Waar zijn de dames met pronte borstjes?quote:
je tong is stukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker juist! In de vakantiemacaroni
Japan is tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag weg
Japan ook nog
Die bestaan niet in de KSCquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zijn de dames met pronte borstjes?
Daar doe ik niet aan...quote:
Owh, nou ja, als jij er op overleeft dan is het primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, is voor nu genoeg en dan strakjes nog een tussendoortje
pront, was da? Hoe zien die eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zijn de dames met pronte borstjes?
De MIquote:
Sinds wanneer post gij hier?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, nou ja, als jij er op overleeft dan is het prima
Prima, maar noem mij dan geen leugenaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan...leef in het nu
![]()
Sinds ik weet het niet eens meer.quote:
heb ik ook niet letterlijk gedaan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima, maar noem mij dan geen leugenaar
hoaxquote:
Ik haat snelheidquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds ik weet het niet eens meer.
Maar niet zo vaak, want het gaat me te snel
Figuurlijk is al erg genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik ook niet letterlijk gedaan...
maar sterkte dan met je hangtieten... je schijnt er nogal last van te hebben
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wil wel erg graag weg
Japan ook nog
Dan zit je goed waar je nu zit denk ik?quote:
ja auschwitz, goedkoop bier daarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?Dat lijkt me gewoon gaaf en ik wil ook naar Auschwitz
En nee, niet Japan, alhoewel, misschien ooit daar sushi eten![]()
Het spijt me...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Figuurlijk is al erg genoeg![]()
Ja, dank je
Sushiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?Dat lijkt me gewoon gaaf en ik wil ook naar Auschwitz
En nee, niet Japan, alhoewel, misschien ooit daar sushi eten![]()
quote:
Ik ben verslaafd aan sushiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sushi
Maar ze hebben genoeg eten dat wel lekker is daar
Daar koop ik geen nieuwe tieten voorquote:
Ik aan Japanquote:
nee maar serieus, ik ga binnenkort wel eek keerquote:
kan je die kopen dan? Zou je nieuwe willen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar koop ik geen nieuwe tieten voor
gelukkig weet ik beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lul niet alle dames van de KSC hebben een B/C cup of meer
geen idee... maar als jij het zegt, dan geloof ik jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien handig om een lijstje in de OP te zettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan nog, b kan kan ook zeer zeker pront zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien handig om een lijstje in de OP te zetten
Nou, beetje ophogen kan wel toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan je die kopen dan? Zou je nieuwe willen dan?
Maar dat wil niet zeggen dat het hangtieten zijn toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor ik wil het niet, ik weet het gewoonquote:
C ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan nog, b kan kan ook zeer zeker pront zijn
tepels die je aankijkne n hoi zeggenquote:
ik zal eens goed kijken volgende keerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat het hangtieten zijn toch?![]()
Al vind ik de mijne niet echt pront
Pratende tepels lijken me best engquote:
de sociale werkplaats meldt zich weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Panda72 het volgende:
Note to collega: duw je nooit te hard af van jouw buro(of waar dan ook) als je op een burostoel zit met wieltjes. Voordat je het weet stuiter je zo tegen een muur.
Ooooooh en je hoeft niet boos te kijken als jouw collega(ik dus) dan zegt miep miep zzzzzzzoefffffff.
prima joh het zal allemaal welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik wil het niet, ik weet het gewoon
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Please kill me!
Zitten nu al ruim een uur in een lokaal... NIETSInloggen... Einde verhaal, uur verder... nog steeds een deel van ons niet ingelogd... Kill me!!!!!!!
peinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Please kill me!
Zitten nu al ruim een uur in een lokaal... NIETSInloggen... Einde verhaal, uur verder... nog steeds een deel van ons niet ingelogd... Kill me!!!!!!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |