quote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo hoog kun je helemaal niet springen
Balzak dan, dan wordt je ook niet blijquote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo hoog kun je helemaal niet springen
die editquote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Balzak dan, dan wordt je ook niet blij
En hebben Yuki en MissB er ook niets meer aan![]()
quote:
Zeg hou mij erbuiten!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wil je kuit al laten opeten door je superbig en schopt je internetvriendje in de ballenquote:
De kleine naarlingquote:Op maandag 14 maart 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij wil je kuit al laten opeten door je superbig en schopt je internetvriendje in de ballen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon in de hoek zettenquote:
Das een hele andere definitie van iemand alle hoeken van de kamer laten zienquote:
Aggus, kijk dat nou, coochiecooquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat wou je er aan gaan doen dan he? Nou? NOU?!
Kleine stoute jongentjes moeten in de hoekquote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een hele andere definitie van iemand alle hoeken van de kamer laten zien
Oi! Ik heb een boze bui ja, dan ben ik niet schattigquote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aggus, kijk dat nou, coochiecoo
Tevens ook de enige definitie die jofu kan krijgen van mequote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een hele andere definitie van iemand alle hoeken van de kamer laten zien
Aww damnit.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tevens ook de enige definitie die jofu kan krijgen van me
Joy Engel wazzupquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aggus, kijk dat nou, coochiecoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb net niet alleen patatje speciaal, hamburger, medium pizza en cinnestix gegeten ... ik had ook nog eens het halve bakje icing leeg voor ik er achter kwam dat die icing ruim een maand over datum is......Over de datum is niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb net niet alleen patatje speciaal, hamburger, medium pizza en cinnestix gegeten ... ik had ook nog eens het halve bakje icing leeg voor ik er achter kwam dat die icing ruim een maand over datum is......Pff ik word al misselijk bij de gedachten van zo veel eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |