SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
en nu met ze alle.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
Er is een V jarig Hoer A Hoer B!
Dat kun je wel zien aan hun snee!!!
Ik ben me daar trouwens een partij verkouden.. Bah bah, niets aan hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Gamer_V het volgende:
Vrijdag feestje! Veul kratten bier! Ik verwacht dit keer wel een SC-delegatie
Ik heb geen uitnodiging mogen ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kan ik niet vrijdag.. Zowwy V-tje..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Peter Griffin
Best pick up line EVER: "fuck me if I'm wrong, but didn't we meet on the moon?"
Zeg het maarquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Gamer_V het volgende:
Vrijdag feestje! Veul kratten bier! Ik verwacht dit keer wel een SC-delegatie
vrijdag ga ik bieren in de Ardennen, als ik het eerder had geweten dan had ik je koelkast komen leegdrinken _VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgische biertjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Misan het volgende:
[..]
vrijdag ga ik bieren in de Ardennen, als ik het eerder had geweten dan had ik je koelkast komen leegdrinken _V
* Poit is wel fan van uw werk!quote:
Awesome!!quote:
Stil eens, probeer te werken..quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
Sf had je al gezegd van welk merk die vogeltjes waren?
Los nog van de gruwelijke crap van het dobbelstenensysteem. NIEMAND WIL DAT, HET IS RANDOM EN HET MAAKT GAMES MEER GELUK DAN WIJSHEID.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Vond Dragon Age na 20 uur ploeteren en zweten ook maar gewoon definitief kut, je moet per se een gebalanceerde groep hebben en denken in termen van tanks en healers en dps en shit, en daar hou ik niet van. Ik wil altijd een dwerg zijn met een bijl en gewoon ass kicken, als dat niet kan van een spel is het fucking slecht! Ik wil helemaal niet bezig zijn met aandacht afleiden met één mannetje, een dedicated healer op hem zetten, de DPS van m'n offensive mage verhogen, BAH!!! IK WIL GEWOON ALS DWERG MENSEN HAKKEN EN BLOEDSPETTERS OP ME KRIJGEN!!!
Yep, ik was echt grote fan van Baldur's Gate, Mass Effect, KOTOR, nouja eigenlijk alles van BioWare (behalve Jade Empire, universum kon me nooit boeien), maar DA laat ik lekker links en rechts liggen, hoef ik niets mee....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Los nog van de gruwelijke crap van het dobbelstenensysteem. NIEMAND WIL DAT, HET IS RANDOM EN HET MAAKT GAMES MEER GELUK DAN WIJSHEID.
Beter ga jij je mond spoelen.. Heeft je moeder je niet geleerd dat je niet zulke vieze woordjes mag zeggen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
Poit ga je zo KEIGROOT op de zijkant van die kast AQ zetten
A GENTLEMEN'S AGREEMENT! HUZZAH!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Beter ga jij je mond spoelen.. Heeft je moeder je niet geleerd dat je niet zulke vieze woordjes mag zeggen..
Foei!
Serieus, Liever een opengesperde schimmelkut aan de ene en een goatse aan de andere kant dan AQ op m'n kast
HUZZAAAH!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
A GENTLEMEN'S AGREEMENT! HUZZAH!
Goed gezienquote:
Zijn daar de afgelopen 10 jaar nog leuke dingen voor uitgekomen of zet je er gewoon metal slug opquote:
Hoeist d?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn daar de afgelopen 10 jaar nog leuke dingen voor uitgekomen of zet je er gewoon metal slug op
DUUUUDE!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn daar de afgelopen 10 jaar nog leuke dingen voor uitgekomen of zet je er gewoon metal slug op
Of te wel neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Metal slug, mortal kombat, Donkey Kong en pacman.. Wat wil je nog meer dan?
Ik heb me er nog niet enorm in verdiept hoor. Er komen ook de nodige andere emulatoren op en Stepmaniaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Of te wel neeDat lijstje had ik toen ik er achter kwam toen mame bestond 15 jaar geleden
Die dingen veranderen ook nooit. Vergeet trouwens pang niet natuurlijk
Ik vond pang altijd zo'n kutspel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Of te wel neeDat lijstje had ik toen ik er achter kwam toen mame bestond 15 jaar geleden
Die dingen veranderen ook nooit. Vergeet trouwens pang niet natuurlijk
Ik ben blij dat je dat vondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vond pang altijd zo'n kutspel.
Bubble Bobble, Arkanoid, Space Harrier, OutRun, Double Dragon, Golden Axe, Pang, Ghost 'n Goblins, Tetris, Space Invaders, Nebulus, 1942, IK+, Paper boy.... etc. etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUUUDE!!
Metal slug, mortal kombat, Donkey Kong en pacman.. Wat wil je nog meer dan?
Je doelde toch op pong en je maakte een typo en daarom zei ik hahahaha ik vond pang altijd een kutspel omdat pang niet bestaat hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat vondZie je nou dat het leuk is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
of heb ik zoujuist een voor mij onbekende klassiekert gebashed
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je doelde toch op pong en je maakte een typo en daarom zei ik hahahaha ik vond pang altijd een kutspel omdat pang niet bestaat hahaha
Datzelfde vond ik ook van de JOVD-ledenvergaderingen. Het bieren naderhand was overigens wel zeer goed te doen toenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef Morthill het volgende:
wat zijn ledenvergaderingen van de Jonge Democraten SAAAAAAAAI, op de verkeerde punten nemen die lui zichzelf veel te serieus en als ze dan serieus moeten zijn falen ze aan alle kanten. Bovendien niet gezellig en totaal gebrek aan humor.
Laatste keer dat ik daar naartoe ben gegaan.
Insert credits (0)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij niet, maar dat maakt niet uit. Gewoon gamen en als je dan toch met MSX games gaat klooien, dan ook graag F1 Spirit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef Poit het volgende:
Is Knightmare ooit in de arcadehallen geweest?
Eigenlijk waren er maar 5 games die ik veel speelde.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef Reintji het volgende:
Knightmare! Grijs gespeeld, idd erg toffe muziek. Ook firebird (hinotori? Was toch de opvolger?) gespeeld? F1 spirit heb ik nooit gehad, wel het uitgeklede broertje road fighter. Toch maar weer eens opzoek naar een leuke msx. Heb hier nog een complete Usas en Metal Gear liggen.
Zeg dat maar tegen mijn lege spaarpot.... mehn, samen met Space Harrier was Pang een van de kasten die continue een aanslag pleegde op mijn zakgeld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Pang is toch geen arcade game.
De fuck stelletje oplichters. Ik heb die game nl wel gespeeld op PC!
Prima game ja.
SORRY ALLEMAAL!
In schril contrast met Gears 1 inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:58 schreef Nebo het volgende:
Gisteravond heb ik Gears of War 2 eens een keer uitgespeeld. De bossfight duurde welgeteld 30 seconden op hardcore
Ik heb het over 1 iig, 2 heb ik nog niet aangeraakt, maar die schijnt wel een stuk beter te zijn, meer voor mensen zoals ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:31 schreef AQuila360 het volgende:
Spank en Morthill hadden jullie het over Dragon's age 1 of 2?
Want ik wou deel 1 ook nog een keer halen maar nu niet meer denk ik..
Wat was de bossfight van deel 2 ook alweer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:31 schreef Reintji het volgende:
Mogguh!
[..]
In schril contrast met Gears 1 inderdaad.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:58 schreef Nebo het volgende:
Gisteravond heb ik Gears of War 2 eens een keer uitgespeeld. De bossfight duurde welgeteld 30 seconden op hardcore
Raar, kies dan voor een dreamcast controller..quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef SuperFruitig het volgende:
AQ ik denk altijd dat jij IRL een Xbox controller bent.
Dat ist toch raar.
Jij praat raar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat ist toch raar.
Beste controller EVER!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat ist toch raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:
hey Misan heb je de TDU 2 patch al gehaaldquote:
op ZEKER!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat was de bossfight van deel 2 ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:27 schreef Reintji het volgende:
[..]Oja klopt, was niet veel aan nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beste controller EVER!Waar wil je naartoe AQ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak er wel een voor je vanavond ofzo.
Die eerste versie van de ps3 controller wel ja.. Al heeft dat lichte ook wel wat.. Die Dual Shock voelt een stuk beter. Net als de Move controller trouwens, dat ding (ondanks het feit dat hij er wat dubieus uitziet) ligt echt lekker in de handquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik die PS3 controller in tweeen breekEcht een iel dingetje vergeleken met de Xbox controller
Die zijn inderdaad erg licht en voelen wat magertjes al zijn ze haast niet kapot te krijgen (gelukkig)quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heb ik een dual shock nog nooit vastgehad. Mijn ex-huisgenoot had een fat van vlak na de launch dus was nog een oude controllert volgens mij
Hihi, Reintji ook altijd met zijn mooie plaatjes!quote:
Vanavond Black Ops?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hihi, Reintji ook altijd met zijn mooie plaatjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Eej, die PS3 controller is veel stijlvoller, duidelijk de geavanceerdere unit!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Reinbaas
En dat zeg ik dus, iel dingetje
Ben die 360 controller gewend en dan voelt die van de PS3 echt niet fijn. Maar dat zal andersom vast hetzelfde zijn
De nieuwe 360 controller is stiekem wel heel erg fijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Eej, die PS3 controller is veel stijlvoller, duidelijk de geavanceerdere unit!
En ondanks dat ik best overweg kan met de xbox controller prefereer ik toch echt de ps3 unit
Die triggers zijn het enige minpunt wat mij betreft al heb ik er nooit last van dat ik er vanaf glij..quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb het ook niet echt met de PS3 controller. Niet dat hij niet lekker in de hand ligt, maar meer het feit dat ze de bumpers voor schieten gebruiken en niet de triggers. Hoevaak mijn handen daar niet van af glijden. Om nog maar te zwijgen over de granaten die ik dan in no time kwijt ben
Dat heb ik tot nu toe in 3 jaar nooit mee gemaaktquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Die triggers zijn het enige minpunt wat mij betreft al heb ik er nooit last van dat ik er vanaf glij..
Grootste minpunt van de xboxcontroller vind ik de actieknoppen (a,b,x,y). Die voelen gewoon minder relaxed dan op de DS3. Oh, en ik weet niet of het vaker voorkomt maar een maat van me heeft 4 xbox controllers waarbij bij 3 daarvan het veertje van de rechter trigger niet meer naar behoren werkt.
goedkope troep! Dat is het
Aight, dan zal het wel door zijn speelwijze komen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe in 3 jaar nooit mee gemaakt
Dit dus, heb zelf 4 controllers maar ze werken nog allemaal perfect. Al zijn er nu bij twee wel flinke slijtplekken aanwezig op de sticksquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe in 3 jaar nooit mee gemaakt
Nee hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
De beste controller is trouwens gewoon de controller op m'n arcadekast!!
BITCHESSS
Die doet ut nietquote:
Jonguh!! Wacht maar!! Zaterdag ga ik UTP kabels misbruiken!!quote:
Getrouwdquote:
DUDE!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DIE CONTROLLER HEB IK
Vanmorgen nog mee gegamed
Zitten bij je vriendin haar tepels net zo eng hoog als het blijkbaar het geval is bij die meid op de foto?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DIE CONTROLLER HEB IK
Vanmorgen nog mee gegamed
Danku! Danku!quote:
Heus niet, wij waren niet uitgenodigd!quote:
Er was bijna niemand uitgenodigd. Dat scheelt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Heus niet, wij waren niet uitgenodigd!
wait whut?quote:
quote:
Dude hells no, ze heeft epic boobsquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zitten bij je vriendin haar tepels net zo eng hoog als het blijkbaar het geval is bij die meid op de foto?
quote:
Dat heb ik gemist. Recap? Een foto volstaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Dude hells no, ze heeft epic boobsDat hadden we gisteren ook bediscussieerd.
Animated gif zoals in de OP ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Recap? Een foto volstaat
Moet ik daar ook niet Ja voor hebben gezegd??quote:
quote:
Lol. Hehehe. Thanks!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:20 schreef Poit het volgende:
Moet ik daar ook niet Ja voor hebben gezegd??
Gefeliciteerd!
On it.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Recap? Een foto volstaat
quote:
Gefeliciteerd Koekie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Het slechte nieuws is dat je die controller voorlopig niet meer zult zien, het goede nieuws is dat je nog altijd je x-box, ps3, snes, en wii controlers hebt,quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:24 schreef Rossdale het volgende:
Gefeliciteerd Koekie!Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Hoax, alsof je fruit kunt weerstaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het slechte nieuws is dat je die controller voorlopig niet meer zult zien, het goede nieuws is dat je nog altijd je x-box, ps3, snes, en wii controlers hebt,
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het slechte nieuws is dat je die controller voorlopig niet meer zult zien, het goede nieuws is dat je nog altijd je x-box, ps3, snes, en wii controlers hebt,
Dus je blijft wel slapen vanavond?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Serieus?
GefeliciteerdJonguh; het was ook allemaal een beetje geheim-ish.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jonguh; het was ook allemaal een beetje geheim-ish.
Thnxquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:06 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske geeft Poit een tissue.
Snuiten!
Thanks dude!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
gefeliciteerd dan maar alsnog Kuuks, want het begint wel vrij officieel te lijken enzo!!
Het voelt niet anders hoor. Het is alleen wel grappig om te zeggen dat ik nu een man heb. Ipv een vriendjequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx
Hoe voelt het trouwens? Om vast te zitten
Onverzadigbaar toch?quote:
Niet om jouw persoonlijk aan te vallen maar vrouwen van boven de 18 die nog over vriendje praten neem ik bij voorbaat niet serieusquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thanks dude!
[..]
Het voelt niet anders hoor. Het is alleen wel grappig om te zeggen dat ik nu een man heb. Ipv een vriendje.
Ik voel me altijd 18.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
Niet om jouw persoonlijk aan te vallen maar vrouwen van boven de 18 die nog over vriendje praten neem ik bij voorbaat niet serieus
Jij misschien, ik nietquote:
Zo zie je er gelukkig ook nog uitquote:
Verkleinwoordjesquote:
Daar heb ik zo de schurft hekel aanquote:
http://www.flickr.com/photos/ravanderende/sets/72157594368940565/quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar is dat topic van je met die xray pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. Oh.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Daar heb ik zo de schurft hekel aan
Dank dank dank!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:39 schreef Reintji het volgende:
@Nick-Gizmo, vanaf de MRI
Baas!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, ik snap niet wat er nou weer mis is met een MRI.. Gewoon lekker liggen met een muziekje op en in slaap vallen..
Weet nog wel dat ik een MRI scan nodig had voor m'n knie ergens in de vorige eeuw. Maandagochtend terug van lowlands, maandagmiddag frisgedouched bijslapen in een tube
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Wat awesomequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/ravanderende/sets/72157594368940565/
Die zapper is de beste. Ik wil hem als UI.quote:
MRI is niet heel vervelend idd. Een kruisband operatie waarbij je even wakker wordt en een boor hoort is vervelenderquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Baas!!
Trouwens, ik snap niet wat er nou weer mis is met een MRI.. Gewoon lekker liggen met een muziekje op en in slaap vallen..
Weet nog wel dat ik een MRI scan nodig had voor m'n knie ergens in de vorige eeuw. Maandagochtend terug van lowlands, maandagmiddag frisgedouched bijslapen in een tube
Al jaaaren wil ik een shirt met die unit eropquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Die zapper is de beste. Ik wil hem als UI.
Iiiieeeeuuuuwwww....!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
MRI is niet heel vervelend idd. Een kruisband operatie waarbij je even wakker wordt en een boor hoort is vervelender
Liever een boor dan een fanfarequote:
Neuh, ik mag ook niet meer proefliggen. Ik val in slaap... hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Baas!!
Dat gaan we dit voorjaar regelen. Waar is lenny?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Al jaaaren wil ik een shirt met die unit erop
Cool!! Ik wil wel een gesigneerde!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat gaan we dit voorjaar regelen. Waar is lenny?
Overigens komen er ook shirts in de webshop van killscreenmagazine.com
Die gast heeft een tunnel!!! DAAAMn, SICKY SLICKE SJIT!!quote:
Oooohw. Okéquote:
Mnah.. ik weet het niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:13 schreef Poit het volgende:
Hey, dudes en dudettes:
Deze crap he:
Ubisofts Guitar Hero-alternatief
Gaat het wat worden?? Ik braak doorgaans op Ubisoft zooi maar... Misschien???
Nee, De hele wereld is doodgegooid met die muziekgames en met een echte gitaar moet je wel echt aanleg hebben om er een beetje goed in te wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:13 schreef Poit het volgende:
Hey, dudes en dudettes:
Deze crap he:
Ubisofts Guitar Hero-alternatief
Gaat het wat worden?? Ik braak doorgaans op Ubisoft zooi maar... Misschien???
Ik had heel veel interesse in de Pro Guitar voor Rock Band 3. Helaas door het wanbeleid in Europa van MTV games is dat ding nergens normaal te verkrijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, De hele wereld is doodgegooid met die muziekgames en met een echte gitaar moet je wel echt aanleg hebben om er een beetje goed in te worden
quote:
Het eerste deel is toch altijd beter!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Fall!. Thanks!
Doet me er aan herinneren dat ik je vervolg gisteren ben vergeten te kopen. Ships.
Dat zeker.. Ik keek er ook enorm erg naar uit maar toen het steeds maar weer uitgesteld werd had ik op een gegeven moment zoiets van: Fuck jullie, sterf maar met die plastic troep. Ik koop Pokemon en Killzone wel met m'n waardebonnen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Mja, het is wel erg duur. En ondersteuning krijg je amper/niet als het stuk gaat.. denk ik.
Het zag er wel fancy uit verder.
Katy was leuk, maar op een gegeven moment hadden we het wel gezien. De recensie op nu.nl is behoorlijk treffend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Fallen het volgende:
Het eerste deel is toch altijd beter!
Hoe was Katy?
Huh? Say what? Feli dan maar!quote:
quote:
Uit volle borst lekker gillen.. Heerlijk..quote:
Ik was het niequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Tain het volgende:
iemand heeft een trein gekopt en nu moet ik om reizen
Stilzitten op the Prodigy?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Fallen het volgende:
POIT!
PRODIGY!
Concertfilm The Prodigy in Nederlandse bioscopen
owja....quote:
All live gezien..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Fallen het volgende:
POIT!
PRODIGY!
Concertfilm The Prodigy in Nederlandse bioscopen
Je moet gewoon eens leren doseren!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Fallen het volgende:
Okay, sorry... ik was gewoon enthousiast. Maar dat wordt door de heren azijnzeikerds meteen weer de grond ingetrapt.
Mijn tere kinderzieltje...
(alsof ik zelf naar een bioscoop-concert zou gaan....)
Ik geef duidelijk aan wel interesse in de dvd te hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Fallen het volgende:
Okay, sorry... ik was gewoon enthousiast. Maar dat wordt door de heren azijnzeikerds meteen weer de grond ingetrapt.
Mijn tere kinderzieltje...
(alsof ik zelf naar een bioscoop-concert zou gaan....)
Sorry Kuuksk, ik zal het niet meer doen.quote:
Nee, ik bedoel dat ze jou niet moeten pesten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry Kuuksk, ik zal het niet meer doen.
Me matige garp! Wat doe je?!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze jou niet moeten pesten.
Ik had 'm zeker niet gekocht?quote:
Ikzelf vind dit niet meer dan een miscommunicatiequote:
Succes!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:04 schreef Fallen het volgende:
Ik ga maar eens de koters van scouting vermaken. Die snappen me ook niet, maar die luisteren tenminste nog...
OP waardig?quote:
Lig je al bij mij thuis klaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:20 schreef Poit het volgende:
Zoek je nog een toyboy voor ernaast?
Ik heb aardig wat werkervaring mocht je interesse hebben
Jij hebt nog een rekening open staan die je af moet betalen...quote:
kan ik ook betalen in naturaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij hebt nog een rekening open staan die je af moet betalen...
DUUUWWWEEEUUUHHH!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:51 schreef badboynova het volgende:
Vandaag is mijn vriendin door de verloskundige gestript (ze had al 1 cm ontsluiting), nu heeft ze
last van onregelmatige weeën.
Place your bets.
Ik duim voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:51 schreef badboynova het volgende:
Vandaag is mijn vriendin door de verloskundige gestript (ze had al 1 cm ontsluiting), nu heeft ze
last van onregelmatige weeën.
Place your bets.
Nee ben druk om mijn Vlaams bij te spijkerenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Morthill het volgende:
dus, is hier nog gezelligheid te verkrijgen?
NEE NEE NEE ik wil een april kindje, al moet ik al die turf bergen gebruiken als stop ;')quote:
Niet naar Japan gaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:25 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een luxeprobleem heb ik zeg... Ik weet niet welk land ik moet kiezen voor mijn weekje vakantie eind april.
Noord-Korea een idee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die grap is net ook al gemaakt door kerel des huizes
Ook geen Libië.
Wat denk je van het HIMYM-drankspel? Ga een sport kijken en elke keer als er iets gebeurt moet je drinken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef Misan het volgende:
Weten jullie nog leuke drankspellen voor meer dan 4 personen naast ezelen, zevenen en maxen?
Zap de neger of paddenstoelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef Misan het volgende:
Weten jullie nog leuke drankspellen voor meer dan 4 personen naast ezelen, zevenen en maxen?
Als er wat gebeurt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat denk je van het HIMYM-drankspel? Ga een sport kijken en elke keer als er iets gebeurt moet je drinken.
quote:
Lees de post nogmaals voor uitlegquote:
Zap de paddenstoelen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
[..]
Lees de post nogmaals voor uitleg
Blufpoker, gayniaal.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Zap de paddenstoelen?dan blijf je zappen
Spannendquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef badboynova het volgende:
De verloskundige is nu aanwezig, dit omdat de weeën om de 5 minuten zijn.
Gaat geen april kindje worden dus!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef badboynova het volgende:
Sterkte de komende tijd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef badboynova het volgende:
Wat je maar wilt, bij voetbal: inworp, hoekschop, doeltrap, vrije trap, doelpunt, rust, strafschop, schot op doel, pass, dribbel, kopbal, analyse...quote:
Het zuiden is nog prima te doenquote:
Dat wordt al tijden geroepen. Onderzoekje dit, onderzoekje dat. gewoon spelen en pauzes nemen en er is weinig aan de hand lijkt me. Voor elk resultaat is er wel weer een tegenonderzoek die het tegenovergestelde als conclusie trekt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:38 schreef Morthill het volgende:
kinderen moeten niet in 3D gamen op de 3DSright, dus gewoon geen 3DS kopen voor je kinderen, want je hebt er geen fuck aan.
Sony en Nintendo zijn zich ieder geval lekker aan het indekken door overal te vermelden dat kinderen geen gebruik moeten maken van het 3D beeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt al tijden geroepen. Onderzoekje dit, onderzoekje dat. gewoon spelen en pauzes nemen en er is weinig aan de hand lijkt me. Voor elk resultaat is er wel weer een tegenonderzoek die het tegenovergestelde als conclusie trekt.
Behalve dan dat zelfs Nintendo dit zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt al tijden geroepen. Onderzoekje dit, onderzoekje dat. gewoon spelen en pauzes nemen en er is weinig aan de hand lijkt me. Voor elk resultaat is er wel weer een tegenonderzoek die het tegenovergestelde als conclusie trekt.
Je kent de Amerikaanse cultuur: aanklagen. Zou ik als bedrijf dus ook doen met name voor dat landquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Sony en Nintendo zijn zich ieder geval lekker aan het indekken door overal te vermelden dat kinderen geen gebruik moeten maken van het 3D beeld.
Ga lekker overdrijven. je weet wat ik bedoel met onderzoeken. Of vind je dit ook een nuttig onderzoek: 3D film kijken zelfde effect als teveel alcohol drinkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Behalve dan dat zelfs Nintendo dit zegt.
en de wetenschapper in mij ging een beetje dood bij die laatste opmerking. Ja, er is onderzoek gedaan naar kernenergie, maar dat het bestaat is niet zeker, want er is vast ook tegenonderzoek dat een andere conclusie trekt. Sorry, maar je kraamt echt waanzin uit nu.
Precies, het is gewoon een kwestie van indekken. Het lijkt me zelf ook niet dat het veel kwaad kan eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent de Amerikaanse cultuur: aanklagen. Zou ik als bedrijf dus ook doen met name voor dat land
Ik overdrijf niet, je gooit nu in twee posts twee zuivere drogredeneringen in de strijd. De eerste dat onderzoek A niet nuttig is omdat er altijd onderzoek is dat een andere conclusie trekt, dat slaat al nergens op, want het is gewoon niet eens waar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga lekker overdrijven. je weet wat ik bedoel met onderzoeken. Of vind je dit ook een nuttig onderzoek: 3D film kijken zelfde effect als teveel alcohol drinken
Ik heb het over de 3DS-onderzoeken gekkie. En nee, ik ga nu niet zoeken, die internet-heroisme om altijd meteen mijn gelijk te halen ben ik al ontgroeid. Ik vertrouw op het verstand van de medemens, die zelf wel weet dat er genoeg onderzoeken zijn die altijd weer ontkracht worden door andere onderzoeken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, je gooit nu in twee posts twee zuivere drogredeneringen in de strijd. De eerste dat onderzoek A niet nuttig is omdat er altijd onderzoek is dat een andere conclusie trekt, dat slaat al nergens op, want het is gewoon niet eens waar.
Twee is dat je nu één onderzoek aanhaalt, waarvan je ook niet aantoont dat het niet waar is, om je eerdere argument te bewijzen. Je kunt het wel doen, maar dat geeft je geen gelijk, sterker nog, het ondersteunt je standpunt op geen enkele manier anders dan op een irrationele manier.
Dus kom met inhoudelijke argumenten waarom het onzin is, dan kun je me misschien wel overtuigen, maar drogredeneringen heb ik niks aan.
quote:
En de andere kant van de medaille is dat er genoeg onderzoek is dat niet ontkracht wordt. Iets dat ook elk verstandig mens zou moeten weten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over de 3DS-onderzoeken gekkie. En nee, ik ga nu niet zoeken, die internet-heroisme om altijd meteen mijn gelijk te halen ben ik al ontgroeid. Ik vertrouw op het verstand van de medemens, die zelf wel weet dat er genoeg onderzoeken zijn die altijd weer ontkracht worden door andere onderzoeken.
Goed dat je in ieder geval zelf toegeeft dat je nog maar een kind bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ach, voor jou, mag je uit gaan zoeken wie er nu gelijk heeft: http://www.gamespot.com/news/6285958.html
Mij boeit het niet, ik ga lekker op dat ding gamen en ze zoeken het allemaal maar uit. Krijg ik hoofdpijn, dan leg ik het ding neer, neem een paracetamol en ga lekker vroeg naar bed.
Mijn eigen onderzoeken over hoofdpijn hebben bewezen dat dat prima werkt voor mij. Een dag later is het weg!
Your e-penis is over 9000!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Goed dat je in ieder geval zelf toegeeft dat je nog maar een kind bent
quote:
Ik kreeg een mental imagequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:09 schreef Morthill het volgende:
[..]zal ik jou dan eens stevig swaffelen en aanvallen met mijn penis-kamehameha?
Pheno, a.k.a. Baas, a.k.a. Koning, a.k.a. Morthill slayerquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ach, voor jou, mag je uit gaan zoeken wie er nu gelijk heeft: http://www.gamespot.com/news/6285958.html
Mij boeit het niet, ik ga lekker op dat ding gamen en ze zoeken het allemaal maar uit. Krijg ik hoofdpijn, dan leg ik het ding neer, neem een paracetamol en ga lekker vroeg naar bed.
Mijn eigen onderzoeken over hoofdpijn hebben bewezen dat dat prima werkt voor mij. Een dag later is het weg!
Nog nooit last van gehad eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
Off the record: ik haat vmware met daarin weer een remote desktop. De verbinding naar de uiteindelijke server valt om de twintig seconde weg. Erg onhandig als je een handleiding maakt voor de achterblijvers: nu kost het me meer tijd om die verbinding elke keer weer te schoppen dan de screenshots te maken
Ik nu constant. Het helpt waarschijnlijk niet dat de vmware naar amersfoort (oid) gaat, de remote naar vianen en er ergens een router in Apeldoorn staat die dat allemaal moet regelen. Brakke zooi dusquote:
Mijn aanwezigheid in Amersfoort stoort de boel denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nu constant. Het helpt waarschijnlijk niet dat de vmware naar amersfoort (oid) gaat, de remote naar vianen en er ergens een router in Apeldoorn staat die dat allemaal moet regelen. Brakke zooi dus
It's you!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid in Amersfoort stoort de boel denk ik
also alsoquote:
Nee, de televisie heeft me verpest.quote:
quote:The year is 1942
Adolf Hitler has succeeded in resurrecting dinosaurs. The reptilian horde has trampled Europe and the Mediterranean. Can nothing stop the Nazis dinosaur army?
Dino D-Day is a frantic, action-packed multiplayer game that will transport you to a World War II that should have been. You and your friends will battle online choosing to serve the cause of the Allied nations or Adolf Hitler. The Allied side includes six playable characters each with unique weapons and abilities to use in combat. Gun down a Dilophosaur with your trusty M1 Garand, blast a kamikaze pterosaur out of the sky with your Thompson sub-machine gun, toss out a dead jack rabbit to lure a raptor into a trap.
As an Axis player you will have your choice of three human classes and three dinosaur classes. Ambush your enemy with speed and stealth as the Raptor, mercilessly pound the enemy with the Desmatosuchus heavy 20mm gun, rampage through enemy groups as the Dilophosaur, pick up a body and throw it at an enemy for a double kill! The German soldier classes are the perfect complement to their dinosaur comrades.
Youve played World War II games beforebut have you played a World War II game with dinosaurs?
Gosh, hoe verzinnen ze hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:38 schreef Tain het volgende:
Waarom heb ik hier nog nooit eerder van gehoord:
http://www.dinodday.com/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, die hebben me juist nog enig moraal geleerd..quote:
Dat was wel een geweldig spel vroegerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:57 schreef Rossdale het volgende:
Kaartje blazen, stapel kaarten op een glas leggen en om de beurt blazen. Degene die de laatste kaart van het glas blaast moet drinken.
Truc is dus om zo te blazen dat er maar 1 kaart meer op het glas ligt en de volgende dus de lul is
Geen idee, die game is echt al superlang geleden aangekondigdquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:38 schreef Tain het volgende:
Waarom heb ik hier nog nooit eerder van gehoord:
http://www.dinodday.com/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me, van die marketing lui in een kamertje diep aan het nadenken over een nieuwe gamequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die hebben me juist nog enig moraal geleerd..
Dino's en nazi's Hoe kan zo'n combo nou misgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |