quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL....Beetje matig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ligt er aan sommige mensen vinden de andere kant van het dorp al verquote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval moet ik voor een Amerikaan of zo gaan, de andere kant van 't land is niet ver
Statistiekenquote:
Kunt beter trouwen want dan heb je nog een leuk feestje gehad als je gaat scheiden. Bij geregistreerde partnerschappen gaan scheiden is nog erger zonder feestje...ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Scheiden schijnt hip te zijn.
En ik las vandaag nog dat er minder getrouwd wordt en meer geregistreerde partnerschappen worden aanngegaan
Wie is hij?quote:
Scheidingsfeest dat je alle cadeau's terug geeft en de bruid weer terug geeft aan haar vaderquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt beter trouwen want dan heb je nog een leuk feestje gehad als je gaat scheiden. Bij geregistreerde partnerschappen gaan scheiden is nog erger zonder feestje...ofzo.
Dat feest kun je ook wel geven als je een geregistreerde partnerschap aangaat. En scheiden is makkelijker bij dat laatstequote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt beter trouwen want dan heb je nog een leuk feestje gehad als je gaat scheiden. Bij geregistreerde partnerschappen gaan scheiden is nog erger zonder feestje...ofzo.
Jaaa, maar het is toch niet helemaal hetzelfde. Je hebt geen bruidsjurk (althans, lijkt me toch anders) en niet het "Ja, ik wil"-momentje. En wat dat laatste betreft, je moet jezelf wel een uitdaging gunnen he. Je trouwt niet, of sluit geen geregistreerd partnerschap af om er weer makkelijk vanaf te kunnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat feest kun je ook wel geven als je een geregistreerde partnerschap aangaat. En scheiden is makkelijker bij dat laatste
Dat weet ikquote:
Moet je aan venco vragenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar wie is diegene die eerst alcohol moet drinken om met vrouwen te kunnen praten?
Volgens mij spelen er ook fiscale belangen mee. En een geregistreerd partnerschap is veul goedkoper. Dat ja-woord doet 't hem voor mij niet iig.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, maar het is toch niet helemaal hetzelfde. Je hebt geen bruidsjurk (althans, lijkt me toch anders) en niet het "Ja, ik wil"-momentje. En wat dat laatste betreft, je moet jezelf wel een uitdaging gunnen he. Je trouwt niet, of sluit geen geregistreerd partnerschap af om er weer makkelijk vanaf te kunnen.
Ik geef toe, ik heb het clipje niet afgekeken. Ging ervan uit dat die Raj de gast is die ineens Engels kan praten zodra hij meer alcohol drinkt.quote:
Ja diequote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
Show off
En het is Rajesh Koothrappali
Ik snap ook zeker wel als mensen daarvoor kiezen hoor, daar niet van.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij spelen er ook fiscale belangen mee. En een geregistreerd partnerschap is veul goedkoper. Dat ja-woord doet 't hem voor mij niet iig.
Venco? Vertelquote:
Jezusquote:
This one time, at bandcamp...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus. Dan begin je een nieuw gesprek onderwerp
Ik bekeer je nog wel een keerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef vencodark het volgende:
Hoewel afgrijselijk niet het goede woord is. LOTR heb ik jarenlang afschuwelijk gevonden, tot kerstvakantie 2009. Toen heb ik ze alledrie eens goed gezien met het gezin en was het best wel te pruimen. Maar de komende 10 jaar hoeft het dan ook niet meer.
Nee, geneulquote:
Joh, ik was bijna bekeerd. Die laatste keer vond ik het toch wel goed ja. Voorheen vond ik het vooral heel ingewikkeld en langdradig. Viel ook altijd in slaap. Nu ik het beter ging volgen en het zeker voor de 3e keer een kans gaf, vond ik het wel wat.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bekeer je nog wel een keer
Nee, gekheid. Prima toch, je hoeft niet alles mooi te vinden
Ik zeur niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geneulIs een twents woord voor zeuren.
Oh ja, jij viel in slaap bij bijna elke filmquote:Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh, ik was bijna bekeerd. Die laatste keer vond ik het toch wel goed ja. Voorheen vond ik het vooral heel ingewikkeld en langdradig. Viel ook altijd in slaap. Nu ik het beter ging volgen en het zeker voor de 3e keer een kans gaf, vond ik het wel wat.Hoef hm alleen zelf niet te hebben en ik heb genoeg Lotr gezien voor de komende jaren.
Niet altijd.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, jij viel in slaap bij bijna elke film
Trustenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er weg van. Morgen met het opstarten van een nieuwe procedure helpen
Trusten, sweeties
en bij elke les op school.. vergeet dat nietquote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, jij viel in slaap bij bijna elke film
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en bij elke les op school.. vergeet dat niet![]()
ow en op verjaardagen!
Hehe, ik zie het gelijk voor me, zo'n kring vol mensen en venco, die slaapt en met haar hoofd tegen iemand anders aan valtquote:
jij kent venco echt nietquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik zie het gelijk voor me, zo'n kring vol mensen en venco, die slaapt en met haar hoofd tegen iemand anders aan valt
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef vencodark het volgende:
Ik ga nu ook slapen trouwens. Sweet dreams to whom it may concern.
Awwquote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"met haar hoofd tegen iemand aan"
Gewoon in een hoekje op de bank
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Balzak dan, dan wordt je ook niet blij
En hebben Yuki en MissB er ook niets meer aan![]()
hoezo is het dan zo erg aan het misgaan met het OV?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga niet eens meer proberen thuis te komen vanavondEerder om 16u vertrokken en om 19u aangekomen, dat had 17.30u zullen zijn
![]()
Nu lekker bier drinken en morgen ochtend met de trein naar huis, 's avonds dan weer naar Utrechtmaar nu wel met de auto
maar de bars gaan toch ook vroeg dicht door de weeks? Of vergis ik me nu?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
yuki niet gezien door mn vertraging van anderhalf uur eerder vanavond (hoe wist jij dat trouwens?)t etentje was tofMaar durf er niet op te gokken dat alles nu wel goed gaat, heb maar 4min voor mn laatste overstap. Blijf wel in Utrecht. Lekker naar de bar ofso zo.
Als je wil kan je in Utrecht vrijwel elke dag van de week minimaal tot 4u door gaan. Deze bar waar we zo heen gaan, blijft tot half 1 of half 2 open, ligt er aan hoe druk t is.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar de bars gaan toch ook vroeg dicht door de weeks? Of vergis ik me nu?
ok, dat scheelt wel wat. Want om nou van 1 tot 's ochtends te moeten rondslenteren ergens waar niks te doen valt, lijkt me niet leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je wil kan je in Utrecht vrijwel elke dag van de week minimaal tot 4u door gaan. Deze bar waar we zo heen gaan, blijft tot half 1 of half 2 open, ligt er aan hoe druk t is.
Nou, dat waren jullie twee topics terug aan het bespreken met elkaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
yuki niet gezien door mn vertraging van anderhalf uur eerder vanavond (hoe wist jij dat trouwens?)t etentje was tofMaar durf er niet op te gokken dat alles nu wel goed gaat, heb maar 4min voor mn laatste overstap. Blijf wel in Utrecht. Lekker naar de bar ofso zo.
o, ja dat kan ik me nog herinnerenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dat waren jullie twee topics terug aan het bespreken met elkaar.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Godver wat vind ik het moeilijk mijn lijf te accepteren zeg. Weet wel dat ik niet moet zeiken maar pffff.... Het went lastig..
Ja niet zoveelquote:
Ai dat is inderdaad niet fijn. Klinkt lullig maar hoort dat niet gewoon bij ouder worden? Je bent tenslotte geen 20 meer..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja niet zoveelIk ben wat dikker geworden dan ik gewend ben en trek dat slecht.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Vooral wat betreft dat sporten, daar heb ik echt zo'n gruwelijke hekel aanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai dat is inderdaad niet fijn. Klinkt lullig maar hoort dat niet gewoon bij ouder worden? Je bent tenslotte geen 20 meer..
Maar het is inderdaad niet fijn, weet je al iets wat je er aan kan doen eventueel. Gezonder eten, meer sporten of...?
* confetti rondstrooitquote:
Ja dat heb ik ook hoor. Ik merk ook dat ik een buikje begin te krijgen. Hoort er gewoon allemaal bij. Ja sporten ligt gewoon moeilijk een teamsport zie ik mezelf niet meer doen en in een sportschool voel ik me al helemaal niet thuis. Dus misschien een keer proberen te gaan hardlopen ofzo. Het mooie weer komt er weer aan..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Vooral wat betreft dat sporten, daar heb ik echt zo'n gruwelijk hekel aanMs dat ik mezelf zover krijg als ik maar lang genoeg naar mijn gut kijk
Ik weet nu al dat ik doodongelukkig word ik een sportschool, niet de beste plek voor iemand als ikquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook hoor. Ik merk ook dat ik een buikje begin te krijgen. Hoort er gewoon allemaal bij. Ja sporten ligt gewoon moeilijk een teamsport zie ik mezelf niet meer doen en in een sportschool voel ik me al helemaal niet thuis. Dus misschien een keer proberen te gaan hardlopen ofzo. Het mooie weer komt er weer aan..
als jij het niet weet ...wie dan welquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja zeg
Waar heb ik dat aan verdiend
quote:
Ik hoor net dat ze niet voor jou zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja zeg
Waar heb ik dat aan verdiend
Maar je was er alquote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef cafpow het volgende:
ik ben er ook nog...
[..]
als jij het niet weet ...wie dan wel
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze niet voor jou zijn
Okee.ik sta ook op de wachtlijst voor Yoga, maar ik denk dat ik me daarvoor maar afmeld. De tijden die ze les geeft komt mij gewoon niet uit helaas. Ze zou kijken of er een plaats vrij kwam op de maandagochtend, Maar in principe moet ik dan werken (wel op het centrum waar die yoga wordt gegeven) en 's middags volg ik sinds vorige week een training, wat ook wat energie vreet. Dus nee, dat gaat het niet worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik doodongelukkig word ik een sportschool, niet de beste plek voor iemand als ik
Ms moet ik die yogamat die verstopt ligt onder een dikke laag stof eens uit de kast halen.
Waar staat die 81 voor denk jequote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Kijk mij eens een vooruitziende blik hebben!
Hoe oud word je jong?
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar je was er al![]()
Miss is gewoon een beetje raar
[..]![]()
quote:
klopt, ik was er al, maar negeerde dit venster omdat het eerst nogal stil wasquote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar je was er al![]()
Miss is gewoon een beetje raar
[..]![]()
Ik dacht meer aan sit-ups, maar ik ken mezelf...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.ik sta ook op de wachtlijst voor Yoga, maar ik denk dat ik me daarvoor maar afmeld. De tijden die ze les geeft komt mij gewoon niet uit helaas. Ze zou kijken of er een plaats vrij kwam op de maandagochtend, Maar in principe moet ik dan werken (wel op het centrum waar die yoga wordt gegeven) en 's middags volg ik sinds vorige week een training, wat ook wat energie vreet. Dus nee, dat gaat het niet worden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe niks
En dat is gewoon een feit
quote:
Ja vind het echt knap van je hoor. Ja afvallen is het probleem niet hier hequote:
Ja dat is ook wel fijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan sit-ups, maar ik ken mezelf...
Hoewel yoga me op zich ook wel wat lijkt, heb nog dvd's liggen, kan ik lekker privé de zonnegroet gaan doen enzo
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel fijn.
Of ik moet mijn vader lief aankijken zodat hij bij hem thuis de zolder opruimt, zodat er meer ruimte komt om weer op zijn spinner of loopband te gaan sporten..
Maar ja de fietstocht naar hem toe, is eigenlijk al voldoende beweging
Surrender? Never!quote:
ach ik kan er ook wat van hoor. Heb me ooit aangemeld bij de sportschool na 2 maanden was ik het zat, in het begin fanatiek 3x per week, daarna opeens 1x en daarna nooit meer...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij vertoont al net zoveel sportontwijkend gedrag als ik
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach ik kan er ook wat van hoor. Heb me ooit aangemeld bij de sportschool na 2 maanden was ik het zat, in het begin fanatiek 3x per week, daarna opeens 1x en daarna nooit meer...
Ja. ik weet het. Het wordt me ook veel te makkelijk gemaakt. In een poep en een scheet ben ik bij welke winkel dan ook. Woon een kwartier lopen van het station/stadscentrum af enzo. Ook voor mijn werk hoef ik maar 15/20 minuten te fietsen..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij vertoont al net zoveel sportontwijkend gedrag als ik
ach ik kan best wat van sporten, zolang ik het maar niet merkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt mijn halve leven geleden is dat ik gesport heb.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach ik kan best wat van sporten, zolang ik het maar niet merk
Neuken?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt mijn halve leven geleden is dat ik gesport heb.
quote:
voor mij dus welquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes, beetje doorzettingsvermogen is toch niet moeilijk.
Conditie heb ik wel, dat is het probleem niet. Het is die gutquote:
Vaak juist wel maar men moet er ff doorheen en als je de smaak te pakken hebt gaat het weer vanzelf. Als je iets niet leuk vind meteen kappen, dat werkt toch niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes, beetje doorzettingsvermogen is toch niet moeilijk.
Je moet het ook niet als een verplichting gaan zien dat werkt ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
voor mij dus weleigenlijk een slechte zaak, maar ik heb dus niet veel doorzettingsvermogen wat betreft sporten
Wat bedoel je met die gut?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Conditie heb ik wel, dat is het probleem niet. Het is die gut
quote:
Naja, blijkbaar is het dan toch niet dringend genoeg om te blijven gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vaak juist wel maar men moet er ff doorheen en als je de smaak te pakken hebt gaat het weer vanzelf. Als je iets niet leuk vind meteen kappen, dat werkt toch niet.
Ik denk niet in kilo's meer, ik denk nu in blubberquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef BeamofLight het volgende:
Sporten, I love it.
Bij mij moet er voor de zomer juist 8 kilo bij! En gaat lukken ook.
Tussen de middag als extra naast alle boterhammen: 250 gram sperziebonen en half pak zilvervliesrijst.
jij ook alquote:
dat klopt. Maar goed ik heb (tijdelijk)geaccepteerd dat ik niet het ideale figuur heb, en een beetje teveel buik. Maar op een bepaald moment ga ik vanzelf aan werken zonder besef, en ben niet echt een sporter ofzo, dus ik let iets meer op mijn eten. En wat meer beweging komt wel vanzelf als ik weer een goed ritme pak en weer een baan heb, dan zoveel mogelijk de fiets pakkenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet het ook niet als een verplichting gaan zien dat werkt ook niet.
Is het zo erg bij jou dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet in kilo's meer, ik denk nu in blubber
Dus we staan daar straks als twee teletubbies?quote:
Mijn beeld, wat doe je?!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet in kilo's meer, ik denk nu in blubber
Voor mijn gevoel welquote:
jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus we staan daar straks als twee teletubbies?
quote:
*warmt zijn handen een beetje op*quote:
quote:
die pens negerenquote:
Ach ik weet wel dat het an sich wel meevalt enzo, maar goed, ben voor mezelf nou eenmaal een beetje streng wdb...quote:
Ik zou ook hard gaan lopen als je zo'n homo achter je aan krijgt die je geld bied voor 'diensten'quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik nu ver van de Genneper Parken in Eindhoven af woon. Tot aan augustus woonde ik er erg dichtbij, dat is echt een ideale plek om even te hardlopen. Doen erg veel mensen..
quote:
Sowieso is eten veel belangrijker als het sporten zelf inderdaad. Je kan wel alles eraf trainen maar als je dan stopt komt het net zo hard terugquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat klopt. Maar goed ik heb (tijdelijk)geaccepteerd dat ik niet het ideale figuur heb, en een beetje teveel buik. Maar op een bepaald moment ga ik vanzelf aan werken zonder besef, en ben niet echt een sporter ofzo, dus ik let iets meer op mijn eten. En wat meer beweging komt wel vanzelf als ik weer een goed ritme pak en weer een baan heb, dan zoveel mogelijk de fiets pakken
Miss zeurtquote:
ff checkenquote:
quote:
quote:
quote:
Neuh, het op 1 na laatstequote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trust me, dat is wel het laatste wat je wilt doen..
Dat is het Anne Frank Platsoenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou ook hard gaan lopen als je zo'n homo achter je aan krijgt die je geld bied voor 'diensten'
quote:
Verdacht dat je dat weetquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Trusten
[..]
*prik* *prik*
*dekking zoekt*
Goed zoquote:
Gewoon algemene kennis van een Eindhovenaarquote:
You wouldquote:Op maandag 14 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vond die zweep die er net stond leuker
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
Dag dames
Dromen van mijn bijna goddelijke lijf
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt. Zo maar de pilletjes innemen, Morgen gewoon werken. Om 10.00 uur beginnen en wellicht dat de begeleiding vroeg op de dag belt..
Ik ga net slapen. Morgen om 7:00 weer op.quote:
Hier ook, en dat had ik niet verwacht gisteravondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:50 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Verrek, wat heb ik goed geslapen
Ik wel. Wat heb je gedaan dat je 't niet verwachtte?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ook, en dat had ik niet verwacht gisteravond
Ben snipverkouden, en voelde me knap beroerd gisteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Wat heb je gedaan dat je 't niet verwachtte?
Daar heb ik al twee weken last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben snipverkouden, en voelde me knap beroerd gisteren.
Q, je hebt geen idee hoe zwaar ik het hebquote:
Ik voel je pijn. Mensen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Q, je hebt geen idee hoe zwaar ik het hebAllemaal mensen om me heen, telefoons die constant afgaan, al die bacteriën, mensen
Oh, gelukkig! Dan sta ik hier niet alleen inquote:
Zelfmoord is de oplossing.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag voor mijn doen maar betrekkelijk weinig zin in de dag...
universele oplossingquote:
Als je op mijn traject voor de trein springt, vermoord ik jequote:
Dubbeldood! Je kan niet zeker genoeg zijn van je zaak in sommige gevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op mijn traject voor de trein springt, vermoord ik je
Nee, in het zuiden wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op mijn traject voor de trein springt, vermoord ik je
Des te meer reden om je goed voor te bereiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Nou nog even wachten op de moraalridder die gaat zeuren dat zelfmoord een serieuze zaak is
Ik had me geld op sammsss gezet. Misschien hebben we geluk vandaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Nou nog even wachten op de moraalridder die gaat zeuren dat zelfmoord een serieuze zaak is
Er zijn idd idioten die een zelfmoord laten mislukkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dubbeldood! Je kan niet zeker genoeg zijn van je zaak in sommige gevallen.
Volgens mij is hier nooit iemand geweest die dat zei?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Ripley zou zo maar een doodserieuze (hihi) post er tussen door kunnen gooien bijv.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hier nooit iemand geweest die dat zei?
Ze zal wel stinken nu als je haar nog steeds hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een oma die is overleden aan zelfmoord! Een beetje respect graag!!
Zolang ze haar eten binnen houdt en op de stoel blijft zitten leeft ze voor mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zal wel stinken nu als je haar nog steeds hebt.
Jawel. Maar ik zit in de bus en ik heb iets met stoelen deze weekquote:
Je hebt gewoon de lente in je.. bol.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik zit in de bus en ik heb iets met stoelen deze week
Is het hindoeisme niet 't geloof van Cambodja?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Budha kriebel. 37 graden in cambodja vandaag.
Shiva kriebel dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het hindoeisme niet 't geloof van Cambodja?
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het hindoeisme niet 't geloof van Cambodja?
quote:Het hinayana-boeddhisme is sinds de 14e eeuw de belangrijkste godsdienst in Cambodja. Ca. 90% van de Cambodjaanse bevolking hangt het hinayana- of theravada-boeddhisme aan, dat sinds 1989 weer staatsgodsdienst is.
Uhuhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Houdoeïsme is de religie van Brabant?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Houdoeïsme is de religie van Brabant?
Waar zit je nu? Ga je nog met de boot naar siem reap?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat je het wel hebt geweten.
Ik zit in Siem reap nu. En ben ziekjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zit je nu? Ga je nog met de boot naar siem reap?
Ik heb 't ook geweten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat je het wel hebt geweten.
Uitzieken kan wel onderweg naar Maleisiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit in Siem reap nu. En ben ziekjes.Azië buikje.
In de grootste stapstad heb ik dat.![]()
Morgenochtend vroeg op en naar Maleisië.
In een uurtje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uitzieken kan wel onderweg naar Maleisie
De NS is goed hier, dus dat zal vast goed komen. Syntus is een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ik ga maar eens een dappere poging ondernemen om vanuit Utrecht weer eens naar huis te komen. Eens kijken hoe de NS mij is gezind.
Wel kort geslapen, pas na 3u in bed
Feli Bobquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
[Kluswedstrijd] UITSLAG : wie winnen de bonnen van Voor-thuis.nl
Gewonnen.. 150 euro aan schnizzle.
Nicequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Congratzquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De NS is goed hier, dus dat zal vast goed komen. Syntus is een heel ander verhaal
Aah, wat leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Bussen rijden nooit op tijd, onthou dat nou toch eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerIk wil t verder niet eens weten
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
hola! De dag beginnen met een donderende driftbui is niet tof
Of mezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.
Niet genoeg blijkbaarquote:
Nooit last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
hola! De dag beginnen met een donderende driftbui is niet tof
Bus is geen NSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerIk wil t verder niet eens weten
10min overstap tijd, bus 7min vertragingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bussen rijden nooit op tijd, onthou dat nou toch eens.
Passieve euthanasie? Ik dacht dat alleen Samzz en ik daar voor waren..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.
Ja ik ook nietquote:
quote:
Dus dan heb je nog drie minuten voor de overstap, gaat dat niet lukken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
10min overstap tijd, bus 7min vertraging![]()
Vanavond dus mooi weer met de auto
Had ik zondag ook. Ik dacht: ik ga eens met de trein vanaf Overvecht, die zijn wat stipter dan de bus en het is nog sneller ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
10min overstap tijd, bus 7min vertraging![]()
Vanavond dus mooi weer met de auto
Er is nog hoopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Passieve euthanasie? Ik dacht dat alleen Samzz en ik daar voor waren..
Het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is wel OV, dus 1 pot nat voor mij.quote:
Ik heb donderdag op Munchen (kopstation) terwijl ik achter in de trein zat een overstap van 3 minuten gehaald, dan moet dat Peu zeker lukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus dan heb je nog drie minuten voor de overstap, gaat dat niet lukken?
Oh ja, zo gezien wel weer ja. Maar goed, dan heb ik er liever zelf eenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt net dat je er last van hebt!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijna nooit problemen met de bus. Maar help me herinneren dat ik met jou nooit de trein neem, want volgens mij breng je ongelukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is wel OV, dus 1 pot nat voor mij.
Niet als je nog een kaartje moet kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus dan heb je nog drie minuten voor de overstap, gaat dat niet lukken?
Dat bolletje van mij past niet in een blender hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Alhoewel, ik ben eigenlijk meer een voorstander van actieve euthanasie.
* stbabylon pakt de blender erbij
Dat laatste is je eigen schuld, had je er maar wat op moeten zetten toen je wist dat je met de trein ging. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als je nog een kaartje moet kopen
Wel kut, ik heb een OV chip, maar geen saldo, heb t ding nl nog nooit gebruikt
Voorlopig zien ze mij na vandaag niet meer in de treinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijna nooit problemen met de bus. Maar help me herinneren dat ik met jou nooit de trein neem, want volgens mij breng je ongeluk
In stukken welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bolletje van mij past niet in een blender hoor.
quote:
Ik had gisteren een retourtje gekochtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is je eigen schuld, had je er maar wat op moeten zetten toen je wist dat je met de trein ging. Vind ik dan.
Waarom moet je dan nog een kaartje kopen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had gisteren een retourtje gekocht
Ik vind dat je een beetje zeurt over het OV..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had gisteren een retourtje gekocht
Dan eerder biggel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet de kat wel voor je. Dat in stukjes scheuren.
Koop voor mij even een kapstok, wil je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:25 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij heb ik al voor 500 euro uitgezocht en ik ben nog niet op de helft.
Omdat er alleen dagretourtjes zijn en dat kaartje niet meer geldig is vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet je dan nog een kaartje kopen?
Omdat die vandaag niet meer geldig is?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet je dan nog een kaartje kopen?
Ah, zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er alleen dagretourtjes zijn en dat kaartje niet meer geldig is vandaag
Ja, ik las het. Ik zat met de weekendretour in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat die vandaag niet meer geldig is?
Wat ik altijd wel een klotestreek heb gevonden, want twee enkeltjes zijn duurder dan één retourtje, maar dat is wèl opgelost met de OV chipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er alleen dagretourtjes zijn en dat kaartje niet meer geldig is vandaag
T is geen zeuren, zijn allemaal feiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje zeurt over het OV..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |