Aww damnit.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tevens ook de enige definitie die jofu kan krijgen van me
Joy Engel wazzupquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aggus, kijk dat nou, coochiecoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb net niet alleen patatje speciaal, hamburger, medium pizza en cinnestix gegeten ... ik had ook nog eens het halve bakje icing leeg voor ik er achter kwam dat die icing ruim een maand over datum is......Over de datum is niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb net niet alleen patatje speciaal, hamburger, medium pizza en cinnestix gegeten ... ik had ook nog eens het halve bakje icing leeg voor ik er achter kwam dat die icing ruim een maand over datum is......Pff ik word al misselijk bij de gedachten van zo veel eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nietquote:
quote:
Een lekker gevoel zal het ook niet geven denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik vond het een beetje raar smaken... en toen ik de datum zag dacht ik .... tsja.... maar tot nu toe is alles nog binnen
Ik zou morgen alvast de wc reserveren uit voorzorgquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik vond het een beetje raar smaken... en toen ik de datum zag dacht ik .... tsja.... maar tot nu toe is alles nog binnen
Geen probleem....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik word al misselijk bij de gedachten van zo veel eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zooi is overrated, ik jaag er bijna een liter per dag van dat Vifit doorheen en nóg ben ik verkouden geworden afgelopen weekendquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou morgen alvast de wc reserveren uit voorzorgen anders heb je gewerkt aan een betere weerstand
goedkoper dan optimel en al die andere meuk
TB dank je...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
* tijnbrein geeft Engeltje een knuffel
Valt mee.... op dit moment zit ik gelukkig nog vol....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een lekker gevoel zal het ook niet geven denk ik
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt mee.... op dit moment zit ik gelukkig nog vol....En waarom zou jij je leeg en stom voelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ook in pm of sms voor later, want ik ga m'n bedje opzoeken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Mijn weerstand is al geniaal ...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou morgen alvast de wc reserveren uit voorzorgen anders heb je gewerkt aan een betere weerstand
goedkoper dan optimel en al die andere meuk
Logischquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zooi is overrated, ik jaag er bijna een liter per dag van dat Vifit doorheen en nóg ben ik verkouden geworden afgelopen weekend
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen probleem....Ik kan mijn daar dus niets bij voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* tijnbrein geeft Engel een berg knuffelsquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Weltrusten J-Kquote:Op maandag 14 maart 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waarom zou jij je leeg en stom voelen?![]()
Mag ook in pm of sms voor later, want ik ga m'n bedje opzoeken
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen probleem....Daar hebben ze ook de term comfort food voor uitgevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Comfort beerquote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook de term comfort food voor uitgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |