en waar zijn de capsquote:
Yep echt liev, net kwam ie ook al kijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Niki.P het volgende:
Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Niki.P het volgende:[/b]
Aaah karim brengt Joanne een kopje thee!
Was ze jou favo dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Het favorietje is bij de kijker al aardig door het ijs gezakt.
Ik dacht vanochtend ffkes lekker met een bakje koffie de stream te kijken.... krijg ik me toch een reclameriedel voor een botoxtoko te horen niet te zuinig.
Vergeten dat de deur al in huis lag, denk ik.....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef waxmask het volgende:
Hahaha Karim komt binnenvallen..letterlijk....iemand GIFcap? pls pls pls....
So close, but so far awayquote:
Oh gelukkig maar. Je bedoelt wrs het favootje van het hokje.quote:
Met haar hakken aan lopen de mannen harder voor haar, en zie daar Karim komt haar warme thee brengenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Niki.P het volgende:
Joanna wacht op telefoontje
14 maart om 21.15
Want met hakken kan je niet rennen.
Joanna kampeert al een groot deel van de dag in de tuin. Maar ze zit er niet om te genieten van het slechte weer. Haar gevoel vertelt haar dat de telefoon vandaag gaat. Aangezien ze er normaal niet als eerste bij kan zijn, omdat ze op hakken loopt, besluit ze om ernaast te gaan zitten. Waanzin of strategie? We moeten afwachten om daar een antwoord op te krijgen.
Sneakers aantrekken is geen optie??
Die gaan dus bellen als ze gaat pissen...duidelijk...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Niki.P het volgende:
Joanna wacht op telefoontje
14 maart om 21.15
Want met hakken kan je niet rennen.
Joanna kampeert al een groot deel van de dag in de tuin. Maar ze zit er niet om te genieten van het slechte weer. Haar gevoel vertelt haar dat de telefoon vandaag gaat. Aangezien ze er normaal niet als eerste bij kan zijn, omdat ze op hakken loopt, besluit ze om ernaast te gaan zitten. Waanzin of strategie? We moeten afwachten om daar een antwoord op te krijgen.
Sneakers aantrekken is geen optie??
gelukkig praat ze graag over haar zelf!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is echt niet populair (meer) in de groep, niemand houdt haar gezelschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |