ANWB bellen en repatrieren, die hap. Ze vliegen op Rotterdam en dan kan Mammie het wel regelen in haar klinieken.quote:
Zou ze toch een opblaaspopje blijken?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef TimeJumper het volgende:
Wat loopt Monique altijd raar op hakken.
Die enkels zwikken heen en waar
Nog niet officieel hoor. Maar ze blijft er maar over doorblaten, ze zegt niks volgens haarzelf, maar ze blijft er maar over doorgaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
Heeft Laura echt de missie van Karim verneukt?
bah!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog niet officieel hoor. Maar ze blijft er maar over doorblaten, ze zegt niks volgens haarzelf, maar ze blijft er maar over doorgaan.
Als ie mislukt is, is ie dat toch al dus /care toch.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog niet officieel hoor. Maar ze blijft er maar over doorblaten, ze zegt niks volgens haarzelf, maar ze blijft er maar over doorgaan.
Oh, het is een kutwijf, liggend of staand.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
Dat is ook zo, het is een mandala, indiaas.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Ineens krijg ik het idee dat zelfs de tattoo van Karim een clue is voor zijn geheim.....
en kriebelendquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, het is een kutwijf, liggend of staand.
Vanwaar die razendsnelle conclusie?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Ineens krijg ik het idee dat zelfs de tattoo van Karim een clue is voor zijn geheim.....
Dat jij dat nu ziet, ziet er een beetje indiaas uit. Geweldig, hoe opmerkzaamquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Had ik vandaag al gepost dat Laura lievvvv is??![]()
Zo niet, bij dezen dan: LAURA IS LIEVVVV!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
Chronische leugenaar ben jequote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
een sri yantra om iets preciezer te zijn, hij heeft alleen de volgorde van de figuren iets aangepastquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het is een mandala, indiaas.
Ze denkt dat ze weer genoeg heeft gezegd voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers dan![]()
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vanwaar die razendsnelle conclusie?
Jaaah ze is lief!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Ach, ze hebben zaterdag ook hun best gedaan om haar missie te verneuken, dus an eye for an eye...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....
Ben wel blij dat ik daar nu achter ben gekomen![]()
![]()
* mootie geeft doekje tegen het kwijlenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....
Ben wel blij dat ik daar nu achter ben gekomen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
Pfffff wordt zo moeeeee van die Luira
goedenavod trouwens
Hoe kan iemand dit mooi noemen. Saai, uitdrukkingsloos en volkomen non-actief.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers dan![]()
Je moety blijkbaar in een ander topic zeggen dat Laura lievvvv is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
goedenavod trouwens
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ze heeft zaterdag ook haar best gedaan om haar missie te verneuken, dus an eye for an eye...
goedenavond ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
goedenavod trouwens
Het popje denkt dat ze niet ouder word als ze maar niet beweegt, vermoed ik...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dit mooi noemen. Saai, uitdrukkingsloos en volkomen non-actief.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het popje denkt dat ze niet ouder word als ze maar niet beweegt, vermoed ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |