quote:
Een lekker gevoel zal het ook niet geven denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik vond het een beetje raar smaken... en toen ik de datum zag dacht ik .... tsja.... maar tot nu toe is alles nog binnen
Ik zou morgen alvast de wc reserveren uit voorzorgquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik vond het een beetje raar smaken... en toen ik de datum zag dacht ik .... tsja.... maar tot nu toe is alles nog binnen
Geen probleem....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik word al misselijk bij de gedachten van zo veel eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zooi is overrated, ik jaag er bijna een liter per dag van dat Vifit doorheen en nóg ben ik verkouden geworden afgelopen weekendquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou morgen alvast de wc reserveren uit voorzorgen anders heb je gewerkt aan een betere weerstand
goedkoper dan optimel en al die andere meuk
TB dank je...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
* tijnbrein geeft Engeltje een knuffel
Valt mee.... op dit moment zit ik gelukkig nog vol....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een lekker gevoel zal het ook niet geven denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt mee.... op dit moment zit ik gelukkig nog vol....En waarom zou jij je leeg en stom voelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ook in pm of sms voor later, want ik ga m'n bedje opzoeken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Mijn weerstand is al geniaal ...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou morgen alvast de wc reserveren uit voorzorgen anders heb je gewerkt aan een betere weerstand
goedkoper dan optimel en al die andere meuk
Logischquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zooi is overrated, ik jaag er bijna een liter per dag van dat Vifit doorheen en nóg ben ik verkouden geworden afgelopen weekend
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen probleem....Ik kan mijn daar dus niets bij voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* tijnbrein geeft Engel een berg knuffelsquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Weltrusten J-Kquote:Op maandag 14 maart 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waarom zou jij je leeg en stom voelen?![]()
Mag ook in pm of sms voor later, want ik ga m'n bedje opzoeken
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen probleem....Daar hebben ze ook de term comfort food voor uitgevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Comfort beerquote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook de term comfort food voor uitgevonden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt mee.... op dit moment zit ik gelukkig nog vol....Niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is nergens voor nodig om je zo te voelen.
Mijnes ookquote:nooit ziek. Althans lichaamlijk dan
wel ziek in mijn hoofd
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nietquote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan mijn daar dus niets bij voorstellen![]()
Dank jequote:* tijnbrein geeft Engel een berg knuffels
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook de term comfort food voor uitgevonden.
Een hele week geen vette troep eten doet al wonderen. Vet is veel te verslavendquote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]Mja.... ik zou willen dat ik dan graag aardbeien ofzo wil eten, maar die wil ik alleen in de zomer als comfort of snack eten....
Mijzelf volvreten nee dat doe ik dus echt nooit. Ten eerste omdat ik alleen eet omdat ik honger heb. Eten is voor mij totaal niet belangrijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet
hmm... ... al moet ik zeggen dat ik ook mijn fase heb dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder eet
[..]
Dank je
Heel de week vet etenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Een hele week geen vette troep eten doet al wonderen. Vet is veel te verslavend
Ja .. ik weet het... Hou van jezelf... bladiebla bla....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet doendat is nergens voor nodig om je zo te voelen.
Dus...quote:Mijnes ooknooit ziek. Althans lichaamlijk dan
wel ziek in mijn hoofd
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Een hele week geen vette troep eten doet al wonderen. Vet is veel te verslavend
Met suiker idd hetzelfde.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik ga het wel weer een keer proberen..... de week zonder suiker and so on heb ik ook overleefd
Vet is natuurlijk niet alleen met patat met mayo, maar het is natuurlijk ook spaghetti met veel saus, vlees met veel jus, enz.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel de week vet etenik word al misselijk bij het idee
Gister bij een programma Freak like me, een vrouw die juist graag dingen eet die niet meer helemaal vers zijn. Brood wat een dag open heeft gelegen, sap wat 1,5 dag heeft gestaan. Chips die al een hele dag open ligt zodat het zacht wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik kan bijna altijd eten....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Mijzelf volvreten nee dat doe ik dus echt nooit. Ten eerste omdat ik alleen eet omdat ik honger heb. Eten is voor mij totaal niet belangrijk.
Andere dingen doe ik ook niet. Het enige dat ik doe als ik mij rond voel is muziek opzetten en wat schrijven en dat helpt vrijwel altijd.
Een soort Eten voor de Buch?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gister bij een programma Freak like me, een vrouw die juist graag dingen eet die niet meer helemaal vers zijn. Brood wat een dag open heeft gelegen, sap wat 1,5 dag heeft gestaan. Chips die al een hele dag open ligt zodat het zacht wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |