Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En hou je en passant die tieten vast, zeker, hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, en anders krijg je een troostende knuffel van me.
sport bh al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil beide natuurlijk!
Ik heb meestal 'problemen' met de schouderbandjes. Vaak te smal. Ook zakken bandjes te vaak af. En de sluitingen aan de achterkant irriteren altijd.
En ja, ik heb dan de juiste maat
Maar er is hoop: duuuuuuuuuuuuuuuuuure BH's
Verklap dat nou niet!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En hou je en passant die tieten vast, zeker, he![]()
?
dat zit alleen lekker tijdens het sporten hoorquote:
MD hebben ze daar ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
:n pas als ik ok dr drs ing ir ben hoor!
en wat is duur..
* Barreltje draagt nu MD.. das ook duur
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En hou je en passant die tieten vast, zeker, he![]()
?
Wie wil er nou hangtieten vasthouden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot iemand de opmerking maakt "ik wil ze wel voor je vasthouden"
MD zit dus ook niet altijd goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
MD hebben ze daar ook
Maar ook een hoop andere merken. Echt de moeite waard om eens te gaan kijken
verder nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat zit alleen lekker tijdens het sporten hoor
en MD = Marlies Dekkers
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie wil er nou hangtieten vasthouden?
Vind je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verder niet![]()
soms is een simpele sportbeha sexsier dan een kanten niemendalletje
niks sexsies aan hier hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verder niet![]()
soms is een simpele sportbeha sexsier dan een kanten niemendalletje
soms welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je?Ik vind sport bh's niet mooi en te dekkend
ik heb dan wel een roze
Maar die is me te klein nu
Ik zou erin trappen denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, en anders krijg je een troostende knuffel van me.
Een sport-BH?quote:
Wat een eerquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms wel![]()
maar misschien ligt dat aan mij
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een sport-BH?
Daar wil ik niet standaard in gezien worden hoor
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je?Ik vind sport bh's niet mooi en te dekkend
ik heb dan wel een roze
Maar die is me te klein nu
het ligt aan jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks sexsies aan hier hoor
en ik heb sowieso geen kanten niemandalletjes
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een sport-BH?
Daar wil ik niet standaard in gezien worden hoor
ok, ik heb het door, ik ben raarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie wil er nou hangtieten vasthouden?
Nou, ik sleep je wel eens keer mee danquote:
hoe was het daar??quote:
ok! na de bruiloft en als de auto weer gemaakt isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik sleep je wel eens keer mee dan
Jij bent gewoon van het type Sporty Spice. Die moeten er ook zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ok, ik heb het door, ik ben raar
die vind ik dan weer niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent gewoon van het type Sporty Spice. Die moeten er ook zijn
Rare fetish hoorquote:
Bruiloft! Wat een briljante gelegenheid om een mooie BH te kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ok! na de bruiloft en als de auto weer gemaakt is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bruiloft! Wat een briljante gelegenheid om een mooie BH te kopen
is ie nu stukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ok! na de bruiloft en als de auto weer gemaakt is
quote:
Dat kan vast wel geregeld wordenquote:
Wat ben jij lastig zegquote:
damn nu voel ik me medeschuldig aan het stukgaan van je autoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de koppelingsplaten..
wij hebben geluk gehad.kon niet harder dan 110 op de snelweg gister
hopelijk kan ie vandaag nog naar de garage..
debieliteit.. er zijn gewoon wachtlijsten voor garages.. je kan niet even bellen en je auto brengen nee.. over 2 weken bent u aan de beurt hoor!wtf!!
ik zal je de rekening sturen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn nu voel ik me medeschuldig aan het stukgaan van je auto![]()
Voor 7 april dan wel ??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan vast wel geregeld worden
[..]
Wat ben jij lastig zeg
quote:
geen garanties voor jouw auto hoor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgende meet zal ik in ieder geval BOB zijn
Moet te doen zijnquote:
we pmen wel even voor een datumquote:
Wacht maar tot ST dát hoortquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou zeg, ik ben juist heel makkelijk en meegaand
dat is ze zelf ookquote:
Wel sport-BH's, maar geen Sporty Spice. Wat dan wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou zeg, ik ben juist heel makkelijk en meegaand
en ook geen kanten niemandalletjes!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel sport-BH's, maar geen Sporty Spice. Wat dan wel?
jammerquote:
Stiekem issie dus moeilijker dan ie beweertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en ook geen kanten niemandalletjes!
Ja, ik was al verbaasd om me heen aan het kijken... maar geen Barreltje te bekennenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we dachten ook ff dat Barretje je aan had
maar de kleur maakt niet uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Stiekem issie dus moeilijker dan ie beweert!
ze is ook erg snelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik was al verbaasd om me heen aan het kijken... maar geen Barreltje te bekennen
gewoon de koppeling eruit gerooktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is ook erg snelMoet je d'r in de auto zien scheuren
ik heb haar al opgegeven voor het Dutch Power Packquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet harder dan 110 km/u zei ze netquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet harder dan 110 km/u zei ze net...
Das wel ff wat anders dan die 150 van mijn autootje Dinky Toy Autootje.
nee, auto is stoek nu. Maakte zaterdag ook een bedenkelijk geluid alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet harder dan 110 km/u zei ze net...
Das wel ff wat anders dan die 150 van mijn autootje.
peugeot toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, auto is stoek nu. Maakte zaterdag ook een bedenkelijk geluid al
in Almere breekt ie ook eindelijk een beteje doorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef PeZu het volgende:
ooh wat is het lekker in de zon![]()
biertje erbij
Waar is die ZONquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef PeZu het volgende:
ooh wat is het lekker in de zon![]()
biertje erbij
206quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
peugeot toch?
rot klus om te vervangen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Almere breekt ie ook eindelijk een beteje door
hier, ik zit in mijn tshirt en korte broek buitenquote:
* LovelyLady stookt de kachel nog een graadje hoger....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
hier, ik zit in mijn tshirt en korte broek buiten
Zegquote:
Misschien heb ik haar ook gewoon niet herkend... dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* MPG komt LovelyLady warm knuffelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stookt de kachel nog een graadje hoger....
* LovelyLady heeft het maar koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik neem genoegen met mijn kachel en een kop theequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG komt LovelyLady warm knuffelen...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met mijn kachel en een kop thee
8trev modus aan* het is niet koud *trev modus uit*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stookt de kachel nog een graadje hoger....
* LovelyLady heeft het maar koud
Dat, en een goed getapt glas Hertog Janquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Koen66 het volgende:
ik wil 25 graden en een lekker zonnig terrasje
ik wil dat iemand me een nieuw biertje brengtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Koen66 het volgende:
ik wil 25 graden en een lekker zonnig terrasje
hij zag de TTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Roken!!!!!
goedemorgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
wat een rot leven heb ik toch, alles zit tegen en iedereen haat me
Ik ben hard op weg om oud te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
is er een koen zip?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die stomme zip van koen werkt niet
Bijna...quote:
dat is dan weer minder...quote:
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bijna...zoals elke dag, mijn standaard reactie op jou
kom je voor mij ook smeren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken
Nu broodjestijd
klopt, maar eetsmakelijkquote:
Ja maar schat ik ben dichter bij mijn eigen keuken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je brood wilt, kom je maar hierheen, dan wil ik best een brood voor je smeren
dan poep ik het wel uitquote:
Dan ga je inderdaad voorquote:
hard werkenquote:
wat ik me nou al even afvraag... niest die haai in je ui nou elke keer?quote:
Een kilo prei weegt evenveel als een kilo stenen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hard werken_!
de hele dag stenen sjouwen das pas hard werken, een prei weegt niks
hou het maar lekker zelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar schat ik ben dichter bij mijn eigen keuken.
Trev ik heb hier nog preispul voor je
niezen wtf heb jij geslikt man?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat ik me nou al even afvraag... niest die haai in je ui nou elke keer?
johquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Een kilo prei weegt evenveel als een kilo stenen hoor.
Alleen na een dag klinkeren ben ik meer moe dan na een dag in de preiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Een kilo prei weegt evenveel als een kilo stenen hoor.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Panda72 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
zo dat lucht op
ja, ongeveer op het hoogste punt zie je ter hoogte van zn bek/neus ineens een hoop spetters...quote:
Hey Beertjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Panda72 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
zo dat lucht op
quote:
Nee niet raar maar ze lopen wel allemaal tegen mij te zeuren. Zo jammer dat collega's niet mag vermoorden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
![]()
doen je collega's weer eens raar?
spetters joh, wat vreemd in de zeequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ongeveer op het hoogste punt zie je ter hoogte van zn bek/neus ineens een hoop spetters...
Volgens mij is verven wel legaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet raar maar ze lopen wel allemaal tegen mij te zeuren. Zo jammer dat collega's niet mag vermoorden.
mag dat niet, oohw dan heb ik iets illegaals gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet raar maar ze lopen wel allemaal tegen mij te zeuren. Zo jammer dat collega's niet mag vermoorden.
zeur dan nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar schat ik ben dichter bij mijn eigen keuken.
Trev ik heb hier nog preispul voor je
Hier ook snertquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is verven wel legaal
Paintballgun lenen?
huhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die stomme zip van koen werkt niet
ik zeg doe het niet, ga in de zon zitten met een biertjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog ff lekker een uurtje geslapenNu mar eens wat klusjes gaan doen in huis
Jij bent de krekel, hij is de mierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg doe het niet, ga in de zon zitten met een biertje
hgmmmm ik weet wel 10 dingen te bedenken die ik liever doe dan naar huis gaanquote:
Van mij mag je.quote:
quote:
ik weet ook nog wel 10 plekken waar ik liever heen ga dan naar huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hgmmmm ik weet wel 10 dingen te bedenken die ik liever doe dan naar huis gaan
dankquote:
Same here.. alleen 9 vd 10 keer zit ik al thuisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet ook nog wel 10 plekken waar ik liever heen ga dan naar huis
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef Koen66 het volgende:
lijkt wel of iedeeen nog steeds in de after-meet-dip zit oid
nee hoor, geen last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef Koen66 het volgende:
lijkt wel of iedeeen nog steeds in de after-meet-dip zit oid
klotpquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:05 schreef Symphonic het volgende:
Het is eigenlijk zonde om binnen te zitten....
Naar Marijke gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hgmmmm ik weet wel 10 dingen te bedenken die ik liever doe dan naar huis gaan
gelukkig, dat schept een bandquote:
Beetje wel ja. Maar ik ben iig al buiten geweest vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:05 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt hier niks te zoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar Marijke gaan
Naar ST gaan
Naar LL gaan
Naar Barretje gaan
Naar Muck gaan
Naar Whiskers2009 gaan
Naar MissMSX gaan
Naar LDG gaan
...
LDG?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar Marijke gaan
Naar ST gaan
Naar LL gaan
Naar Barretje gaan
Naar Muck gaan
Naar Whiskers2009 gaan
Naar MissMSX gaan
Naar LDG gaan
...
quote:
Ik ook nietquote:
klein drum meisjequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:05 schreef Symphonic het volgende:
Wat staat er op het menu?quote:
Haiquote:
Broodjes met stinksalami en een soepjequote:
Dankjequote:
Wat voor broodjes, wat voor soepje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe ist vandaag?
[..]
Broodjes met stinksalami en een soepje
dankquote:
geen dank, ik heb liever bierquote:
Hoiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe ist vandaag?
[..]
Broodjes met stinksalami en een soepje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh stinksalami![]()
Wat een kruisverhoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor broodjes, wat voor soepje?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Knuff voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh stinksalamiRustig aan meisje
Ja,jumjum![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heb ik hier niet bij de hand... sorryquote:
ja moet ik helemaal nd super en ik zat net zo lekker te bakken in de zonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb ik hier niet bij de hand... sorry
Kijk, nu kan ik beter bepalen of het je wel gaat lukken om smakelijk te eten of nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een kruisverhoor
Ehm, meergranenboterhammen (3) met boter en salami van de Lidl. En het is een champignonsoepje
QFTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar Marijke gaan
Naar ST gaan
Naar LL gaan
Naar Barretje gaan
Naar Muck gaan
Naar Whiskers2009 gaan
Naar MissMSX gaan
Naar LDG gaan
...
hangtieten zijn ook tieten hoor, graag een beetj emeer respectquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef MissMSX het volgende:
Kan dit topic snel vol? Ik word misselelijk van die hangtieten
-edit: leuke typo
moet je doorposten... voel je je aangesproken dan? of zie je ze voor je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef MissMSX het volgende:
Kan dit topic snel vol? Ik word misselelijk van die hangtieten
-edit: leuke typo
Ik had het lijstje gemist, wat is het?quote:
En, wat is het eindoordeel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik beter bepalen of het je wel gaat lukken om smakelijk te eten of niet
IK WIL DAT! GIVE ME!quote:
ik sterf liever van de honger, wat een bagger is dat zegquote:
Schrap mij maar uit die lijst, want ik heb hangtietenquote:
Lijstje waar MPG graag heen wilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het lijstje gemist, wat is het?
quote:Naar Marijke gaan
Naar ST gaan
Naar LL gaan
Naar Barretje gaan
Naar Muck gaan
Naar Whiskers2009 gaan
Naar MissMSX gaan
Naar LDG gaan
Het zijn mijn tieten en daarover mag ik zeggen wat ik wilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hangtieten zijn ook tieten hoor, graag een beetj emeer respect
De TT doelt op mijn tietenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je doorposten... voel je je aangesproken dan? of zie je ze voor je?
ik geef pas een waardeoordeel als ik ze gezien hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schrap mij maar uit die lijst, want ik heb hangtieten
Klintk best goed. Maar wel een beetje weinigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het lijstje gemist, wat is het?
[..]
En, wat is het eindoordeel?
[..]
IK WIL DAT! GIVE ME!
ooh dan wil ik pics en zelf oordelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn mijn tieten en daarover mag ik zeggen wat ik wil
Lekker juist! In de vakantiemacaroniquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik sterf liever van de honger, wat een bagger is dat zeg
Nee hoor, staat nergensquote:
Nooit dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik geef pas een waardeoordeel als ik ze gezien heb
als je die toch al hebt kan die bh ook wel wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schrap mij maar uit die lijst, want ik heb hangtieten
Ahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijstje waar MPG graag heen wil
en ik gaf QFT
It's your party and you can cry if you want to!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn mijn tieten en daarover mag ik zeggen wat ik wil
Zie het vorige topicquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, staat nergenszijn gewoon hangtieten in het algemeen...
Oh zet mij er dan ook maar bijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, staat nergenszijn gewoon hangtieten in het algemeen...
Ze hangen nu op m'n buik, maar ben niet van plan ze tot m'n knieen te laten zakkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je die toch al hebt kan die bh ook wel weg
jij wil wel erg graag wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaNou ik wil wel naar Rusland en Tsjernobyl enzo
![]()
Nee joh, is voor nu genoeg en dan strakjes nog een tussendoortjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klintk best goed. Maar wel een beetje weinig
ja, of zoals ze in Sisters zongen: It's my party and I die if I want toquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaNou ik wil wel naar Rusland en Tsjernobyl enzo
![]()
[..]
It's your party and you can cry if you want to!
over je schouder gooienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hangen nu op m'n buik, maar ben niet van plan ze tot m'n knieen te laten zakken
Oh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik hele ander meningen over gezien
Waar zijn de dames met pronte borstjes?quote:
je tong is stukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker juist! In de vakantiemacaroni
Japan is tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag weg
Japan ook nog
Die bestaan niet in de KSCquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zijn de dames met pronte borstjes?
Daar doe ik niet aan...quote:
Owh, nou ja, als jij er op overleeft dan is het primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, is voor nu genoeg en dan strakjes nog een tussendoortje
pront, was da? Hoe zien die eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zijn de dames met pronte borstjes?
De MIquote:
Sinds wanneer post gij hier?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, nou ja, als jij er op overleeft dan is het prima
Prima, maar noem mij dan geen leugenaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan...leef in het nu
![]()
Sinds ik weet het niet eens meer.quote:
heb ik ook niet letterlijk gedaan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima, maar noem mij dan geen leugenaar
hoaxquote:
Ik haat snelheidquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds ik weet het niet eens meer.
Maar niet zo vaak, want het gaat me te snel
Figuurlijk is al erg genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik ook niet letterlijk gedaan...
maar sterkte dan met je hangtieten... je schijnt er nogal last van te hebben
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag weg
Japan ook nog
Dan zit je goed waar je nu zit denk ik?quote:
ja auschwitz, goedkoop bier daarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?Dat lijkt me gewoon gaaf en ik wil ook naar Auschwitz
En nee, niet Japan, alhoewel, misschien ooit daar sushi eten![]()
Het spijt me...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Figuurlijk is al erg genoeg![]()
Ja, dank je
Sushiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?Dat lijkt me gewoon gaaf en ik wil ook naar Auschwitz
En nee, niet Japan, alhoewel, misschien ooit daar sushi eten![]()
quote:
Ik ben verslaafd aan sushiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sushi
Maar ze hebben genoeg eten dat wel lekker is daar
Daar koop ik geen nieuwe tieten voorquote:
Ik aan Japanquote:
nee maar serieus, ik ga binnenkort wel eek keerquote:
kan je die kopen dan? Zou je nieuwe willen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar koop ik geen nieuwe tieten voor
gelukkig weet ik beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lul niet alle dames van de KSC hebben een B/C cup of meer
geen idee... maar als jij het zegt, dan geloof ik jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien handig om een lijstje in de OP te zettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan nog, b kan kan ook zeer zeker pront zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien handig om een lijstje in de OP te zetten
Nou, beetje ophogen kan wel toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan je die kopen dan? Zou je nieuwe willen dan?
Maar dat wil niet zeggen dat het hangtieten zijn toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor ik wil het niet, ik weet het gewoonquote:
C ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan nog, b kan kan ook zeer zeker pront zijn
tepels die je aankijkne n hoi zeggenquote:
ik zal eens goed kijken volgende keerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat het hangtieten zijn toch?![]()
Al vind ik de mijne niet echt pront
Pratende tepels lijken me best engquote:
de sociale werkplaats meldt zich weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Panda72 het volgende:
Note to collega: duw je nooit te hard af van jouw buro(of waar dan ook) als je op een burostoel zit met wieltjes. Voordat je het weet stuiter je zo tegen een muur.
Ooooooh en je hoeft niet boos te kijken als jouw collega(ik dus) dan zegt miep miep zzzzzzzoefffffff.
prima joh het zal allemaal welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik wil het niet, ik weet het gewoon
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Please kill me!
Zitten nu al ruim een uur in een lokaal... NIETSInloggen... Einde verhaal, uur verder... nog steeds een deel van ons niet ingelogd... Kill me!!!!!!!
peinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Please kill me!
Zitten nu al ruim een uur in een lokaal... NIETSInloggen... Einde verhaal, uur verder... nog steeds een deel van ons niet ingelogd... Kill me!!!!!!!
quote:
quote:
WEES NIET BANGquote:
parmantig dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
maaruh... pront... zegt me nog steeds niks...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
maaruh... pront... zegt me nog steeds niks...
Niet hangend dusquote:pront bn, bw monter, flink; parmantig
quote:
Ik rol aan tijden zo van archiefkast naar buro en weer terug en zij doet mij 1 keer na 1 keer maar en ze gaat te hard.quote:
Tegelijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
WEES NIET BANG![]()
ik snoer ze wel de mond met mijn mond
maar flinke... die kunnen toch ook hangen?quote:
rollenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik rol aan tijden zo van archiefkast naar buro en weer terug en zij doet mij 1 keer na 1 keer maar en ze gaat te hard.
de ander knijp ik wel dicht met mijn hand danquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar flinke... die kunnen toch ook hangen?
quote:Het woord is waarschijnlijk afgeleid van prompt. Pront en prompt delen dan ook een aantal betekenissen: vlot, snel, stipt, nauwkeurig, zonder aarzelen, op korte termijn. Bij pront horen dan verder nog de betekenissen: knap, mooi, trots, parmantig. Zo kon je vroeger spreken van een pronte vrouw. Maar de reden dat het echt jammer is dat het woord aan het verdwijnen is, is door een uitdrukking waar in het Nederlands geen goed equivalent voor is. Het gaat om het gebruik van het woord pront in de uitdrukking 'pronte borsten'. Het Nederlands kent helaas geen ander woord dat zo goed de staat van de betreffende borsten aanduidt.
Ja, maar flink in dit geval in de betekenis van 'met opgeheven hoofd'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar flinke... die kunnen toch ook hangen?
Jaquote:
Ah, een man die kan multitaskenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
de ander knijp ik wel dicht met mijn hand dan
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:
alleen in bed hoorquote:
ah, nu begint het een beetje te dagenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar flink in dit geval in de betekenis van 'met opgeheven hoofd'
Haiquote:
Ah, dan is het niet gek dat ik het niet snap...quote:
Meer is ook niet nodigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
[..]
alleen in bed hoor
tja, dat heb je met die jonkiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan is het niet gek dat ik het niet snap...
weet ikquote:
hee bos, ik heb mooi weer besteld voor je naaktpak dag, i shet daar al aangekomen?quote:
GMTA..quote:
lapo angstquote:
DIT, ECHT DIT !quote:
Jezelf quotenquote:
ik ben pezu, en pezu kan datquote:
Ja hoor. Ik zal zo kijken of ik foto's kan schieten..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik
[..]
hee bos, ik heb mooi weer besteld voor je naaktpak dag, i shet daar al aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |