+1quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Niki.P het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik hoop dat de telefoon gewoon niet gaat! of dat het iets dat niet leuk is is..
Of dat ze een naam moet noemen en die persoon krijgt 1000 euro uit haar kluisquote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Niki.P het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik hoop dat de telefoon gewoon niet gaat! of dat het iets dat niet leuk is is..
Heb em aangeslingert.quote:
Eensch!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
Ze zal toch een keer motten pissen, en dan RRRRIIIIIING
Kun je het gekrijs al horen vanaf de pot???quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
Ze zal toch een keer motten pissen, en dan RRRRIIIIIING
en waar zijn de capsquote:
Yep echt liev, net kwam ie ook al kijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Niki.P het volgende:
Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Niki.P het volgende:[/b]
Aaah karim brengt Joanne een kopje thee!
Was ze jou favo dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Het favorietje is bij de kijker al aardig door het ijs gezakt.
Ik dacht vanochtend ffkes lekker met een bakje koffie de stream te kijken.... krijg ik me toch een reclameriedel voor een botoxtoko te horen niet te zuinig.
Vergeten dat de deur al in huis lag, denk ik.....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef waxmask het volgende:
Hahaha Karim komt binnenvallen..letterlijk....iemand GIFcap? pls pls pls....
So close, but so far awayquote:
Oh gelukkig maar. Je bedoelt wrs het favootje van het hokje.quote:
Met haar hakken aan lopen de mannen harder voor haar, en zie daar Karim komt haar warme thee brengenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Niki.P het volgende:
Joanna wacht op telefoontje
14 maart om 21.15
Want met hakken kan je niet rennen.
Joanna kampeert al een groot deel van de dag in de tuin. Maar ze zit er niet om te genieten van het slechte weer. Haar gevoel vertelt haar dat de telefoon vandaag gaat. Aangezien ze er normaal niet als eerste bij kan zijn, omdat ze op hakken loopt, besluit ze om ernaast te gaan zitten. Waanzin of strategie? We moeten afwachten om daar een antwoord op te krijgen.
Sneakers aantrekken is geen optie??
Die gaan dus bellen als ze gaat pissen...duidelijk...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Niki.P het volgende:
Joanna wacht op telefoontje
14 maart om 21.15
Want met hakken kan je niet rennen.
Joanna kampeert al een groot deel van de dag in de tuin. Maar ze zit er niet om te genieten van het slechte weer. Haar gevoel vertelt haar dat de telefoon vandaag gaat. Aangezien ze er normaal niet als eerste bij kan zijn, omdat ze op hakken loopt, besluit ze om ernaast te gaan zitten. Waanzin of strategie? We moeten afwachten om daar een antwoord op te krijgen.
Sneakers aantrekken is geen optie??
gelukkig praat ze graag over haar zelf!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is echt niet populair (meer) in de groep, niemand houdt haar gezelschap.
Gelukkig weet ze dat dat aan de groep ligt, en niet aan haar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan stijgt de productie wel in mijn achtig van hun..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die gaan dus bellen als ze gaat pissen...duidelijk...
Kon jij wel opvangen of en wanneer ze de andere bekend maken? Ze zaten er bij mij op de stream doorheen te kakelen.quote:
Zelfs Servio niet, in zich in aan het slijmenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelukkig maar, ze zou eens uit haar rol vallen zeg!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die gaat niet meer janken, alleen maar een hoop sjagrijnen straks.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze dat dat aan de groep ligt, en niet aan haar.
Werd maar 1 naam onthuld. Geen idee of de 2de nog komt, maar dat zal wel servio zijn jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Kon jij wel opvangen of en wanneer ze de andere bekend maken? Ze zaten er bij mij op de stream doorheen te kakelen.![]()
![]()
Ik denk dat het toch wel Servio is.
Yep, grijs kent ze niet, alleen zwart of wit. Dat ze mag onderkoelen in in de tuin.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig weet ze dat dat aan de groep ligt, en niet aan haar.
preciesquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
respect voor de stem: gewoooooooooon laten liggen!
Mo doet wel meer dan dat....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
Toch zie ik Joanna liever niet het spel verlaten![]()
Van alle vrouwen, is zij de enige die het spel probeert te spelen.
Monique laat zich alleen maar aanduwen.
Laura ligt in bed.
Aafke wacht op de volgende borrel.
en Sharon... die kan volgens mij niet wachten tot haar geheim eindelijk is geraden en daar haar identiteit en aanzien aan kan ontlenen in dat huis.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telefoonnnnnnnnnnnnn!!!!!
Ow was mijn buurvrouw maar.
Grijze zak er omheen,, wordt ze morgenvroeg opgehaaldquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
respect voor de stem: gewoooooooooon laten liggen!
Neee, Flipje is leuk!!! Hij is lief, aardig, en oprecht! en ja ook nog eens knap!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef itsme het volgende:
O van mij mag Philip ook wel weg. Is Joanna haar maatje kwijt. Haar enige maatje. Helaas, de kijkers zullen hem er wel in houden vanwege zijn mooie blauwe ogen.
Ik stem niet...maar vind Flip toch wel 1 van de normale leuke jongens in huis en da's puur op de omgang en niet op uiterlijk...niks mis met die gast...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef itsme het volgende:
O van mij mag Philip ook wel weg. Is Joanna haar maatje kwijt. Haar enige maatje. Helaas, de kijkers zullen hem er wel in houden vanwege zijn mooie blauwe ogen.
Neuh Flip moet blijven, Aafke eruit, en dan gaat Jo misschien wel de fout in met Flipje. Daarna spijt en wij meer lolquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef itsme het volgende:
Ik had het net over "grijs"quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, grijs kent ze niet, alleen zwart of wit. Dat ze mag onderkoelen in in de tuin.
Jij snapt umquote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
Als de foon zo gaat zegt de stem: "Joanna geef de telefoon aan Gerard"
Waarop Jo reageert, ben je helemaal fakkingteringgeschift, zit al de hele tijd in mijn eentje bij die fakking foon!
Joanna je volgt de orders van de stem niet op er gaat 1000 euro uit je kluis!
Ja ze hebben en standje gekregen hebben ze het met de andere bewoners besproken..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Hé, ze zitten nooit meer met dat boek te klooien (Flip en Jo), zouden ze toch een standje, buiten de camera's natuurlijk, hebben gekregen?
Mo heeft een Pim gedumpt...tot twee keer...voor een ander....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef MargrietV het volgende:
Over 30 jaar zit Joanna in het programma Memories en vertelt ik zou Pim zo graag weer eens ontmoeten. Door mijn deelname aan Secret Story ging mijn relatie met hem op de klippen. Eens droomde ik met hem te trouwen en dan speelde ze Thomas Berge op mijn trouwdag. Hoe zou het die Thomas gaan, kan ik ze niet alle twee terug zien?
Oke tof! Had ik niet meegekregen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ze hebben en standje gekregen hebben ze het met de andere bewoners besproken..
Nu toch ook weer?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mo heeft een Pim gedumpt...tot twee keer...voor een ander....
Pim was dan weer van Mo, als ik het goed heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef MargrietV het volgende:
Over 30 jaar zit Joanna in het programma Memories en vertel ik zou Pim zo graag weer eens ontmoeten. Door mijn deelname aan Secret Story ging mijn relatie met hem op de klippen. Eens droomde ik met hem te trouwen en dan speelde ze Thomas Berge op mijn trouwdag. Hoe zou het die Thomas gaan, kan ik ze niet alle twee terug zien?
doenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
Als de foon zo gaat zegt de stem: "Joanna geef de telefoon aan Gerard"
Waarop Jo reageert, ben je helemaal fakkingteringgeschift, zit al de hele tijd in mijn eentje bij die fakking foon!
Joanna je volgt de orders van de stem niet op er gaat 1000 euro uit je kluis!
Yep hebben ze gehad, men vond het slim bedacht maar het mocht niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Hé, ze zitten nooit meer met dat boek te klooien (Flip en Jo), zouden ze toch een standje, buiten de camera's natuurlijk, hebben gekregen?
Jo heeft Flip gedumpt omdat de anderen er wat van dachten...dus bij deze zegt Flip amper nog wat tegen haar...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Gevonden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Grijze zak er omheen,, wordt ze morgenvroeg opgehaald
Pim is van Mo Dennis is van Jo!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef MargrietV het volgende:
Over 30 jaar zit Joanna in het programma Memories en vertel ik zou Pim zo graag weer eens ontmoeten. Door mijn deelname aan Secret Story ging mijn relatie met hem op de klippen. Eens droomde ik met hem te trouwen en dan speelde ze Thomas Berge op mijn trouwdag. Hoe zou het die Thomas gaan, kan ik ze niet alle twee terug zien?
Echt? De slet!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mo heeft een Pim gedumpt...tot twee keer...voor een ander....
Toen ze naar de Antillen ging zou hij later komen...was niet meer nodig want ze lag met een Top Gun in haar muts....quote:
maar dennis is te dom om zijn eigen naam te onthouden daarom noemt ze hem wel eens pim!quote:
Niet gedumpt hoor, let maar eens op de lichaamstaal tussen hun twee. Gisteren lag ze nog sneaky te vingerfriemelen met philip in de hoop dat het niet op zou vallenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jo heeft Flip gedumpt omdat de anderen er wat van dachten...dus bij deze zegt Flip amper nog wat tegen haar...
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dennis is te dom om zijn eigen naam te onthouden daarom noemt ze hem wel eens pim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |