quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
- See No Evil, Hear No Evil![]()
- Charlie & The Chocolate Factory (oude versie)![]()
dus 9/12 nuquote:Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
- Robin Hood: Men in Tights
- Blazing Saddles![]()
- Scary Movie
- Date Movie
- Hot Shots
- Hot Shots: Part Deux (mag dat?)
- Naked Gun
- Naked Gun 2 1/2
- Naked Gun 33 1/3
- Telt Police Academy ook? twijfelgeval
Niet voor mijquote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik stel echt te makkelijke vragen volgens mij.![]()
Lolquote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Volgende keer stel ik wel een jaren '40-musicalvraag!
Als je een beetje schuift met twee letters, dan ben je erquote:Op zondag 13 februari 2011 21:26 schreef HilarityEnsues het volgende:
Hmm... Twinged Eel is een anagram van Tweedeling, maar van die film heb ik nooit gehoord.
Heh, dat was mijn hint geweest idd,quote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
@ Sands: Justin Long, deze moet je weten !!
de hele tijd gegokt vandaag...en nu niet en dan is het hem welquote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
@ Sands: Justin Long, deze moet je weten !!
Maar hij is ook zo'n random acteur...die duikt overal opquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vanaf nu is mijn antwoord op iedere vraag Justin Long.
Klopt wel ja. Typisch gevalletje van: daar heb je hem weer, hoe heet 'ie ook alweer.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar hij is ook zo'n random acteur...die duikt overal op
Dat kunnen er zoveel zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welke acteur debuteerde in welke film met o.a. een Emmy-winnaar, een meervoudig Oscar-nominee, een BAFTA- en Golden Globe-winnaar en een drievoudig MTV-award nominee?
Inderdaadquote:
Oh...dat kindquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Freddy Highmore zou inderdaad nog best kunnen .... jochie uit o.a. Finding Neverland, Charlie & Chocolate Factory.....
Die ja, bij debuterend met zulke acteurs erbij denk ik al gauw aan een kind.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Freddy Highmore zou inderdaad nog best kunnen .... jochie uit o.a. Finding Neverland, Charlie & Chocolate Factory.....
Hint!!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie maken het jezelf erg moeilijk
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vanaf nu is mijn antwoord op iedere vraag Justin Long.
Als het waar is, heb ik zo'n medelijden met je dat je mijn volgende punt mag hebben.quote:
Dat was toch niet zo moeilijk? In volgorde refereerde ik aan Tony Shalhoub, Sigourney Weaver, Alan Rickman en Tim Allen.quote:
Kom nou maar met die vraag...quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Sands het volgende:
En alle Lethal Weapons toch?
Lethal Weapon![]()
Lethal Weapon 2![]()
Lethal Weapon 3![]()
Lethal Weapon 4![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
chuck berry hail! hail! hail! rock n' roll![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dus hij moet het ook nog zelf geschreven hebben... flauw
Nopequote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef picodealion het volgende:
Is dat Circle of Life nummer in The Lion King niet van hem?
4/10 is goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Nog met deze vraag bezig?Hints?
quote:Op maandag 14 februari 2011 07:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
4/10 is goed.
hitnjes:
Film met Tom Cruise - born on the 4th of july?
Film met MJF - casualties of war?
Film met MG & DG
Film met RDN & AP - Heat?
Film met RDN, RL & JP
Film over een wapen handelaar - iron man?
Film met Jack Black - tenacious D. & the pick of destiny?
Wel opschieten want ik moet zo werken
Allemaal fout en Heat is al genoemdquote:
dat is 1!quote:
Die andere weet ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef DragonFodder het volgende:
Opstarter dan maar?
welke film, plus namen van de acteurs in de initialen hieronder
EN = Edward Norton
MD
SG = Seth Green
JS = Jason Statham
DS = Donald Sutherland
Wark Whalberg en Charlize Theron.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:36 schreef DragonFodder het volgende:
hoofdrolspelers: MW en CT. Het is een remake van een film uit 1969 met dezelfde titel. Ook de auto's die gebruikt worden in deze film zijn remakes
Voor de vorm. Ben redelijk zeker.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zal ik het even voor je checken, Shaolin?
Je had alles goed. MD was Mos Def.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Voor de vorm. Ben redelijk zeker.
MD is deze keer wel Michael Douglas?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik wil graag de film weten + de acteurs & regiseur;
MS regiseur
MS Acteur
MW
JN
MD
Film: the Departedquote:Op maandag 14 februari 2011 11:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik wil graag de film weten + de acteurs & regiseur;
MS Martin Scorcese
MS Martin Sheen
MW Mark Wahlberg
JN Jack Nicholson
MD Matt Damon
The Substitute +1 Excuses voor de vertragingquote:
Leuke film vond ik dat. 100.000 dollar oid toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef The_Substitute het volgende:
En ja, een nieuwe vraag...
In Michael Clayton, hoeveel dollar schuld heeft George's karakter, voor het mislukken van z'n restaurant?
Warm.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Leuke film vond ik dat. 100.000 dollar oid toch?
quote:
Pirates of the caribbean: The black Pearl = Jack Sparrowquote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
10 films van Johnny Depp, & het bijbehorende karakter wat hij speelt.
6quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Pirates of the caribbean: The black Pearl = Jack Sparrow
Pirates of the caribbean: Dead Men's chest = Jack Sparrow
Pirates of the caribbean: At worlds end = Jack Sparrow
Alice in Wonderland = Mad Hatter
Edward Scissorhands = Edward Scissorhands
Charlie and the chocolate factory = willie wonka
Ermm... weet nog zat films maar ff geen karakternaam
# 9 Die nieuwst POTC tel ik nog niet meequote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
What's Eating Gilber Grape = Gilbert Grape?
Blow zou toch een bekende naam moeten wezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
- Finding Neverland: schrijver van Peter Pan
- Blow: drugsbaron
- The Tourist: Amerikaanse toerist.
Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen.....
Damn, weet de namen niet van zijn karakters daarin.
Miss-MacPhisto +1quote:
Ook goed. Toch maar 1 punt.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
En Donnie Brasco - Donnie Brasco ..... toch ?
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef picodealion het volgende:
Edward Norton![]()
Robert DeNiro![]()
BC kan ik zo gauw alleen Billy Connoly van maken, maar dat zal wel niet?![]()
Ahh Dawson, 25th Hour?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nee. Hint: het is een vrouw/actrice.
Shaolin +1quote:
Sands +1quote:Op maandag 14 februari 2011 12:53 schreef Sands het volgende:
Galaxy Quest
Accepted
Drag Me To Hell
Alpha and Omega
quote:
Vrij logisch: als het inkt was was het niet 'gemengd' maar was er '[...] toegevoegd'. Voor zwart-wit hoeft het alleen maar troebel te zijn. Het was de eerste connectie die ik maakte,quote:
Dat is wel de bedoeling ja. Deze is goed iig.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:41 schreef wyccie het volgende:
3. Iggy Pop - Coffe & Cigaretes?
Ik neem aan dat de films ook de film op het plaatje moet zijn?
4. is inderdaad Bowie, maar in een andere film.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:41 schreef Gillingham het volgende:
Ah wacht. Het gaat natuurlijk om de films die afgebeeld zijn? Misschien is 5 dan Thee Imaginarium of Dr. Parnassus.
Correct.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Bowie is Twin Peaks: Fire Walk With Me?
Beide incorrect.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef wyccie het volgende:
Beetje een vage gok.
Halford in High Fidelity?
Manson in een Evan Rachel Wood-film?
Bingo. Minus het woord 'other' maar ik keur 'm goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
2. The Heart Is DeceitFul Above All Other Things
Mickey Rourkequote:Op maandag 14 februari 2011 14:12 schreef picodealion het volgende:
In 1. spelen ook nog een actrice zonder clues en een uitgerangeerde worstelaar. Dit is cryptisch.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mickey Rourke<--
Alicia Silverstone<--
. Iets minder levend.
Op de meet haalden we de 30 met gemakquote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
10 films van Johnny Depp, & het bijbehorende karakter wat hij speelt.
Ow ik let even niet opquote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat Mickey Rourke in de film zit op het plaatje. Dat is niet The Wrestler.
Dat klopt wel ja. Onder andere voor Anouk en Lady Gaga.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is het een van oorsprong muziekclipsregisseur......
Ook niet.quote:
wyccie + 1quote:
Dat is Regina.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef picodealion het volgende:
The Butterfly Effect? Is de enige film waar volgens mij een Regina in zit die ik zo kan bedenken.
Bingo.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef serge.pol het volgende:
een boekverfilming uit 2009? The Time traffeler's wife?
JB - Josh Brolin?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef serge.pol het volgende:
Jeej
Ok, we zoeken een film uit 1994:
KR
JB
DH
SB
Het gaat hier ook om de regiseurquote:Op maandag 14 februari 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Hmm, ik dacht bij JB nog aan Jack Black, maar dat is vast niet met Keanu Reeves samen.
Jammer, ik ken eigenlijk niks met Reeves van voor The Matrix.
Correct geantwoordquote:
Die heb ik voor het laatst gezien toen ik acteurs nog niet bij naam kende. Is die met Reeves ja?quote:
Ja en Sandra Bullock geregiseerd door Jan de Bontquote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die heb ik voor het laatst gezien toen ik acteurs nog niet bij naam kende. Is die met Reeves ja?
quote:
Stewart heeft 8 films in de top 250 staan...echt wtfquote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waar zijn de Stewart fans
The Man Who Knew Too Much
4/12quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vind hem gewoon niet interessant.
Anatomy of a Murder
Maar ik zie jou ook niet veel zeggenquote:
8/12quote:Op maandag 14 februari 2011 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
Mr smith goes to washington
Rope
The Man who shot Liberty Valance
Shh, ik wist er 2 en dat is veel voor mijn doenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik zie jou ook niet veel zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |