Gunstig, nou houd ze het weer twee minuten vol daarquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dennis is te dom om zijn eigen naam te onthouden daarom noemt ze hem wel eens pim!
Flesserukkers....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee, ik doe magazijn, de lege flessen
Ik geniet zowaar ook zwaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
Zelfs Maik loopt weg. Ik lig in een deuk.
Lol het maakt het nog zo veel leuker dat niemand haar echt aandacht geeft!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef Ransjih het volgende:
"kijk naar mij".... "hier ben ik"....joehoeeeee
Ik zie een opstapje voor de telefoon.....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef Darklight het volgende:
Joanna is zo wel als eerste bij de telefoon
ik zou het wel erg tof vinden als de foon gaat, ze springt van haar bedje af, struikelt, ligt op de grond, probeert op te staan, en hoort zeggen: Met Servio!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef Darklight het volgende:
Misschien gaat die pas over 'n paar dagen ....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef Darklight het volgende:
Jo is niet gewend haar zin niet te krijgen dus dat wordt een explosie die blaast het hele huis om verquote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze zo iets doen, dat wordt vuurwerk, reken daar maar op.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou het wel erg tof vinden als de foon gaat, ze springt van haar bedje af, struikelt, ligt op de grond, probeert op te staan, en hoort zeggen: Met Servio!
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou het wel erg tof vinden als de foon gaat, ze springt van haar bedje af, struikelt, ligt op de grond, probeert op te staan, en hoort zeggen: Met Servio!
Stem:"Joanna, er staat iets voor je klaar in het labyrint, een megafoon".quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef Ransjih het volgende:
"kijk naar mij".... "hier ben ik"....joehoeeeee
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef waxmask het volgende:
Te laat en ze hing op...de kut sanctie!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |