Jij snapt umquote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
Als de foon zo gaat zegt de stem: "Joanna geef de telefoon aan Gerard"
Waarop Jo reageert, ben je helemaal fakkingteringgeschift, zit al de hele tijd in mijn eentje bij die fakking foon!
Joanna je volgt de orders van de stem niet op er gaat 1000 euro uit je kluis!
Ja ze hebben en standje gekregen hebben ze het met de andere bewoners besproken..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Hé, ze zitten nooit meer met dat boek te klooien (Flip en Jo), zouden ze toch een standje, buiten de camera's natuurlijk, hebben gekregen?
Mo heeft een Pim gedumpt...tot twee keer...voor een ander....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef MargrietV het volgende:
Over 30 jaar zit Joanna in het programma Memories en vertelt ik zou Pim zo graag weer eens ontmoeten. Door mijn deelname aan Secret Story ging mijn relatie met hem op de klippen. Eens droomde ik met hem te trouwen en dan speelde ze Thomas Berge op mijn trouwdag. Hoe zou het die Thomas gaan, kan ik ze niet alle twee terug zien?
Oke tof! Had ik niet meegekregen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ze hebben en standje gekregen hebben ze het met de andere bewoners besproken..
Nu toch ook weer?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mo heeft een Pim gedumpt...tot twee keer...voor een ander....
Pim was dan weer van Mo, als ik het goed heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef MargrietV het volgende:
Over 30 jaar zit Joanna in het programma Memories en vertel ik zou Pim zo graag weer eens ontmoeten. Door mijn deelname aan Secret Story ging mijn relatie met hem op de klippen. Eens droomde ik met hem te trouwen en dan speelde ze Thomas Berge op mijn trouwdag. Hoe zou het die Thomas gaan, kan ik ze niet alle twee terug zien?
doenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
Als de foon zo gaat zegt de stem: "Joanna geef de telefoon aan Gerard"
Waarop Jo reageert, ben je helemaal fakkingteringgeschift, zit al de hele tijd in mijn eentje bij die fakking foon!
Joanna je volgt de orders van de stem niet op er gaat 1000 euro uit je kluis!
Yep hebben ze gehad, men vond het slim bedacht maar het mocht niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Hé, ze zitten nooit meer met dat boek te klooien (Flip en Jo), zouden ze toch een standje, buiten de camera's natuurlijk, hebben gekregen?
Jo heeft Flip gedumpt omdat de anderen er wat van dachten...dus bij deze zegt Flip amper nog wat tegen haar...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Gevonden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Grijze zak er omheen,, wordt ze morgenvroeg opgehaald
Pim is van Mo Dennis is van Jo!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef MargrietV het volgende:
Over 30 jaar zit Joanna in het programma Memories en vertel ik zou Pim zo graag weer eens ontmoeten. Door mijn deelname aan Secret Story ging mijn relatie met hem op de klippen. Eens droomde ik met hem te trouwen en dan speelde ze Thomas Berge op mijn trouwdag. Hoe zou het die Thomas gaan, kan ik ze niet alle twee terug zien?
Echt? De slet!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mo heeft een Pim gedumpt...tot twee keer...voor een ander....
Toen ze naar de Antillen ging zou hij later komen...was niet meer nodig want ze lag met een Top Gun in haar muts....quote:
maar dennis is te dom om zijn eigen naam te onthouden daarom noemt ze hem wel eens pim!quote:
Niet gedumpt hoor, let maar eens op de lichaamstaal tussen hun twee. Gisteren lag ze nog sneaky te vingerfriemelen met philip in de hoop dat het niet op zou vallenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jo heeft Flip gedumpt omdat de anderen er wat van dachten...dus bij deze zegt Flip amper nog wat tegen haar...
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dennis is te dom om zijn eigen naam te onthouden daarom noemt ze hem wel eens pim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |