Volgens mij is hier nooit iemand geweest die dat zei?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Nou nog even wachten op de moraalridder die gaat zeuren dat zelfmoord een serieuze zaak is
Ripley zou zo maar een doodserieuze (hihi) post er tussen door kunnen gooien bijv.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hier nooit iemand geweest die dat zei?
Ze zal wel stinken nu als je haar nog steeds hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een oma die is overleden aan zelfmoord! Een beetje respect graag!!
Zolang ze haar eten binnen houdt en op de stoel blijft zitten leeft ze voor mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zal wel stinken nu als je haar nog steeds hebt.
Jawel. Maar ik zit in de bus en ik heb iets met stoelen deze weekquote:
Je hebt gewoon de lente in je.. bol.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik zit in de bus en ik heb iets met stoelen deze week
Is het hindoeisme niet 't geloof van Cambodja?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Budha kriebel. 37 graden in cambodja vandaag.
Shiva kriebel dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het hindoeisme niet 't geloof van Cambodja?
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het hindoeisme niet 't geloof van Cambodja?
quote:Het hinayana-boeddhisme is sinds de 14e eeuw de belangrijkste godsdienst in Cambodja. Ca. 90% van de Cambodjaanse bevolking hangt het hinayana- of theravada-boeddhisme aan, dat sinds 1989 weer staatsgodsdienst is.
Uhuhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Houdoeïsme is de religie van Brabant?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Houdoeïsme is de religie van Brabant?
Waar zit je nu? Ga je nog met de boot naar siem reap?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat je het wel hebt geweten.
Ik zit in Siem reap nu. En ben ziekjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zit je nu? Ga je nog met de boot naar siem reap?
Ik heb 't ook geweten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat je het wel hebt geweten.
Uitzieken kan wel onderweg naar Maleisiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit in Siem reap nu. En ben ziekjes.Azië buikje.
In de grootste stapstad heb ik dat.![]()
Morgenochtend vroeg op en naar Maleisië.
In een uurtje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uitzieken kan wel onderweg naar Maleisie
De NS is goed hier, dus dat zal vast goed komen. Syntus is een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ik ga maar eens een dappere poging ondernemen om vanuit Utrecht weer eens naar huis te komen. Eens kijken hoe de NS mij is gezind.
Wel kort geslapen, pas na 3u in bed
Feli Bobquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
[Kluswedstrijd] UITSLAG : wie winnen de bonnen van Voor-thuis.nl
Gewonnen.. 150 euro aan schnizzle.
Nicequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Congratzquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De NS is goed hier, dus dat zal vast goed komen. Syntus is een heel ander verhaal
Aah, wat leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Bussen rijden nooit op tijd, onthou dat nou toch eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerIk wil t verder niet eens weten
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
hola! De dag beginnen met een donderende driftbui is niet tof
Of mezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.
Niet genoeg blijkbaarquote:
Nooit last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
hola! De dag beginnen met een donderende driftbui is niet tof
Bus is geen NSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerIk wil t verder niet eens weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |