Heh, dat was mijn hint geweest idd,quote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
@ Sands: Justin Long, deze moet je weten !!
de hele tijd gegokt vandaag...en nu niet en dan is het hem welquote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
@ Sands: Justin Long, deze moet je weten !!
Maar hij is ook zo'n random acteur...die duikt overal opquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vanaf nu is mijn antwoord op iedere vraag Justin Long.
Klopt wel ja. Typisch gevalletje van: daar heb je hem weer, hoe heet 'ie ook alweer.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar hij is ook zo'n random acteur...die duikt overal op
Dat kunnen er zoveel zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welke acteur debuteerde in welke film met o.a. een Emmy-winnaar, een meervoudig Oscar-nominee, een BAFTA- en Golden Globe-winnaar en een drievoudig MTV-award nominee?
Inderdaadquote:
Oh...dat kindquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Freddy Highmore zou inderdaad nog best kunnen .... jochie uit o.a. Finding Neverland, Charlie & Chocolate Factory.....
Die ja, bij debuterend met zulke acteurs erbij denk ik al gauw aan een kind.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Freddy Highmore zou inderdaad nog best kunnen .... jochie uit o.a. Finding Neverland, Charlie & Chocolate Factory.....
Hint!!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie maken het jezelf erg moeilijk
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vanaf nu is mijn antwoord op iedere vraag Justin Long.
Als het waar is, heb ik zo'n medelijden met je dat je mijn volgende punt mag hebben.quote:
Dat was toch niet zo moeilijk? In volgorde refereerde ik aan Tony Shalhoub, Sigourney Weaver, Alan Rickman en Tim Allen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |