Een opkamer is nog altijd wel een normale kamer. Dit is een vensterbank... Waarschijnlijk ín de opkamer. Aangezien de gewone woonkamer rondom met schrootjes is. Waar ze hierquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een zogenaamde opkamer. Daaronder zit een kelder(tje) die waarschijnlijk vanuit de gang toegankelijk is.
het lijkt mij meer op 2 plankjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:43 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Een opkamer is nog altijd wel een normale kamer. Dit is een vensterbank... Waarschijnlijk ín de opkamer. Aangezien de gewone woonkamer rondom met schrootjes is. Waar ze hier [ afbeelding ] ook zo'n raar trapje hebben gemaakt.
Je zou bijna zeggen dat de mensen die daar wonen een klein hondje hebben die graag voor het raam wil zitten of zo. Dat ze daarom dat trapje gemaakt hebben.
Best chill.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:20 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)g-186/fotos/#foto-12
Deze mensen eten op bureaustoelen!
[ afbeelding ]
Als je een eethoek ziet staan wil dat nog niet zeggen dat daar gegeten word...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:20 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)g-186/fotos/#foto-12
Deze mensen eten op bureaustoelen!
[ afbeelding ]
Hup in de uitbuikstand !! Maar ik vind het ook geen porumquote:
Komt vaker voor, weliswaar niet op funda maar google maps. Even iets uitzoomen krijg de link niet helemaal goed, sorry.quote:Gewoon in een woonwijk...
Gaan we filosofisch worden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je een eethoek ziet staan wil dat nog niet zeggen dat daar gegeten word...
Toen mijn oma geboren werd (1920, nu nog in leven) was elektrisch licht voor het gewone volk nog een luxe. Om over andere elektrische apparaten nog maar niet te spreken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Zwolsboy het volgende:
Inclusief moderne televiesie!
[ afbeelding ]
Nu zie je pas hoe snel de tijd voorbij vliegt.
Zon 1 had mijn oma ook eind jaren 60 begin jaren 70!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef fh101 het volgende:
Voorkant huis:
[ afbeelding ]
Achterkant huis:
[ afbeelding ]
Ik weet, je ziet het wel vaker, maar bij deze was ik echt verrast!
http://www.funda.nl/koop/(...)ijk-25/fotos/#foto-5
Klopt ja, Arbeiders hadden nog gas lampen of olie lampen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Toen mijn oma geboren werd (1920, nu nog in leven) was elektrisch licht voor het gewone volk nog een luxe. Om over andere elektrische apparaten nog maar niet te spreken.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:44 schreef Zwolsboy het volgende:
Maarja tijden veranderen nu is bijv een koophuis een luxe als je dat kunt betalen starters dan he.
Toen was dat heel normaal (jaren 50/60 heb ik het dan over).
Later werd dat weer minder; voorbeeld zijn mijn ouders. Met een inkomen kon je een huis kopen. Nu nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
Het leeuwendeel van de mensen moest toen nog kniestukken op de broeken zetten, de sokken stoppen en de kleren van het oudste kind doorgeven aan het jongere kind enz. enz.
Je weet bij God niet waar je het over hebt man. Families van 10 man zaten toen in huizen die mensen nu met 1 kind al te klein vinden.
En als er ooit een tijd was met woningnood was het toen wel!
Gast, je slaat een hoop factoren over. Toen jij geboren werd, stonden huizen met flink verlies op de markt. Mijn ouders hebben hun huis ergens in 1989/1990 verkocht voor 165.000 gulden met flink verlies. Waarom? De rente stond toen op 12%. En inderdaad, toen was een dubbel inkomen redelijk ongewoon, nu niet meer. Wat gebeurd er dan? De markt past zich daar op aan. Is heel normaal gedrag van vraag & aanbod. Gezinnen hebben hoger (dubbel) inkomen waarop ze meer te besteden hebben. Als dat niet het geval was, waren de huizenprijzen daar op aangepast. Heel recht toe recht aan basic marktwerking. Het is imho geneuzel om anno nu te blijven janken over huizenprijzen. Wen er maar aan dat je een huis niet in je schoot geworpen krijgt. Maar dat is dan ook nooit het geval geweest. Ook niet in de 50's/60's.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Later werd dat weer minder; voorbeeld zijn mijn ouders. Met een inkomen kon je een huis kopen. Nu nauwelijks meer.
Gaarne een linkje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Zwolsboy het volgende:
Inclusief moderne televiesie!
[ afbeelding ]
Nu zie je pas hoe snel de tijd voorbij vliegt.
Zon 1 had mijn oma ook eind jaren 60 begin jaren 70!
In een oud boerderijtje, oké, maar op zo'n flat..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 05:52 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Leuk zoown bedstee in je huiskamer
[ afbeelding ]
En wat dichterbij:
[ afbeelding ]
En dat hier te vinden
Dat is niet helemaal waar 10 man in huizen praat je echt over 1800 zoveel toen had je veel kinderen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
Het leeuwendeel van de mensen moest toen nog kniestukken op de broeken zetten, de sokken stoppen en de kleren van het oudste kind doorgeven aan het jongere kind enz. enz.
Je weet bij God niet waar je het over hebt man. Families van 10 man zaten toen in huizen die mensen nu met 1 kind al te klein vinden.
En als er ooit een tijd was met woningnood was het toen wel!
Hier waarschijnlijk ook;quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:12 schreef Miendientje het volgende:
En weer een foto:
[ link | afbeelding ]
Het behangetje zag er zo leuk uit op de rol..
Oef dat is wel erg ja... Zelfs een gemiddelde telefoon maakt betere foto's... Wat een fail.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef k_man het volgende:
Hier hebben ze duidelijk een professionele fotograaf ingeschakeld om de hut voor 2,5 mln te kunnen verpatsen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig, ik lees net dit:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef k_man het volgende:
Hier hebben ze duidelijk een professionele fotograaf ingeschakeld om de hut voor 2,5 mln te kunnen verpatsen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De inhoud van die QR code:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Grappig, ik lees net dit:
Huizenverkopers halen alles uit de kast
En in het artikel tevens een linkje over foto's en hoe het niet moet.
Huizenfail
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
![]()
Kan iemand mij de code van onderstaande afbeelding vertellen? Ik ben daar best wel nieuwsgierig naar en ik heb geen smartphone.
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef fonsoy het volgende:
[..]
De inhoud van die QR code:
Found plain text
0% makelaars
Geen procent teveel!!
Je huis verkopen dat kun je toch zelf bla bla bla
nog een promo praatje, site link en telefoonnummer.
Die plaatjes zijn gewoon een vergrote thumbnail. Slordig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:50 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Oef dat is wel erg ja... Zelfs een gemiddelde telefoon maakt betere foto's... Wat een fail.
Oh, dit vind ik wel leuk. Toffe plee!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Hier waarschijnlijk ook;
[ afbeelding ]
link
Ik zie het al voor me: midden in de showroom, in je blote kont op zo'n porseleinen troon.quote:
ja....en?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: midden in de showroom, in je blote kont op zo'n porseleinen troon.![]()
Ooit een keer in de krant gelezen, net zindelijk kind moest poepen in de bouwmarkt, ouders waren kind even uit het oog verloren, je voelt al aankomen waar ze kind terug vonden...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: midden in de showroom, in je blote kont op zo'n porseleinen troon.![]()
quote:Weddingplanners die tegen kostprijs de kerk willen huren zijn eveneens welkom. In dat geval gaat de verkoop niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |