Tuurlijk welquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ik niet
[..]
Uhm... neuh niet helemaal...
Hij wil gewoon even aan je snuffelen samzzquote:
Als jij weet wanneer, dan hoor ik dat graag, want ik weet van niksquote:
Tja, jullie wonen wel een takke eind van elkaar vandaan natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij weet wanneer, dan hoor ik dat graag, want ik weet van niks
Geen idee ik kan niet bij jouw agenda en die van Stingquote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij weet wanneer, dan hoor ik dat graag, want ik weet van niks
Nah, als jij het zegtquote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien op Facebook en als je daaaar eenmaal begint, dan is het einde zoek.
Maar wat je van ver haalt is lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, jullie wonen wel een takke eind van elkaar vandaan natuurlijk.
Ik hoor net dat we gaan trouwen binnenkort. De ritsen kledders zullen snel volgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, jullie wonen wel een takke eind van elkaar vandaan natuurlijk.
Samen is geen singlequote:
I didn't.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan binnenkort trouwen, didn't you get the memo?
Noo...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan binnenkort trouwen, didn't you get the memo?
Hahaha, och ik wilde eens informeren. Just curious.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, als jij het zegtIk heb er iig niks mee bedoeld of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat minder, maar ik mag verder niet klagenquote:
Veel aan de hand, maar wel redelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Even wat minder, maar ik mag verder niet klagen
Hoe is het daar?
In dat geval moet ik voor een Amerikaan of zo gaan, de andere kant van 't land is niet verquote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat je van ver haalt is lekkerals een gezegde
Wat een vertrouwenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
Het eerste singles huwelijkgevolgd door de eerste singles echtscheiding
Geldt het ook als de afkomst ver weg is?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval moet ik voor een Amerikaan of zo gaan, de andere kant van 't land is niet ver
Heeft hij nou ook alcohol nodig, voordat ie met je kan praten?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geldt het ook als de afkomst ver weg is?
Dat magquote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Noo...je sluit me buiten!
[..]
Hahaha, och ik wilde eens informeren. Just curious.
I....I don't get it.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft hij nou ook alcohol nodig, voordat ie met je kan praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |