Ja maar schat ik ben dichter bij mijn eigen keuken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je brood wilt, kom je maar hierheen, dan wil ik best een brood voor je smeren
dan poep ik het wel uitquote:
Dan ga je inderdaad voorquote:
hard werkenquote:
wat ik me nou al even afvraag... niest die haai in je ui nou elke keer?quote:
Een kilo prei weegt evenveel als een kilo stenen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hard werken_!
de hele dag stenen sjouwen das pas hard werken, een prei weegt niks
hou het maar lekker zelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar schat ik ben dichter bij mijn eigen keuken.
Trev ik heb hier nog preispul voor je
niezen wtf heb jij geslikt man?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat ik me nou al even afvraag... niest die haai in je ui nou elke keer?
johquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Een kilo prei weegt evenveel als een kilo stenen hoor.
Alleen na een dag klinkeren ben ik meer moe dan na een dag in de preiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Een kilo prei weegt evenveel als een kilo stenen hoor.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Panda72 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
zo dat lucht op
ja, ongeveer op het hoogste punt zie je ter hoogte van zn bek/neus ineens een hoop spetters...quote:
Hey Beertjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Panda72 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
zo dat lucht op
quote:
Nee niet raar maar ze lopen wel allemaal tegen mij te zeuren. Zo jammer dat collega's niet mag vermoorden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
![]()
doen je collega's weer eens raar?
spetters joh, wat vreemd in de zeequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ongeveer op het hoogste punt zie je ter hoogte van zn bek/neus ineens een hoop spetters...
Volgens mij is verven wel legaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet raar maar ze lopen wel allemaal tegen mij te zeuren. Zo jammer dat collega's niet mag vermoorden.
mag dat niet, oohw dan heb ik iets illegaals gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet raar maar ze lopen wel allemaal tegen mij te zeuren. Zo jammer dat collega's niet mag vermoorden.
zeur dan nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar schat ik ben dichter bij mijn eigen keuken.
Trev ik heb hier nog preispul voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |