ANWB bellen en repatrieren, die hap. Ze vliegen op Rotterdam en dan kan Mammie het wel regelen in haar klinieken.quote:
Zou ze toch een opblaaspopje blijken?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef TimeJumper het volgende:
Wat loopt Monique altijd raar op hakken.
Die enkels zwikken heen en waar
Nog niet officieel hoor. Maar ze blijft er maar over doorblaten, ze zegt niks volgens haarzelf, maar ze blijft er maar over doorgaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
Heeft Laura echt de missie van Karim verneukt?
bah!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog niet officieel hoor. Maar ze blijft er maar over doorblaten, ze zegt niks volgens haarzelf, maar ze blijft er maar over doorgaan.
Als ie mislukt is, is ie dat toch al dus /care toch.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog niet officieel hoor. Maar ze blijft er maar over doorblaten, ze zegt niks volgens haarzelf, maar ze blijft er maar over doorgaan.
Oh, het is een kutwijf, liggend of staand.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
Dat is ook zo, het is een mandala, indiaas.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Ineens krijg ik het idee dat zelfs de tattoo van Karim een clue is voor zijn geheim.....
en kriebelendquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, het is een kutwijf, liggend of staand.
Vanwaar die razendsnelle conclusie?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Ineens krijg ik het idee dat zelfs de tattoo van Karim een clue is voor zijn geheim.....
Dat jij dat nu ziet, ziet er een beetje indiaas uit. Geweldig, hoe opmerkzaamquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Had ik vandaag al gepost dat Laura lievvvv is??![]()
Zo niet, bij dezen dan: LAURA IS LIEVVVV!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
Chronische leugenaar ben jequote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
een sri yantra om iets preciezer te zijn, hij heeft alleen de volgorde van de figuren iets aangepastquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het is een mandala, indiaas.
Ze denkt dat ze weer genoeg heeft gezegd voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers dan![]()
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vanwaar die razendsnelle conclusie?
Jaaah ze is lief!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Ach, ze hebben zaterdag ook hun best gedaan om haar missie te verneuken, dus an eye for an eye...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....
Ben wel blij dat ik daar nu achter ben gekomen![]()
![]()
* mootie geeft doekje tegen het kwijlenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....
Ben wel blij dat ik daar nu achter ben gekomen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
Pfffff wordt zo moeeeee van die Luira
goedenavod trouwens
Hoe kan iemand dit mooi noemen. Saai, uitdrukkingsloos en volkomen non-actief.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers dan![]()
Je moety blijkbaar in een ander topic zeggen dat Laura lievvvv is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
goedenavod trouwens
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ze heeft zaterdag ook haar best gedaan om haar missie te verneuken, dus an eye for an eye...
goedenavond ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
goedenavod trouwens
Het popje denkt dat ze niet ouder word als ze maar niet beweegt, vermoed ik...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dit mooi noemen. Saai, uitdrukkingsloos en volkomen non-actief.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het popje denkt dat ze niet ouder word als ze maar niet beweegt, vermoed ik...
Oogverblindend.......quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik denk dat 1 lesbische gefrustreerde trol haar hele jaarsalaris smst.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef sjaakspark het volgende:
Ik snap niet dat Laura zoveel stemmen elke keer, als ik jullie reacties hier lees had ze er allang uit gelegen. Ze heeft vast een hele sterke achterban.
Ja het is mij een raadsel....ze moet gewoon lekker thuis op de bank gaan liggenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef sjaakspark het volgende:
Ik snap niet dat Laura zoveel stemmen elke keer, als ik jullie reacties hier lees had ze er allang uit gelegen. Ze heeft vast een hele sterke achterban.
En de camera (vrouw/man) die volgt haar ook de hele tijd.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk dat 1 lesbische gefrustreerde trol haar hele jaarsalaris smst.
Je wilt waarschijnlijk ook niet weten hoeveel beltegoed er nodig is haar in dat huis te houden.....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef sjaakspark het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk dat 1 lesbische gefrustreerde trol haar hele jaarsalaris smst.
Het wordt toch tijd voor Pearle.quote:
daar kan ze dan haar ontplofte molletje kriebelen...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef roosjuhhhh het volgende:
[..]
Ja het is mij een raadsel....ze moet gewoon lekker thuis op de bank gaan liggen
Pb mogen we jou ontvoeren en dat huis in gooien, zodat Lau haar Bi-zijn verder kan ontwikkelen ja?quote:
Onwaarheden horen hier ook niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je moety blijkbaar in een ander topic zeggen dat Laura lievvvv is.![]()
Want ik moest in een ander topic zeggen dat Laura een Bitchhhh is![]()
![]()
![]()
Omdat ze denkt dat er iets leuks komtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef b_engeltje het volgende:
WAAROM ligt joanna buiten op die tel te wachten?
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onwaarheden horen hier ook niet..
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar kan ze dan haar ontplofte molletje kriebelen...
Heeft ze niet door dat als het regent ze van die telefoon afgleid?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef b_engeltje het volgende:
Evaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef evaxsis het volgende:
NEEN niet je haar door Servio laten verknallen Gerard
Ik hoop echt zo dat ze iets gaan doen van:quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat er iets leuks komt![]()
[ afbeelding ]
Maar Karim is een Boeddhistquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het is een mandala, indiaas.
das philipquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat ze iets gaan doen van:
Wie is je favoriete mannelijke bewoner en dan is die genomineerd of dat haar nominatie stemmen niet tellen ofzo!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onwaarheden horen hier ook niet..
dat voelt ze fakking jaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat er iets leuks komt![]()
[ afbeelding ]
Die is altijd in staat van paraatheid!!!quote:
Al haar vriendjes liggen ook buiten, het miertje, de vlieg, het torretje, het slakje.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef b_engeltje het volgende:
Ik hoop dat ze moet zeggen wie ze het stomste vind en waarom.. en dan ook tegen de groep moet vertellen.. zoietsquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat ze iets gaan doen van:
Wie is je favoriete mannelijke bewoner en dan is die genomineerd of dat haar nominatie stemmen niet tellen ofzo!
Ik zeg DEAL!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Pb mogen we jou ontvoeren en dat huis in gooien, zodat Lau haar Bi-zijn verder kan ontwikkelen ja?
Dan houden ze zich hier tenminste ook koest. Win-win situatie!![]()
Ja die is ook leuk! ze is zo schijnheilig!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze moet zeggen wie ze het stomste vind en waarom.. en dan ook tegen de groep moet vertellen.. zoiets
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef evaxsis het volgende:
NEEN niet je haar door Servio laten verknallen Gerard
Hopelijk gaat die telefoon pas morgen over en gaat het keihard onwerenquote:
Dat is ook zo, desalniettemin is India vooral een Hindoeïstisch land. Net als Nepal.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Laat ik nou net denken dat Boeddha van oorsprong uit die richting kwam....
Ben jij een kloon van Guido? Goed bezig!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Laat ik nou net denken dat Boeddha van oorsprong uit die richting kwam....
hier ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die telefoon pas morgen over en gaat het keihard onwerengeen Jo fan hier zo
Hey lekkere Bitch
Kleurplaten zijn aan hun dus ook niet besteed.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |