Luciferquote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Asap het volgende:
Je mag van mijn part ook de kat van Assepoester noemen, aangezien in de NL versie eigenlijk de naam van de vrouw niet wordt gebruikt (alleen in de Engelse versie lijkt het op)...
quote:
Ja dat!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij vroeg de naam van de draak niet de stem acteur...toch?
Valt toch wel mee...zeker de laatstequote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Topic bijna vol, godzijdank, wat een draak van een vragen
Hehe, dubbele punten krijg je tenminste originele vragenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Topic bijna vol, godzijdank, wat een draak van een vragen
Oh doe jij dat dan?quote:
Die discussie heb ik gemist, maar jammer dat je niet meer mee speelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh doe jij dat dan?Ik weet die dingen gewoon daar hoef ik echt niet voor te gaan zoeken lol
Ook al denken sommige mensen dat
Een vraag, direct een correct antwoord en er kan nog een twee-punten-vraag gesteld worden.quote:
Patch was nogal selectief met het inlichten van mensen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die discussie heb ik gemist, maar jammer dat je niet meer mee speelt.Correctie: mag spelen.
Ja, zo'n idee had ik al, omdat ik volgens mij niet de enige was die verbaasd was/is. Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Patch was nogal selectief met het inlichten van mensen.
#298 vraagquote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Gillingham het volgende:
Een vraag, direct een correct antwoord en er kan nog een twee-punten-vraag gesteld worden.
Dat is nog maar de vraag...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
#298 vraag
#299 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
#300 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
Zal ik dan maar antwoord geven?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
#298 vraag
#299 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
#300 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
Wat is de vraag?quote:
Niemand kan zoveel weten als ik en dus cheat ik volgens Patch en zijn gevolg..daar komt het op neerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee had ik al, omdat ik volgens mij niet de enige was die verbaasd was/is. Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......
Ik vind het op zijn minst vaag en bedenkelijk dat iemand meent te weten dat jij niet alles kunt weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Niemand kan zoveel weten als ik en dus cheat ik volgens Patch en zijn gevolg..daar komt het op neer
Dat is wel een juiste omschrijving voor de hele situatie.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst vaag en bedenkelijk dat iemand meent te weten dat jij niet alles kunt weten.
Tja.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is wel een juiste omschrijving voor de hele situatie.
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er inquote:And its gone
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban opquote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er in
Serieus?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban op
Echt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban op
quote:
Ja, FOK! regelsquote:
Ja, OK, maar ik dacht dat je dat gewoon nog zelf uitmaakte, of je het wilt delen of niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, FOK! regelsP staat niet voor niets voor "private"
Je kunt ze altijd nog in boekvorm uitbrengen!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er in
Als Patch toestemming zou geven (het is immers "zijn" pm) dan zou het mogen, maar op eigen houtje nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, OK, maar ik dacht dat je dat gewoon nog zelf uitmaakte, of je het wilt delen of niet.
ok lol..wist ik niet maar sst ik heb je die Disneyvraag cadeau gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, FOK! regelsP staat niet voor niets voor "private"
Er is niks om me voor te bannenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Whehe, Sands zometeen ook een ban aan z'n broek hangen![]()
Tja, blijft jong spul hè
Cadeau gedaan?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Sands het volgende:
[..]
ok lol..wist ik niet maar sst ik heb je die Disneyvraag cadeau gedaan
Ik had het antwoord na 5 min klaarstaan..maarja Patch verwijderd toch steeds mijn punten dus dat zou redelijk zinloos zijn geweest om te beantwoordenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cadeau gedaan?Ik heb hem zelf gedaan ja
![]()
Maar ik waarschuw je alleen maar
Oja indd hij kijkt ook op mijn scherm mee!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar dat heeft Patch zeker gezien, die mist niks.
Ooooh, hij zit gewoon naast je .....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
Oja indd hij kijkt ook op mijn scherm mee!!!!!
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bedquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ooooh, hij zit gewoon naast je .....
Ik hoopte al dat jij of Patch geen antwoord zouden geven, anders was de vraag te snel ingevuldquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het antwoord na 5 min klaarstaan..maarja Patch verwijderd toch steeds mijn punten dus dat zou redelijk zinloos zijn geweest om te beantwoorden
[..]
beetje bi is niet bahquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bed
Hé, wij kennen jouw levensstijl niet!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bed
Disney daar weet ik dan ook het meeste overquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij of Patch geen antwoord zouden geven, anders was de vraag te snel ingevuldJullie zaten beiden bij die laatste 2 punten Disney vraag waar alle figuren bijna langs kwamen
Daar lopen de meningen over uiteenquote:
Looolquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hé, wij kennen jouw levensstijl niet!
De meeste Nederlandstalige films zijn dan ook echt slecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Disney daar weet ik dan ook het meeste overEn waar ik helemaal niks van weet zijn nederlandstalige films
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
De meeste Nederlandstalige films zijn dan ook echt slecht.Op een paar uitzonderingen (zoals Zwartboek) na.
Wat een hoop vragen op de late avond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Gillingham het volgende:
Waarom antwoordt Firefox als hij daarna weggaat...
En staat er serieus een ban op het publiek maken van PM's?
Lijkt me dat bij het geval van spam of onheuse bejegeningen die regel niet geldt?
Thanks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Gillingham het volgende:
Welterusten, die vraag gaat niet meer komen vandaag.
Edit: wel vandaag natuurlijk, maar niet meer voor het einde van de nacht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:40 schreef Patch het volgende:
Na wikken, wegen, overwegingen & PMs is de beslissing ongewijzigd: Sands is buitengesloten van FMT en de puntentelling.
Idd. Heel schimmige gang van zaken.quote:
Ik denk eerder via pm. Zodat de rest niet mee kan kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:48 schreef Dopekoe het volgende:
Stemming
Er gebeurt tegenwoordig veel in de weekenden blijkbaar
Ik snap het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Idd. Heel schimmige gang van zaken.
In essentie wordt een ban uitgedeeld aan Sands voor de FMT reeks. Raar dat een clubje bestaande uit Patch en een aantal anoniempjes dat beslist. Ook vreemd dat een stemming gehouden wordt onder alleen de mensen die blijkbaar al twijfelden aan Sands, beetje eenzijdige raadpleging lijkt me.
Ik heb hier meer moeite mee dan het al dan niet valsspelen van Sands.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik snap het.
Ik zit zelf ook in een dubio wat betreft de eenzijdige raadpleging.
En ik haal er ook al helemaal geen vreugde uit om iemand de toegang te ontzeggen tot FMT.
Laat ik Sands ook in dit topic een kans geven door de FMTers die van mij geen PM hebben gekregen. Dan zet ik de beslissing even opzij.
Ik vind dat Sands gewoon weer terug moet mogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik snap het.
Ik zit zelf ook in een dubio wat betreft de eenzijdige raadpleging.
En ik haal er ook al helemaal geen vreugde uit om iemand de toegang te ontzeggen tot FMT.
Laat ik Sands ook in dit topic een kans geven door de FMTers die van mij geen PM hebben gekregen. Dan zet ik de beslissing even opzij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |