Ze hangen nu op m'n buik, maar ben niet van plan ze tot m'n knieen te laten zakkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je die toch al hebt kan die bh ook wel weg
jij wil wel erg graag wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaNou ik wil wel naar Rusland en Tsjernobyl enzo
![]()
Nee joh, is voor nu genoeg en dan strakjes nog een tussendoortjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klintk best goed. Maar wel een beetje weinig
ja, of zoals ze in Sisters zongen: It's my party and I die if I want toquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaNou ik wil wel naar Rusland en Tsjernobyl enzo
![]()
[..]
It's your party and you can cry if you want to!
over je schouder gooienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hangen nu op m'n buik, maar ben niet van plan ze tot m'n knieen te laten zakken
Oh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik hele ander meningen over gezien
Waar zijn de dames met pronte borstjes?quote:
je tong is stukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker juist! In de vakantiemacaroni
Japan is tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag weg
Japan ook nog
Die bestaan niet in de KSCquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zijn de dames met pronte borstjes?
Daar doe ik niet aan...quote:
Owh, nou ja, als jij er op overleeft dan is het primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, is voor nu genoeg en dan strakjes nog een tussendoortje
pront, was da? Hoe zien die eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zijn de dames met pronte borstjes?
De MIquote:
Sinds wanneer post gij hier?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, nou ja, als jij er op overleeft dan is het prima
Prima, maar noem mij dan geen leugenaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan...leef in het nu
![]()
Sinds ik weet het niet eens meer.quote:
heb ik ook niet letterlijk gedaan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima, maar noem mij dan geen leugenaar
hoaxquote:
Ik haat snelheidquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds ik weet het niet eens meer.
Maar niet zo vaak, want het gaat me te snel
Figuurlijk is al erg genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik ook niet letterlijk gedaan...
maar sterkte dan met je hangtieten... je schijnt er nogal last van te hebben
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag weg
Japan ook nog
Dan zit je goed waar je nu zit denk ik?quote:
ja auschwitz, goedkoop bier daarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?Dat lijkt me gewoon gaaf en ik wil ook naar Auschwitz
En nee, niet Japan, alhoewel, misschien ooit daar sushi eten![]()
Het spijt me...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Figuurlijk is al erg genoeg![]()
Ja, dank je
Sushiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?Dat lijkt me gewoon gaaf en ik wil ook naar Auschwitz
En nee, niet Japan, alhoewel, misschien ooit daar sushi eten![]()
quote:
Ik ben verslaafd aan sushiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sushi
Maar ze hebben genoeg eten dat wel lekker is daar
Daar koop ik geen nieuwe tieten voorquote:
Ik aan Japanquote:
nee maar serieus, ik ga binnenkort wel eek keerquote:
kan je die kopen dan? Zou je nieuwe willen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar koop ik geen nieuwe tieten voor
gelukkig weet ik beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lul niet alle dames van de KSC hebben een B/C cup of meer
geen idee... maar als jij het zegt, dan geloof ik jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien handig om een lijstje in de OP te zettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan nog, b kan kan ook zeer zeker pront zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien handig om een lijstje in de OP te zetten
Nou, beetje ophogen kan wel toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan je die kopen dan? Zou je nieuwe willen dan?
Maar dat wil niet zeggen dat het hangtieten zijn toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor ik wil het niet, ik weet het gewoonquote:
C ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan nog, b kan kan ook zeer zeker pront zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |