Nee want Rabbits is een filmquote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef wyccie het volgende:
Hornage zou toch de punten moeten krijgen?
Rabbits is 50 min lang en imdb telt alles van 45 min of minder als een short...dus als de film 5 min korter was geweest dan had Hornage wel het punt gehadquote:Op maandag 14 maart 2011 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb scheef gelezen. Of het staat er wat krom.
Hij miste toch 1 filmquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Flitspaal het volgende:
Wat een genuuzel om Hornage geen punt te gunnen.
Geen ideequote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef Robby87 het volgende:
Sands, mag je alweer meedoen van Don Patch?
Ik ben er fel tegenin gegaan...toen ging iedereen er zich mee bemoeien aka fmt burgeroorlog 1.0 in wording. Dus ik dacht naja laten het dan over PM oplossen...alleen tja... dat Tribunaal zal uit Patch zijn volgelingen bestaan...dus ik ga nu gewoon vragen beantwoordenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef Robby87 het volgende:
Maar je hebt wel eens gecheat dan? Anders zou ik er fel tegenin zijn gegaan. Maar dat zie ik bij jou niet echt, dus er zal wel een kern van waarheid in zitten
Ik kan er ook niks aan doen dat hij een film mistquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Flitspaal het volgende:
Wat een genuuzel om Hornage geen punt te gunnen geven.
Maar zolang zal hij wel open blijven staan waarschijnlijk...quote:
Daar denk jij graag aan, hè?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat het iets met een SOA te maken heeft.
Ah, weer iets geleerd vandaagquote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
Dat kennen jullie toch wel? SOG= studieontwijkend gedrag.
Ben ook al twee uur lang aan het eten.
Aan studie-ontwijkende activiteiten? Zelden.quote:
Marianne is ook een vos!quote:
Dat meen je niet!?quote:
Ja, heel Robin Hood is met dierenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat meen je niet!?![]()
Ik vond het gewoon echt zo'n Robin Hood-pakje. En ik ken die tekenfilm verder niet, maar Marianne is de enige vrouwennaam die ik me kon herinneren.
Geen Disneyfan hier zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Ja, heel Robin Hood is met dierenRobin en Marian zijn vossen
Hij is nog bezig met controleren.quote:En Asap negeert mijn oplossing
Hier wel, ik heb er heel veelquote:
Dat ie ff opschietquote:Hij is nog bezig met controleren.
Hoe heet ze anders?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Sands het volgende:
huh boze stiefmoeder is goed voor sneeuwwitje...wtf
Nja, ze is ook boze stiefmoederquote:
Eigenlijk wel, maar in het verhaal is ze ook de stiefmoeder, kan dit dus moeilijk fout rekenen...quote:
Ik heb de nederlandse versie al niet meer gezien sinds mijn kindertijd dus dat zou dan wel kunnenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Asap het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar in het verhaal is ze ook de stiefmoeder, kan dit dus moeilijk fout rekenen...
Stiefkoninginquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfelde al tussen stiefmoeder en stiefkoningin. Voor de continuïteit heb ik voor stiefmoeder gekozen.
Luciferquote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Asap het volgende:
Je mag van mijn part ook de kat van Assepoester noemen, aangezien in de NL versie eigenlijk de naam van de vrouw niet wordt gebruikt (alleen in de Engelse versie lijkt het op)...
quote:
Ja dat!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij vroeg de naam van de draak niet de stem acteur...toch?
Valt toch wel mee...zeker de laatstequote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Topic bijna vol, godzijdank, wat een draak van een vragen
Hehe, dubbele punten krijg je tenminste originele vragenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Topic bijna vol, godzijdank, wat een draak van een vragen
Oh doe jij dat dan?quote:
Die discussie heb ik gemist, maar jammer dat je niet meer mee speelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh doe jij dat dan?Ik weet die dingen gewoon daar hoef ik echt niet voor te gaan zoeken lol
Ook al denken sommige mensen dat
Een vraag, direct een correct antwoord en er kan nog een twee-punten-vraag gesteld worden.quote:
Patch was nogal selectief met het inlichten van mensen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die discussie heb ik gemist, maar jammer dat je niet meer mee speelt.Correctie: mag spelen.
Ja, zo'n idee had ik al, omdat ik volgens mij niet de enige was die verbaasd was/is. Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Patch was nogal selectief met het inlichten van mensen.
#298 vraagquote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Gillingham het volgende:
Een vraag, direct een correct antwoord en er kan nog een twee-punten-vraag gesteld worden.
Dat is nog maar de vraag...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
#298 vraag
#299 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
#300 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
Zal ik dan maar antwoord geven?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
#298 vraag
#299 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
#300 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
Wat is de vraag?quote:
Niemand kan zoveel weten als ik en dus cheat ik volgens Patch en zijn gevolg..daar komt het op neerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee had ik al, omdat ik volgens mij niet de enige was die verbaasd was/is. Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......
Ik vind het op zijn minst vaag en bedenkelijk dat iemand meent te weten dat jij niet alles kunt weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Niemand kan zoveel weten als ik en dus cheat ik volgens Patch en zijn gevolg..daar komt het op neer
Dat is wel een juiste omschrijving voor de hele situatie.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst vaag en bedenkelijk dat iemand meent te weten dat jij niet alles kunt weten.
Tja.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is wel een juiste omschrijving voor de hele situatie.
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er inquote:And its gone
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban opquote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er in
Serieus?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban op
Echt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban op
quote:
Ja, FOK! regelsquote:
Ja, OK, maar ik dacht dat je dat gewoon nog zelf uitmaakte, of je het wilt delen of niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, FOK! regelsP staat niet voor niets voor "private"
Je kunt ze altijd nog in boekvorm uitbrengen!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er in
Als Patch toestemming zou geven (het is immers "zijn" pm) dan zou het mogen, maar op eigen houtje nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, OK, maar ik dacht dat je dat gewoon nog zelf uitmaakte, of je het wilt delen of niet.
ok lol..wist ik niet maar sst ik heb je die Disneyvraag cadeau gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, FOK! regelsP staat niet voor niets voor "private"
Er is niks om me voor te bannenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Whehe, Sands zometeen ook een ban aan z'n broek hangen![]()
Tja, blijft jong spul hè
Cadeau gedaan?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Sands het volgende:
[..]
ok lol..wist ik niet maar sst ik heb je die Disneyvraag cadeau gedaan
Ik had het antwoord na 5 min klaarstaan..maarja Patch verwijderd toch steeds mijn punten dus dat zou redelijk zinloos zijn geweest om te beantwoordenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cadeau gedaan?Ik heb hem zelf gedaan ja
![]()
Maar ik waarschuw je alleen maar
Oja indd hij kijkt ook op mijn scherm mee!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar dat heeft Patch zeker gezien, die mist niks.
Ooooh, hij zit gewoon naast je .....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
Oja indd hij kijkt ook op mijn scherm mee!!!!!
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bedquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ooooh, hij zit gewoon naast je .....
Ik hoopte al dat jij of Patch geen antwoord zouden geven, anders was de vraag te snel ingevuldquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het antwoord na 5 min klaarstaan..maarja Patch verwijderd toch steeds mijn punten dus dat zou redelijk zinloos zijn geweest om te beantwoorden
[..]
beetje bi is niet bahquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bed
Hé, wij kennen jouw levensstijl niet!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bed
Disney daar weet ik dan ook het meeste overquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij of Patch geen antwoord zouden geven, anders was de vraag te snel ingevuldJullie zaten beiden bij die laatste 2 punten Disney vraag waar alle figuren bijna langs kwamen
Daar lopen de meningen over uiteenquote:
Looolquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hé, wij kennen jouw levensstijl niet!
De meeste Nederlandstalige films zijn dan ook echt slecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Disney daar weet ik dan ook het meeste overEn waar ik helemaal niks van weet zijn nederlandstalige films
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
De meeste Nederlandstalige films zijn dan ook echt slecht.Op een paar uitzonderingen (zoals Zwartboek) na.
Wat een hoop vragen op de late avond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Gillingham het volgende:
Waarom antwoordt Firefox als hij daarna weggaat...
En staat er serieus een ban op het publiek maken van PM's?
Lijkt me dat bij het geval van spam of onheuse bejegeningen die regel niet geldt?
Thanks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Gillingham het volgende:
Welterusten, die vraag gaat niet meer komen vandaag.
Edit: wel vandaag natuurlijk, maar niet meer voor het einde van de nacht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:40 schreef Patch het volgende:
Na wikken, wegen, overwegingen & PMs is de beslissing ongewijzigd: Sands is buitengesloten van FMT en de puntentelling.
Idd. Heel schimmige gang van zaken.quote:
Ik denk eerder via pm. Zodat de rest niet mee kan kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:48 schreef Dopekoe het volgende:
Stemming
Er gebeurt tegenwoordig veel in de weekenden blijkbaar
Ik snap het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Idd. Heel schimmige gang van zaken.
In essentie wordt een ban uitgedeeld aan Sands voor de FMT reeks. Raar dat een clubje bestaande uit Patch en een aantal anoniempjes dat beslist. Ook vreemd dat een stemming gehouden wordt onder alleen de mensen die blijkbaar al twijfelden aan Sands, beetje eenzijdige raadpleging lijkt me.
Ik heb hier meer moeite mee dan het al dan niet valsspelen van Sands.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik snap het.
Ik zit zelf ook in een dubio wat betreft de eenzijdige raadpleging.
En ik haal er ook al helemaal geen vreugde uit om iemand de toegang te ontzeggen tot FMT.
Laat ik Sands ook in dit topic een kans geven door de FMTers die van mij geen PM hebben gekregen. Dan zet ik de beslissing even opzij.
Ik vind dat Sands gewoon weer terug moet mogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik snap het.
Ik zit zelf ook in een dubio wat betreft de eenzijdige raadpleging.
En ik haal er ook al helemaal geen vreugde uit om iemand de toegang te ontzeggen tot FMT.
Laat ik Sands ook in dit topic een kans geven door de FMTers die van mij geen PM hebben gekregen. Dan zet ik de beslissing even opzij.
Klinkt een beetje als een halve zinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik schaar me ook hierbij, maar als kanttekening dat alle behaalde punten tot dusver wel worden ingenomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn mening in het vorige topic staat nog steeds:
Wat mij betreft meedoen maar bij de 1e tekenen van valspelen of vermoedens van is het voor mij afgelopen....
De vraag blijft dan, hoe bepaal je tekenen van valsspelen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn mening in het vorige topic staat nog steeds:
Wat mij betreft meedoen maar bij de 1e tekenen van valspelen of vermoedens van is het voor mij afgelopen....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een halve zin
Grammaticaal dan
Vals spelen komt altijd uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
De vraag blijft dan, hoe bepaal je tekenen van valsspelen?
Maar er zijn ook zoveel manieren om vals te spelen. Je kan nooit zeker weten of iemand iets weet of dat hij het heeft opgezocht, je kan erover speculeren maar zekerheid is moeilijk te krijgen. En dan krijg je weer precies hetzelfde: iemand die op vermoedens wordt weggestuurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Vals spelen komt altijd uit.
Dat kan men bepalen op zoveel verschillende manieren.
Schone start iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik schaar me ook hierbij, maar als kanttekening dat alle behaalde punten tot dusver wel worden ingenomen.
Lijkt me persoonlijk gewoon een goede gok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar er zijn ook zoveel manieren om vals te spelen. Je kan nooit zeker weten of iemand iets weet of dat hij het heeft opgezocht, je kan erover speculeren maar zekerheid is moeilijk te krijgen. En dan krijg je weer precies hetzelfde: iemand die op vermoedens wordt weggestuurd.
Neem nou deze:
FOK! Movie Trivia - Februari 2011 Deel XII
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zou denken dat ik dat heb opgezocht. Het was een oprechte gok. Hoe toevallig het misschien is, ik ben de enige die 100% zeker kan weten dat ik dit niet heb valsgespeeld, maar zie dat maar eens te bewijzen of ontkrachten.
Naja, kopieren uit de imdb is overduidelijk iig....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
De vraag blijft dan, hoe bepaal je tekenen van valsspelen?
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Asap het volgende:
Wat betreft de Sands-discussie:
Ik zeg punten halveren (aangezien de helft van de punten verdacht was) en weer mee laten doen aangezien hij er al tijdje naast heeft gestaan.
Nog 2 posts mogelijk, ruimte zatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef Asap het volgende:
@Dopekoe, bijna het topic volgespammed, dan hadden we bijna geen 2 punter vraag gehad
Ik zal er wel 1 maken en voor 10:00u posten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef Gillingham het volgende:
Heeft iemand misschien een mooie twee-punten vraag klaar staan?
Nice.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zal er wel 1 maken en voor 10:00u posten.
Misschien kleurenblindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef Patch het volgende:
Op de ene vraag weten dat Shrek gedaan wordt door Mike Meyers en in Nederland door Peter Paul Muller, dat er 4 films van zijn, getrouwd met Fiona, dat hij een Ogre is, het aan de stok heeft gehad met Lord Farquaad, Fairy Godmother, Prince Charming en Repelsteeltje, dat Donkey zijn sidekick is, gedaan door Eddie Murphy en Frans van Deursen en Carlo Boszhard en dat hij in een moeras woonde en op een andere vraag niet weten dat hij groen is, lijkt mij ook doorgestoken kaart.
Daarvoor zoveel mogelijk onopzoekbare vragen te posten.
Aangepaste foto's e.d.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef Patch het volgende:
Op de ene vraag weten dat Shrek gedaan wordt door Mike Meyers en in Nederland door Peter Paul Muller, dat er 4 films van zijn, getrouwd met Fiona, dat hij een Ogre is, het aan de stok heeft gehad met Lord Farquaad, Fairy Godmother, Prince Charming en Repelsteeltje, dat Donkey zijn sidekick is, gedaan door Eddie Murphy en Frans van Deursen en Carlo Boszhard en dat hij in een moeras woonde en op een andere vraag niet weten dat hij groen is, lijkt mij ook doorgestoken kaart.
Daarvoor zoveel mogelijk onopzoekbare vragen te posten.
Aangepaste foto's e.d.
Het gaat me dan om het feit dat het bijvoorbeeld onmogelijk is om via het net erachter te komen dat Shrek groen is, terwijl andere dingen wel op te zoeken zijn. Je zou dan echt de film gezien moeten hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Misschien kleurenblind![]()
Maar ik begrijp je punt
Plaatje opzoeken van Shrek lijkt me niet zo moeilijk met behulp van internet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Het gaat me dan om het feit dat het bijvoorbeeld onmogelijk is om via het net erachter te komen dat Shrek groen is, terwijl andere dingen wel op te zoeken zijn. Je zou dan echt de film gezien moeten hebben.
Ik denk dat het een hypothetisch voorbeeld is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Plaatje opzoeken van Shrek lijkt me niet zo moeilijk met behulp van internet.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Joh, zou het?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hypothetisch voorbeeld is.
quote:
Het was dan ook een heel zwart/wit voorbeeldje. Staar je niet blind op het Shrek-verhaal maar op de essentie ervan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar nu weten we de antwoorden alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:48 schreef Patch het volgende:
Dan maak ik nog wel een keer een honden-vraag
Er zijn nog zoveel honden in films en dan heb ik nog geeneens Disney-honden gebruiktquote:
Hier kan ik me het meest in vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Asap het volgende:
Wat betreft de Sands-discussie:
Ik zeg punten halveren (aangezien de helft van de punten verdacht was) en weer mee laten doen aangezien hij er al tijdje naast heeft gestaan.
iets met een bal en terugkaatsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef Patch het volgende:
@Robby87, dank voor je PM, maar bovenstaande post van mij is geen slowchat![]()
klootzak
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef Patch het volgende:
@Robby87, dank voor je PM, maar bovenstaande post van mij is geen slowchat![]()
klootzak
Helaas, die ballon gaat niet op voor je.quote:
Die was het ja. Ik vond 'm toevallig laatst op IMDb en bedacht me dat ik die in geen 15 jaar heb gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Ken ik niet, alleen Cat's Eye met korte verhalen van Stephen King
Was volgens mij gisteren of eergisteren nog op tvquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die was het ja. Ik vond 'm toevallig laatst op IMDb en bedacht me dat ik die in geen 15 jaar heb gezien.
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Was volgens mij gisteren of eergisteren nog op tv
Op een dag (jaren terug) vertrok mijn huisgenote, en bleef ik achter zonder kabel. Ik vond het heerlijk rustig en miste het totaal niet. Sindsdien erger ik me aan wat er allemaal op tv is als ik bij mijn ouders op bezoek ben, en word ik alleen maar bevestigd in mijn opvatting dat het wel lekker rustig is zonder tv. Ik heb dus nooit meer een kabelaansluiting genomen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op een dag (jaren terug) vertrok mijn huisgenote, en bleef ik achter zonder kabel. Ik vond het heerlijk rustig en miste het totaal niet. Sindsdien erger ik me aan wat er allemaal op tv is als ik bij mijn ouders op bezoek ben, en word ik alleen maar bevestigd in mijn opvatting dat het wel lekker rustig is zonder tv. Ik heb dus nooit meer een kabelaansluiting genomen.
Helaas heb ik afgelopen maand over moeten stappen op UPC omdat ik geen ADSL kan krijgen in mijn huidige huis, en ligt er dus wel een kabel in mijn huis. Ik probeer hem met rust te laten, want ik ben ook wel een beetje bang dat zodra ik wel tv heb ik uren op de bank ga hangen naar hersenloze zooi te kijken,.
Ik betaal nog geen eens mijn kabelabonnement. Ik kijk nl alleen echt tv wanneer het nederlands elftal speeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op een dag (jaren terug) vertrok mijn huisgenote, en bleef ik achter zonder kabel. Ik vond het heerlijk rustig en miste het totaal niet. Sindsdien erger ik me aan wat er allemaal op tv is als ik bij mijn ouders op bezoek ben, en word ik alleen maar bevestigd in mijn opvatting dat het wel lekker rustig is zonder tv. Ik heb dus nooit meer een kabelaansluiting genomen.
Helaas heb ik afgelopen maand over moeten stappen op UPC omdat ik geen ADSL kan krijgen in mijn huidige huis, en ligt er dus wel een kabel in mijn huis. Ik probeer hem met rust te laten, want ik ben ook wel een beetje bang dat zodra ik wel tv heb ik uren op de bank ga hangen naar hersenloze zooi te kijken,.
Wat?quote:
Quoi?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Voor de rest gebruik in mijn tv voor weergave van mijn HTPC
Male Gigolo was een erg vermakelijke film. Ook The Hot Chick en The Animal hebben me vermaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef Gillingham het volgende:
Meen je dat Patch, Deuce Bigalow een wereldfilm?
Ik vond Male Gigolo echt vreselijk. Het vervolg heb ik nog niet gezien, maar dat zal ook niet gebeuren. Mijn god, wat is die Rob Schneider een slechte acteur.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Dopekoe het volgende:
Waar is Billy Crystal eigenlijk gebleven ?
Over smaak valt niet te twisten, dat klopt. Maar dat maakt het juist interessant om er over te discussiëren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Slechte acteur? Nou ja, smaken verschillen en hij speelt dikwijls hetzelfde.
Maar daarnaast is het gewoon wel een erg sympathieke kerel.
Ik zie hem bijna nooit meer in een film voorbij komen....quote:
Staande ovatie bij de afgelopen Oscars, zal het wel druk hebben met Monsters Inc 2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zie hem bijna nooit meer in een film voorbij komen....
Hoe ik daar trouwens bij kom, geen idee...
De enige in dat rijtje die ik wel kan waarderen is Murray, maar dan vooral vanwege zijn onnozole kop die soms uitstekend gecast wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
![]()
Steve Martin, Chevy Chase, Marin Short, Bill Murray, Dan Aykroyd, Rob Schneider, Adam Sander
Bill Murray en Dan Aykroyd zeker. De rest heeft zijn momenten, maar moet ik soms écht zin in hebben om er de humor van in te zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
![]()
Steve Martin, Chevy Chase, Marin Short, Bill Murray, Dan Aykroyd, Rob Schneider, Adam Sander
Vergeet Robin Williams nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
![]()
Maar in principe voldoet ie toch wel aan jouw filmprofiel? In ieder geval oppervlakkig gezien...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb geen flauw idee, dus heb ik maar ff gegoogled op die quotes, maar ik heb de film niet gezien
Alleen het soort film trekt me nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar in principe voldoet ie toch wel aan jouw filmprofiel? In ieder geval oppervlakkig gezien...
Welk soort is dat precies?quote:
Een hoop andere naakte dames die minstens zo mooi zijn als Kidman?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:28 schreef hornage het volgende:
Hu, zit er meer in dan een naakte Nicole Kidman dan?
Die heb ik gemist danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een hoop andere naakte dames die minstens zo mooi zijn als Kidman?
Hoe kun je de gemist hebben?quote:
Je weet toch dat ik nogal bevooroordeeld ben in het voordeel van Nicolequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe kun je de gemist hebben?
De meest adembenemende scène van de film zit er vol mee.
Zelfs dan, die mystrieuze orgie valt niet te missen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nogal bevooroordeeld ben in het voordeel van Nicole
Daar reageerde ik opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een hoop andere naakte dames die minstens zo mooi zijn als Kidman?
naja, beetje vreemd ookquote:
Ik begrijp het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar reageerde ik op
En in de Amerikaanse versie valt het niet zo op
quote:
whahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
Waarom staat ie in de slowchat trouwens
Ja, Sands mag toch weer meedoen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
Waarom staat ie in de slowchat trouwens
Steets.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef picodealion het volgende:
Ah, Mean Streats was het die ik vanmiddag zag. Blijkbaar een Scorcese dus,.
Ik heb hem niey gekeken, ik zag een heel jonge Keitel langskomen in een filmpje op FOK!film, en zocht even gauw op welke dat was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Steets.
Grappig dat je die associatie dan zojuist niet maakte. Maar als je niet weet dat dat een Scorsese is, dan houdt het op. Wat vond je ervan?
Goeie, ik ga alvast zoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Robby87 het volgende:
What's next, 10 olifanten uit dinsey films?
Zoveel Disney zat er (expres) niet in!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Doff het volgende:
Stomme Disney.
Mijn volgende vraag gaat over iets ouds en Europees.
Deal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Doff het volgende:
Stomme Disney.
Mijn volgende vraag gaat over iets ouds en Europees.
Homeward Bound en dergelijke is ook van Disneyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoveel Disney zat er (expres) niet in!
Pardon?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoveel Disney zat er (expres) niet in!
Truequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Homeward Bound en dergelijke is ook van Disney
Wat heb ik gedaan?quote:
Gister 2 punten pakken en geen vraag stellenquote:
Die zoek ik nog op dvd...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Homeward Bound en dergelijke is ook van Disney
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gister 2 punten pakken en geen vraag stellen
http://www.bol.com/nl/p/dvd/loch-ness/1002004004704171/index.htmlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Patch het volgende:
[..]
En ben ook nog op zoek naar Loch Ness met Ted Danson e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |