodat je niet genomineerd word en juist meer kans heb op die ton.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef delfse het volgende:
[..]
Waarom doe je dan mee met een spel om 100.000 euro te winnen vrienden maak je thuis. Ze worden toch betaald om het spel te spelen niet om vrienden te maken.
dat vind ik wel erg jammer, had wel gehoopt dat hij bijv Sharon zou linken aan die Tsunamiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef mYsca het volgende:
gerard is zelf zeer slecht in het spel. Enige wat die kan is mensen fucken maar voor de rest. Kan ie niet logisch nadenken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard: Die snappen het spel niet, vandaar ook dat ze zo vaak bij de KvdW naar binnen gaan om de spelregels nog eens uitgelegd te krijgen.
Gerard hoeft niks te raden en doet maar wat, hij zit alleen in SS om te fucken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef mYsca het volgende:
gerard is zelf zeer slecht in het spel. Enige wat die kan is mensen fucken maar voor de rest. Kan ie niet logisch nadenken
Ik snap niet hoe je die opmerking daaraan linkt, ik vat het op een heel andere manier op, maar goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Aan het einde van de Love party in een gesprek met Servio maakte Gerard een vreemde opmerking. Hij zei, na afloop zul je denken: ah wat stom, dat ik daar niet aan gedacht heb en toen sloeg hij op zijn voorhoofd.
Niet te ontkennen valt, dat Gerard het spel een start heeft gegeven op de eerste avond al.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Ransjih het volgende:
gerard: misschien gaat ze vaak naar achteren om de spelregels uitgelegd te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Ransjih het volgende:
ik denk dat gerard niet het achterste van zn tong laat zien zodat ze hem niet meer serieus nemen, maakt hen loslippiger?
Dan zou ik maar meer afstand nemen van Jo als ik hem was, anders krijgt hij nog een heel moeilijke tijd als hij straks dat huis uit is. En of Servio nou een goeie aanvulling is voor je vriendenkring, betwijfel ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei vanmiddag dat de vrienschappen hem toch ook heel veel waard zijn, misschien meer dan het spel
Ik denk eerder dat ze smeekt om de laatste 40 kilo kleding, zodat ze geen enkel kledingstuk 3 keer aan hoeft te trekken....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Ransjih het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |