Gelukkig weet ze dat dat aan de groep ligt, en niet aan haar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is echt niet populair (meer) in de groep, niemand houdt haar gezelschap.
Dan stijgt de productie wel in mijn achtig van hun..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die gaan dus bellen als ze gaat pissen...duidelijk...
Kon jij wel opvangen of en wanneer ze de andere bekend maken? Ze zaten er bij mij op de stream doorheen te kakelen.quote:
Zelfs Servio niet, in zich in aan het slijmenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is echt niet populair (meer) in de groep, niemand houdt haar gezelschap.
Gelukkig maar, ze zou eens uit haar rol vallen zeg!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die gaat niet meer janken, alleen maar een hoop sjagrijnen straks.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze dat dat aan de groep ligt, en niet aan haar.
Werd maar 1 naam onthuld. Geen idee of de 2de nog komt, maar dat zal wel servio zijn jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Kon jij wel opvangen of en wanneer ze de andere bekend maken? Ze zaten er bij mij op de stream doorheen te kakelen.![]()
![]()
Ik denk dat het toch wel Servio is.
Yep, grijs kent ze niet, alleen zwart of wit. Dat ze mag onderkoelen in in de tuin.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig weet ze dat dat aan de groep ligt, en niet aan haar.
preciesquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
respect voor de stem: gewoooooooooon laten liggen!
Mo doet wel meer dan dat....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
Toch zie ik Joanna liever niet het spel verlaten![]()
Van alle vrouwen, is zij de enige die het spel probeert te spelen.
Monique laat zich alleen maar aanduwen.
Laura ligt in bed.
Aafke wacht op de volgende borrel.
en Sharon... die kan volgens mij niet wachten tot haar geheim eindelijk is geraden en daar haar identiteit en aanzien aan kan ontlenen in dat huis.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telefoonnnnnnnnnnnnn!!!!!
Ow was mijn buurvrouw maar.
Grijze zak er omheen,, wordt ze morgenvroeg opgehaaldquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
respect voor de stem: gewoooooooooon laten liggen!
Neee, Flipje is leuk!!! Hij is lief, aardig, en oprecht! en ja ook nog eens knap!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef itsme het volgende:
O van mij mag Philip ook wel weg. Is Joanna haar maatje kwijt. Haar enige maatje. Helaas, de kijkers zullen hem er wel in houden vanwege zijn mooie blauwe ogen.
Ik stem niet...maar vind Flip toch wel 1 van de normale leuke jongens in huis en da's puur op de omgang en niet op uiterlijk...niks mis met die gast...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef itsme het volgende:
O van mij mag Philip ook wel weg. Is Joanna haar maatje kwijt. Haar enige maatje. Helaas, de kijkers zullen hem er wel in houden vanwege zijn mooie blauwe ogen.
Neuh Flip moet blijven, Aafke eruit, en dan gaat Jo misschien wel de fout in met Flipje. Daarna spijt en wij meer lolquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef itsme het volgende:
Ik had het net over "grijs"quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, grijs kent ze niet, alleen zwart of wit. Dat ze mag onderkoelen in in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |