SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
en nu met ze alle.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
Er is een V jarig Hoer A Hoer B!
Dat kun je wel zien aan hun snee!!!
Ik ben me daar trouwens een partij verkouden.. Bah bah, niets aan hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Gamer_V het volgende:
Vrijdag feestje! Veul kratten bier! Ik verwacht dit keer wel een SC-delegatie
Ik heb geen uitnodiging mogen ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kan ik niet vrijdag.. Zowwy V-tje..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Peter Griffin
Best pick up line EVER: "fuck me if I'm wrong, but didn't we meet on the moon?"
Zeg het maarquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Gamer_V het volgende:
Vrijdag feestje! Veul kratten bier! Ik verwacht dit keer wel een SC-delegatie
vrijdag ga ik bieren in de Ardennen, als ik het eerder had geweten dan had ik je koelkast komen leegdrinken _VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgische biertjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Misan het volgende:
[..]
vrijdag ga ik bieren in de Ardennen, als ik het eerder had geweten dan had ik je koelkast komen leegdrinken _V
* Poit is wel fan van uw werk!quote:
Awesome!!quote:
Stil eens, probeer te werken..quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
Sf had je al gezegd van welk merk die vogeltjes waren?
Los nog van de gruwelijke crap van het dobbelstenensysteem. NIEMAND WIL DAT, HET IS RANDOM EN HET MAAKT GAMES MEER GELUK DAN WIJSHEID.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Vond Dragon Age na 20 uur ploeteren en zweten ook maar gewoon definitief kut, je moet per se een gebalanceerde groep hebben en denken in termen van tanks en healers en dps en shit, en daar hou ik niet van. Ik wil altijd een dwerg zijn met een bijl en gewoon ass kicken, als dat niet kan van een spel is het fucking slecht! Ik wil helemaal niet bezig zijn met aandacht afleiden met één mannetje, een dedicated healer op hem zetten, de DPS van m'n offensive mage verhogen, BAH!!! IK WIL GEWOON ALS DWERG MENSEN HAKKEN EN BLOEDSPETTERS OP ME KRIJGEN!!!
Yep, ik was echt grote fan van Baldur's Gate, Mass Effect, KOTOR, nouja eigenlijk alles van BioWare (behalve Jade Empire, universum kon me nooit boeien), maar DA laat ik lekker links en rechts liggen, hoef ik niets mee....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Los nog van de gruwelijke crap van het dobbelstenensysteem. NIEMAND WIL DAT, HET IS RANDOM EN HET MAAKT GAMES MEER GELUK DAN WIJSHEID.
Beter ga jij je mond spoelen.. Heeft je moeder je niet geleerd dat je niet zulke vieze woordjes mag zeggen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
Poit ga je zo KEIGROOT op de zijkant van die kast AQ zetten
A GENTLEMEN'S AGREEMENT! HUZZAH!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Beter ga jij je mond spoelen.. Heeft je moeder je niet geleerd dat je niet zulke vieze woordjes mag zeggen..
Foei!
Serieus, Liever een opengesperde schimmelkut aan de ene en een goatse aan de andere kant dan AQ op m'n kast
HUZZAAAH!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
A GENTLEMEN'S AGREEMENT! HUZZAH!
Goed gezienquote:
Zijn daar de afgelopen 10 jaar nog leuke dingen voor uitgekomen of zet je er gewoon metal slug opquote:
Hoeist d?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn daar de afgelopen 10 jaar nog leuke dingen voor uitgekomen of zet je er gewoon metal slug op
DUUUUDE!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn daar de afgelopen 10 jaar nog leuke dingen voor uitgekomen of zet je er gewoon metal slug op
Of te wel neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Metal slug, mortal kombat, Donkey Kong en pacman.. Wat wil je nog meer dan?
Ik heb me er nog niet enorm in verdiept hoor. Er komen ook de nodige andere emulatoren op en Stepmaniaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Of te wel neeDat lijstje had ik toen ik er achter kwam toen mame bestond 15 jaar geleden
Die dingen veranderen ook nooit. Vergeet trouwens pang niet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |